czwartek, 5 lipca 2012

100 najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych

KLIKNIJ, ŻEBY PRZEJŚĆ DO NAJNOWSZEJ EDYCJI RANKINGU 2015

Minęły trzy miesiące od dodania przeze mnie wpisu Lista najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych. Post ten został dobrze przyjęty, więc korzystając z wakacyjnego wolnego czasu, postanowiłam go zaktualizować. 


PRZYPOMINAM! Pod uwagę wzięłam tylko blogi z blogspotu, ponieważ tylko na nich funkcjonuje obserwowanie. Wiadomo, że nie zawsze ilość obserwatorów przekłada się na rzeczywistą jakość i popularność bloga, jednak był to na razie najłatwiejszy sposób zrobienia takiej listy. Najbardziej miarodajne byłoby porównanie ilości wyświetleń, jednak tylko część osób je publikuje. Uwaga - nie jest to w żadnej mierze ranking najlepszych blogów, pamiętajcie o tym! Ot, tylko taka statystyczna ciekawostka :)

Jeśli znacie jakiś blog, który powinien znaleźć się na liście, a go tam nie ma, dajcie znać w komentarzach (blog z numerem 100 ma 620 obserwatorów). Wezmę to pod uwagę przy aktualizowaniu danych. Liczby pochodzą z okolic północy 4/5 lipca 2012. Przy blogach, które dopiero teraz pojawiły się na liście lub zmieniły "pięćdziesiątkę", zostało to zaznaczone.


Pierwsze 50 blogów z największą liczbą obserwatorów (kolejność alfabetyczna)

82inez
idaalia
innooka (zmiana)
za-wysoko


Drugie 50 blogów z największą liczbą obserwatorów (kolejność alfabetyczna)

daysincolours
dezemka (zmiana)
ecosmetics (zmiana)
wyznania-kosmetykoholiczki
yesiwantyouback (zmiana)
zzzoila (zmiana)


Poprzednio na liście znalazły się wszystkie blogi mające przynajmniej 500 obserwatorów, tym razem postanowiłam po prostu wymienić setkę najpopularniejszych. Nie da się jednak ukryć, że zmiany są i będą pewnie niewielkie także przy kolejnych aktualizacjach. Wpis ten poza zaspokojeniem ciekawości na temat statystyk miał też pierwotnie ułatwić znalezienie dobrych blogów. Macie jakieś pomysły, propozycje, jak można taką listę zrobić najlepiej? Uważacie, że 100 miejsc to za mało, czy w sam raz?

Em

83 komentarze

  1. chlip. wyleciałam z listy. trzeba się brać do roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. @zoila, gratulacje! :) Bardzo się cieszę, że w końcu jesteś na liście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię, że w ogóle chce Ci się robić takie listy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. @kasiaj85, może przynajmniej będzie to dla Ciebie dodatkową motywacją? :) Mnie też szkoda, że "wypadłaś", od razu to zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zastanawiam, jak to sprawdzasz? :D Przecież blogów jest całe mnóstwo - sprawdzasz każdy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Beauty_Station, lubię cyferki i statystyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. @Kamila, moja wiedza + internetowe listy kosmetycznych blogów + komentarze pod poprzednią listą :) Sprawdzam każdy, na który trafię.

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam Cię za te listy! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko :P że Ci się chce. Mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie można zaktualizować listy obserwowanych :))) Może kiedyś i ja się znajdę na takiej liście :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej a mnie w ogóle ni ma :(

    OdpowiedzUsuń
  12. dlaczego nie ma Obsession :( XD

    OdpowiedzUsuń
  13. baardzo lubie takie zestawienia :D :D !! mam andzieje ze kiedys do niego sie wepchne ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem i ja :) podziwiam za chęci tworzenia takiej listy, musiało Cię to mnóstwo pracy kosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie brawa za takie posty, podziwiam Cię że chciało Ci się to robić ;)
    hihi

    OdpowiedzUsuń
  16. Użyteczny wpis! Ale gdzie Pinkoholiczka? (onlysweetpink blogspot), a Krzykla i jej "Błahostki kosmetyczne"?

    OdpowiedzUsuń
  17. Obs, chciałaś być na obu listach :D?

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny wpis, można poznać jakieś zabłąkane ciekawe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, gratulacje dla dziewczyn!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja poproszę o listę blogów z największym współczynnikiem zajęcy ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. ...w ogóle to wpis jest rewelacyjny, ale sie napracowałaś nad tymi linkami :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kicak- stwórzmy to! na tej liście też bym się lansowałam; jesteś u mnie w spamerce a wiec ilość zajęcy przypadajaca na cale monitora jest duża :]

    OdpowiedzUsuń
  23. "Heloł ewryłan" - tu są podane nazwy stron a nie blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. :))) bardzo mi miło znaleźć się w tak znakomitym gronie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna lista:)dużą większość sama odwiedzam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna robota Em. Poprzeglądam sobie wszystkie te blogi, może jeszcze któregoś nie znam? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna sprawa :) Wiadomo, że to tylko taki nasz wewnętrzny ''ranking'', ale miło być w takim gronie. Miło też być w jakiś sposób rozpoznawalnym w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  28. O, jestem i ja, bardzo mi miło. :))

    OdpowiedzUsuń
  29. @WomanLand, przepraszam, musiałaś mi gdzieś umknąć :\ Zapisuję Twojego bloga w notatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja sie nie zalapalam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. @Lika.makeup, krzykla jest na liście, a blog onlysweetpink nie załapał się do setki.

    OdpowiedzUsuń
  32. @krzykla, rzeczywiście, to nie nazwy a adresy blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. @Marti, zapisałam Cię w notatkach na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ Ty jesteś pracowita! Świetna robota. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuje za umieszczenie i podziwiam Cię za stworzenie tego zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
  36. O nie, nie jestem trendy...totalna załamka:D

    PS. Świetne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem i ja :) :) dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  38. tak niewiele brakowało !;(( nie załapałam się! ale motywacja jest;p

    OdpowiedzUsuń
  39. krzykla-przeca wiem ale pokrzyczeć miałam chęć :D
    nie umiem zmienić adresa tak mi dopomóż buk

    OdpowiedzUsuń
  40. Jupiii, w końcu się załapałam :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten ranking nie ma sensu.

    Jedyną miarą popularności blogów jest liczba unikalnych użytkowników na miesiąc.

    Obserwatorów można sobie natrzaskać rozdaniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja właśnie wystartowałam z blogiem i szukam mojego blogowego "ja" :)
    Gratuluje dziewczyny :]

    OdpowiedzUsuń
  43. chyba nigdy nie będę na takiej liście :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Nadal w tyle, ech ;) Muszę zdecydowanie popracować nad częstotliwością dodawania notek!

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny pomysł, część z tych blogów znam, za resztę za chwilkę się zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  46. @Anonimowy, absolutnie się z Tobą zgadzam, że ranking na podstawie liczby UU byłby najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja wypadłam z rankingu :(??

    OdpowiedzUsuń
  48. Z niecierpliwością czekałam na ten wpis, gdy tylko wspomniałaś o nim na Wizażu;)

    OdpowiedzUsuń
  49. mój nie jest popularny :) i dobrze, sława rujnuje :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo miło gościć na liście,dziękuję,że wkładasz tyle czasu i pracy na stworzenie takiego zestawienia:*

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję za umieszczenie :* i niesamowicie podziwiam za to co zrobiłaś, nawet sobie nie wyobrażam ile to czasu musiało Ci zająć!

    OdpowiedzUsuń
  52. mnie co prawda nie widać, ale gratuluję zapału do stworzenia tej notki!

    OdpowiedzUsuń
  53. Sto to bym powiedziała, że nawet za dużo do ogarnięcia:) hehhe gratuluje dziewczyną:) i widzę, że część tych naj obserwuję:)

    fajne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  54. @One_LoVe, niestety znalazłaś się tuż za setką, ale może następnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Em wielkie brawa za kawał niezłej roboty :)
    A może teraz tak w drugą stronę, czyli blogi z najmniejszą liczba obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. O albo blogi z najdłuższym stażem :)

    OdpowiedzUsuń
  57. @tova1, z najmniejszą ilością obserwatorów? Bez sensu ;) Ale nad tym stażem można się zastanowić... :)

    OdpowiedzUsuń
  58. o jak miło, jestem:) czytam prawie wszystkie, co ze mnie za blogomaniaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  59. tak, może następnym razem. :P ale i tak jestem zadowolona z moich obserwatorek. :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  60. odtańczyłam taniec godowy, cieszę się, że ktoś mnie zna, haha! :D
    a tak serio to bardzo mi miło i mam nadzieję, że za 3 mce nie wylecę z listy :D

    Buźka ;**

    OdpowiedzUsuń
  61. o jak miło i ja się załapałam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Może kiedyś się uda i mi? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. @maxcom, najnowsza edycja rankingu obejmuje już 150 blogów.

    OdpowiedzUsuń
  64. Podziwiam, wiele czasu trzeba poświęcić żeby prowadzić bloga

    OdpowiedzUsuń
  65. ech.. chcialabym miec tyle czasu zeby moc przeczytac/przejrzec WSZYSTKIE :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna lista. Wśród niej jest kilka, kilkanaście baardzo wyjątkowych blogów. Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.