wtorek, 6 stycznia 2015

Najpopularniejsze polskie blogi kosmetyczne 2015


Nareszcie jest! Po kilku dniach pracy mogę już przedstawić wam ranking najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych w nieco odświeżonej odsłonie. To już siódma edycja listy i jak zawsze mam nadzieję, że przyda się ona zwłaszcza tym, którzy dopiero zaczynają obserwować blogi o tej tematyce i nie wiedzą, od czego zacząć. Wiem też, że z tego spisu korzystają  czasem osoby planujące działania marketingowe w internecie i mam nadzieję, że ułatwia im ona pracę. Kosmetyczna blogosfera w ciągu ostatnich lat tak bardzo się rozrosła, że na początku ciężko ją ogarnąć. Tutaj przedstawiam wam ponad 150 adresów, i choć ta liczba i tak robi wrażenie, wiedzcie, że zostały one wybrane spośród kilku tysięcy blogów poruszających tematykę urody i kosmetyków. Plus jest taki, że dzięki różnorodności na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.


ZASADY: W głównym rankingu pod uwagę wzięłam blogi z blogspotu, ponieważ tylko na nich funkcjonuje obserwowanie. Wiadomo, że nie zawsze liczba obserwatorów przekłada się na rzeczywistą jakość i popularność bloga, jednak był to najłatwiejszy sposób zrobienia takiej listy. Najbardziej miarodajne byłoby porównanie liczby wyświetleń, jednak tylko część osób je publikuje. Uwaga - nie jest to w żadnej mierze ranking najlepszych blogów, pamiętajcie o tym! Ot, tylko taka statystyczna ciekawostka :)

Na liście znalazły się blogi, na których w grudniu 2014 pojawił się merytoryczny wpis kosmetyczny, przynajmniej trzy z dziesięciu najnowszych wpisów dotyczą kosmetyków i od października do grudnia 2014 na blogu pojawiło się minimum 10 postów. Dane pochodzą z 2 stycznia 2015.

Jeśli znacie jakiś blog, który spełnia wszystkie warunki i ma ponad 910 obserwatorów, dajcie znać w komentarzach. 

Nowością jest lista blogów kosmetycznych prowadzonych poza platformą blogger. Znalazły się tu blogi, od których udało mi się uzyskać dane statystyczne i które odwiedza min. 5 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie.

złota pięćdziesiątka
w kolejności alfabetycznej
1001pasji
wiedzmabloguje
xkeylimex


srebrna pięćdziesiątka
w kolejności alfabetycznej
zzzoila


brązowa pięćdziesiątka
w kolejności alfabetycznej
agwerblog
vejjs
wenablog
womancosmeticsreccomending
zareklamowane-przereklamowane

blogi prowadzone na innych platformach
mające powyżej 5 tys. uu/mies.
blessthemess
inesbeauty
madie.randan
olfaktoria
patii
przystanekuroda
weronikarudnicka
zu-makeup
zurnalistka

Jeśli macie jakieś uwagi, propozycje, pomysły dotyczące wyglądu przyszłych rankingów, dajcie znać.

Mam nadzieję, że kolejny raz odkryliście tu nowe, ciekawe adresy :)

Zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych:  facebook | instagram | bloglovin

236 komentarzy

  1. GENIALNY ranking jak zawsze. chyle czola za wlozona prace kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ozłociłaś mnie po raz kolejny hehe szacun dla Ciebie za tyle pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam pracę! (I upodobanie do statystyki ;-).

    Mój blog się nie załapał, a ma obecnie więcej niż 3 wpisy na kosmetyczne tematy wśród 10 nowych, ma też powyżej 1.000 obserwatorów na GFC i powyżej 5.000 UU na Google Analtics...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyłka! Załapał się! :-)

      Patrzyłam na "Hedonizm & Eskapizm", a jest jako Unaweblog.pl!

      Mój błąd! Przepraszam! :-)

      Usuń
    2. Nie ogarnęłabym wpisywania tytułami blogów, wiec zostaję na razie przy adresach. Gratuluję :)

      Usuń
    3. Dziękuję!

      Tak właśnie jest dobrze! :-) Nazwy się zmieniają, domeny - rzadziej.

      Po prostu źle spojrzałam!

      Usuń
  4. Wiele z tych blogów znam, niektóre są na prawdę bezkonkurencyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie widzę u Ciebie wtyczki obserwatorów i przez to musiałam Cię chyba przypadkiem pominąć :( Prześlij mi proszę na maila screena z obserwatorami, to dopiszę Cię dodatkowo :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jednak załapałam się - dzięki :)) choć ostatnie miejsce, ale dobre i to :))
      Tak czy siak, dobrą robotę odwaliłaś robiąc takie zestawienie :)

      Usuń
  6. Martuś - odwalasz kawał dobrej roboty co roku - znowu zdobyłam kosmetycznego Oscara!!! No i gratuluję pozostałym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I po co było się stresować :))

      Usuń
    2. oj tam oj tam stresik zawsze wskazany - motywuje to cięższej pracy.

      Usuń
  7. Jak zwykle kawał świetnej roboty, dziękujemy!
    Cieszę się, że znów znalazłam się w tym gronie, tym razem w srebrnej pięćdziesiątce :) Widzę spore przetasowania względem ostatniego rankingu, tyle nowych miejsc, będę miała co robić przez najbliższe dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety coraz więcej blogów jest porzucanych, nawet tych bardzo popularnych, i to głównie stąd te przetasowania. Ale za to są nowe miejsca do odkrycia :)

      Usuń
  8. Nooo, brąz po raz kolejny :D może za rok zalicze w końcu awans :Bardzo mi milo :-) juz pisałam na fejsie, że podziwiam cie za robienie takiego rankingu, to musi być ogrom pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest, ogarnięcie kosmetycznej blogosfery to nie lada sztuka :) Dzięki!

      Usuń
  9. Łaaa, wskoczyłam na srebrną! Zawsze z ciekawością zaglądam w ranking w poszukiwaniu nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle chylę czoła za odwaloną robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wkładasz w ten ranking masę pracy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to dostaję potem tyle miłych komentarzy :)

      Usuń
  12. Swietna robota!! a u mnie dalej zloto - jupi!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Srebro, wow :D Włożyłaś tyle pracy i czasu, że chylę czoła i gratuluję wytrwałości. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  14. O jak mi miło!!!! Dziękuję baardzo! I respect, że chce Ci się takie rzeczy ogarniać :) Lecę się pochwalić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie statystyczne rzeczy, zwłaszcza ten moment, kiedy arkusz ostatecznie wszystko układa i wychodzi końcowy efekt :)

      Usuń
  15. O matko, ale niespodzianka :) Dziękuję, czuję się zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny i przydatny ranking, można dzięki niemu odwiedzić blogi na których nigdy się nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie o to chodzi! Zapraszam do odkrywania nowych miejsc.

      Usuń
  17. Podziwiam za ilość włożonej pracy, bardzo pomocny ranking. Akurat robię noworoczne porządki w subskrypcjach więc chętnie zajrzę na nowe strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kibicowałam Ci, niestety znalazłaś się tuż za podium. Następnym razem na pewno też się tu znajdziesz :) I dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  18. Lustereczko powiedz przecie, kto ma najpopularniejszy blog na świecie? ;)))

    Dziękuję za po raz kolejny, chylę czoła przed dokonaną pracą oraz gratuluję pozostałym blogom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż odpowiem, bo odpowiedź jest od wielu lat ta sama - oczywiście Alina Rose :)

      Usuń
  19. Ojej, a jednak się utrzymałam! Dziękuję i gratuluję dobrej roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę nadrobić kilka blogów ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaa no nie wierzę, mam złotko! ale zaskoczenie! :) pięknie dziękuję! i gratuluję wszystkim!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogromne dzięki za kawał świetnej roboty! Tak jak pisałam wczoraj na FB - WOW i wielki szacun :)
    Będzie co czytać na najbliższe wieczory :)

    A moje serce blogerskie też się raduje, bo z brązu wskoczyłam w srebro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :) Jestem pewna, że znajdziesz co najmniej kilka nowych blogów do czytania.

      Usuń
  23. Po raz kolejny baaaaardzo mi miło znaleźć się w TAAAAAKIM gronie! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze jestem pod wrażeniem ile pracy wkładasz w ten ranking :)
    Jestem mega szczęśliwa, że znalazłam się w złotej pięćdziesiątce :D Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale szkoda, że się nie załapałam. Idę zerkać na blogi po kolei, a potem nadrobić kawowe zaległości w Wesołej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję :) baaaaaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przejrzeć listę, może trafię na jakieś nowe ciekawe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnio rzadziej publikuję, ale cieszę się, że nadal utrzymałam się w srebrnej 50! podziwiam, że Ci się chce, ale ile blogerki mają z tego radochy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przypuszczałam, że znajdę się na tej liście :) W zeszłym roku publikowałam więcej postów i na liście mnie nie było, teraz publikuję mniej i jestem :P Ale miłe odkrycie było, jak znalazłam nazwę swojego bloga <3 Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiele z tych blogów znam, ale są jeszcze takie o których nie słyszałam. Koniecznie muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziwiam Twoją pracowitość i skrupulatność, z jaką podchodzisz zawsze do rankingu. Na jego przygotowanie musiałaś poświęcić co najmniej kilkanaście godzin, gratuluję wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nawet więcej, ale na szczęście nie liczyłam :D dzięki!

      Usuń
  32. Znam wiele blogów- w pełni zasłużone miejsca ;) Może i mi kiedyś się uda na taką listę dołączyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam Cię pominąć przez pomyłkę. Już naprawiam swój błąd i gratuluję brązu :)

      Usuń
    2. Ooooooo! Dziękuję bardzo! :D

      Jeżeli mogę polecić jakiś blog, to na pewno Żaneta z bloga http://cytruska87.blogspot.com/ zasługuje by tu być :)

      Usuń
  33. Dziiękujemy za sreberko i szacun dla ogroma pracy włożonego w ranking :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz w rankingu :) Dziękuję!
    Odwaliłaś kawal dobrej roboty... jak co roku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale super. Podziwiam Cię za ten ogrom pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, po raz pierwszy w Twoim rankingu, ale radość :-) Szczerze podziwiam za przygotowanie tej listy, nie chcę sobie nawet wyobrażać, ile czasu i sił poświęciłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam, że się załapałaś :))

      Usuń
    2. Jak miło to słyszeć od Ciebie! Mam nadzieję, że pojawienie się w Twoim rankingu kopnie mnie trochę motywacyjnie, bo ostatnio zapał mi osłabł.

      Usuń
  37. Gratuluję !! Wiele znajomych koleżanek z "fachu" "D
    Może kiedyś i ja się tu znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Większość blogów znam i chętnie je czytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi miło, że mój blog znalazł się w Twoim rankingu. Jestem ozłocona - dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. no mi jeszcze daleko by znaleźć się na takiej liście :( buu

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawy ranking :) ja niestety się nie załapałam, ale... może za rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powinnaś - już Cię dopisałam!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za miłe wyróżnienie :D a to niespodzianka :)

      Usuń
  42. Em, świetna robota! Genialny ranking :) Gratuluję wszystkim, którzy się w nim znaleźli.
    Wielu blogów nie znalam, z przyjemnością zajrzę w ich progi....

    OdpowiedzUsuń
  43. Podziwiam Twoją pracę! :-) Ja to się pewnie nigdy nie załapię na taki ranking ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale miło że się znalazłam po raz kolejny w rankingu :)
    Serdecznie dziękuję i chylę czoła za tak wspaniałą pracę jaką wykonałaś :*

    Ps. Zmieniłam adres bloga i chyba przez to wkradł Ci się błąd w podlinkowaniu. Funkcjonuje beaaatka21.blogspot.com lub mybeautyworld.pl . A ty przez przypadek podałaś mybeautyworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oo jest ranking ! Kawał świetnej roboty :) może kiedyś uda mi się być chociaż w brązowej piećdziesiątce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ranking. Może i mnie kiedyś się uda w nim odnaleźć :))

      Usuń
  46. dzięki za garść nowych inspiracji! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i podrzucam Ci kilka, które też zasługują na ranking, a przynajmniej ja je bardzo lubię:
      - http://kraina-testow.blogspot.com/
      - http://clumsywords.pl/
      - http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

      Pozdrawiam,
      Renata

      Usuń
  47. Bardzo dużo z tych blogów znam i czytam na bieżąco! :) Szkoda, że nie pojawiła się tam też Hispaniola! :C

    Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się dostać przynajmniej do brązowej pięćdziesiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja chyba też się nie kwalifikuję :/
    Podziwiam pracę włożoną w przygotowanie rankingu

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję za złoto, a przede wszystkim za Twoją pracę! :) Gratuluję pozostałym dziewczynom. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Złoto? Tego się nie spodziewałam. Dziękuję za wyróżnienie. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  51. ojejjj, jesteśmy po raz pierwszy w Twoim rankingu i bardzo się cieszymy! nie przypuszczałyśmy, że tak się stanie, hihi.
    Jesteśmy pod wrażeniem ile pracy, czasu i sił wkładasz w jego przygotowanie : ) gratulujemy serdecznie wszystkim i bardzo cieszymy się z brązu : )
    pozdrawiamy serdecznie! : )))

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi jeszcze daleko do tego niestety; ( ale to znak ze musze sie bardziej starać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, dla mnie również taki ranking działa bardzo motywacyjnie :)

      Usuń
  53. Mnóstwo pracy w to włożyłaś.
    Ciesze się za miejsce w brązowej pięćdziesiątce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam Twoje rankingi, to istna kopalnia blogów :) Za rok też się tam znajdę :) Malutko tych blogów poza bloggerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście w porównaniu jest ich bardzo mało.

      Usuń
  55. moim celem po rocznej przerwie jest znaleźć się za rok w tym zestawieniu, mam nadzieję że się uda:)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Znów poznałam kilka fajnych blogów, o których nie miałam jeszcze pojęcia. O ja zacofana :P
    Dziękuję bardzo za ranking, kawał świetnej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ojej jestem tutaj pierwszy raz i to w srebrnej 50:) dziękuję za wyróżnienie :) to bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję i chylę czoła za wyłożoną pracę :) mam nadzieja, że w przyszłym roku dołączę do rankingu. To moje postanowienie;)

    OdpowiedzUsuń
  59. taki ranking to super sprawa, muszę popracować może kiedyś uda mi się w nim znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale mi miło <3 Myślałam, że po zeszłorocznym brązie, całkiem wypadnę z rankingu bo w 2014 jakoś miałam pod górę ;) Kawał rewelacyjnej roboty :* Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  61. Szkoda ze się nie załapałam ale gratuluje zwycięzcą :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak zwykle duży pokłon - że też Ci się tak chce :). Lubię srebro :).

    OdpowiedzUsuń
  63. Odpowiedzi
    1. + wielki pokłon za pracę włożoną do stworzenia rankingu!

      Usuń
  64. uwielbiam Twój ranking, czekałam na niego z niecierpliwością <3 co roku znajduje jakieś fajne nowe blogi do zaobserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kawał rewelacyjnej roboty, że też Ci się chce :)

    To trzeba spinać poślady teraz - to nie lada wyróżnienie być w pierwszej setce :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Podziwiam za ogarnięcie tego wszystkiego! Miłym zaskoczeniem było ujrzenie mojego bloga w rankingu ^_^ Dziewczyny lubią brąz... :D

    OdpowiedzUsuń
  67. O kurczaki, dzięki! Pierwszy raz znalazłam się w rankingu i choć to brązowa 50tka, to i tak jestem mega szczęśliwa!! :)
    Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Sporo blogów nie znam, muszę to nadrobić.
    Mam nadzieję, że i mój blog się kiedyś do takiego rankingu załapie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratulacje dla autorki przede wszystkim! :) Podziwiam i chylę czoła! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajne zestawienie, mam nadzieję że kiedyś się załapię:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluje wszystkim a zarazem mam pytanie na jakiej podstawie sprawdzasz te dane ??

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak miło, że znalazłam się w brązowej pięćdziesiątce :) Bardzo mi miło i podziwiam. Włożyłaś w to ogrom pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jest mi bardzo miło że znalazłam się na liście ;) Podziwiam za wkład włożony w pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluje wszystkim dziewczynom! ;) i tobie za prace którą wkładasz w tą listę co roku ;))

    OdpowiedzUsuń
  75. serdeczne gratulacje dla wyróżnionych a dla Ciebie mega szacun za ogrom pracy którą w to włożyłaś!
    może kiedyś i mnie będzie dane dostać się do tego zacnego grona, szkoda że jak na razie zaporowym dla mnie warunkiem jest liczba obserwatorów...

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetny ranking :) Gratulacje dla wszystkich wyróżnionych :) Zaraz zabiorę się za przeglądanie nieznanych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  77. jestem tu jeeej < 333 muszę koniecznie sobie obejrzeć wszystkie blogi, ktory tutaj zestawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wow, kawał dobrej i ciężkiej roboty. Gratuluję wyróżnionym i skrycie mam nadzieję, że sama do tego grona kiedyś trafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Muszę odwiedzić wszystkie dziewczyny, które wymieniłaś :) Chyba sobie nawet nie wyobrażam jaki to kawał statystycznej roboty ;) Ja mam już ponad 1000 obserwatorów, może w przyszłym roku się załapię ;) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz więcej, to na pewno się załapiesz :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Blog coraz bardziej mnie pochłania, co akurat uważam za coś bardzo przyjemnego :)

      Usuń
  80. Kochana, kawał dobrej roboty...

    OdpowiedzUsuń
  81. Wow po 4 latach blogowania udało mi się trafić to "brązowej trójki" :DDD

    Dziękuję wszystkim, że zaglądacie a Tobie kochana gratki, dobra dobota :*

    OdpowiedzUsuń
  82. Wow, nie spodziewałam się złota, jestem w szoku! Musiało Cię to kosztować mnóstwo pracy, ale uwierz, że jesteśmy Ci wdzięczni :*

    OdpowiedzUsuń
  83. Wow! Jestem w srebrnej pięćdziesiątce :) Wspaniała wiadomość na początku roku i ogromna motywacja do dalszego działania na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam Cię za ten ranking! Poznaję tyle ciekawych blogów, że szok! Dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Przede wszystkim gratulacje za kawał świetnej roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Po raz kolejny dziękuję Ci za włożoną pracę i za to, że mogę zajmować tak zaszczytne miejsce w Twoim rankingu! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Dziękuję za brąz :) To mój pierwszy raz i bardzo się z tego powodu cieszę :*

    OdpowiedzUsuń
  88. gratulacje, kawał dobrej roboty

    OdpowiedzUsuń
  89. OOoo jestem :D
    Podziwiam, że Ci się chciało :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Gratuluję wszystkim ;) mnie nie ma jeszcze ale ciągle nad tym pracuję :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Weszłam żeby odwiedzić i poznać nowe blogi a tu niespodzianka :-) dostałam brązowy medal. Fajnie znaleźć się w takim gronie a dla Ciebie duże brawa za ogarnięcie tylu blogów :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Jestem i ja! Czuję się zaszczycona być na liście w takim doborowym towarzystwie :)
    Widzę kilkanaście nieznanych mi wcześniej pozycji, więc będzie co czytać w zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Jestem jako blog z innej platformy niż blogspot i bardzo się cieszę,bo się nie spodziewałam:) Gratuluję, ten ranking to kawał dobrej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Wow! Jestem :) Całe trzy lata blogowania marzyłam o takim wyróżnieniu, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Dziękuję za włożoną pracę :)) I gratuluję wszystkim wyróżnionym, cieszę się, że znalazłam się w tak miłym gronie :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratki dziewuchy :)
    poczytam jak bedę mieć chwilkę bo niektórych to ja wcale nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  97. Mimo, że ostatnio mniej pisałam, nadal utrzymuję się w złotej 50 :)
    Dziękuję za to wyróżnienie i obiecuję poprawę w częstotliwości dodawania nowych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ojej wróciłam do złotej pięćdziesiątki ♥ ♥ ♥. Ależ mi radochę sprawiłaś! Strasznie się cieszę, że wróciłam do blogowania, warto dla takich chwil! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetny ranking - wiele blogów znam i sobie cenię, a inne mogę dzięki Tobie odkryć :D

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuje pare z wymienionych przez Ciebie blogow i zgadzam sie z Toba, ze sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  101. Super rankng :) trzeba powiedzieć, że musiałaś się nieźle napracować przy tym zestawieniu :) niektóre z tych blogów znam, inne na pewno odwiedzę :) pozdrawiam i dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  102. Chylę czoła, fantastyczna lista :) Brawo, brawo dla wszystkich na podium :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja również chylę czoła i super że jest taki ranking,bo o wielu blogach nie słyszałam z braku czasu :) Mam nadzieję że w przyszłym roku stanę się bardziej zauważalna i będę również na liście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam Cię do listy, bo powinnaś się na niej znaleźć, ale przeoczyłam Twojego bloga.

      Usuń
  104. Ależ to musiała być robota! Brawa dla ciebie za ranking i dla blogerek za ich robotę, będzie co czytać!

    OdpowiedzUsuń
  105. Co roku jestem zdzwiona jak dajesz radę ogarnąć tyle blogów :D.
    Fajnie być w złotej pięćdziesiątce ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  106. Bardzo dziękuję - miło mi bardzo :) I raz jeszcze - wielki szacun za wkład włożony w ten ranking, bo to ogrom pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Wow! Dziękuję pięknie za wyróżnienie, niezmiernie się ciesze że mój blog znalazł się w rankingu :*
    Tyle pracy i czasu w włożyłaś - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  108. Jeśli kryterium oceny są obserwatorzy, a nie ilość wejść na bloga - to chyba nie do końca dobry pomysł. Niektórzy mają mnóstwo obserwatorów przez wymuszanie konkursowe: "Aby wziąć udział w konkursie lub w rozdaniu zaobserwuj mojego bloga", a mało wejść. Niektórzy mają mało obserwatorów, a ponad 500 tys wejść, a się tutaj nie załapali, bo nie mają "obserwatorów"???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wpisie jest wyjaśnione, dlaczego ranking opiera się na liczbie obserwatorów.

      Usuń
  109. Miło znaleźć się w tak szlachetnym gronie :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  110. Ale się ciesze :D Bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  111. Chciałabym kiedyś znaleźć się w tym zestawieniu, ale wiem, że stosunkowo późno dołączyłam "oficjalnie" do Blogosfery, oferta już jest bogata :) Szkoda, że lat kilka temu, jak miałam więcej czasu na pisanie, produkowałam się anonimowo, może kiedyś... :)
    Mimo wszystko, bez cienia zazdrości, gratuluję Wyróżnionym i Tobie Marto dobrze wykonanej pracy! :) miło zobaczyć lubiane przeze mnie osoby i ich blog na tej liście! :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Bardzo ciekawy ranking, będę miała okazje poznać blogi, których jeszcze nie znam:) co do zgłaszania innych to chyba mój również spełniałby wymagania;) http://secretaddiction86.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. To już wiem skąd nowi obserwatorzy się wzięli :) Dziękuję, że uwzględniłaś mnie w swoim zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  114. Jak do roku świetna robota! Dużo znam, ale do reszty chętnie zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Gratulacje wszystkim! :) Super zestawienie, zaraz podejrzę co niektóre blogi i dodam najciekawsze do obserwowanych - sama przyjemność. :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Bardzo fajny ranking i naprawdę się przydaje.
    Pozdrawiamy:
    http://suzi-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Muszę zaglądnąć na te blogi, gratulacje wszystkim! :-)

    OdpowiedzUsuń
  118. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  119. Eve Milenna - Uuuu super :-)

    OdpowiedzUsuń
  120. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  121. O :) fajny taki ranking :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  122. Lusterko, genialna robota :) Ciężko sobie wyobrazić, ile czasu musisz poświęcić, by stworzyć ten wpis co roku :) Pamiętam, że rok temu przejrzałam większość podanych blogów i dzięki temu znalazłam kilka nowych ciekawych miejsc do subskrybowania :) Jeżeli chodzi o blogi powyżej 910 obserwatorów, od kilku dni się kwalifikuję :D Ale pewnie już po ptakach :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Lusterko, świetny ranking! Fajnie, że jest ktoś z blogosfery, kto robi takie zestawienie. Pozdrawiamy i gratulujemy wszystkim, którzy zapracowali sobie na to, żeby znaleźć się na tej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Podziwiam za wkład włożony w ten ranking :) I bardzo mi miło, że się w nim znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Szkoda, że lista bierze pod uwagę tylko blogi z blogspotu

    Pozdrawiam, Aga z http://ciekawekosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież są blogi z innych platform na końcu w osobnej kategorii ....

      Usuń
  126. Kolejny raz - kawał dobrej roboty! Podziwiam i dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja się nie załapuję ? :(

    OdpowiedzUsuń
  128. Bardzo dziękuję Ci Kochana za to miłe wyróżnienie :-) Duży buziak za ciężką pracę :-* !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.