niedziela, 2 października 2011

Wyzwanie: Blog + October = BLOGTOBER

Wczoraj na blogu Amarixe trafiłam na fajne wyzwanie, w którym postanowiłam wziąć udział. :) Notki pojawiają się u mnie coraz częściej, jednak mimo ogromu pomysłów w głowie, wciąż nie dodaję ich codziennie. Mogłabym się usprawiedliwiać brakiem czasu, ale tak naprawdę problem tkwi w moim niezorganizowaniu.

Zdjęcie pochodzi z bloga www.amarixe.com

Blogtober, czyli jak sama nazwa wskazuje, październik poświęcony blogowaniu. :) Miesiąc zaczął się co prawda wczoraj, ale notka się pojawiła, a ta liczy się za dzisiaj. Tuż po północy zamieszczę wyniki konkursu 50's Girl Reloaded (możecie się jeszcze zgłaszać!). Pomysły na kolejne wpisy też już mam spisane. :) 

Zapraszam do odwiedzania mojego bloga codziennie!
Em

24 komentarze

  1. @Ania, zobaczymy, mam nadzieję, że tak! :) Dodałam tę notkę, żeby mieć tym większą motywację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, niestety w moim przypadku chyba niewykonalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to jest chyba też nie wykonalne. Wolę dodawać notki jak przyjdzie na to ochota, a nie tak, żeby się ścigać i tylko coś w dany dzień napisać ;p a poza tym, chyba nie mam aż tyle kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, na Piękności dnia i tak notki pojawiają się codziennie, więc ja też łapię za Blogtober:)
    Piękna ta dynia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. @.Leejdi, nie wiem czemu odbierasz to jako "ściganie się". W moim przypadku chodzi o to, że bardzo chciałabym aktualizować swojego bloga jak najczęściej, jednak nie robię tego przez zwyczajny brak zorganizowania. Pisanie notek zawsze sprawia mi dużo przyjemności i jeszcze mnie nie znudziło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna akcja, też postaram się częściej dodawać notki, ale codziennie nie ma szans :))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł :) mi taka regularność na pewno się nie uda, więc nawet nie próbuję, ale już się nie mogę doczekać czytania, jeśli więcej osób weźmie z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. O jezu xd nie wiem o czym myślałam pisząc ten tytuł ;) dziękuję za zwrócenie uwagi ;)

    dodaję do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja nie mam pomysłu na codzienne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już odpadłam, bo się wczoraj nie wyrobiłam z notką :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama też nie zwróciłabym na niego uwagi ale wzięłam a nóż oddam koleżance a tak się zdziwiłam że takie cudo mam.

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia! :) mam nadzieję, że uda Ci się spełnić zamierzony plan, bo bardzo lubię Twojego bloga i chętnie będę tu częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi do tej pory w miarę się to udaje, ale miałam dużo wolnego czasu :) Powodzenia Em :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się od tygodnia udaje pisac po jednej notce dziennie :D Czasem piszę po kilka, żeby miec na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli codziennie dodasz notkę, to na pewno będę tu wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszę codziennie, nie było jeszcze dnia bez posta (odpukać!) :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Możesz się zgłosić bez dodania notki, otrzymasz jeden los :)! Edytowałam post, żeby jaśniej było.

    Ja dlatego proszę o dodanie notki na blogu, by więcej osób dowiedziało się o rozdaniu, nie chodzi mi o rozreklamowanie bloga :). Dlatego też nie żądam, by osoby biorące udział w rozdaniu przymusowo dodawały mnie do obserwujących.

    Jeśli masz ochotę, to zgłoś się bez dodania notki, serdecznie zapraszam :)!

    Dziękuję za miłe słowa, a na nowe notki czekam z przyjemnością :)!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.