sobota, 30 czerwca 2012

Zapowiedź: Essence Colour Arts (nowość 2012)

Aż chce się powiedzieć "no wreeeeszcie". Wreszcie coś nowego! Essence tym razem nie powiela schematów i proponuje nam... stworzenie własnych kosmetyków! :) Pomysł jest całkiem prosty: kupujemy bazę (paznokcie / usta / oczy), dobieramy odpowiadające nam kolory pigmentów (mają mieć różne wykończenia: perłowe, matowe, brokatowe) i... zabawa właśnie się zaczyna. 

Krok 1: wybierz bazę


Krok 2: wybierz pigment






Krok 3: przygotuj odpowiednie pojemniczki

Krok 4: miksuj!
http://www.chicprofile.com/2012/06/essence-colour-arts-collection-for-fall-2012-info-photos.html






Kolekcja ma wejść do stałej oferty po wakacjach. Jestem bardzo ciekawa, czy bazy i pigmenty będą na tyle dobrej jakości, żeby z ich połączenia mogło wyjść coś naprawdę dobrego. Już nie mogę się doczekać tego mieszania kolorów! :)

Em

48 komentarzy

  1. Łał, świetny pomysł! Świeży i interesujący, nie widziałam nic podobnego u zwykłych, drogeryjnych marek kolorowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy i oryginalny pomysł :)
    ciekawa jestem jak to się będzie sprawdzać w praktyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooooooooo, wreszcie coś ciekawego :D. Ciekawa jestem jakiej jakości będą te pigmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że to nie będzie limitowanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @zoila, ja liczę co najmniej na jakość MACa :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To może być albo coś niesamowicie ciekawego, albo bubel roku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow- jestem pod wrażeniem i również już nie mogę się doczekać!! ja chce już!

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurde! jestem zaskoczona, że wyszli z czymś tak oryginalnym.

    OdpowiedzUsuń
  9. no jeśli te pigmenty będą dobrej jakości to chyba przytulę wszystkie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. może być ciekawie, juz nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No jestem mile zaskoczona :D Oby tylko były tak fajne jak sie zapowiada ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow coś czuję, że będzie niezła zabawa z tym :) już się doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Em - no ja myślę, że to będzie jakość Maca. Inaczej nawet się nie schylę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Bardzo ciekawy pomysł! Na pewno kupię kilka rzeczy jeżeli będę mieć do nich dostęp.

    OdpowiedzUsuń
  15. podjarałam się strasznie! Ale wyczuwam rozczarowanie... ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Noooooo coś ciekawego :D Ciekawe też, jak z jakością. Ja bym sobie zrobiła koralowy cień :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, na prawdę coś ciekawego :D Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe jak to będzie cenowo wyglądać. Monika W.

    OdpowiedzUsuń
  19. Limitki Essence zaczeły mnie już troche nudzić ale to jest ciekawe.I to wcale nie limitka.Wowo.Czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  20. International Launch Date – August 2012 in beauty store only in these countries: Germany, Switzerland, Spain, Italy, Netherlands/Belgium, Australia, South Africa, Slovenia, Lithuania, Russia, UAE, Egypt, Qatar, Tunisia, Kuwait, Uruguay.

    BIEDNEŚMY :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne!!!

    A skoro wejdzie do stałej oferty to przynajmniej mam gwarancję, że zobaczę tą kolekcję. Kiedyś...;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja tam wolę gotowce, nie lubię się tak paprać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo fajne, już się nie mogę doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy pomysł :)
    i znowu pewnie wydam dużo pieniędzy na to... dobrze, że mam nową pracę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie jezeli pigmenty bedzie sie dalo stosowac solo jak cienie do powiek... jezeli trzeba bedzie mieszac to sie nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  26. wreszcie coś nowego! super, na miłe zakończenie wakacji będzie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Nareszcie coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To wygląda wręcz genialnie, nie mogę się doczekać! Nie wiem, czy będę szaleć z mieszaniem, ale niektóre pigmenty solo i tak mnie już oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sprytna i fajna rzecz - już się nie mogę doczekać sesji zdjęciowych ;) Oby pigmenty były dobrze kryjące (czarrrne usta?).

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe, ale czy warto się brudzić.. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. widzę wśród tych pigmentów kilka obiecująco wyglądających kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomysł na plus, zobaczymy jak to będzie się sprawowało w praktyce ;D i miejmy nadzieję, że nie rozczarujemy się zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
  33. naprawdę ciekawa rzecz! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kurcze super rzecz :D już sie nie mogę doczekać..

    OdpowiedzUsuń
  35. jakoś tego nie widzę, tzn. jak jeszcze połączenie bazy do cieni i do ust z pigmentem może wyglądać jako tako, to z tą bazą lakierową nie widzę tego w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  36. woow!
    mam nadzieję, że nie tylko dobrze się zapowiada ale też w rzeczywistości sprawdzi się super:D

    OdpowiedzUsuń
  37. O kurde, strasznie fajny pomysł, zwłaszcza jeśli chodzi o cienie do oczu, ciekawe jak to się będzie sprawdzać. Jak natrafię podczas urlopu w Polsce, to chyba bym kupiła z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.