środa, 11 lipca 2012

Ulubiony duet na lato (Essence Bondi Beach)

Lubię kolory w makijażu i na paznokciach, a w lecie lubię je szczególnie. Jeśli miałabym wskazać jeden najbardziej kojarzący mi się z najgorętszą porą roku, byłby to chyba niebieski. Pewnie właśnie dlatego pochodzący z zeszłorocznej edycji Essence Bondi Beach duet jest według mnie idealny na te miesiące.

Essence Sun Club Bondi Beach nail polish 03 bbc splash refresh

Essence Sun Club Bondi Beach gel eyeliner 03 bbc all night blue
Reszta makijażu:
Essence A New League soft touch eyeshadow 02 happy preppy & 01 my caddy in the wind (klik)
My Secret eyeshadow Pearl Touch 103 & Matt 501 (klik)
Essence Black&White duo eye pencil (klik)
Essence Long Lasting eye pencil 04 look at me! (klik)
Essence get BIG! lashes volume curl mascara (klik)

Czy wy też macie jeden kolor, po który chętniej sięgacie właśnie o tej porze roku? A może jest to jakiś konkretny produkt?

Em

36 komentarzy

  1. Ja latem preferuję pomarańczowy, żółty, niebieski ale taki bardziej błękitny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej przy tym kolorze jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liner wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten liner.:)
    A lakieru nie udało mi się zdobyć.:C

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten eyeliner jest po prostu przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki ładny kolor na pazurach i kreska piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję że nie kupiłam ten eyeliner;(

    OdpowiedzUsuń
  8. @Wdowa Po Stalinie, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię całe mnóstwo kolorów na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten eyeliner, niestety ja się na niego nie załapałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolorek :) liner wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w lecie króluje pomarańcz na powiekach i żółć na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory, takie letnie.Szczególnie liner jest boski.
    Ja tez lubie latem takie turkusy w makijazu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarówno lakier, jak i liner jest świetny :) Mam ostatnio fazę na taki kolor :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam turkus, i właśnie po niego sięgam najczęściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi sie ten eyeliner marzył,ale nie zdobyłam niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadal żałuję, że nie upolowałam tego eyelinera :) Ja teraz, jeśli w ogóle muszę się malować, to używam różowego cienia w musie Catrice z LE Hidden World. Delikatny, szybki i łatwy w obsłudze.

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie się udało upolować ten liner dopiero w Niemczech, 3mce później niż u nas. Uwielbiam go całym sercem! dzisiaj miałam dokładnie ten sam duet, tylko lakier z P2 : ) plus opaska i kolczyki, turkusowo na całego! ten liner to dla mnie esencja lata, niestety zimą jestem za blada żeby go nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ahh ładny eyeliner w sam raz na teraz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Też polubiłam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę śliczne kolorki, fajnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten eyeliner mi się bardzo podoba ! Wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ładne oko! :) Bardzo żałuję, że nie było u mnie tej limitki, niby kupiłam podobny kolor linera w Inglocie, ale jednak Essence to Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. na paznokciach pięknie
    ale na oku to już cudo ! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo zaluje ze nie zalapalam sie na ten eyeliner

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niestety nie miałam okazji zakupić nic z tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny duet :) Twoje oczko bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  28. polowałam na eyeliner, ale nie udało mi się :)

    ja lubię dające po oczach paznokcie w lato, a jeśli chodzi o cienie nie mam jakiś specjalnych preferencji

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.