niedziela, 10 czerwca 2012

Elite eye shadow brush jeszcze dziś w promocji -50% (zdjęcia i porównania)

Kilka dni temu pokazywałam wam co planuję kupić z najnowszej gazetki promocyjnej Rossmann. Co prawda pierwszego dnia zrezygnowałam jednak z pudru Bourjois, za to wczoraj wrzuciłam do koszyka pędzel do cieni Elite. Obniżka na ten produkt obowiązuje także dzisiaj, więc postanowiłam podzielić się z wami pierwszymi wrażeniami, może jeszcze ktoś z was się na niego zdecyduje.



W linii Elite znajduje się tylko jeden pędzelek do cieni i jest to właśnie ten na zdjęciu powyżej, płaski, wykonany ze sztucznego włosia i posiadający bambusową rączkę. Cena regularna to 18,99 zł, a w obecnej promocji w Rossmannie można go kupić za 9,49 zł.




For Your Beauty | Elite | Ecotools 
W porównaniu z innymi pędzelkami ze sztucznego włosia wypada całkiem nieźle. Z wyglądu przypomina trochę ten Ecotools, jednak zupełnie inaczej się nim pracuje. Ecotools używam prawie w każdym makijażu do nakładania cienia pod łukiem brwiowym. For Your Beauty także bardzo lubię, zwłaszcza do nakładania cienia na całą powiekę. Myślę, że pędzel Elite może być właśnie zamiennikiem FYB, ponieważ z zachowywaniem dobrej pigmentacji cienia radzi sobie równie dobrze (a nawet trochę lepiej). Jest miękki, elastyczny, nie drapie. Wszystko raczej na plus.

Tak naprawdę niewiele mogę na razie powiedzieć na temat pędzla Elite, ale pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Myślę, że będzie nam się dobrze razem pracowało :)

Em

22 komentarze

  1. Ja juz mam listę :D podkład i korektor z rimmel, i odżywka do paznokci eveline ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go zakupiłam ;) U mnie był jeszcze w promocji z tej firmy do pudru i również go kupiłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na promocję która będzie w przyszły weekend na pędzle Ecotools :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam swoją listę, chociaż akurat tego pędzla na niej nie było ;) ale widzę, że jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już go kiedyś kupiłam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do promocji w Rossie to moja mama już napaliła się na zapach puma yellow. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku go nie chciałam,ale może go zakupię do nakładania korektora na jakieś przebarwienia skoro jest syntetyczny :) Jak myślisz, nadawał by się ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety w Silesii był wczoraj wyczyszczony stojak z pędzlami :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się boję tych tłumów w Rossmannie, ale na bank kupię co zamierzam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej się na niego nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też myślałam nad zakupem, ale obecnie siedzę w domu i do Rossmanna mam za daleko. Po powrocie do Krakowa na pewno jednak pójdę do jakiś z Ecotools :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo przyjemnie, jest estetycznie przycięty.

    OdpowiedzUsuń
  13. też go sobie wczoraj kupiłam i jestem z niego zadowolona, dokupiłam sobie jeszcze ten do ust, teraz czekam na promocje EcoTools :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam ten pędzelek, ale jakoś się nie przyjrzałam, a widzę, że to był błąd.
    Mam nadzieję, że sprosta Twoim oczekiwaniom:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i przez ciebie kupiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam go, używam często do malowania cieniem na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dzisiaj kupilam z Maestro ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. o proszę, tez go dzisiaj kupiłam + 2 pędzle z ecotools;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna nam promocję zrobił rosmman. Również czekam na promocyjne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanie niezwiązane z pędzelkiem: polecałaś kiedyś tonik Melisa, nie wiesz czy nie został wycofany?? Ostatnio nie widzę go w Naturze...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. @pszenica, widziałam go w Naturze całkiem niedawno, więc chyba nie... mam nadzieję!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.