środa, 25 lipca 2012

Linia pielęgnacyjna Essence My Skin już w Super-Pharm!

Jakiś czas temu część drogerii Super-Pharm wprowadziła do swojej oferty kolorówkę Essence. Teraz sieć idzie o krok dalej i ułatwia nam dostęp do linii pielęgnacyjnej My Skin. Od jutra do 8 sierpnia produkty te będzie można kupić taniej o 15%.

www.superpharm.pl

Jedynymi produktami do pielęgnacji Essence jakich miałam okazję używać, były kremy do rąk. Nigdy nie miałam za to styczności z serią My Skin, więc jestem jej tym bardziej ciekawa. Słyszałam dużo dobrego zwłaszcza o kremach tonujących.

Będę jeszcze szukać recenzji tych produktów na zagranicznych blogach. Może wy także możecie mi coś polecić lub odradzić?

Em

30 komentarzy

  1. od toniku i kremu dostalam ostrego uczulenia po ktorym skóra schodzila mi płatami. polecam zapoznanie sie ze skladami i nie ufanie im,

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie widziałam, że mają też pielęgnację, ciekaw jak z jakością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żel z kulką pod oczy, ale zaraz po nałożeniu lekko piecze. Próbowałam też kremu - żelu z ogórkiem, ale jest raczej dziwny. Niby fajny, ale efekt nawilżenia słaby, a czasami zdarza mu się rolować. Kremów do rąk jeszcze nie próbowałam, ale muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie będzie tego w naturach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę się rozgladała uważnie w SP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U siebie mam recenzje kremu tonujcego, pachnie wspaniale...mialam 3 razy krem do twarzy z granatem, w koncu znudzil mi sie zapach...to odpowiednik chyba loreal happy time, taki lekki budyniek

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję, ale raczej ostrożnie..może właśnie od jakiegoś kremu do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ mają piękne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idę obczajać składy na stronie Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, że też ja mam daleko do SP. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc, nie jestem entuzjastycznie nastawiona do linii pielęgnacyjnej Essence...

    OdpowiedzUsuń
  12. No jestem ciekawa czy fajna ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że skoro kolorówka mi nie podpasowała (jedyne co akceptuję to lakiery i róże) to tym bardziej kosmetyki pielęgnacyjne. W oóle jestem negatywnie nastawiona na droeryjną pielęnację. Aczkolwiek jak będę miała okazję to przyjrzę im się z bliska ze zwykłej babskiej ciekawości ;))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dotychczasowa pielęgnacja z essence nie przypadła mi do gustu, ich domeną jest jednak kolorówka i ja chyba tylko przy tym zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że będzie tylko w SF :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, mam nadzieję, że to na stałe, bo w czasie trwania promocji niestety nie będę miała dostępu do SP.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno się bliżej przyjrzę tej serii, krem tonujący kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. SP i essence:D Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo, jak miło że u mnie jest SP :D

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie nie ma SP , ale nie widziałam jej nigdzie w DE jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, zostałaś otagowana :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. @Sosmooth, dzięki za ostrzeżenie. Miałam ochotę na tonik, ale chyba z niego zrezygnuję. Nad kremem z kolei wciąć się zastanawiam. Jaką miałaś wersję?

    OdpowiedzUsuń
  23. Chłodzący żel pod oczy :-) Już o nim coś napisałam. Niestety, szału nie ma. Taki zwykły żel porównywalny do żeli Flos-lek, czyli dość dobry, ale prawdopodobnie bez żadnego wpływu na opuchliznę, cienie, podkrążenia. A z drugiej strony producent tego nawet nie obiecuje...

    OdpowiedzUsuń
  24. polecam ten zielony żel do mycia twarzy (demakijaż) i krem-żel chłodzący. Ogórkowy,łagodzący. Zawsze kupowalam je w rossmanie ale ostatnio cos ich nie widac..

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.