wtorek, 4 października 2011

Wydarzenie: Blog Forum Gdańsk 2011

Wczorajszy dzień był niezwykły. Dotarło do mnie całe mnóstwo miłych informacji, a jedną z nich była ta o zakwalifikowaniu się do grona uczestników Blog Forum Gdańsk 2011.


"Blog Forum Gdańsk to pierwsza w Polsce interdyscyplinarna konferencja blogerów. To forum wymiany opinii dla twórców najciekawszych blogów, naukowców, dziennikarzy oraz przedstawicieli środowiska biznesu. Podczas pierwszej edycji Blog Forum Gdańsk rozmawialiśmy o szansach, barierach i kierunkach rozwoju polskiej blogosfery. Dyskutowaliśmy o kluczowych zagadnieniach związanych z tą formą komunikacji. Blog Forum odbywa się w Gdańsku – mieście, które tworzy przestrzeń do swobodnej wymiany myśli."

Kiedy parę tygodni temu trafiłam w internecie na informację o tej konferencji, nie zwlekając wysłałam swoje zgłoszenie. Nie nastawiałam się jednak za bardzo wiedząc, że w polskim internecie znajdują się setki wspaniałych blogów, prowadzonych od dawna i mających wielu czytelników. Tym bardziej jest mi niezwykle miło, że moje (małe) miejsce w sieci zostało docenione.

Konferencja odbędzie się w Gdańsku 15 i 16 października. Program jest niezwykle zachęcający i już wiem, że będę miała spory problem chcąc być wszędzie. :)

Blok I: Blogi vs przyszłość
- Blogging in the age of participation
- Śmierć blogosfery? Czyli o trendach rozwoju i wykorzystania blogów i narzędzi tworzenia treści w internecie
- Blog Forum Gdańsk Ring - Jaka przyszłość nas czeka?

Blok II: Blogi vs społeczność
- Społecznościowe przewroty ustrojowe - jednorazowe zjawisko czy prognoza dla Polski?
- Lekko stronniczo o społecznościach (Włodek Markowicz & Karol Paciorek, czyli najlepsi prowadzący najlepszego programu w internecie: www.lekkostronniczy.tv :) )

Blok III: Drogi na szczyt blogowania
- Krytyka na blogach - zwalczać, przywyknąć czy stosować?
- Blog Forum Gdańsk Ring - Czy krytyka może być drogą na szczyt?

Blok IV: Blogowanie w praktyce
- Panele dyskusyjne: Motywacja - Padłeś? Powstań! oraz Marketing na blogach każdy robić może (trochę lepiej, lub trochę gorzej)
- Warsztaty: Fotografia kulinarna, Fotografia reportażowa, Warsztat technologiczny, Warsztat literacki.


Cieszę się tym bardziej, że i tak planowałam pojechać w październiku nad morze (moje ulubione miejsce na świecie) i teraz już nie będę mogła (jak w poprzednich miesiącach) wykręcić się brakiem czasu czy innymi mało istotnymi szczegółami. :)



Czy ktoś z was także wybiera się na BFG? A może na Lekko Stronnicze piwo w Gdańsku? Byłoby świetnie poznać choć jedną z osób, które czytają mojego bloga. :)
 
Em

27 komentarzy

  1. Gratuluję. Szkoda, że az w Gadańsku bo ja z południa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy tak bardzo nie chciałam być w Gdańsku :) Lekkostronniczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. @Sheva, i komu to mówisz? Przede mną piętnastogodzinna podróż pociągiem (w jedną stronę!) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow :)kobieto Ty to serio bardzo chcesz tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Sheva, no jasne, że chcę! Ale jadąc nad morze czysto prywatnie podróż byłaby tak samo długa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie opisz jak tam było !

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mieszkam w Gdańsku więc na piwko chętnie :) Fajnie byłoby zebrać więcej osób, jakby co - jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja jestem z gdańska, wiec na piwo chętnie się piszę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tym wcześniej, koniecznie zdaj relację! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, gratuluję! I czekam na relację:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O moje miasto :) słyszałam o tym wydarzeniu, baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @Paulina, April, piwo organizują dla swoich fanów Lekko Stronniczy :) http://www.facebook.com/lekkostronniczy?ref=ts

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem z Sopotu, ale niepełnoletnia. ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że się dostałaś i potem nam ładnie zdasz relacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że nie w Warszawie bo chętnie bym wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnei ze udalo ci sie tam zakwalifikowac - ja szczerze mowiac o tym nie slsyzalam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje : odziel się z nami później o czym rozmawialiście i jak było :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i czekam na obszerną relację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, ja też jestem z Gdańska i w Gdańsku i chciałam iść na konferencję, ale nikt nie chce iść ze mną i jeszcze nie postanowiłam. na piwo piszę się chętnie.
    strilinga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tzn może w ogóle powinnam zacząć od tego, że nie wiem czy konferencja jest otwarta dla zainteresowanych? Dla uczestników są jakieś warsztaty czy po prostu całość jest dostępna tylko dla wybranych już osób?

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! :) Mój znajomy też tam jest, a mnie się niestety nie udało zakwalifikować. ;/ Ale za rok znowu spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. @Siuzdakowa, a jakiego bloga prowadzi Twój znajomy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. @stri-linga, teraz i tak jest już za późno, ale BFG jest zamknięte tylko dla uczestników, którzy się zakwalifikowali. Za to rejestrować może się każdy, spróbuj za rok!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.