wtorek, 5 czerwca 2012

Karta rabatowa drogerii Rossmann (Rossnę)

Bardzo długo czekałam, aż Rossmann  (jedna z moich ulubionych drogerii) wprowadzi jakiś program lojalnościowy. Do tej pory na pięcioprocentowy rabat można było liczyć wyłącznie ze specjalną kredytową kartą płatniczą. W końcu jednak pojawiło się coś nowego i mimo, że nie jest to nic oszałamiającego, warto choć wspomnieć o programie Rossnę.

Program lojalnościowy przeznaczony jest dla rodziców z dziećmi do lat trzech (oczywiście w teorii, ponieważ Rossmann nie ma środków na sprawdzenie tego, czy podawane w formularzu zgłoszeniowym dzieci w ogóle istnieją). Żeby założyć kartę, wystarczy wziąć ją z drogerii (leżą przy produktach dla dzieci oraz przy kasach) i podać kasjerce do aktywowania. Potem należy zarejestrować się na www.rossne.pl wpisując numer karty i wypełniając formularz. I już można korzystać z rabatu :)



Zniżka obowiązuje na produkty przeznaczone dla dzieci (częściowo także na te dla matek) i na początku wynosi 3%. Następnie wzrasta o 1% co każde 90 dni, jeśli dokonamy w tym okresie przynajmniej sześciu zakupów z kartą (w niektórych miejscach jest napisane, że trzeba to zrobić dwa razy na miesiąc, w innych, że odstęp czasu pomiędzy transakcjami nie ma znaczenia). Maksymalnie można uzyskać 10% rabatu. Pełny regulamin przeczytacie tu, a tu znajdziecie pełną listę produktów objętych programem.


Rabat nalicza się automatycznie po zeskanowaniu przez kasjerkę naszej karty. Zaoszczędzona kwota widnieje na paragonie.

Wiem, że wiele z was używa produktów dla dzieci także na sobie, więc program ten może okazać się dla was atrakcyjny. Co o nim myślicie? Czy taki rabat jest wystarczający, by skłonić was do rejestracji?

Em

42 komentarze

  1. Kartę aktywuje się samemu przez internet, a nie podaje się kasjerce do aktywacji jak napisano

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się raczej nie pokuszę.. No chyba, że wprowadzą kartę na produkty Alerra lub lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja próbowałam się zarejestrować, ale niestety wyskoczyła mi informacja, że muszę dodać dzieci do profilu (których nie posiadam ;)), więc zrezygnowałam.. A Tobie jak udało się zarejestrować? / A.

    OdpowiedzUsuń
  4. o, znów będę musiała wymyślic nieistniejące dziecko ...

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anonimowy, cytuję "Czy karta ROSSnę! jest bezpłatna?
    Tak. Żaden zakup nie jest wymagany by odebrać kartę. Kartę wystarczy wziąć przy kasie lub z podajnika i okazać ją kasjerowi." Tak samo powiedziała mi ekspedientka, przed zarejestrowaniem się na stronie kartę trzeba nabić na kasę. Tobie udało się zrobić to inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  6. @Anonimowy 19:07, jeszcze z regulaminu "Warunkiem wzięcia udziału w programie jest wykonanie kolejno następujących czynności:
    a) akceptacja wszystkich postanowień regulaminu i spełnienie wszystkich opisanych w nim warunków,
    b) zabranie ze sklepu Organizatora karty programu,
    c) okazanie karty kasjerowi,
    d) rejestracja karty w portalu rossne.pl poprzez podanie indywidualnego nr EAN umieszczonego na karcie,
    e) wypełnienie zgodnie z prawdą formularza zgłoszeniowego dostępnego na rossne.pl"

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam dzieci i nie kupuję za dużo produktów dla dzieci, więc to raczej nie dla mnie ;) Nadal czekam aż Rossmann wprowadzi rabat dla stałych, "regularnych" klientek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna propozycja dla mam z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa, może się przydać. Szkoda tylko, że nie ma innych kart rabatowych, takich na pkt, na wszystkie produkty. Może coś kiedyś wprowadzą...

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie widziałam to ostatnio i zastanawiałam się czy można założyć nie mając dzieci, ale jak doczytałam jak często trzeba robić zakupy żeby śmiesznie mały rabat wzrósł, to odpuściłam :) Nie kupuję tych produktów tak często. Ale pomysł dla kogoś kto ma małe dziecko świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie za mała zniżka ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe...czy skorzystam nie wiem, ale w karte na pewno sie zaopatrze... Juz niedługo bede miec drugiego bąbla wiec pare kosmetyków zakupic i tak bede musiała

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja wzięłam, bo czasem kupuję prudukty dla dzieci, a zniżka to zniżka, nie? :D

    Nie podałam jej wprawdzie człowiekowi ale podam, jak będę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pfff, mało zachęcające dla mnie.. ja tam głównie szampony i lakiery kupuje, więc nic mi po takiej karcie;(

    OdpowiedzUsuń
  15. o fajne szkoda że nie ma na inne tak jak w astorze

    OdpowiedzUsuń
  16. nie zachęca, skomplikowany program lojalnościowy i jakoś nie jest atrakcyjny i choć jestem mamą i mam dziecko to w porównaniu z SP to ta jest farsą :) ale dajmy im chwilę na rozwój

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, ale jeszcze muszę na to troszkę zaczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja byłam w rossie wczoraj i dostałam taką kartę,zarejestrowałam w necie,ale.. niezbyt często kupuję tam coś dla mojego dziecka:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie nie kusi, z dziecięcych produktów kupuję tylko szampon babydream za kilka zł, więc oszczędności nie byłyby zawrotne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy oliwce za 13zł mamy 39gr zniżki. Za rzadko kupuję produkty dla dzieci, żeby się w to bawić!
    Ale gdybym miała dziecko i kupowała często takie produkty przy załóżmy 5% zniżce miałabym pieluszki za 40zł tańsze o 2 zł co oznacza, że warto się tym zainteresować. W skali roku przy kupowaniu pampersów dwa razy w miesiącu to jest to 48zł a gdzie chusteczki, oliwki, żele itp. A nie wzięłam pod uwagę wzrostu rabatu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł fajny, ale szkoda, że tylko na produkty dla dzieci :) Jednak dla mam, to jest to świetna sprawa, bo wiele tego typu produktów kupują i przeliczając to w skali roku nieźle można na tym oszczędzić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. o! super! z pewnością założę taką kartę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kilka % to zawsze coś, by zaoszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale to tylko na produkty dla dieci? bez sensu troche....

    OdpowiedzUsuń
  25. zeby zarejestrowac karte na rossnę nie jest konieczne zeskanowanie jej, to nabijanie na kasę jest po to by w sklepie bylo odpowiednie zatowarowanie kart, poprostu tak liczą ich ilość w systemie.
    jak jej nie pokażecie personelowi nic się nie stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. mając dzieci to się opłaca, bo dużo osób kupuje w rossmanie pieluchy czy inne produkty, mnie jako bezdzietną nie interesuje:/

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam dziś w Rossmanie, akurat na stoisku dziecięcym i ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, ale szkoda, że to tylko na produkty dla dzieci... Niby często je kupuje, ale wyłącznie wtedy, kiedy są w promocji, więc i tak oszczędzam. Generalnie słaba ta promocja, ale może wezmę taką kartę. Zobaczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. hairlicious bo na stoisku dzieciecym sa kosmetyki itp a nie karty. karty leza przy kasie... ja uzywam wielu kosmetykow z babydream wiec sie zarejestruje, chociaz % raczej mi nie wzrosnie bo kosmetyki nie schodza az tak predko jak pieluchy bym mogla w ciagu 90 dni zakupic az 6 produktow a ogolnie to kupuje wtedy gdy sa promocje, wiec tak czy siak na promocji bedzie sie bardziej oplacilo niz z ta karta no chyba, ze mozna je laczyc?

    OdpowiedzUsuń
  30. @Anonimowy, w niektórych Rossmannach karty są też przy produktach dla dzieci. Promocje można łączyć.

    OdpowiedzUsuń
  31. eee ja tam regularnie kupuję jedzenie dla mojego dziecka czyt. kota, mogliby zrobić kartę i dla zwierzaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda tylko, że żeby uczestniczyć w tym programie trzeba mieć dziecko do trzech lat :)

    OdpowiedzUsuń
  33. @Anonimowy, teoretycznie trzeba. Tak jak napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. No ok, ale to już oszustwo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. @Anonimowy, tak, jest to niezgodne z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  36. mam synka jeszcze troche i bedzie mial trzy latka i co musze oszukiwac zeby miec rabat, a w rosmanie jestem dosyc czesto to nie sprawiedliwe, co z reszta dzieci? one tak samo korzystaja z tych wszystkich produkto.

    OdpowiedzUsuń
  37. @Anonimowy, napisz do Rossmanna, jeśli będzie dużo takich głosów, może wezmą je pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  38. a w moim mieście kart nigdy nie ma... to się skonczyły to nie dowieźli...a kupuje dużo dla mojego dziecka i przydałaby mi się taka karta!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo dobry program lojalnościowy. Już od dłuższego czasu korzystam z tej karty i daje naprawdę sporo fajnych możliwości. Warto z niej korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czy tylko mi ta strona do logowania nie dziala???!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajna karta. Na dłuższą metę można naprawdę sporo zaoszczędzić!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.