sobota, 7 lipca 2012

Lekko Stronnicze Piwo w Krakowie!

Jest jeszcze ktoś, kto nie zna Lekko Stronniczych? Oglądam ich prawie od samego początku i uważam, że tworzą świetny program rozrywkowy. Mam to szczęście, że Karol i Włodek tak jak ja mieszkają w Krakowie, więc to właśnie tu odbywa się najwięcej spotkań/piw, w których już kilkukrotnie miałam okazję uczestniczyć (w tym raz w Gdańsku :) ). Zabawa jest świetna, dlatego też nie może mnie zabraknąć na jutrzejszym Lekko Stronniczym Piwie, które zaczyna się o 20 w klubie Lizard King.

Wszystkie informacje znajdziecie w opisie wydarzenia na fb. Może ktoś z was także się wybiera? Dajcie znać! :)

Em

P.S. Wiele osób wrzuca ostatnio muzyczne inspiracje, więc i ja wam pokażę, w co się dziś zaplątałam.

14 komentarzy

  1. Jakbym mieszkała bliżej to na pewno bym wpadła ;) A, że dzieli nas prawie 600 km to niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że ja nie z Krk :( uwielbiam ich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tych panów, ale do Krakowa dla nich nie przyjadę :). Przejrzałam listę osób biorących udział i widziałam, że na to wydarzenie wybiera się Independent Woman :)
    Bardzo przyjemna piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te chłopaki :) Oglądam!

    OdpowiedzUsuń
  5. @zoila, też zauważyłam, że IW tam będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja pierwsze słysze... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Że tak powiem.... DZIEEEEEEŃ DOBRYYYYYY! :)
    Do Krakowa mam całą Polskę po skosie, więc może nie tym razem. Baw się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie irytują :/ podchodziłam do tematu kilkakrotnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nuta pierwszorzędna, na początku zareagowałam klasycznym WTF, a teraz od 2 godzin leci zapętlona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Madame Peacock, miałam tak samo! :) Pierwszy raz usłyszałam ją w radio i gdyby nie to, pewnie wyłączyłabym po kilkudziesięciu sekundach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze, jestem z Krakowa, ale pierwszy raz o nich słyszę ;x Chyba muszę nadrobić pewne braki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, na LS'ów też bym wpadła, ale za daleko mam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ich! Niestety do Krakowa również mam za daleko ;( Pozdrów ich proszę ode mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy o nich nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.