sobota, 9 czerwca 2012

Promocja: -40% na wszystko w House (i moje zakupy)

Pod moimi poprzednimi postami o różnych promocjach wspominaliście, że są one dla was często bardzo przydatne. Postanowiłam więc podzielić się z wami akcją, którą co roku przeprowadza House. Sklep ten umożliwia pobranie z facebooka kodu, który daje wam 40% rabatu na całe zakupy. Promocja obowiązuje na wszystkie rzeczy, także te już przecenione, dzięki czemu można upolować naprawdę niezłe okazje. Akcja trwa tylko do niedzieli 10 czerwca!

Potrzebowałam kilku rzeczy na lato, więc wybrałam się dziś na zakupy. O dziwo, w sklepie było niewiele osób, a jeszcze mniej wiedziało o promocji (House nie informuje o niej w swoich salonach, tylko w internecie). Spokojnie więc przymierzyłam stertę ciuchów i wybrałam kilka tych podobających mi się najbardziej.

W końcu udało mi się dorwać czarne spodnie do kolan (yeah! nienawidzę kupować spodni!)
Pierwotna cena: 59,99 zł
Zapłaciłam: 35,99 zł

Kupiłam też zwykłą niebieską bluzkę z długim rękawem, zawsze mi takich brakuje w zimie
Pierwotna cena: 39,99 zł
Pierwsza obniżka: 29,99 zł
Druga obniżka: 19,99 zł
Zapłaciłam: 11,99 zł

I teraz już same przyjemne rzeczy, jak choćby piękna, wiosenna chusta w kwiaty
Pierwotna cena: 29,99 zł
Obniżka: 14,99 zł
Zapłaciłam: 8,99 zł (jupi!)

Sportowa bluza z krótkim rękawem
Pierwotna cena: 39,99 zł
Zapłaciłam: 23,99 zł

I na koniec przepiękna, luźna,  brzoskwiniowo-koralowa (bardziej koralowa niż na zdjęciu) bluzka. Na wieszaku wyglądała niepozornie, ale jak tylko ją przymierzyłam, wiedziałam, że będzie moja. Zwróćcie na nią uwagę w sklepie (są jeszcze białe i zielone).
Pierwotna cena: 69,99 zł
Zapłaciłam: 41,99 zł

To wszystko. Kupiłam pięć naprawdę fajnych rzeczy i zapłaciłam za nie tylko 122 zł :) Jeśli wy też potrzebujecie czegoś na lato, polecam wam odwiedzić House. Często wchodzę do tego sklepu bez przekonania, a potem znajduję takie perełki :)

Pochwalcie się swoimi zakupami!

Em

32 komentarze

  1. kurcze, warto się wybrać, tylko czasu nie rozciągnę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam dziś i nic specjalnego dla mnie :) za to na ryneczku kupilam świetną spódniczkę za 22 zł :D yupi

    OdpowiedzUsuń
  3. to już nie zdąże xd w niedziele zamknięte xd

    OdpowiedzUsuń
  4. @Fixation, zapomniałam, że nie wszystkie sklepy są w galeriach handlowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię tego sklepu, bo muszę się nieźle nagrzebać, żeby coś znaleźć, ale akcja bardzo mi się podoba. super!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzisiaj też skorzystałam z tej zniżki, kupiłam czarne sandałki z supełkiem, cena pierwotna 69,90 - zapłaciłam 42 zł :) uwielbiam takie promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie wiedziałam o tym rabacie wcześniej :( Dzisiaj byłam akurat na zakupach w Housie i by sie bardzo przydał :( Przynajmniej skorzystałam z rabatu -50% na drugą rzecz ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Udane zakupy! :) Ja obiecałam sobie zacząć kupować ubrania dopiero jesienią, bo na razie ciągle się odchudzam i co kupię jakiś ciuch, po miesiącu już źle leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dzisiaj byłam w housie ale nic dla siebie nei znalazłam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. czy promocja łączy się innymi, to znaczy czy jeśli coś było już przecenione (czy ma najklejoną pomarańczową cene) jest jeszcze -40procent ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w koralowej bluzce i szaliku. Rzadko kupuję w Housie, ta dudniąca muzyka tam mnie dobija.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bo dzięki tobie dowiedziałam się o ciekawej promocji

    OdpowiedzUsuń
  13. @Anonimowy, promocja nie łączy się z innymi, ale obowiązuje także przecenione rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też co jakiś czas tam zachodzę i kupuję fajne rzeczy :) Lubię tam kupować koszulki dla chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna promocja, ale szkoda że tylko do jutra..

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie jakoś ten sklep nigdy nie przekonuje. Wchodzę i widzę tam zawsze badziew i rzeczy dla nastolatek:) No ale może tak trafiam. Poza tym z urazy ostatnio w ogóle tam nie wchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta brzoskwiniowa bluzka, byłam dziś i jej nie widziałam. W którym Housie byłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też :D
    A myślałam, że dokładnie się przejrzałam wieszaki, jutro jeszcze zerknę w Krakowskiej- może się uchowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. @Charmain, z tego co pamiętam i tak zostały już same L. Jak znajdziesz je jeszcze to weź pod uwagę, że te bluzki są dość duże, ja wzięłam XS a i tak jest luźna (to znaczy zakładam, że taka właśnie miała być, ale większe rozmiary wyglądały po prostu jak za duże ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  20. O super, dzięki za info, fajnie, że liczy się też na przecenione produkty.

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja jestem ciekawa czy ta promocja działa także w ich outlecie :D

    Mam koło domu fashion house i tam jest sklep reserved+mohito+house+cropp. I jeżeli kupuję coś z tych sklepów to tylko tam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też byłam, ale nic ciekawego nie znalazłam;) Ale twoje łupy są całkiem całkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam sobie identyczną pomarańczową bluzeczkę,jest bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta ostania bluzeczka - świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiedziałam o tej promocji z fb. Byłam wczoraj w Housie licząc, że uda mi się dorwać coś w okazyjnej cenie, ale niestety nic nie wpadło mi w oko :(

    OdpowiedzUsuń
  26. 77gerda bo przeciez to jest sklep dla mlodych wiec to nie powod zeby z tego powodu nazywac ich asortyment BADZIEWIEM! jesli szukasz ciuchow ala pani z biura to kieruj sie do sklepow z eleganckimi ciuchami a nie dla mlodziezy a pozniej nazywasz to badziewiem :/:/:/

    OdpowiedzUsuń
  27. te promocje -40% nie są tylko raz do roku :P jakoś w listopadzie czy grudniu już była ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. @ewa, nie są tylko raz w roku, ale co roku na początku czerwca.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.