wtorek, 12 czerwca 2012

Najciekawsze nazwy kosmetyków w mojej kolekcji, cz. II

Pierwsza część wpisu o ciekawych nazwach odcieni została przez was dobrze przyjęta, więc dziś pokazuję wam kolejną porcję zdjęć. Tym razem będą to produkty do ust i lakiery do paznokci.


Najpierw jednak podsumowanie głosowania :) Najbardziej spodobały wam się ostatnio nazwy Nothing Else Metals, Wawawawooo, Don't Drink And Dive, Yes, I Wood! oraz Lunch At Tiffany's

Ciekawa jestem, która z nazw okaże się najpopularniejsza tym razem. Zapraszam do oglądania!













Znów widać nawiązania do muzyki, prawda? :) Zapraszam do głosowania na najlepszą nazwę.



Em

24 komentarze

  1. Thirsty - Lunch at Cullen's ^^"

    OdpowiedzUsuń
  2. Limitka Eclipse miała udane nazwy - Thirsty czy Lunch at Cullen's są bardzo wymowne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam się podoba - Don`t bite me - kiss me :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona nazwa to właśnie: "Lunch at Cullen's"". Uwielbiam ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój typ to "Your Pink Is On Fire" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się spodobało 'Wear Your Little Tutu', bo mi się kojarzy z The Smiths i Vicar in a tutu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znow zaglosowalam jak wiekszosc czyli Lunch at Cullen's :)
    Niestety nie detronizuje mojego ulubionego Pimp my Shrimp ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. czasem te nazwy to przerost formy nad treścią, co nie zmienia faktu, że są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysłowość nie zna granic ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Lunch At Cullen's którego nie udało mi się kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. LOVE, PEACE AND PURPLE! ☺
    Hej, Ty chyba powinnaś mieć jakąś zniżkę na Essencowe produkty, albo zostać ich ambasadorką! :)

    Pozdrawiam, Rudy ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. @Rudy, zniżka na wszystkie produkty Essence - to byłoby coś! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam na coś 'zmierzchowskiego' mianowicie 'Lunch at Cullen's'... Szkoda, że nie miałam dostępu do tych limitek ze zmierczhem ;((

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja stawiam na Love, Peace and Purple :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna sprawa, rzadko sprawdzam takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lunch u Cullena ;D Wymiata xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Your Pink Is On Fire mój ulubieniec ! :)
    a w ogóle to uwielbiam kosmetyki z nazwami ... :) dużo ciekawsze i łatwiejsze do zapamiętania niż numerek :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.