czwartek, 31 maja 2012

Lista drogerii Rossmann, w których dostępne są edycje limitowane Essence

Jakiś czas temu dodałam wpis z radosną informacją o tym, że wybrane edycje limitowane Essence będą od czerwca dostępne w Rossmannie. Wiem, że niektórzy w to wątpili, ale już teraz można z całą pewnością przyznać, że wszystko okazało się prawdą. Standy z limitowanką A New League już zaczęły się pojawiać w drogeriach. Rossmannów jest oczywiście bardzo dużo i ciężko jest każdemu skontrolować całe swoje miasto, dlatego postanowiłam stworzyć listę miejsc, w  których widziano już Essence.

Essence jest w:
* Białystok: Lipowa, Galeria Antoniuk, Ryska
* Bielsko-Biała: Sfera 2, Sarni Stok
* Bydgoszcz: Galeria Fordon, Galeria Pomorska, Łużycka, Focus, ul. Gdańska obok Galerii Drukarnia
* Chorzów: Wolności
* Choszczno
* Chrzanów: CH MAX/Trzebińska
* Cieszyn
* Częstochowa: Al. Wolności 1, Galeria Jurajska
* Dąbrowa Górnicza: CH Podoria
* Elbląg: Grunwaldzka, Gwiezdna
* Ełk
* Gdańsk: Alfa Centrum, Galeria Manhattan, Gdańsk Główny, Brama Wyżynna, Leclerc, Żwirki i Wigury
* Gdynia: Batory
* Gliwice: Pl. Piastów, Arena
* Głogów: Al. Wolności 4-6
* Gorlice
* Grudziądz: CH Alfa
* Hajnówka
* Jaworzno
* Jędrzejów
* Katowice: Silesia City Center, Staromiejska, Belg, 3 Stawy
* Kielce: Galeria Echo, Pasaż Świętokrzyski
* Kłodzko: Noworudzka
* Konin: Chopina 21H
* Kraków: Galeria Krakowska, Floriańska, DH Wanda, Bonarka, Bratysławska/Kaufland, Sławkowska, Al. Przyjaźni, M1, Wzgórza Krzesławickie, Włóczków, Mikołajska
* Kutno: Królewska
* Legionowo: Warszawska 60B (na zapleczu?), Piłsudskiego 22
* Legnica: Galeria Gwarna
* Lubawa
* Lubin: Srebrna Promenada
* Lublin: Plaza, Zana 35, Deptak, Tatary Park, Turystyczna
* Łęczna
* Łódź: Rzgowska 64/66, Widzew Bartoka, Piotrkowska/Struga, Manufaktura, Piotrkowska przy Jaracza, Dąbrowskiego, Port Łódź
* Malbork
* Marki
* Mielec: Galeria Aura
* Mikołów
* Myślenice: Kilińskiego 2
* Nowy Sącz: Galeria Arkadia
* Olsztyn: CH Alfa, Galeria Victor
* Opole: Galeria Opolanin
* Piekary Śląskie: Wyszyńskiego
* Piła: deptak
* Piotrków Trybunalski: Wojska Polskiego, Sienkiewicza
* Płock: Kobylińskiego
* Poznań: Dąbrowskiego, Stary Browar, Os. Zwycięstwa - pawilon 110, Greenpoint
* Pszczyna
* Racibórz: Opawska
* Radom: Galeria Stokrotka
* Rybnik: Rynek
* Rzeszów: Galeria Nowy Świat, Agora/Słowackiego, Galeria Graffica, Galeria Rzeszów
* Siedlce: Wojskowa/Galeria S
* Skarżysko-Kamienna: Piłsudskiego 36
* Słubice: os. Słowiańskie 9
* Sopot: Monciak, Sikorskiego
* Sosnowiec: Plaza
* Starachowice: Al. Armii Krajowej
* Starogard Gdański: Rynek
* Strzelce Opolskie: Ligonia 1A
* Suwałki: Plaza
* Swarzędz: CH ETC
* Szczecin: Bandurskiego 96A, CH Kupiec, Kołłątaja
* Świdnik: Galeria Venus
* Świecie
* Tarnobrzeg
* Tczew: Żwirki
* Toruń: Kwadrat/Łyskowskiego 29/35, Rynek Staromiejski, Plaza, Kometa, Lelewela/Arpol
* Trzcianka
* Turek
* Ustka: Marynarki Polskiej 40
* Wadowice: Pl. Getta
* Wałbrzych: Victoria
* Warszawa: Metro Stokłosy, Kasprowicza 68, Dworzec Centralny, Galeria Rembielińska, Al. Jerozolimskie (Mariott), CH Blue City, Chmielna, Marszałkowska, Świętokrzyska, Pl. Przymierza, Grójecka, Modzelewskiego, Racławicka/Wołoska, Puławska/Europlex, Pl. Starynkiewicza, Korotyńskiego, Bitwy Warszawskiej, Kabaty, Wola Park, Lawinowa
* Wejherowo: Pomorska
* Włocławek: przy Wzorcowni
* Wrocław: Pasaż Grunwaldzki, Racławicka, Ruska/Pl. Jana Pawła II, Renoma, Park Zachodni, Dworzec Główny PKP/Piłsudskiego, Family Point/Krakowska, CH Marino, Widna
* Zabrze: M1, Pl. Wolności
* Zakopane: Krupówki
* Zamość: Galeria Twierdza
* Zielona Góra: Stary Rynek 16
* Zgierz: Kamienna
* Żary (woj. lubuskie)

Essence nie ma (31 maja i później) w:
* Białystok: Galeria Alfa
* Gdańsk: Kino Krewetka, Galeria Bałtycka
* Gdynia: Klif
* Gliwice: Zwycięstwa
* Iława
* Józefosław: Geodetów
* Katowice: Supersam przy Piotra Skargi
* Kielce: Sienkiewicza (przy dworcu i w CH Puchatek), Leclerc, Galeria Korona
* Konin: Dworcowa 15
* Kraków: Biprostal, Bobrzyńskiego, Zakopianka, Czarnowiejska, Pl. Centralny, Teatr Bagatela, Nowy Kleparz, Plaza
* Łódź: Pasaż Łódzki, Wyszyńskiego, Bratysławska, Zielona, Piotrkowska 183/187
* Marki: M1
* Ostrowiec Świętokrzyski: Al. Jana Pawła
* Piotrków Trybunalski: Słowackiego, Wojska Polskiego
* Płock: Galeria Mazovia, Tumska
* Poznań: Szkolna
* Toruń: Pl. Teatralny
* Wałbrzych: Słowackiego
* Warszawa: Jana Pawła - Hala Mirowska, Rondo Wiatraczna, Zachodni, Och Teatr, CH Wileńska, Domy Centrum, CH Land, CH Reduta, Real/Jubilerska, Stawki, Pirenejska
* Wejherowo: Sobieskiego
* Włocławek: pl. Wolności
* Wrocław: CH Borek, Galeria Dominikańska, Arkady, Opera, Sky Tower, Manhattan, Plac Legionów
* Zgierz: Kurak

Będę na bieżąco dopisywać do listy kolejne drogerie. Liczę na waszą pomoc - piszcie w komentarzach, gdzie widzieliście (lub nie widzieliście) edycji limitowanej.

Moja notka ze swatchami ANL: http://www.lusterko-em.blogspot.com/2012/06/swatches-essence-new-league-le-konkurs.html

Em

UWAGA: Ponieważ w niektórych drogeriach kosmetyki się wyprzedały, także standy mogły już zniknąć. Zostawiam jednak listę na przyszłość.

262 komentarze

  1. Poznań Rossmann na ul "szkolna" nie ma jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja u siebie w Piotrkowie Trybunalskim nie widziałam jeszcze w żadnym rossmannie szafy essence, więc czekam z niecierpliwością aż się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomniałam o ulicach :) tak więc Piotrków Tryb ul. Sienkiewicza, Słowackiego i Wojska Polskiego

    OdpowiedzUsuń
  4. obstawiam, że w mojej mieścinie nie będzie limitki, ale z ciekawości bedę zaglądac i mieć oczy dookoła głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Madzia, w Rossmannach nie będzie szaf, same edycje limitowane. Kiedy byłaś w tych drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
  6. dzisiaj i jeszcze nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a Rzgowska w Łodzi, to ile? Bo tam jest kilka Rossman'ów.

    OdpowiedzUsuń
  8. No fajno, oczywiście w Poznaniu nie ma :( A jak już będzie, to zapewne na drugim końcu miasta! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. tez się jutro rozejrzę, może aż w trzech :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ktoś wie jaka jest cena bronzera?

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma rossie przy zakopiance w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  12. @weak-point, powinien kosztować 7,99 zł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jutro pójdę sprawdzić w trzech Rossmanach w Kielcach, może gdzieś wynajdę :>

    OdpowiedzUsuń
  14. więcej szumu niż dostępności tych limitek.

    OdpowiedzUsuń
  15. W Choszcznie nie ma essence - ciekawe dla kogo ta informacja była przydatna haha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. tak taniutko? to będzie mi się nawet opłacało na stokłosy jechać ;)
    dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli jutro znajdę czas, pobiegnę do Rossmannów w pobliżu rynku w Krakowie, gdzieś musi być ta limitka, chcę brozner ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypuszczam, ze w moim mieście nie będzie kosmetyków Essence ;((((

    OdpowiedzUsuń
  19. Sprawdzę u mnie w mieście, ale wczoraj nie było i wątpię, żeby kiedykolwiek Essence zawitało do mojego Rossmanna :(

    OdpowiedzUsuń
  20. @Aktualnaa, nic dziwnego, skoro miały się pojawić dopiero w czerwcu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. @Rose Selavy, ale jest, czy nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  22. Kraków, DH Wanda, niestety nie ma :(.

    OdpowiedzUsuń
  23. Warszawa, Rossmann na Rondzie Wiatraczna, dzisiaj t.j. 31 maja limitki brak.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wrocław, Rossmann, Widna - brak :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Aha, na Czarnowiejskiej w Krakowie ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Em, w Plazie jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie jest, przynajmniej w jednym z 3 Rossmannów:
    Nowy Sącz, Galeria Arkadia (koło PKS)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jutro popytam w Rossmannach, które mam po drodze. Póki co niczego nie widziałam, ale jak już część wspomniała, limitka dopiero wchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  30. @Anonimowy, w Plazie Kraków?

    OdpowiedzUsuń
  31. EM, nie, nie. W Plazie w Lublinie, przepraszam za zamieszanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja dziś w Bydgoszczy już widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. @Anonimowy, przecież Plaza Lublin jest już wpisana na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Warszawa, Korotyńskiego - brak.

    OdpowiedzUsuń
  35. W Krakowie na Alei Przyjaźni i Placu Centralnym też brak :(

    OdpowiedzUsuń
  36. jak to jest sam stand, to gdzie go szukać mniej więcej??

    OdpowiedzUsuń
  37. @jamapi, niestety ja go jeszcze nie widziałam, ale coś czytałam, że bywa dobrze ukryty lub że leży na jakimś oddzielnym stoliku obok przecenionych rzeczy (?)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na stokłosach leży w pobliżu artykułów dziecięcych i chyba właśnie przecenionych, na rogu. Mniej więcej prostopadle do szaf z makijażem. Stoi sobie niepozornie, łatwo ominąć i nie zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Olsztyn, C.H Alfa na Piłsudskiego też jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. W Warszawie CH Targówek w Naturze nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  41. ostrowiec świętokrzyski przy Alei Jana Pawła nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  42. ale super, jutro lece do drogerii w Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzisiaj dorwałam ją w Gdyni, w Rossmanie w Batorym.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest w Bydgoszczy, w Galerii Fordon :)

    OdpowiedzUsuń
  45. szjoda że na Ochocie w Warszawie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie ma w Katowicach w Supersamie przy Piotra Skargi. :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Poznań ul, Dąbrowskiego, byłam dzisiaj i widziałam, ale to jest domek Baby Jagi, malutki z małą ilością produktów:0, ale zawsze coś.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ktoś wie za ile gumki i szczotka?

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzisiaj słyszałam od Pani w Rossie w Pestce w Poznaniu, że u nich ma ponoć być w połowie czerwca jakiś ministand z Essence, ale dokładnej daty nie znała.

    OdpowiedzUsuń
  50. u mnie w mieście kilka Rossmannów i w żadnym nie będzie. -.-

    OdpowiedzUsuń
  51. W Galerii Krakowskiej właśnie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. dziś kupiłam cień w kremie z limotowanki a new lague
    częstochowa al. wolności 1
    cała półka z testerami
    ale nie będę ci zaśmiecać bloga moją fotą
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam nadzieję, że w którymś Zabrzańskim Rossie będzie ta limitka.

    OdpowiedzUsuń
  54. Postaram się jutro w trakcie pracy wyskoczyć na chwilę do "mojego" rossmanna ;) Mam nadzieję zastać bronzer! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. łódż , port łódź - brak :(

    OdpowiedzUsuń
  56. wczoraj byłam w rossmannie w iławie i nie ma ;((

    OdpowiedzUsuń
  57. dlaczego aż na Rzgowskiej :(

    OdpowiedzUsuń
  58. w warszawie nie ma także na zachodnim, przy och teatrze i przy bitwy warszawskiej.

    OdpowiedzUsuń
  59. Wrocław, C.H. Borek - brak
    Wrocław, ul. Racławicka - jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Warszawa, ul. Kasprowicza 68 (przy stacji metra Wawrzyszew)

    OdpowiedzUsuń
  61. @Pandora - A w którym miejscu to leży/stoi, bo byłam dziś i chyba jestem ślepa.

    OdpowiedzUsuń
  62. Katowice Staromiejska - również brak

    OdpowiedzUsuń
  63. Kielce - brak na sienkiewicza ( przy dworcu i w CH Puchatek) i brak w leclerku

    OdpowiedzUsuń
  64. @organzza, tam jest czy nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  65. w Płocku limitka jest w Rossmanie na ul.Kobylińskiego-pierwsza ją rozdziewiczyłam ;D
    i w galerii Mazovi pytałam panią to powiedziała że na razie przyszły tylko testery O.o
    mam nadzieje że chociaż troszkę pomogła ;)
    przy okazji uwielbiam Twojego bloga!!
    Ewusiak.

    OdpowiedzUsuń
  66. @Ewusiak, dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  67. W Galerii Krakowskiej faktycznie są, ale niestety bardzo mało, ja zgarnęłam przedostatni bronzer, a jednego z kolorów cieni już nie było (byłam krótko po 10:00).

    Na Karmelickiej limitki nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  68. @Cassidy, nie było, bo ja go wcześniej zgarnęłam :)
    Na Karmelickiej jest Rossmann? Chodzi o ten pod Bagatelą?

    OdpowiedzUsuń
  69. Elbląg Grunwaldzka również się melduje ;)
    miałam okazję rozdziewiczyć stand xD

    OdpowiedzUsuń
  70. Kochana - masz ode mnie wieeelki, podziękowawczy całus za te wszystkie Twoje posty typu co-gdzie-jak. Przepadam za postami, które wielu mogą pomóc.

    W poniedział będę w lubelskiej Plazie, obadam sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  71. przy Kasprowicza jest, po 10 pani wykładała dopiero tę kolekcję, więc powinien być pełen stand :)

    OdpowiedzUsuń
  72. @Zajęczak, cieszę się, że mogę pomóc zbierając tego typu informacje :) Choć to dzięki czytelnikom mam w ogóle taką okazję, sama nie dałabym rady obadać wszystkich miast :D

    OdpowiedzUsuń
  73. właśnie dorwałam limitkę. Łódź Widzew - ul. Bartoka ;)

    Puder kosztuje 7,99 - jakoś mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Lublin ul.Zana 35 jest :)

    OdpowiedzUsuń
  75. @e_myszka, to prawda, też mnie zdziwiła ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Warszawa: CH Wilenska brak, Domy Centrum brak. Dworzec Centralny jest. Stan na 14:30 jest wszystko oprocz czerwonego lakieru i czarnego eyelinera. Stalasm sie szczesliwym posiadaczem bronzera.
    Jakby co to na wilenskim otworzyli nowego rossmanna (przeniesli) i dostaje sie prezenty za zakupy dzisiaj i chyba jutro. Ja kupilam dwa lakiery za 6zl lacznie i dostalam pomadke neutrogeny, przy wiekszych zakupach sa fajniejszee prezenty

    OdpowiedzUsuń
  77. @Lusterko Em, tak, co prawda nie wiem czy to Karmelicka na pewno, ale nie pamiętam jak nazywa się ta ulica prostopadła do niej, a wejście jakby nie było jest od Karmelickiej.

    Żałowałam tego jasnobrązowego cienia, ale wzięłam ciemniejszy i też jest super.

    OdpowiedzUsuń
  78. ja widziałam w Rossmannie w Galerii Rembielińska (Warszawa)

    OdpowiedzUsuń
  79. Miałam właśnie poinformować, że limitka jest już w Płocku w Rossmannie na Kobylińskiego, ale ktoś mnie uprzedził, dodam więc tylko ze na Tumskiej nic nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. Na Kleparzu nie ma limitki, w GK bronzerów już brak :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Łódź - Pasaż Łódzki, nie ma ale podobno ma się pojawić w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  83. Katowice - Silesia City Center - JEST! obkupiłam się, dzisiaj będą swatche :D

    OdpowiedzUsuń
  84. takie pytanko, czy dla osoby która nie potrafi "opanować" eyeliner'a wybór tego z tej kolekcji będzie dobrym?

    OdpowiedzUsuń
  85. @Gabb, nie potrafię jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, eyeliner w pisaku miała tylko raz i to wieki temu. Malowanie kreski nie szło mi wtedy najlepiej, ale to wcale nie musiała być wina produktu. Myślę, że takim eyelinerem jaki jest w ANL łatwiej jest namalować kreskę niż np. pędzelkiem, więc może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Limitka wyczerpana w G. Krakowskiej, pod bagatelą nie ma i na biprostalu też nie ma... zrobiłam dziś wycieczkę i nie dorwałam tej kolekcji. Na pocieszenie kupiłam "mademoiselle" essie (w SP jest teraz promocja że z ich kartą do lakierów essie dostaje się zmywacz do paznokci 125ml):)

    OdpowiedzUsuń
  87. Poznań: Stary browar - była chyba cała dopóki jej nie dopadłam XD

    OdpowiedzUsuń
  88. Łódź - nie ma: Wyszyńskiego Bratysławska, Zielona, Piotrkowska przy Jaracza:/

    OdpowiedzUsuń
  89. Wrocław, przy pl. Jana Pawłą II- JEST :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Na ul. Floriańskiej w Krakowie jest :) P0 12 było jeszcze wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  91. Rossmann we Wrocławiu ruska i pl. Jana Pawła II to ten sam, więc już możesz go wykreślić spośród tych, co nie mają :)
    w sumie lokalizacja jest różnie określana więc opcja Ruska/pl. Jana Pawła II będzie chyba najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  92. @Let's Talk Beauty, już zmieniłam, dziękuję za tę uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Proszę o dopisanie:
    Rossmann Piekary Śląskie ul Wyszyńskiego.
    Do mojej wizyty było wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  94. Białystok-Galeria Antoniuk :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Starogard Gdański - Rynek - do południa nie było dwóch brązerów i został tylko jeden brązowy liner, poza tym wszystko jest dostępne

    OdpowiedzUsuń
  96. Nie zdziwiło by mnie jak by w moim mieście nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  97. Zielona Góra- Focus Park :)

    OdpowiedzUsuń
  98. @Anonimowy, tam jest czy tam nie ma? :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Nie ma essence w gdańsku w locie i w gdańsku przy kinie krewetka :(

    OdpowiedzUsuń
  100. NIE MA W : Kielce Galeria Korona

    OdpowiedzUsuń
  101. W Cieszynie na razie brak. W poniedziałek kolejne podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  102. @eM: skąd wiem? byłam w Rossmannach w Piotrkowie i faktycznie nie ma, a mam chrapkę na bronzer i kto wie, czy nie na eyeliner. byłam też w Naturze, ale tam ekspedientki jak zawsze "zorientowane" w każdym temacie. nie dość, że nie umieją doradzić kosmetyku, to jeszcze nawet nie orientują się w towarze... pytałam jak będzie kolejna edycja z Essence i Catrice, i ewentualnie kiedy, to mi powiedziały, że nie wiedzą nic na ten temat...

    Wie ktoś co z bełchatowskim Rossmannem?

    OdpowiedzUsuń
  103. Nie wiem ile w tym prawdy, ale łapcie wykaz i eliminujcie sklepy fałszywie wymienione: http://www.mapahandlu.pl/marki/essence/page/3/

    OdpowiedzUsuń
  104. W jedynym Rossmannie w Głogowie też już jest :)
    Głogów, Al. Wolności 4-6 :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Wejherowo Sobieskiego- piątek około 10 nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. jest też w Gdańsku: Galeria Manhattan, chociaż już raczej pustawy, ale może jakoś dopełniają :) tam też kupiłam swój bronzer, (prezent od siebie samej na dzień dziecka :D) nie ma już sensu brać udział w rozdaniu, ale cieszę się, że udało mi się go dorwać, bo jest rzeczywiście fajny :) zgadam się całkowicie z tym co napisałaś, trzeba uważać przy nakładaniu, poza tym cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  107. super, że u mnie jest! - dzisiaj lecę ;d dzięki za ten wpis!

    OdpowiedzUsuń
  108. W Poznaniu ta limitowanka jest dostępna także w takim małym Rossmanie na osiedlu Zwycięstwa w pawilonie 110.

    OdpowiedzUsuń
  109. W Konińskim Rossmannie na ulicy Dworcowej 15 limitowanki nie było, za to znalazłam ją w sklepie na Chopina 21 H. Zrobiłam dziś dużoo kilometrów w poszukiwaniu tego bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  110. W Wadowicach na placu getta jest :) chociaż ten stand wygląda koszmarnie, gdyby to nie było essence to bym nawet nie zerknęła.. Ale zakupiłam bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Zamość, Galeria Twierdza. ul. Przemysłowa 10 - są, póki co pełen stand!

    OdpowiedzUsuń
  112. Kraków DH Wanda już jest! W południe zostały dwa bronzery, po trzy lakiery, po dwa linery, lakiery chyba wszystkie. Brak tego średniego cienia.

    OdpowiedzUsuń
  113. Łódź róg Piotrkowskiej ze Struga i Piotrkowska 183/187 limitki brak ;( a tak się napaliłam na bronzer ;(

    OdpowiedzUsuń
  114. Legionowo ul. Warszawska 60b - jet i nie ma
    Na razie mają na zapleczu, ale poprosiłam panią żeby mi sprzedała spod lady i nie było problemu :)
    Pewnie jutro już będzie.

    OdpowiedzUsuń
  115. Szczecin, ul. Bandurskiego 96a - jest. Cała i z testerami. Tylko graniczy z cudem zauważenie jej, ponieważ jest umiejscowiona w tym swoim kartoniku na ciasnej półce, więc trzeba wypatrywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja chciałabym zgłosić, że we Wrocławiu obok Dworca Głównego PKP jest w Rossmannie stand z limitką Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Kraków, Bonarka, dzisiaj o 10 było wszystko, wzięłam brązer i środkowy cień

    OdpowiedzUsuń
  118. Radom - Galeria Stokrotka (ul. Grzecznarowskiego) - dziś koło południa wszystko było, wzięłam bronzer i szczotkę.

    OdpowiedzUsuń
  119. Donosze uprzejmie, że limitka Essence znajduje się w Rossmanach:
    Gliwice, Aleja Piastów
    Wrocław, Piłsudskiego

    :)

    OdpowiedzUsuń
  120. niestety nie ma również w Gdyni w Kifie

    OdpowiedzUsuń
  121. Łódź - Piotrkowska przy struga już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  122. jest w Bydgoszcz Galeria Pomorska i tam właśnie kupiłam sobie bronzer, a jutro chyba polecę jeszcze po czerwony lakier i najjaśniejszy cień, bo mnie zachęciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  123. Elbląg Gwiezdna - jest wszystko oprócz bronzera, podobno mają dowieźć coś we wtorek.

    OdpowiedzUsuń
  124. W Białymstoku w każdym rossmanie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Uprzejmie donoszę: Zakopane, Krupówki rano była limitka :D

    OdpowiedzUsuń
  126. Jeszcze w Chorzowie ul Wolności
    wczoraj jeszcze była

    OdpowiedzUsuń
  127. @Gabb, naprawdę we wszystkich dziewięciu sklepach?

    OdpowiedzUsuń
  128. @Wszystko co mnie zachwyca, co Ty robisz w Zakopanem?! :D

    OdpowiedzUsuń
  129. Wrocław obok Dworca Głównego i Piłsudskiego to ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Warszawa w CH Land i przy Modzelewskiego nie ma. Nie ma także w Józefosławiu przy Geodetów.

    OdpowiedzUsuń
  131. Warszawa: CH Reduta - brak, CH Bluecity - jest.

    OdpowiedzUsuń
  132. W Rzeszowie w galerii Nowy Świat jest limitka :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Warszawa dzisiaj Rossmann w Realu na Jubilerskiej-limitki brak.

    OdpowiedzUsuń
  134. @Isilindil, dziękuję za sprostowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Toruń - Plaza - ni widu ni słychu :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Limitka jest również w Raciborzu na ulicy Opawskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Essence nie ma już w Gdańsku w Manhattanie, nie widziałam też kosmetyków w Galerii Bałtyckiej. Czy ktoś wie gdzie LE jest jeszcze dostępna w Gdańsku?
    Koafiura

    OdpowiedzUsuń
  138. Starachowice - Al. Armii Krajowej, jest :) (o ile to kogoś interesuje lol :P ale wolę napisać, może znajdą się takie osoby ;))

    OdpowiedzUsuń
  139. @Koafiura, w Manhattanie wszystko się sprzedało i schowali stand?

    OdpowiedzUsuń
  140. Byłam dzisiaj i sprawdziłam cały Rossmann w Manhattanie :( Nie ma, więc chyba schowali stand, bo opustoszał :/ Szkoda, sprawdzę jeszcze w innych i dam znać.
    Koafiura

    OdpowiedzUsuń
  141. Dzisiaj koło 13 dorwałam stand limitki, nieruszony, więc stawiam, że dopiero wystawiony.
    Lubin (nie mylić z LubLin), Srebrna Promenada

    Kasjerka twierdzi, że to chwilowe i nie będzie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  142. Częstochowa - Galeria Jurajska

    OdpowiedzUsuń
  143. Jaka szkoda że nie ma mnie w domu (tzn w okolicach Starachowic) tam na pewno by coś dla mnie było a tak to jestem w Krakowie i tu wszystko wykupione:/

    OdpowiedzUsuń
  144. W Rossmanie w Plazie w Suwalkach tez byla to kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  145. @Anonimowy, tam jest czy nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  146. byłam w pawilonie 110 :D macałam i nic mnie nie poruszyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  147. ta limitka jest w gazetce od 8 czerwca, moim skromnym zdaniem powinna być wtedy dostępna we wszystkich rossmanach

    OdpowiedzUsuń
  148. Wczoraj widziałam ją w Galerii Jurajskiej w Częstochowie:)

    OdpowiedzUsuń
  149. Spieszę donieść, że byłam dziś w Wejherowie na Pomorskiej i tam był nienaruszony stand:) Wykupiłam jeden bronzer i jeden cień ;)
    W ogóle jakie to malutkie, spodziewałam się, że bardziej to wyeksponują- u mnie stoi to na jakiejś skrzynce z licznikami czy czymś koło zaplecza dla personelu :D Zrobiłam nawet zdjęcie:D

    OdpowiedzUsuń
  150. Wrocław - Galeria Dominikańska NIE MA niestety :(

    Ale jak powiedziała Pani Manager ma być... ale nie wiadomo kiedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  151. Katowice - Staromiejska JEST :-)

    OdpowiedzUsuń
  152. Pani kochana, dopiszże Toruń, KWADRAT, Łyskowskiego 29/35. Byłam, bronzer zdobyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Wrocław, Plac Legionów - nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  154. NIE MA: Warszawa, ul. Stawki. Swoją drogą jak patrzę na to gdzie jest a gdzie nie ma, to zastanawiam się, z jakiego klucza oni wybierali miejsca... Skoro jest i w mariocie i na centralnym, to równie dobrze mogłoby być w domach centrum i na zachodniej. Nie mówiąc o galeriach - niby czemu jest w blue city a w reducie nie? itd itd. Rozumiem, że nie może być w każdym, ale mogliby jakoś sprawiedliwie to dobierać.

    OdpowiedzUsuń
  155. W Łodzi - Piotrkowska przy Jaracza - limitowanka obecna! Jest na liście rossmannów, w których nie ma a ja dziś robiłam tam zakupy i znalazłam wszystko! Albo wcześniej nie było albo ktoś nie zauważył - dość mały, niski stand w alejce przy kolorówce ale po drugiej stronie. Trzeba dobrze się rozejrzeć albo po prostu spytać. Gdybym nie spytała o limitowankę, sama bym nie zauważyła, właściwie to juz wychodziłam ze sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  156. Poznań, Stary Browar :)

    OdpowiedzUsuń
  157. jest w Bydgoszczy na Łużyckiej :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Kraków - Bratysławska (Kaufland) tam jest limitka tylko tintów brak:) ustawiona na kasie na sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  159. Jeśli ktoś chce zdążyć w lubelskiej Plazie, zdecydowanie musi się pospieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  160. W Białymstoku w Rossmannie na ulicy lipowej dziś ok 13.00 było wszystko z tej limitki, nawet testery dziewiczo nietknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  161. W Mikołowie jest Essence

    OdpowiedzUsuń
  162. W Markach w Rossmannie w M1 nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  163. Essence w Katowicach! Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  164. Sowa - pytałam. Tego dnia, co pisałam tutaj koment jeszcze przy Jaracza limitki nie było

    OdpowiedzUsuń
  165. Emku wczoraj widziałam limitkę w Rossie w CH Kupiec w Szczecinie - pełen stand był :)

    OdpowiedzUsuń
  166. W Turku nie ma i ekspedientki nic nie wiedziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  167. W Sopocie są w obu Rossmannach, a w tym na monciaku jest pełen stand;)

    OdpowiedzUsuń
  168. U mnie w Hajnówce jest, ale to tak małe miasteczko bez ogromnych ilości kosmetykomaniaczek, że ta wiadomość raczej nikomu się nie przyda. : D

    OdpowiedzUsuń
  169. w Białymstoku jest w galeri antoniuk

    OdpowiedzUsuń
  170. jest w warszawie na placu przymierza :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Jest w Opolu - galeria Opolanin!

    OdpowiedzUsuń
  172. Niestety nie ma w Warszawie na Bemowie - Pirenejska. :( Dam jeszcze niedługo znać, jak się ma sytuacja w WolaParku i na Górczewskiej.

    OdpowiedzUsuń
  173. a wiadomo jaka będzie kolejna kolekcja na standy w rossmanach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  174. @Anonimowy, jeszcze nie, dam znać na blogu jeśli czegoś się dowiem.

    OdpowiedzUsuń
  175. w Łodzi, w Porcie Łódź już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  176. Nie ma : Białystok, Galeria Alfa

    OdpowiedzUsuń
  177. Wałbrzych - Słowackiego - brak

    OdpowiedzUsuń
  178. Nie wiem czy jeszcze pisac :)
    Warszawa Mokotów, ul Modzelewskiego, stoi stand, wszystko jeszcze bylo dzis, choc bronzer tylko jeden jeden.
    Fajnie ze te limitki beda w rossmanach, tylko ta akurat wybitnie dla mnie nieciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  179. Melduję, że we Wrocławiu w Family Piont (ul, Krakowska 51/69), wczoraj stał prawie pełny (bez jednej sztuki cienia i jednej szczotki, którą zanabyłam :)
    I nawet testery mało macane;) Stoi w bardzo widocznym miejscu na środku alejki przy kolorówce, trudno go przeoczyć, więc jeśli kto ma blisko, to polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  180. W Legnicy jest w Galerii Gwarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  181. Jest: Zielona Góra, Stary Rynek 16

    OdpowiedzUsuń
  182. Jest: Katowice Belg, naprzeciwko standu L'oreal (łatwo przeoczyć)

    OdpowiedzUsuń
  183. Skarżysko-Kamienna, Piłsudskiego 36
    Pełny stand dziś o godzinie 12:D( a raczej już bez bronzera bo go kupiłam :D)

    OdpowiedzUsuń
  184. Piotrków Trybunalski na Wojska Polskiego - melduję, iż stand Essence jest dostępny (bronzer gości już u mnie w domku :D)

    OdpowiedzUsuń
  185. Widziałam i kupiłam w Myślenice ulica Jana Kilińskiego 2 [obok ryneku].

    OdpowiedzUsuń
  186. Najpierw sprostowanie ;) Rossmann przy bramie Wyżynnej w Gdańsku i Rossmann w Locie tamże, to ten sam sklep, więc niemożliwe, że w jednym ANL jest, a w drugim nie ma ;) Pewnie nie ma w obu, bo w komentarzach nikt nie pisze, że jest.

    Dziś byłam w Rossmannie w Krewetce i pusto, pani wiedziała o co chodzi (pewnie obejrzała nową gazetkę ;)) ale powiedziała, że nie wie dlaczego nie mają i nie wie kiedy, i czy w ogóle będą mieć.

    Byłam dziś też w Rossmannie w Tczewie na Żwirki i tam stoi prawie pełen stand, nie było tylko czarnego linera, a puder po mojej wizycie został jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  187. @Dziuunia, jeśli drogeria jest na obu listach, to znaczy, że Essence się tam pojawiło.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.