niedziela, 1 lipca 2012

Zapowiedź: Nowości Catrice 2012 (wrzesień)

Tak jak myślałam, lipiec przyniósł nam wiele ciekawych informacji, w tym także te dotyczące corocznych powakacyjnych zmian w asortymencie Catrice. Na razie zdjęć nie ma wiele, jednak już mogę stwierdzić, że... nic szczególnie mnie nie interesuje (na szczęście inaczej jest w przypadku nowości Essence).






www.mel-et-fel.com

Prawdziwych nowości jest niewiele, w większości są to tylko nowe odcienie... Może jednak coś was zainteresowało?

Em

27 komentarzy

  1. na kilka rzeczy na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A do mnie Catrice bardziej przemawia niż Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko 2 niebieskie lakiery. I nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi w oko wpadł róż! :) normalnie jakaś mania różowa mnie ostatnio opętała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny niebieski lakier, trzeci od lewej w pierwszym rzędzie - będzie mój! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny jest ten jasnoniebieski lakier.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie bym poszperała gdybym miała dostęp:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. jest w czym wybierać: )) rozświetlacz, pomadka i róze : )) marta

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie wpadł w oko nowy odcień cienia Made to Stay :) ciekawa też jestem tego rozświetlacza

    OdpowiedzUsuń
  10. róże <3 któryś na pewno wybiorę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem ten żelowej szminki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Róże wyglądają fajnie a i pewnie na jakiś bajer do ust też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. czerwony lip tint bedzie moj :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresowała mnie ta żelowa szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się ten rozświetlacz pierwszy rzucił w oczy i lip tinty i w sumie tyle...

    OdpowiedzUsuń
  16. A w jakich sklepach można te kosmetyki dostac? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lip tinty i ta szminka (pomadka? balsam?) będą moje! Ale brakuje mi jakiegoś pięknego rozświetlacza :(

    OdpowiedzUsuń
  18. @farfaraway, nie podoba Ci się rozświetlacz z pierwszego zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic mnie nie powaliło, jedynie cień w kremie o fioletowawym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Filetowy cień w kremie i koralowa kredka, będą moje!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, dwa nowe odcienie cieni w kremie! Muszę je mieć, koniecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo chętnie bym przetestowała rozświetlacz i czerwony lip tint :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie się zapowiada! Na kilka rzeczy zwróciłam uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.