niedziela, 1 lipca 2012

Wycofywane produkty Catrice 2012 (wrzesień)

Po przyjemnych informacjach (w tym wypadku chodzi o te dotyczące nowości) nadchodzi czas na te mniej przyjemne. Z jakimi produktami Catrice będziemy musieli się pożegnać tej jesieni? Oto lista odcieni.

zdjęcia można powiększyć














Czas na żale. Dlaczego znikają podwójne róże do policzków? Dopiero co Catrice wprowadziło w nowościach piękny odcień 050 Apricot Smoothie, a już wkrótce ma go nie być? Niestety tak jak w przypadku Essence znikają też niecodzienne kolor eyelinerów w żelu... Nuda!

Jest coś, czego żałujecie?

Em

22 komentarze

  1. Nie znam większości produktó chociaż róże prezentują się ciekawie.
    Szkoda, że jak jest coś udanego to znika z oferty, tak robi wiele firm :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Róży mogli nie wyrzucać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też żal jest róży- mam ten Apricot smoothie i jestem b.zadowolona. Chciałam tez wypróbować ten wielobarwny, atu go wycofują. Przecież to dobre produkty. Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz chyba nie pozostaje nam nic innego jak czekać na wyprzedaże ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kupić róż zanim go wycofają :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że aż tyle kosmetyków zostaną wycofane.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj z tymi różami to przesadzili, wydaje mi się, że one cieszą się sporym zainteresowaniem, no i ten odcień 050 jest przecież całkiem świeży...szkoda, trzeba będzie jakieś zapasy poczynić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mnie dziwi decyzja o różach.
    Ale czy to nie jest tak, że oni wycofają te kolory a wprowadzą inne?Czy produkt całkiem znika i wchodzi coś nowego.
    Poza tym zauwazyłam, że chyba tylko Catrice i Essence tak regularnie wycofują i wprowadzają.Czy to aby nie jest taki chwyt marketingowy aby podtrzymać zainteresowanie?

    OdpowiedzUsuń
  9. @mala9mi, link do notki ze zdjęciami nowości masz na samym początku wpisu. Zostaną wprowadzone nowe róże, ale inne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, zauważyłam to później:)
    Jak dla mnie to trochę bezsensowne decyzje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Za niczym płakać nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka tych produktów, więc za nimi płakać już nie będę, bo zanim je zużyje miną wieki. Przyjrzę się tylko pozostałym cieniom. Twój post spowodował, że w najbliższych dniach mój blog zostanie opanowany przez Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  13. @mala9mi, coś w tym jest, że pewnie chcą utrzymać zainteresowanie i przez to robią tak częste zmiany w asortymencie. Tylko czemu nie wycofują bubli, a całkiem dobre produkty?!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę mi żal podwójnych róży.... Lubię je. Ale może będą wyprzedaże z prawdziwego zdarzenia... Kto wie, co wtedy się stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Em, z tego co czytałam, Apricot Smoothie od początku był wprowadzony tylko na sezon wiosna/lato 2012. A szkoda, bo fajny kolor i miałam nadzieję, że wejdzie do stałej oferty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ech, myślałam, że gamę kremowych cieni rozszerzą, a nie wywalą dwa, żeby dwa inne wstawić :((

    OdpowiedzUsuń
  17. @PrincessBadCat, gdzie czytałaś?

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja ulubiona szminka Lobster Love?? Nie! Teraz muszę kupić zapasy :((

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Tobą, też nie rozumiem dlaczego firma rezygnuje z podwójnych róży, które są bdb produktem :( Tym bardziej cieszę się, ze mam Apricot Smoothie :-) Podobnie z błyszczykiem Oh, so chic ! - to mój ulubieniec na lato i jego będę najbardziej żałować. Ale z drugiej strony, może nie ma sensu robić zapasów, bo ciągle kuszą nowosci. Aczkolwiek te 2 kosmetyki to moje prywatne hity, więc żal :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba będę musiała się rozejrzeć za tym podwójnym różem "Apricot Smoothie". Szkoda że wycofują tak fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że już teraz prezentujesz jakie produkty Catrice wycofuje, będę mogła zawczasu sobie kupić produkty, na które wcześniej nie zwróciłam uwagi a teraz z racji ich wycofania będę musiała. Kupiłam już sobie kilka lakierów z Essence z serii c&g, które po wprowadzeniu nowych buteleczek nie będą dostępne. No a teraz czekam na pełną listę wycofywanych produktów od Essence.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.