piątek, 1 czerwca 2012

Swatches: Essence A New League LE

Wow, ale fajnie! Znów mogę wrzucić typowy dla początków mojego bloga wpis ze swatchami najnowszej edycji limitowanej Essence :) Jak już pewnie wiecie, w niektórych Rossmannach pojawiły się standy A New League. Wczoraj utworzyłam listę tych drogerii i wciąż na bieżąco ją uzupełniam. Jeśli wiec masz ochotę na coś z tej limitowanki, koniecznie sprawdź swoje miasto TU.



Dziś z samego rana wpadłam do Rossmanna i udało mi się kupić wszystko to, co chciałam. Musicie być bardzo uważni - dwa razy obeszłam cały sklep, zanim znalazłam stand. U mnie znajduje się on na przeciwko szaf z kolorówką, stoi sobie samotnie po drugiej stronie. Dobrą wiadomością jest to, że Essence tym razem wyjątkowo zadbało o testery - są one dostępne do bronzera, wszystkich cieni i lip tinta.





puder brązujący
Ma 10g, został wyprodukowany w Polsce, jest ważny 24 miesiące od otwarcia, kosztuje 7,99 zł (!) i jest dostępny w jednym odcieniu 01 go classy, go retro.


Kolor za każdym razem jest trochę inny, ciężko było mi go uchwycić. Jest to piękny odcień (na mojej skórze nie wychodzi pomarańczowo, a mam jasną karnację). Bardzo mi się podoba!! Jeśli mogłabym kupić z tej edycji tylko jeden produkt, z pewnością byłby to właśnie ten (zwróćcie uwagę na cenę). Nakładam go dużym pędzlem, efekt można stopniować od bardzo naturalnego po mocniejszy. Trzeba także uważać, ponieważ jest bardzo miękki i łatwo nabrać go za dużo. Z pewnością warto mu się przyjrzeć :)

cienie do powiek


Mają po 5g, zostały wyprodukowane w Niemczech, są ważne 6 miesięcy od otwarcia, kosztują 9,99 zł i są dostępne w trzech odcieniach: 01 my caddy in the wind, 02 happy preppy, 03 oh de prep.

01 my caddy in the wind


Essence A New League, Catrice Hidden World, Essence Ballerina Backstage

02 happy preppy

Z trzech dostępnych odcieni wybrałam dwa jaśniejsze. Postanowiłam zrezygnować z najciemniejszego, ciepłego brązu, ponieważ w takich odcieniach wyglądam okropnie. Cienie same w sobie zapowiadają się świetnie. Mają bardzo dobrą, kremową konsystencję, łatwo nabiera się je na palec/pędzel i rozprowadza na powiece. Prawdopodobnie będą bardzo trwałe, ponieważ nie chcą mi zejść z ręki nawet przy mocnym pocieraniu. Żałuję tylko, że nie pojawiły się w kolekcji jakieś mniej bezpieczne kolory, bo takimi właśnie lubię malować się podczas wakacji :) Mimo wszystko z pewnością cienie przydadzą mi się do neutralnych makijaży (często stosuję tego typu produkty jako bazy). 01 my caddy in the wind to złotawy beż, który świetnie wygląda na całej powiece, a srebrzystą biel 02 happy preppy można nałożyć pod łukiem brwiowym i w wewnętrznym kąciku. Oba odcienie mają drobinki.

lip tint

Ma 4 ml, został wyprodukowany w Polsce, jest ważny 6 miesięcy od otwarcia, kosztuje 7,99 zł i jest dostępny w jednym odcieniu 01 my retro jacket's red.

Co prawda mam ten produkt dopiero od kilku godzin, ale już jestem nim odrobinę rozczarowana. Sam czerwono-pomarańczowy kolor mi odpowiada, jednak nie podoba mi się to, jak tint zachowuje się na ustach. Trudno go idealnie równomiernie nałożyć, w niektórych miejscach pozostawia małe (minimalne, na zdjęciu możecie zobaczyć je po prawej stronie przy górnej linii ust) grudki, trochę wysusza i dość szybko się wytarł w niektórych miejscach. Właśnie to ostatnie najbardziej mnie do niego zraziło, efekt jest mało estetyczny. Dodatkowo trzeba pamiętać, żeby mieć usta w idealnej kondycji, inaczej będzie jeszcze gorzej. Będę próbowała go rozpracować i możliwe, że jeszcze się polubimy, ale na razie nie jestem zachwycona. Spróbowałam go też użyć jako różu do policzków i to był całkiem niezły pomysł! Jeśli umiecie posługiwać się różem z wampirzej limitki, tu także nie powinniście mieć problemów. Nie do wszystkich karnacji ten odcień będzie pasował, ale spróbować warto. Przynajmniej trwałość mamy zapewnioną (na suchej skórze produkt zachowuje się inaczej niż na wilgotnych ustach i jest nie do zdarcia).

gumki do włosów
Opakowanie zawiera 60 szt. gumek do włosów wyprodukowanych w Korei, kosztuje 5,99 zł i występuje w jednym wariancie 01 let's hit the court.
Gumki jakie są, każdy widzi ;) Występują w trzech kolorach: brązowym, czerwonym i niebieskim. Niektóre niestety trochę się zafarbowały, co mi jednak za bardzo nie przeszkadza. Na pewno mi się przydadzą, na przykład przy zaplataniu luźnego warkocza, z którego tradycyjne gumki zawsze mi się zsuwają. Nie jest to nic wyjątkowego, jedynie przyjemny dodatek do limitowanki.

Planujecie coś kupić?

Em

158 komentarzy

  1. Jutro będę w Zamościu, to powiadomię czy jest :) Ja chciałabym Fruity!

    Bardzo podoba mi się puder, chicaż ja takich rzeczy nie używam, to może się skuszę....

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :)
    oczywiście na Twojego bloga trafiłam przez forum Essencowe na wizażu którego jestem ogromną fanką :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomniałam o adresie ;)
    nobody_girl91@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy w moim pobliskim rosmannie jest ta limitowanka :-)

    obserwuję Cię jako nika88, i zostawiam swój email do losowania :)
    one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie było już szczotek? ;(
    mam nadzieję, że to kwestia braku kodów, a nie asortymentu

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej nie pamiętam jak trafiłam, ale chyba poprzez inny blog, gdzie była jedna z Twoich ostatnich notek na bocznym pasku:)

    obserwuję jako: ALieneczka
    mail: alieneczka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze mówiąc to nie pamiętam. kurcze. pewnie przez czyjegoś blogrolla.. nie pamiętam do końca, ale cieszę się niezmiernie, bo zawsze znajduję tutaj dokładne informacje nt limitek! i bardzo chętnie wygram bronzer :)
    strilinga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a miałam go nie kupować bo w zapowiedziach wyglądał gorzej... a teraz będę oblatywać wszystkie Rossy w okolicy...

    A na Twojego bloga trafiłam z google raz, drugi piętnasty... Potem skojarzyłam Cię z nickiem z wizażu :D Potem dodałam do obserwowanych... No i zaglądam w każdy post :)

    obserwuję jako veloute
    ania.korzeniewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Na bloga trafiłam oczywiście z Wizażu:D

    Obserwuję jako: Nadi111
    nadi111@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem chętna na puder, ponieważ to jedyna rzecz, która z tej limitowanki mnie interesuje, a pewnie zanim do jakiegoś rossa trafię to już nie będzie ;/

    Tak więc obserwuję jako jamapi.
    Jak trafiłam na Twojego bloga? Przez wizaż i Essencowy wątek oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję. A trafiłam tu oczywiście z
    Wizażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. @Wszystko co mnie zachwyca, wyglądało to jakby w ogóle ich nie wyłożyli, więc pewnie to ten brak kodów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na bloga trafiłam przez wiazaż:D

    obserwuje jako Emyla
    emilka315@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  14. wydaje mi się, że trafiłam tu przez jakiegoś blogrolla, ale było to tak dawno , że już nie pamiętam :) z tej limitki nie planuję nic kupować, ale bronzerem bym nie pogardziła, bo żadnego jeszcze nie mam - trochę się ich boję :D

    edtt@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaaaaaaa! jaram się tym bronzerem jak Joanna D'arc na stosie :) szczerze? trafiłam tutaj sto lat temu poprzez wyszukiwanie jakiejś limitki Essence w google. & już zostałam :)


    diggerowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kiziamizia.blog@gmail.com

    Twojego bloga obserwuję już tak długo, że naprawdę nie pamiętam :D ale zapewne była to wymiana komentarzy tylko nie wiem przez którą stronę zapoczątkowana :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako SexiChic:)
    mail: sexichic@vp.pl

    Jak to jak trafiłam na Twój blog? Przez Essenceowy watek na wizażu;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako : Milusanka
    E-mail : kasiablek13@wp.pl

    Jak trafiłam na twojego bloga:"Szłam za głosem serca".Nie teraz na serio,na bloga trafiłam dzięki mojej koleżance,która polecała mi blogi warte uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. @milusanka, jak miło! Pozdrów koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako merczens
    mery.lu.1988@gmail.com

    Na Twojego bloga trafiłam szukając informacji o limitkach Essence :D orginalnie, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Mallene
    malleneblogspot@gmail.com

    Fajna ta limitka, z chęcia bym zrobiła spore zakupy, ale pewnie nie bede miala takie możliwości.

    Nie pamiętam jak trafiłam na Twojego bloga ;) Jednak jak tylko założyłam swojego od razu zajęłaś miejsce w moich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. koleżanka pokazała mi Twojego bloga, powiedziała, ze jest ktoś kto jest prawdziwym specem Essence-manem:), zobaczyłam , poczytałam i zostałam:)

    wuka19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja szukałam essence vampire's love i mi wyskoczyłaś na pierwszej stronie:)hihi

    dziki agrest
    dzikiagrest1@interia.eu

    planuję kupić albo błyszczyk,albo lakiery,ale... byłam dzisiaj i... u mnie nie ma,a laski nie wiedzą co będzie i kiedy,mają dostawę towaru co dwa dni i...nie wiedzą co w niej będzie,szok przeżyłam,to wobec tego kto ten towar zamawia,jak nie one??? dziwne obyczaje,oj dziwne,albo może ja jakaś taka dziwna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. aaa super bronzer!
    trafiłam z wizażu, pewnie szukałam czegoś o essence :P
    dziuulka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje jako bursztynnekk
    bursztyneekk@gmail.com

    Na Twoje bloga dotarlam jak wiekszosc blogerek czyli po nitce do klebka jesli chodzi o Essence kocham ta firme i zawsze z zaciekawieniem czytam kolejne notki i straszzznieee zazdroszcze tej nowej limitowanki A New League niestety w moim miescie jej nie ma i raczej sie nie pojawi

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako Maqda, Mona103@op.pl
    Jak trafiłam? Pewnie przez wizaz, ale głowy sobie uciąć nie dam. Nie pamiętam już;)

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuje jako Pikletka
    blogmara@vp.pl

    Na jakimś innym blogu, ktoś miał twojego bloga w blogrollu, i tak po kliknięciu zostałam stałą czytelniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiłam po zdjęciach z google.pl.

    ifoundhope@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ps: to jednak ja jestem dziwna,w innym rosie byłam,ehhe:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako Femme(Not)Fatale
    femmenotfatale@gmail.com

    Trafiłam do Ciebie przez Wizaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje: aga
    agamatosek@gmail.com

    Niestety zupełnie nie pamiętam jak do Ciebie trafiłam, ale od tamtego czasu zaglądam regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. W Rossmannie tak jest, że ekspedientki nie wiedzą, ani kiedy, ani co. Już kilka razy się o tym przekonałam. Dzisiaj także, łażąc w poszukiwaniu ANL.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przez blogrolla, skojarzyłam przydomek 'Em' który rzucił mi się w oczy na czyimś blogu - i jestem :)
    Obserwuję jako Anna, retorycznie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako WalkingOnAir
    mail: ankak1@poczta.onet.pl

    Na Twój blog trafiłam przez zobaczenie notki w blogrollu innej blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak trafiłam na Twojego bloga? Coś kliknęłam u Anwen, później jeszcze poklikałam na innych blogach i trafiłam do Ciebie:) i zostałam stałą obserwatorką:):)
    Obserwuję: Babski Folwark
    mail: babskifolwark@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Trafiłam do Ciebie chyba przez bloga kogo innego, ale było to tak dawno, że nawet nie wiem. A może wątek wizażowy (?)

    Obserwuję jako Panna-Kokosowa (pannakokosowa@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  38. I almost bought the lip tint, it looked great when I swatched it, but I kind of thought it could give me some trouble. :D I'm sorry I didn't take eyeshadows though.

    If it's open internationally: I found your blog when I was googling for swatches of one of the Essence LE, don't remember which anymore :))
    dve.mateji@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Trafiłam do Ciebie z wujka gugle szukając zdjęć limitek essenca, dość dawno temu :D

    obserwuję jako dzolls
    dzollsisko@gmail.com

    :o)

    OdpowiedzUsuń
  40. @Mateja Mateja, yes, it's open internationally :)

    OdpowiedzUsuń
  41. trafiłam tutaj przez to że zauważyłam ze można u ciebie zobaczyć nowości z essence i bardzo mnie to zaciekawiło;)
    a ogólnie moja kochana to lubię twoje wpisy;)
    obserwuje od dawna jako angelikaa172
    e mail--> angelika.nehring@wp.pl
    mam ciebie w blogrollu;)

    OdpowiedzUsuń
  42. a planuje z tej limitki kupić cienie;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Na Twojego bloga trafiłam przez Twój podpis na forum wizaż, cytat tak bardzo mi się spodobał, że uznałam za warte obejrzenia to co tworzysz. :) No i już zostałam. ;)
    Lvms@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. hmmm... jak tu trafiłam? O ile dobrze pamiętam to przeglądałam kogo obserwuje inna blogerka i obserwowała Ciebie ;) tak mi się spodobało, że zostałam :P

    Betiiii27
    beataprzybulek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuje jako magdap_96
    mail magdap_96@o2.pl

    Na twojego bloga trafiłam przez przyjaciółkę ,która poleciła mi go. Nie żałuję, że tu trafiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja trafiłam na twojego bloga w związku z aferą błyszczykową KissBoxa. Okoliczności może niezbyt przyjemne, ale bardzo mi się twój blog spodobał, więc zaglądam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako Nika lub Nike
    easiertorun@wp.pl

    Na twojego bloga trafiłam chyba przez wizaż :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się ;)
    Trafiłam tu chyba z wątku essencowego na wizażu.
    Mail: karaa144@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. obserwuję jako asia:)
    jak trafiłam na Twój blog: hmmm było to już jakiś czas temu, jak zakładałam swój blog patrzyłam na blogi obserwowane przez inne blogerki, zainteresował mnie jeden artykuł, potem poczytałam inne i stwierdziłam, że muszę Cię czytać regularnie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. obserwuję jako KKKmakeup
    email: kasiamateja1@o2.pl

    Na bloga trafiłam albo z wizażu, albo szukając informacji na temat limitowanek essence :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Trafiłam do Ciebie na bloga przez czyjegoś blogrolla. :) Uwielbiam oglądać Twoje swatche i czytać recenzje. :)

    Obserwuję jako Kamila
    Mail: kamila.111@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Ahoj :) Na tvůj blog jsem narazila náhodou, když jsme hledala nějaký konkrétní výrobek na internetu... a od té doby tě sleduji :) Polsky čtu celkem v pohodě :)
    amyle@seznam.cz

    OdpowiedzUsuń
  53. Na Twój blog trafiłam przez wątek wizażowy, na którym się udzielałaś:)

    vendetta5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciezko mi powiedziec jak to bylo do konca.. ale na pewno trafilam tutaj albo przez innego bloga i tego kogo on obserwuje, albo przez wyszukiwanie w googlach jakiejs recenzji o jakims kosmetyku :) kama000@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako: evelyne
    e-mail: evelyne1991@o2.pl

    Oczywiście trafiłam przez wizażowy wątek o Essence
    :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako KasiaPL
    mail kasiatheweak@gmail.com

    Odp: Na Twojego bloga trafiłam bodajże przeglądając jakieś swatche w obrazach Google ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. No nie, no nie ! swatche na blogach to samo zło ;) W ogóle mi się nie podobała ta limitka, a teraz mam ochotę na puder i na oba cienie, chyba jutro się przejadę do Rossmanna :D

    A w konkursie też spróbuję szczęścia.
    Jak trafiłam do Ciebie ? z wizażu - jestem tam od dosyć dawna i już jakiś czas temu trafiłam na Twój podpis dot. bloga. Od tamtego czasu mam go u siebie w zakładkach i często zaglądam, bo to kopalnia informacji :)
    Mój e-mail: mylittlepleasures.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. hmm nie pamiętam już jak trafiłam na tego bloga ale zapewne zainteresowała mnie twoja notka - w blogrollu innej blogerki :P

    obserwuje jako boskejsza albo BogusiaM nie pamiętam teraz jak sie dodałam (logo z okiem) - mój mail boskejsza@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. O, jaka miła niespodzianka :)
    Wydaje mi się, że trafiłam do Ciebie przez czyjegoś blogrolla.

    Słomka
    made.up.world@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. obserwuję jako : katanka.
    email : katankaa@interia.pl

    Jak tu trafiłam ? Szukałam recenzji produktów essence, bo jestem chyba tak samo jak Ty zapaloną essenco-maniaczką i mogłabym wykupić wszystkie ich produkty gdybym miała więcej kasy ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Z tej limitowanki właśnie najbardziej podoba mi się puder. Cienie też są niczego sobie, mam słabość do takich słoiczkowych opakowań. :D

    Na Twojego bloga trafiłam z wizażowego forum Rossmanniaczek. Od tamtej pory anonimowo podczytywałam regularnie, a od kiedy założyłam własnego bloga robię to już oficjalnie. :D

    mój mail: czarnaakotka@gmail.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. obserwuję jako Krash
    mail: ola302m9@poczta.fm

    Na bloga trafiłam przez czyjegoś Blogrolla. Nie pamiętam kogo... to było daaawno temu ;p

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako Meraja
    mail: maria.m.wojcik@tlen.pl

    Z tego, co pamiętam to szukałam swatchy LE Vampire`s Love... i tak właśnie "wpadłam" po uszy w ten blogowy świat i czar limitowanych edycji essence :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako Andia :)
    mail: pajak003@wp.pl

    Na bloga trafiłam dzięki Wizażowi :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja marze o pudrze ale u mnie w pobliżu nie ma essenc :(((

    Trafiłam tu przez google szukając info o essenc i tam wyświetlił się twój blog w którym od razu się zakochałam :)

    Mój mail
    sahara74@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako Niusia.
    Trafiłam tu już dawno prosto z wątku Essence na wizażu.
    kasia_smak_slow@interia.pl
    W Rossmannie przyjrzę się bronzerowi i lip tintowi.

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako zurie
    Znalazłam Cię u starszej siostry w obserwowanych blogach, chyba nawet wymieniałyście się komantarzami. Jej blog - maroccanmint :)
    zuza.bienkunska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuje jako Mika
    Trafilam na Twojego bloga przez kogos innego - bylas u kogos w blogrolu ale neistety nei pameitam dokaldnei u kogo.

    OdpowiedzUsuń
  69. Dotarłam do Ciebie przez blog Kallineczki i zostałam, bo lubię pocieszać się czymś z essence. ;)
    Obserwuję jako sunfree.
    Mail: sunfree7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zaglądałam na Twojego bloga najpierw kozystając z linku w wątku essence na wizażu. Ostatnimi czasy odwiedzam regularnie i z przyjemnością czytam nowe posty. Dzieki Tobie wychaczyłam podklad w rossmanie i pedzle w sephorze :)

    Gumki w tej limitce essence to jakis horror! toż to zwykłe recepturki! Moje włosy aż sięjeża na widok czegoś takiego.... za darmo bym nie chciala :D

    mail: wioleta.dabrowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten bronzer wygląda zachęcająco :)
    A na Twojego bloga trafiłam z polecenia koleżanki :)
    Pozdrawiam!
    doodoti@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Trafiłam na Twojego bloga z blogrolla Kiediski ;)

    paulinkka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. obserwuję jako Agnieszka Winiarowska
    wisienka102@gmail.com
    Trafiłam do Ciebie na bloga, poprzez blogrolla innej blogowiczki, ale nie jestem w stanie powiedzieć której :)

    OdpowiedzUsuń
  75. obserwują jako : Hispaniola
    agatamichalik@op.pl
    na fb lubię od dawna :)

    Trafiłam do Ciebie przez grafikę google, kiedy szukałam jakiś zdjęć kosmetyków essence :D:D

    OdpowiedzUsuń
  76. dobrze, że weszłam teraz na twojego bloga, bo zauważyłam, że zdjęcia, które zrobiłam są prawie identyczne - nawet to samo ułożenie cieni i ich wieczek. może wykażę się większą inwencją twórczą i zamienię swoje miejscami :D widzę, że nie tylko ja wzięłam 2 pudry naraz.

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako Giulietta
    klaudiaa-91@o2.pl

    na Twojego bloga trafilam z wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  78. obsewuje kafetka
    anastazja1923@wp.pl
    trafiłam, gdy poszukiwałam recenzji jakiegoś kosmetyku w google:)

    OdpowiedzUsuń
  79. obserwuję jako Lidiakrk
    bonnie200@o2.pl
    trafiłam przez wizaż:)

    Jak się "potknę" o limitkę to pewnie coś zakupię, nie umiem przejść obok nie kupując. Ale szukać i jeżdżić po mieście za nią nie zamierzam. Narazie przynajmniej;)

    OdpowiedzUsuń
  80. obserwyje jako gosiaq93
    hmmm szczerze mowiac juz nie pamietam bo bylo to bardzo dawno... ale chyba tak jak wiekszoscblogow, w wolnej chwili przegladalam blogi i znalazlam twoj w jakims blogrollu zaciekawil mnie i juz :)

    OdpowiedzUsuń
  81. ruudass@gmail.com
    Na bloga trafiłam przez inne blogi makijażowe, przez obserwowane. :)
    Bianca

    OdpowiedzUsuń
  82. chmm , znalazłam twój blog w czyimś blogrollu i kliknęłam ... ;)

    obserwuje jako : xoxo.
    mail : paulinaaxoxo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. lola.zak@wp.pl
    Znalazłam Twojego bloga przez.. forum Wizaż! Przeczytałam Twoją chyba recenzję, któregoś produktu , bardzo mi się spodobała i zobaczyłam adres Twojego bloga, zaglądnęłam i zaobserwowałam ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Na Twojego bloga trafiłam jakiś czas temu przez bloga Oleski :) Zawsze kiedy u niej czytałam notki u Ciebie była już kolejna i do tego taka, która mnie ciekawiła, więc najpierw dodałam Ciebie sobie do czytnika, a potem jak już w lutym założyłam swojego bloga, to dodałam sobie też do bloga :)
    Pozdrawiam!

    Wobec tego..
    Obserwuję jako: esPe
    ..a mój mail to: espe.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. na twoj blog trafilam przez jakis inny, ale zupelnie nie pamietam jaki... obserwuje jako arachne
    arachne_mb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. do konkursu się nie zgłoszę, ale napiszę Zamościu :)

    u mnie ta limitka w Rossmannie stoi naprzeciwko szafy Bourjois obok perfum, prostopadle do L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Hej! Na Twojego bloga trafiłam z Wizażu :) A konkretnie z wątku o kosmetykach Essence. Obserwuję jako Kawusia. Pozdrawiam!

    http://lusterko-em.blogspot.com/2012/06/swatches-essence-new-league-le-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  88. Z tej edycji Essence interesuje mnie jedynie eyeliner, wszystkie blogerki milczą na ten temat albo nie trafiłam po prostu na taką, która wspomniała by o eyelinerze. Trudno :) Trzeba będzie przekonać się samej.

    A na twojego bloga trafiłam przez blogrolla u Atqa Beauty.

    obserwuję cię na GFC jako: o! morela
    mój email : coldmuesli@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Z Wizażu trafiłam, a skądby indziej ;)

    frambuesala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję jako MonikaB
    trafiłam na Twojego bloga szukając czegoś o kosmetykach Essence w Google
    mail- monek188@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuje jako : Amelie

    ameliebroja@gmail.com

    Jak trafiłam na twojego bloga ? Oglądałam jeden z filmików Kasi z kanału MakijazeKasiD no i ona wspomniała ,że obserwuje twojego bloga :D Sama sprawdziłam i jestem do dziś.

    OdpowiedzUsuń
  92. obserwuje jako face of the sun
    blacksun26@wp.pl
    zostawiłaś komentarz u innej blogerki, kliknełam na twój nick i zaczęłam obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  93. Na twojego bloga trafiłam po tym jak zostawiłaś komentarz u Niessi25 na blogu :)

    mój email: k.bogucka.91@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. obserwuję jako ivonizzle
    ajwonizle@gmail.com
    Chyba szukałam info o jakimś produkcie essence, ale nie dam głowy.

    OdpowiedzUsuń
  95. obserwuję jako Hikki
    nataliakrokus@o2.pl
    na Twój blog trafiłam szukając zdjęc limitek essence - znalazłam, zostałam na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  96. Kręcąc się po blogowym światku kosmetycznym trudno nie trafić na Twojego bloga ;) Nie pamiętam już dokładnie jak to było, ale na bank albo przez wizaż (z którego dowiedziałam się o istnieniu blogów na blogspocie O.o) albo z blogrollów innych blogerek ;)

    graymaluje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. A ja mam pytanie ten puder to stosuje się jako taki zwykły puder prasowany czy jako bronzer czy jako róż?

    OdpowiedzUsuń
  98. Na Twojego bloga trafiłam w najgorszym okresie roku- sesji! :) jak to przykładny student robiłam absolutnie wszystko by się nie uczyć. Poza kilkukrotnym sprzątaniem pokoju, malowaniem paznokci i oglądaniem plam na ścianach wędrowałam po różniastych blogach i drogą łańcuchową trafiłam TU:)
    mój mail- a_szymaniuk@op.pl,
    obserwuję jako- aggss

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję jako : anja.
    e-mail : anusialol2@o2.pl
    Na Twój blog trafiłam chyba pod koniec tamtego roku. Od wakacji zaczęłam bardziej interesować się światem kosmetyków, a mam zaledwie 13 lat. Zauważyłam na ,, blogi, które czytam'' na pewnym blogu ,, Lusterko-Em swatche ..." jakiejśtam kolekcji z essence. Kliknęłam zobaczyłam i czytam po dziś dzień. Właśnie na Twoim blogu jest najwięcej swatchy essence i wiem, co warto kupić, a co nie.
    Pozdrawiam.
    anja.

    OdpowiedzUsuń
  100. Na twojego bloga dostałam się przez Wizaż.pl :) Z wątku maniaczek essence.
    obserwuję jako minthema
    mail: maajonez@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. jak trafiłam? przez blog xbebe
    pisałaś dużo o kosmetykach essence a mi akurat zamknęli naturę i nie miałam do nich nigdzie dostępu więc z przyjemnością wgapiałam się w monitor :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Z tej kolekkcji kupiłam sobie eyeliner i lip tint'a. Eyeliner wyciera się przy najmniejszym potarciu o powiekę a na opakowaniu nie wiem dlaczego jest napisane że to "kremowy cień dom powiek". Błyszczyk na moich ustach trzyma się długo i nie zszedł nawet przy obiedzie więc nie wiem dlaczego z twoich ust znika szybko.

    OdpowiedzUsuń
  103. Kupiałm szczotę! :D i dwa cienie :-) Przyszłam się podzielić radością

    OdpowiedzUsuń
  104. Na Twojego bloga trafiłam szukając w googlach informacji o limitowankach essence :)
    martu99@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Obserwuję jako Ev, mail: carpediem91@o2.pl
    Na Twojego bloga trafiłam dawno, dawno temu, z Wizażowego wątku Essencomaniaczkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  106. @aamelity, oczywiście jako bronzer, chyba że masz naprawdę bardzo ciemną karnację :)

    OdpowiedzUsuń
  107. obserwuję jako agnieszkazg
    na FB lubię jako Agnieszka I.
    agoooooosia@gmail.com

    Hmm.. jak trafiłam na Twojego bloga? Jakiś czas temu przeglądałam blogi kosmetyczne, w poszukiwaniu makijażu na wesele :).. i jak wiadomo, z bloga, przechodziło się do bloga. Blogi, które wpadły mi w oko zaczęłam obserwować i tak między innymi trafiłam do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. obserwuje jako messalexa
    ana1661@op.pl

    na Twojego bloga trafiłam, szukając w sieci informacji na temat jakiegoś produktu Essence

    OdpowiedzUsuń
  109. Na bloga trafiłam widząc na innym blogu informacje o jednym z Twoich konkursów.

    ola669@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Większość zdarzeń w moim życiu to dzieło przypadku i nie inaczej było w przypadku Twojego bloga - przypadek...
    ernestyna44@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  112. Straszanie chciałabym ten bronzer! i może cosik jeszcze :)
    Na bloga trafiłam przez swatche :D i uwielbiam teraz go czytać :)

    ewelina.sawa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Baaardzo podoba mi się bronzer, ale chyba najbardziej... same opakowania :D
    Żeglarskie klimaty to jest to!

    Jak trafiłam? No, a jakże by inaczej, jeśli nie przez Wizaż:)Najpierw było czytanie postów, potem przeczytałam podpis, a tam ... link... i tak trafiłam tutaj.

    Obserwuję, czytam, podziwiam jako kota
    vea7@gazeta.pl
    .. fejsa też ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  115. Witaj:)
    Trafiłam do Ciebie szukając w necie informacji dot. wszelkich boxów:) i rzucił mi się w oczy Twój wpis: "Dlaczego NIE zasubskrybuję pudełka QueenBox? (nie polecam".
    Przeczytałam i tak oto zostałam :)

    Mój mail: mona0499@gmail.com

    Read more: http://lusterko-em.blogspot.com/2012/06/swatches-essence-new-league-le-konkurs.html#ixzz1wXMfYyZ4

    OdpowiedzUsuń
  116. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  117. Chyba jak większość na Twojego bloga trafiłam dzięki Wizażowi :) Tylko nie pamiętam już z którego wątku. A potem dzięki Tobie trafiłam na wątek o essence i przepadłam :D

    elentaari@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Na Twojego bloga trafiłam szukając swatchy nowych produktów z Essence z marca 2012. Pozdrawiam:)
    klariss.w@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Hej! Znalazłam Twojego bloga dzięki oglądaniu innego i na nim była wzmianka o Tobie, ale gdzie to było, to już nie mam pojęcia :)
    sobczyk.madzia@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  120. A ja na Twojego bloga trafiłam przypadkiem. Dopiero od niedawno jestem blogomaniaczką i wciąż szukam nowych blogów do podglądania... Zaczęło się od jednego, na który trafiłam z Wizażu, a potem poszło jak lawina i dziś obserwuję już ponad 100 blogów włosowo-kosmetyczno-modowych... Jednym z napotkanych był Twój blog, na który bardzo często zaglądam i sprawia mi to dużo przyjemności. Pozdrawiam ;)
    karpik.ewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Na bloga trafiłam w sumie przez przypadek,szukałam blogów na których było coś napisane na temat moich ulubionych kosmetyków czyli z firmy essence.Zaskoczył mnie ten blog ,ponieważ zobaczyłam ,że w większości jest poświęcony tej firmie,ucieszyło mnie to bardzo bo teraz mam pewność że dzięki opiniom o danym kosmetyku przekonam się czy warto wybrać jakiś kosmetyk który sobie upatrzyłam:)
    pistacja_7@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Trafiłam na Twojego bloga z rossmanowskiego wątku na wizażu, w temacie odnośnie edycji limitowanej essence ;)
    unicorn8177@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Oo, zakochałam się w tym pudrze, więc jeden na zapas na pewno się przyda.
    Blog znalazłam na blogrollu jednej z już śledzonych blogerek, zainteresowała mnie aktualna w tamtym czasie notka, weszłam, spodobało mi się i o :)

    e-mail: cassidy.vinci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. obserwuję jako sauria80
    mail: sauria@wp.pl

    Nie pytaj babci jak trafiła, bo już nie pamięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  125. ależ narobiłaś mi smaka na ten bronzer :-) i już nie mogę doczekać się piątku :-) o ile pojawi się w moim rossmannie na czas :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  126. Bella
    bellabeauty@wp.pl

    Trafiłam tutaj z Wizażu :)

    Z całej limtowanki podoba mi się w sumie tylko ten puder :-)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ojejku, trudne pytanie :) Nawet nie pamiętam jak tu trafiłam. Podejrzewam, że przez Google, Facebooka, albo inne blogi, raczej nie inaczej ;) Ale bardzo się cieszę, że tu trafiłam, bo jestem na bieżąco z nowościami w naszych drogeriach :)
    darkkwik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Na bloga trafiłam dzięki przyjaciółce.

    ankasz26@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Carolina
    cosmeticsandfashion@wp.pl
    hm trafilam chyba przez ktorys z watkow na wizazu :D

    OdpowiedzUsuń
  130. > polubiłam jako: Maja K.
    > obserwuję jako: RudyZwierzaak
    > email: rudyzwierzaak@onet.pl

    Jak trafiłam? Po prostu uwielbiam blogi kosmetyczne i kosmetyki z Essence. Wyszukałam w Google 'essence blog' i weszłam na drugi link jaki mi się wyświetlił :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  131. Ja trafiłam przypadkiem, szukałam swatches kosmetyków essence w google i tak trafiłam do Ciebie :) Bardzo pomocny jest dla mnie Twój blog, gdyż mogę sobie zobaczyć dany produkt i przeczytać opinię o nim a nie koniecznie kupować w ciemno, dziękuję Ci za to :*

    lubię Cie na fb i dzięki temu jestem w miarę na bieżąco ;)
    mój e-mail: magdalenkacm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  132. jutro skoczę do mojego i sprawdzę, czy jest ta limitowanka

    OdpowiedzUsuń
  133. obserwuję jako Ania.
    strawberry045@gmail.com
    trafiłam tu z wizażu ;p

    OdpowiedzUsuń
  134. Obserwuję jako Qwertys
    Na twojego bloga trafiłam buszując po różnych blogspotowych blogach i kliknęłam na miniaturę na pasku bocznym, tak też tu trafiłam :)
    e-mail: monika9553@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. te gumki sa beznadziejne i jeszcze to okropne pofarbowanie :O osobiscie wole tradycyjne recepturki :)
    ja kupilam jedynie skladana szczotke do wlosow z lusterkiem bo takiej poszukiwalam juz od dawna. u mnie cienie nie mialy testerow :/
    wg gazetki rossmanna ten stand mial byc od dzis wiec poszlam dzisiaj i co sie okazalo, zostal tylko 1 puder do ktorego tester byl ale ktos i tak gmeral w nim paluchami : [

    poza tym to co dzis zobaczylam zamurowalo mnie. zapytalam sprzedawczyni czy jest tusz do rzes X, szukala-nie bylo. zaczela otwierac inne i pokazywac mi, ze moze ten, otworzyla ich z 5. kiedy w koncu zdecydowalam sie na zupelnie inny zaczela sobie ogladac linery z szaf miss sporty i wibo i tez je otwierala i ogladala sobie pedzelki:/:/:/:/wszystko na luzaczku jakby to byla norma :/:/ moge zrozumiec otworzyc szminke - ostatecznie mozna ja zdezynfekowac, czy blyszczyk-w koncu i tak beda nam tam wpadac rozne pylki ale tusz??? przeciez to najmniej odporny kosmetyk na zepsucie swoich wlasciwosci, jak zaschnie to nic juz sie z nim nie zrobi :/ poza tym 1 tusz ktos bardzo madry-klient postawil odkrecony :/ szczoteczka byla jedynie wsadzona do opakowania, dodatkowo opakowanie mazniete tuszem i nie byl zakrecony :/ nie wiem czy sprzedawczyni go zakrecila i postawila z powrotem czy schowala,podejrzewam, ze nawet jesli schowala to tylko przy mnie a i tak go wytrze i postawi na nowo :/:/

    OdpowiedzUsuń
  136. @Anonimowy, niestety takie rzeczy to norma w drogeriach. Następnym razem zwróć ekspedientce uwagę, a w wyjątkowych sytuacjach nawet napisz do Rossmanna skargę! Jeśli nikt nie będzie reagował, nigdy się to nie zmieni. Ja zawsze sprawdzam produkt zanim podejdę do kasy, niestety często trafiam na taki otwierany i idę wymienić.

    OdpowiedzUsuń
  137. Trafiłam do ciebie szukając recenzji Matującego Toppera Essence :) muffini@poczta.onet.pl

    Obserwuję jako Miu :D

    OdpowiedzUsuń
  138. Hejka obserwuję jako Nika_87
    trafiłam na Ciebie szukając dostępności właśnie tej limitki z essence, niestety za późno i już niemogę nigdzie znaleźć mojego brązerka ;(;(

    kali051@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Pewna dziewczyna, z którą ma zrobić wymiankę napisałam mi rzeczy, za które ona może się wymienić .. była w nich kredka z Essence, nie znając jej, wpisałam w google, wyświetliło się kilkanaście różnych obrazków .. ruch myszką trafił na Twój blog .. od teraz oglądam wszystkie nowe notki ; )
    e-mail: agula221@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. Hej,bylam dziś w swoim rossmanie i szukałam szukałam...w/w limitowanki i podobnie jak u Ciebie,była ona ustawiona przy dziale ze skarpetkami...co za pomysł. Z pewnością jedna z pierwszych osób która szukała essence nie byłam,bo już do wyboru zostało niewiele rzeczy z tej edycji limitowanej.
    Na Twój blog trafiłam przez blog kiediski :) która ma Cię dodaną :) Jakaż była moja radość kiedy odkryłam Twój blog i wszystkie dobroci które na nim pokazujesz. Miałam już wcześniej pare kosmetyków essence a teraz jestem essencomaniaczką,a Twój blog to dla mnie "stacja dowodzenia" dzięki której wszystko wiem i jestem na bieżąco z nowymi limitowankami :) Dziękuje Ci za to i pozdrawiam :*
    e-mail: basienka899@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Na Twojego bloga trafiłam w taki sposób :
    Miałam wcześniej inne konto na bloggerze, ale coś się stało i nie wiem jak, ale tamto konto się usunęło . Wszystkie blogi, które obserwowałam ( w tym Ciebie ) straciłam i nie mogłam znaleźć. Jakiś czas później założyłam nowe konto. Oglądałam inne blogi znalezione w necie. Nagle w blogrollu pewnej dziewczyny zauważyłam nazwę Twojego bloga . Oczy świeciły mi się jak gwiazdki . ! Byłam bardzo szczęśliwa. :] W ten sposób znalazłam po raz drugi bloga onelittlesmile. :)

    Mój email : anucha1999@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  142. kiedyś coś tam wpisałam w google i w odpowiedzi pojawił się link do Twojego bloga :)
    pozdrawiam,
    elzbieta24055@gmail.com
    (obserwuję jako elzbieta24055)

    OdpowiedzUsuń
  143. a ja trafiłam przypadkiem wpisując w google essence i wsiąknęłam;] codziennie zaglądam, lecz nie zawsze komentuję... lubię tu być i powiem Ci, że od twojego bloga zaczęła się moja mania czytania "babskich" blogów ;]

    pozdrawiam

    p.s Zgłaszam się! mariiaa88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  144. szukałam jakiegoś fajnego konkursu i google sprowadziło mnie tu

    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Zgłaszam się! :D Bo w moim Rossie jeden bronzer był wymazany, a drugi rozbity :/
    Obserwuję jako Jyyli, mail jyylinka@gmail.com

    A na Twojego bloga trafiłam z Wizażu i essencowego wątku :D

    OdpowiedzUsuń
  146. wpisałam w wyszukiwarkę essence vampire's love i... tak się tu znalazłam ;)
    agnes.999@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  148. Obserwuję jako Justyna Owca
    Mail: justyna.owca.uj@gmail.com

    Trafiłam przez Wizaż zapewne :>

    OdpowiedzUsuń
  149. Trafiłam tu z innego bloga :)
    sheedo89@gmail.com

    Pozdrawiam Panna Marchewka :)

    OdpowiedzUsuń
  150. głaszam się i ja

    Na Twojego bloga trafiłam poprzez blogrolla innej blogerki, i bardzo cieszę się z tego powodu

    E-mail monccia8@wp.pl


    obserwuję jako monccia8
    na fb. lubię jako monccia ł

    OdpowiedzUsuń
  151. Na Twojego bloga, a konkretniej na tę notkę trafiłam poprzez linka, w którymś z postów na wizażu. Szukałam coś właśnie o tej limitce i tak wyszło. Nie żałuję :)

    kobieca.codziennosc@gmail.com

    ps. mogę zostać?

    OdpowiedzUsuń
  152. btw. do obserwowanych dodać nie mogę.

    "Przepraszamy...

    Ten gadżet jest niepoprawnie skonfigurowany. Wskazówka dla webmastera: upewnij się, że adres URL strony głównej witryny w ustawieniach Sieci znajomych jest zgodny z adresem URL tej witryny."

    OdpowiedzUsuń
  153. @Mirielka, spróbuj jeszcze raz za parę godzin albo jutro i daj znać, czy się udało. Oczywiście, że możesz zostać, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  155. Muszę upolować ten puder, skoro taki chwalony jest :)

    A na twojego bloga trafiłam chyba przez google + wizaz. Za każdym razem, gdy szukałam recenzji kolorówki, zawsze trafiałam do Ciebie i tak już zostało :P

    asienka1309@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Na Twojego bloga trafiłam chyba przez wizaż
    Obserwuję jako: Magda15521
    na FB: Magda K.
    email: madzia.kachnic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.