sobota, 15 października 2011

Polecam: Dax Cosmetics Perfecta Spa cukrowy peeling złuszczająco-wygładzający do ciała marcepanowy

Ostatnio bardzo dużo rzeczy wam polecam, prawda? :) Ale to dobrze! Jakoś nie trafia mi się ostatnio wiele bubli, co bardzo mnie cieszy. Do tej pory mam w pamięci okropny peeling kawowo-czekoladowy The Secret Soap Store (aktualnie staram się zużyć go do stóp), więc dla kontrastu napiszę wam o tego typu produkcie firmy Dax Cosmetics.

Ja mam wersję marcepanową, ale jest też waniliowo-pomarańczowa i czekoladowo-kokosowa. Marcepan wyczuwam jednak bardzo delikatnie, jest to po prostu przyjemny, nieokreślony słodki zapach. Podoba mi się, ale następnym razem skuszę się jednak prawdopodobnie na ten z wanilią. Ma pojemność 225 ml, jest ważny 6 miesięcy od otwarcia, a w promocji w Super-Pharm zapłaciłam za niego 12,99 zł.

Opakowanie mi odpowiada, jest poręczne, estetyczne i łatwo zużyć produkt do samego końca. Peeling jest średnio wydajny, starczył mi na kilka miesięcy stosowania co 1-2 tygodnie. Jeśli chodzi o działanie, to uwielbiam ten efekt natłuszczonej, wygładzonej skóry. Duże, ostre drobinki zdzierają niepotrzebny, martwy naskórek, z kolei oliwka pozostawia przyjemną warstewkę (na ciele oraz wannie). Wiem, że wielu osobom to się nie podoba, jednak mi jak najbardziej odpowiada. Nie lubię, kiedy peelingi są suche i ostre, bo łatwo wtedy mogą podrażnić skórę.

Na pierwszym miejscu w składzie jest parafina. Mnie to nie przeszkadza, ale warto o tym wspomnieć.

To dość znany produkt, przyznajcie się, która z was go stosowała i lubi tak jak ja? :)

Em

P.S. Obecnie jestem setki kilometrów od domu na Blog Forum Gdańsk, a notki dodają się automatycznie. Na wszystkie komentarze odpowiem więc po powrocie! :)

18 komentarzy

  1. miałam i bardzo lubię, na pewno kupię ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu, ale chyba bliżej poznam, uwielbiam marcepan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonały produkt, bardzo go lubię, stosowanie do sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej czekam na Twój powrót i relacje z Blog Forum Gdańsk :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Parafina mocno oblepia ciało w czasie peelingu i potem ciężko ją zmyć ze skóry. Mi to jednak trochę przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten peeling, lubię jego konsystencję i działanie. Trochę mi jednak przeszkadza jego intensywny zapach, szczególnie że nie przepadam za marcepanem a produkt kupił mi mój Luby.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zastanawiałam się nad wersją czekoladowo-kokosową i chyba się na nią skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle myślę, żeby go kupić i ciągle zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam peeling też z dax cosmetics ale do twarzy, do cery tłustej, wg mnie jest świetny .

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio szukałam go w Rossmannie, ale niestety nie był dostępny, więc kupiłam inny peeling. może następnym razem będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałam go kupić, ale niestety były tylko masła w rossmanie :( Nie zniechęcam się, będę dalej polować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzywalam i lubie :) Wogole dax cosmetics moim zdaniem ma fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wersję czekoladowo-kokosową, po pierwszym powąchaniu miałam ochotę go zjeść! :D używałam też pozostałych dwóch zapachów, ale właśnie marcepan najmniej przypadł mi do gustu. Jak dla mnie za mało marcepanowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te peelingi, mam czekoladowo-kokosowy-zapach marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam zapachy tych peelingów! muszę się na jakiś skusić, ale mam jeszcze trochę rzeczy do wykończenia...

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam ten peeling - faktycznie rewelacja

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.