niedziela, 15 lipca 2012

Zapowiedź: Nowości Essence (wrzesień 2012) New In Town

Pokazały się już zdjęcia części nowych produktów, które wejdą do stałego asortymentu Essence tej jesieni. Zapraszam do oglądania :)

01 fruit crush | 02 purple berries | 03 fruitylicious
08 the magic must go on

09 for fairies





142 gray-t to be here! | 143 I'm the boss

108 ultimate pink | 131 ballerina's charm | 133 glitter oh my!

www.pinkmelon.de
Od razu mówię, że ja też nie wiem co w zapowiedziach nowości robi znany od dawna tusz Multi Action. Dwie jego nowe wersje jednak z pewnością wypróbuję, mając nadzieję, że będą równie dobre! W oko wpadły mi też oczywiście nowe kolory cieni w kremie (uwielbiam) i balsamy do ust.

A wam? :)

Em

P.S. Przypominam, że zdjęcia wszystkich nowych lakierów Colour&Go można zobaczyć TU.

25 komentarzy

  1. Nic mnie specjalnie nie zainteresowało, ale lakierom i pomadkom ochronnym się przyjrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tusz, o ile się nie mylę, miałam kiedyś w wersji zielonej. Okropnie się osypywał. Jakoś ostatnio nie powalają mnie limitowanki essence, dawno już nic nie kupiłam. Marzył mi się brązer z limitowanki Rossmann'owskiej, ale niestety nie udało mi się go kupić. Poza tym, nuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego cienia w odcieniu dzidzia - róż :D

    OdpowiedzUsuń
  4. @zoila, ja na pewno kupię oba nowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie te pomadki bardzo się podobają i może się skusze na którąś z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cienie ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie w kremie zrobiły mi mega frajdę, od dawna szukałam tych kolorków dla cieni w kremie. Jak dla mnie super, a reszta jest mi całkowicie obojętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. różowe i fioletowe cienie w kremie na pewno kupię, bo je uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowy stay all day - 08 the magic must go on - muszę go mieć! W końcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te nowości to zapowiedź limitki New In Town będącą zresztą zapowiedzią nowości.
    Mam pytanie czy planujesz i kiedy post z wycofywanymi produktami od Essence?

    OdpowiedzUsuń
  11. @Lemon Haven, nic nie może być jednocześnie limitowanym i stałym asortymentem ;) New In Town to nazwa trend edycji, która będzie przedsmakiem nowości.

    Post o wycofywanych produktach oczywiście planuję, dodam go jak tylko dojdą do mnie odpowiednie informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze o tym wiem ale tak działa Essence.

    A na posta z wycofywanymi produktami czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaa! cienie w kremie! =)
    chociaż fioletowy cień w kremie ma być chyba też w nowościach od Catrice? ciekawa jestem strasznie tych cieni, jak faktycznie będą się prezentować te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Lemon Haven, to znaczy jak działa? Chyba nie do końca wiem o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wprowadza produkty ze stałego asortymentu jako limitowaną edycję, u nich nazywaną, jak zresztą wszystkie, Trend Edition.
    Jak dla mnie to niezrozumiałe, ale może innym to nie przeszkadza albo właśnie wiedzą o co w tym wszystkim chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi spodobały się balsamy do ust i cienie :) lakiery tak średnio.

    OdpowiedzUsuń
  18. O, ciekawe te dwa nowe tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomadki ochronne mogą być fajne, zobaczę ile będą kosztować i może spróbuję którejś. Za to na pewno piszę się na cień the magic must go on :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam spytać Ciebie Em jak i inne blogowiczki gdzie najlepiej kupować produkty essence bo w mojej najbliższej Drogerii Natura nie ma NIGDY serii limitowanych ;( nad czym baaaaardzo ubolewam.
    Z góry dzięki za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  21. @receenzja, jeśli nie Natura, to Douglas, Tesco Extra lub małe, niesieciowe drogerie.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne te lakiery szaraczki, ale u mnie nigdzie nie ma essence - może na szczęscie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.