poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Najpopularniejsze polskie blogi kosmetyczne (kwiecień 2014)


Przed wami szósta edycja listy najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych. Mam nadzieję, że przyda się ona zwłaszcza tym, którzy dopiero zaczynają obserwować blogi o tej tematyce i nie wiedzą, od czego zacząć. Kosmetyczna blogosfera w ciągu ostatnich lat tak bardzo się rozrosła, że rzeczywiście na początku ciężko ją ogarnąć. Plus jest taki, że dzięki różnorodności na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.




PRZYPOMINAM! Pod uwagę wzięłam tylko blogi z blogspotu, ponieważ tylko na nich funkcjonuje obserwowanie. Wiadomo, że nie zawsze liczba obserwatorów przekłada się na rzeczywistą jakość i popularność bloga, jednak był to na razie najłatwiejszy sposób zrobienia takiej listy. Najbardziej miarodajne byłoby porównanie ilości wyświetleń, jednak tylko część osób je publikuje. Uwaga - nie jest to w żadnej mierze ranking najlepszych blogów, pamiętajcie o tym! Ot, tylko taka statystyczna ciekawostka :)

Na liście znalazły się blogi, na których w ciągu ostatniego miesiąca pojawił się merytoryczny wpis kosmetyczny, przynajmniej połowa z dziesięciu najnowszych wpisów dotyczy kosmetyków i przez trzy ostatnie miesiące częstotliwość pojawiania się nowych postów wyniosła średnio minimum jeden tygodniowo. Dane pochodzą z 18 kwietnia.

Jeśli znacie jakiś blog, który spełnia wszystkie warunki i ma ponad 840 obserwatorów, dajcie znać w komentarzach. Wezmę to pod uwagę przy aktualizowaniu danych.


(kolejność alfabetyczna)


(kolejność alfabetyczna)

(kolejność alfabetyczna)


Jeśli macie jakieś uwagi, propozycje, pomysły dotyczące wyglądu przyszłych rankingów, dajcie znać.

Mam nadzieję, że kolejny raz odkryliście tu nowe, ciekawe adresy :)


Em


P.S. Blogi, które zostały przeze mnie pominięte - dziękuję za informacje w komentarzach!
bellitkaa - srebrna pięćdziesiątka
bezowijaniawbawelne - brązowa pięćdziesiątka
mintelegance - brązowa pięćdziesiątka

127 komentarzy

  1. Ach! Ulubione są na swoim miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz siadam do przeglądania. Ciekawa jestem czy od ostatniej listy zaszły duże zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lista! Zaraz zabieram się za przeglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wszystkie znam :)
    Miło mi, że jestem w brązowej pięćdziesiątce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i wypadłam z obiegu ;);) trzeba się poprawić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło otrzymać brąz :) od razu dzień staje się lepszy

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że zachowałam złoto, dziękuję wszystkim moim czytelnikom :* Gratuluję wszystkim dziewczynom, które znalazły się w rankingu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohlala :))) ale super! To dla mnie zawsze TAKI kop do dalszej pracy! Dzięki za ogrom dobrej roboty! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i brąz! Nawet nie wiesz jak się cieszę, bo choć to nie złoto to i tak wyróżnienie niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miło!:)
    gratuluje wszystkim ! :) miło jest stać na podium:D

    OdpowiedzUsuń
  11. To wielka radość znaleźć się w takim zacnym gronie :-) dziękuje :-) i gratuluje wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam wiele z tych blogów, w rankingu znalazło sie kilka moich koleżanek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kawał dobrej roboty :) Dziękujemy! Dla mnie ta lista to taki wskaźnik, gdzie warto zaglądać i szukać recenzji. Brązowa 50-tka jest dla mnie najciekawsza i najbardziej rozwojowa!

    Jeszcze raz dzięki Em :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, jestem w szoku :) Dziękuję ślicznie za umieszczenie mojego bloga w brązowej pięćdziesiątce, to dla mnie zaszczyt ♥♥♥
    Zabieram się za przeglądanie kilku blogów, których nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniamaluje jaka kopia? czytałaś w ogóle blondregenerację że sobie pozwalasz na takie chamskie komentarze?

    OdpowiedzUsuń
  17. złotko, uff, oj trudno się teraz utrzymać, tyle jest cudownych, świetnych blogów. Gratuluję wszystkim i sobie i dziękuję ze wciąż do mnie zaglądacie. Em jak zawsze dobra robota:) dzieki

    OdpowiedzUsuń
  18. Kawał dobrej roboty! W wolnej chwili zajrzę do nieznanych mi wcześniej blogów z rankingu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. znam kilka a nawet dość wiele blogów z list :D

    OdpowiedzUsuń
  20. miło zacząć dzień od takiej dobrej wiadomości :) brązowa pięćdziesiątka motywuje do dalszej pracy :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeeej dalej zloto, poniedzialek wlasnie stal sie lepszy :D gratuluje calej reszcie i dzieki Em za ten ogrom pracy ktory w to wkladasz :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Po raz kolejny dziękuję za wyróżnienie:) Gratuluję wszystkim dziewczynom, które znalazły się w rankingu. Em wspaniała robota!!!

    OdpowiedzUsuń

  23. tyle nowych blogów do odkrycia <3

    OdpowiedzUsuń
  24. O proszę i jest awans z brązu na srebro :) Dziękuję :)
    Kawał dobrej roboty, należą się ogromne brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lusterko w złotej! Bardzo się cieszę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zestawienie :)
    będę miała co robić bo sporej większości nie znam , ale watro poznać najlepszych ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo, bardzo się cieszę, że mogłam się tu znaleźć! I to jeszcze w II grupie! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zestawienie! Akurat brakowało mi nowych blogów do poczytania.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nominacja do złotej 50, dziękuję ! :) I gratuluję wszystkim pozostałym dziewczynom :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest złotoooo <3 dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy, akurat to prawda, blondregeneracja bezczelnie kopiuje styl i formę kilku blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  32. uuu tak od razu srebro, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Em, chciałabym pogratulować przede wszystkim Tobie- stworzenie takiego rankingu to wielkie wyzwanie, dużo pracy! Zestawienie jest świetne :)

    Gratuluję wszystkim i cieszę się ze swojego srebra ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale się napracowałaś ;) Podziwiam, bo mi zebranie tego wszystkiego do kupy zajęłoby chyba całą wieczność. Gratulacje dla blogerek, które znalazły się w zestawieniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O kurczaczki! ;o i mój blog miał zaszczyt się tu pojawić - DZIĘ KU JĘ ! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo pierwszy raz się załapałam :) dziękuję, jest mi bardzo miło ;) i oczywiście dziękuję wszystkim moim czytelnikom!

    OdpowiedzUsuń
  37. Poniedziałek stał się piękniejszy, pisanie magisterki lżejsze, a zły humor poszedł w dal. Dziękuję moim czytelnikom, bo dzięki nim tutaj jestem i Tobie za to jakże pracochłonne opracowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. No i znowu muszę wszystkie przejrzeć! :)
    Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jupii!
    Dziękuję :)
    Udało się :)

    OdpowiedzUsuń
  41. O jaa:) Ale mi miło. Brązowa lista ale co tam. keep it up.

    Bardzo miłe wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedyś może się uda, hehe ;)

    Zabieram się za poznawanie nowych, nieznanych mi blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, ale miła niespodzianka, że mój blog znalazł się w brązowej pięćdziesiątce :D Dziękuję bardzo za wyróżnienie :*
    Biorę się za przeglądanie tych blogów, których jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zawsze przeglądałam Twój ranking i marzyło mi się znalezienie w nim kiedyś adresu mojego bloga. I tym razem się udało.
    Brązowa 50-tka to niesamowity zaszczyt.
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  45. WOW! Bardzo się cieszę! Dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  46. To ja polecam czasem zajrzeć do mnie :) Może w przyszłym roku się pojawię! www.ekaterinakozlova.com

    OdpowiedzUsuń
  47. jestem złota :D dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje! :-)

    Bardzo lubię te listę, bo pozwala mi odkryć wiele nowych, ciekawych blogów.

    Mój blog w tym czasie nie był wystarczająco kosmetyczny. W sumie chyba stricte taki nie jest od dawna. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję wszystkim

    Mi tu jeszcze Czarnej Inez brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  50. może kiedys i ja tu będe gratuluje dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo mi miło znaleźć się w brązowej 50 -stce :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziękuję Em! Po raz kolejny włożyłaś ogrom pracy w ten ranking. Niesamowicie miło znaleźć się w złotej 50. :) Gratuluję także innym dziewczynom. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow! Miło mi, że utrzymałam się w rankingu! Dziękuję za wyróżnienie! :*

    P.S. Nie wiem dlaczego, ale nie miałam Cię w obserwowanych, chociaż jestem pewna, że od dawna Cię obserwowałam. Może wywaliło mnie po zmianie adresu, albo coś źle kliknęłam. W każdym bądź razie jestem. Wiesz, że i bez tego do Ciebie zaglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  54. I jeszcze! Gratuluje Sylwii Lacquer-Maniacs debiutu od razu w srebrnej 50! I gratuluję Agu utrzymania się w złotej 50! :)) No i gratuluję jeszcze Twojego złota :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuję, Marta!;) Znowu odwaliłaś kawał dobrej roboty. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. No szkoda,że ja się nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Mój pierwszy raz w rankingu :) Bardzo się cieszę, jejku jakie to miłe uczucie jest :)))) !!!
    Ściskam i dziękuję i gratulacje dla wszystkich.



    OdpowiedzUsuń
  58. Gratki dla wszystkich:) Większość blogów znam i obserwuję, na pozostałe chętnie zajrzę i ocenię ^^ Ponad 840 obserwatorów...niektórzy mogą sobie tylko pomarzyć haha :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak zwykle kawał dobrej roboty :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie znam wszystkich i musze nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Pierwszy raz w rankingu, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  62. nie wiedzialam, ze sa takie rankingi dziekuje wszystkim za kazdy komentarz za kazde wejscie na bloga:) srebro zobowiazuje i motywuje by kiedys dobic do tego zlota;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Po raz kolejny przekonuję się, że poniedziałki jednak mogą być miłe ;)
    Dziękuję za brązową 50, mam motywację żeby powalczyć o srebro :D
    Świetna robota, musiało Cię to kosztować masę pracy!

    OdpowiedzUsuń
  64. Lecę poodwiedzać te, których jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. dziękuję dziękuję dziękuję- wyróżnienie brązem dla mojego bloga to coś prestiżowego :) od razu dzionek stał się milszy i przyjemniejszy ♥ ♥ ♥ raz jeszcze wielkie dziękuję ♥ i gratuluję wszystkim wyróżnionym ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Naprawdę- czuję się zaszczycona goszcząc na twojej liście :) Od początku mojego blogowania dzięki twoim rankingom odkrywałam mnóstwo nowych, ciekawych blogerek, a teraz sama na niej jestem :) Naprawdę dziękuję.
    Gratuluję też pozostałym :)
    No i Podziwiam za wytrwałość w wyszukiwaniu blogów, które mogą zaliczyć się do listy.

    OdpowiedzUsuń
  68. Miło cały czas być w srebrnej pięćdziesiątce mimo mniejszej ilości czasu na blogowanie. :) Dzięki za wyróżnienie!
    Jak zwykle odwaliłaś kawał dobrej roboty. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. ale ten czas szybko leci:)
    dziękuje po raz kolejny za brąz;) może kiedyś uda mi się wskoczyć oczko wyżej;d

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo trafny ranking :D Bardzo w moim guście :D no i masa nowych blogów odkrytych ! <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Jest mi niezmiernie miło! dziękuję:)) we are the champions!

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie wiem jak Ty ogarniasz tyle blogów żeby stworzyć taki ranking:D. Cieszę się bardzo ze złotka, to bardzo miłe :D:D

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję pięknie za wyróżnienie! Nie wiedziałem nawet, że jestem w stanie załapać się do takiego rankingu : ))
    Podziwiam, bo zebranie informacji i zrobienie takiego wpisu to ogrom pracy!

    OdpowiedzUsuń
  74. Znalazłam się w rankingu. Ale to miłe uczucie :)) Dziękuję wszystkim moim czytelnikom :))

    OdpowiedzUsuń
  75. Ojejku mam podobną nazwę bloga,znalazłam Cię na FB i będę częściej odwiedzać. Pozdrawiam F.

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jestem, jestem! <3 :D wieczorem zabiorę się za przeglądanie, bo znów dużej części nie znam :) Kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratulacje dla tych wszystkich wspaniałych dziewczyn :) Wiele z tych blogów znamy :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Jaka niespodzianka. Jestem w brązowej pięćdziesiątce. Dziękuję :)
    I oczywiście gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ciekawe:) nie wiedziałam o tym rankingu

    OdpowiedzUsuń
  81. Dziękuję pięknie za wyróżnienie i raz jeszcze doceniam i podziwiam pracę, jaką wkładasz w tworzenie tego rankingu :)
    Pierwszy raz na liście - OH YEAAAH! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  82. oo po pierwsze wielki szacun i podziw dla zrobienia tego rankingu a po drugie mam zaległości i musze nadrobić kilka blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo mi miło, że mój blog znalazł się w złotej pięćdziesiątce. Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  84. Zaraz zabieram się za przeglądanie stron ;) może kiedyś i mi uda się trafić do 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Większość blogów znam :) Gratuluję wszystkim! :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuję za brąz - dotychczas myślałam, że nigdy nie trafię na tą listę, a tu zaskoczenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  87. swietne zestawienie blogów :) wiele pozycji nie znam ale chetnie zerknę na nie :) pozdrawiam !!! :**

    OdpowiedzUsuń
  88. Marta, jak zwykle jestem dumna będąc w Towim rankingu. Odwalasz kawał dobrej roboty!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. ach ja już tak długo w blogosferze i nie mogę się dopchać nawet do brązu :D cóż

    gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Byłam w szoku jak zobaczyłam nasz blog:) to takie miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo mi miło :*
    Gratuluję wszystkim dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluję :)

    A ja za każdym razem gonie i gonię i ciutkę mi brakuje tym razem znów się nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  93. O rany!:) Jeszcze wcześniej mnie tu nie było, a od razu do srebrnych ;) Gratuluję innym dziewczynom i przede wszystkim Tobie - wytrwałości w prowadzeniu i przygotowywaniu takich rankingów - zdaję sobie sprawę ile pracy musi to kosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Wielki ukłon dla Ciebie za to, że masz ochotę i czas na tworzenie tego rankingu :-))
    Dziękuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  95. Ale się zdziwiłam że tu jestem :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  96. Znalazłam wiele ciekawych blogów dzięki Tobie. :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  97. Ups, wypadłam z listy, bo mi w tym czasie gadżet obserwatorów nie działał :D Ale to nic, bo znajome twarze są tam gdzie powinny :)

    No i kilka nowych blogów poznałam, fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  98. jak zawsze podziwiam ogrom pracy włożony w przygotowanie tego zestawienia :D

    OdpowiedzUsuń
  99. Brakuje jeszcze http://mintelegance.blogspot.com/ ma prawie tysiąc obserwatorów :)
    świetny ranking!:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetny ranking :) dzięki Tobie odkryłam dużo nowych i ciekawych blogów o których nie miałam pojęcia :) dziękuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  101. Ucieszyłam się, jak zobaczyłam tytuł wpisu... Ale błagam, 150 blogów? Kto nadąży to wszystko śledzić :D

    OdpowiedzUsuń
  102. znów się napracowałaś kobieto! :) a ja znów w srebrnej pięćdziesiątce, ah, chyba nie robię postępów ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. @Agnieszka Błoch-Drzazgała, o którym dokładnie blogu piszesz? Chodzi o czarnaines.blogspot.com?

    OdpowiedzUsuń
  104. @dr. Volla, pewnie niewielu ;) Ale dobrze mieć wybór!

    OdpowiedzUsuń
  105. @Wdowa Po Stalinie, to tylko tak wygląda, w rzeczywistości skoczyłaś o 13 miejsc w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  106. BARDZO DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA TYLE MIŁYCH SŁÓW I DOBRE PRZYJĘCIE KOLEJNEJ EDYCJI RANKINGU. TO NAPRAWDĘ ŚWIETNE UCZUCIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  107. A który blog ma najwięcej obserwatorów? :) Wybacz, nie chce mi się otwierać całej 50 :leniuch:

    OdpowiedzUsuń
  108. @almondcake, najwięcej ma oczywiście Alina Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Wiele z nich znam i podziwiam ;) muszę jeszcze popracować by znaleźć się w gronie.

    OdpowiedzUsuń
  110. Może kiedyś się w końca załapię na taką listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Fajny katalog :) Zapoznam się z blogami, których nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie robię aktualizację, pojawi się na blogu w ciągu kilku najbliższych dni!

      Usuń
  112. Do wyboru, do koloru :) Mnóstwo blogów, więc można sobie zrobić spory zapas koniecznych do przeczytania wpisów.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.