poniedziałek, 7 maja 2012

Promocja: Bourjois Healthy Mix i inne podkłady 40% taniej

Do podkładu Bourjois Healthy Mix przymierzałam się od dawna, odstraszała mnie jednak dość wysoka cena. Kiedy więc dowiedziałam się o możliwości skorzystania z kodu rabatowego, nie zastanawiałam się dwa razy.


Wzięłam oczywiście najjaśniejszy odcień, który choćby w porównaniu z Rimmelem w żelu (nr 100) jest naprawdę wyjątkowo jasny. Zobaczymy, czy uda mu się przebić jakością mojego ulubieńca.

Dzięki skorzystaniu z promocji zaoszczędziłam 24 zł i zamiast 59,99 zł zapłaciłam 35,99 zł. 
Jak to zrobić? Wystarczy użyć kodu rabatowego dającego 40% zniżki.

Akcja trwa w Rossmannie do 9 maja i dotyczy podkładów:
Bourjois Healthy Mix
Wibo Pure Mineral
Manhattan Perfect Adapt
Max Factor Ageless Elixir
Astor Perfect Stay Oxygen Fresh
Rimmel Wake Me Up
Maybelline Affinitone
L'Oreal True Match (wyjątkowo inny czas trwania promocji: 21-30 maja)

Na wszystkie produkty (poza L'Oreal True Match) obowiązuje kod 2981417258254
Na L'Oreal True Match obowiązuje kod 2981417258261

Kasjerka skanuje produkt, potem wklepuje podany przez was kod i cena automatycznie zmniejsza się o 40%.

Udanych zakupów!

Em

85 komentarzy

  1. wake me up mogłabym wypróbować. czy ktoś wie, czy jaśniejszy jest 100 czy 103?

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Cię za ten post!:D oby tylko wypłata znalazła się do środy na moim koncie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a jeszcze jedno pytanie, czy promocja obejmuje jeden produkt, czy można kupić z 40% zniżką np dwa podkłady?

    OdpowiedzUsuń
  4. @Agu, nie wiem, ale dla pewności kupiłabym je na dwa osobne paragony.

    OdpowiedzUsuń
  5. alright, już znalazłam, że 100 (zaskakujące;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dołączam się do pytania Agu :)
    oraz chciałabym zapytać czy wystarczy powiedzieć pani kasjerce że mamy kuponik rabatowy i podać te cyferki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ps jeszcze. ja mam bourjois healthy mix w kolorze 51 i on jest jasny, ale się stapia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno skorzystam ;) 40 % to bardzo dużo :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jak do 9 maja na true match? Na moim kuponie, który dostałam za udzial w konkursie widnieje informacja, że z promocji mogę skorzystać od 21 do 30 maja :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że ostatnio kupiłam sobie podkład, inaczej bym skorzystała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. @KamiluŚkaa, tak, nawet nie musisz mieć ich spisanych, wystarczy podyktować np. z telefonu. Kasjerka od razu powinna wiedzieć zresztą o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. O a ja dziś byłam w rossmanie i szkoda że wcześniej o tym nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny cynk, ciekawe czy potrzebuję kolejnego podkładu...trzeba pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. @Mju, rzeczywiście, bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd! Już edytowałam post.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś niezastąpiona :D Jutro skorzystam z tej promocji, bo nawet na allegro z przesyłką wychodzi drożej ;))) z chęcią przetestuję tej osławiony healthy mix, mam trochę dylemat czy nie wziąć jednak True Match ale chyba HM bardziej mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A już miałam nadzieję na -60% :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo super :D

    OdpowiedzUsuń
  18. no kurczę, szkoda, że to się nie odnosi do drugiego HM, tego żelowego, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za ten post! Również od dawna miałam ochotę wypróbować Bourjois i cena mnie również trochę odstraszała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. @Olgita, żelowego warto wypróbować nawet bez promocji, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też dzisiaj skorzystałam z tej promocji - oczywiście kupiłam HM, chociaż zastanawiam się jeszcze, czy nie kupić na zapas Wake Me Up, bo też chciałam go wypróbować, a za te 24zł to też chyba warto... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejuuuu chyba też skorzystam z tego ;D
    Napiszę o tym na swoim blogu, może ktoś jeszcze będzie zainteresowany.

    Dzięki!
    Jesteś wielka.
    P.S.
    Skąd wiesz o tych kodach?

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie muszę jutro wpaść do rossmanna. Dzięki za info, bo akurat szukałam podkładu. Szkoda tylko, że w moim Rossmannie nie ma Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  25. Napisałam a się nie pojawił ;D
    Napisze o tych kodach u siebie na blogu- może komuś się przyda.
    Sama zaraz się zastanowię bo okazja duża.

    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. @Aktualnaa, akcja z kodami prowadzona była na rossnecie, a wszystkie zostały potem udostępnione na wizażowym wątku o Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze szkoda, że teraz nie mam kasy chociaż w sumie chyba wymięknę i się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna promocja chyba też się na nią skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielkie dzięki za tą informację :) akurat przymierzałam się do kupna podkładu i miło że będę mogła zapłacić mniej :):)
    dzięęęki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. jaka świetna promocja!
    tylko teraz dylemat, który kupić.

    OdpowiedzUsuń
  31. Napisałam " notka częściowo zawiera "słowa" właśnie naszej wybawicielki. "

    Ale jak to taki wielki problem to post został już usunięty. W każdym razie dzięki za info.

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo przydatny post... lecim po podkład ... dobrze ze inne się właśnie skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  33. @Aktualnaa, wystarczyło użyć "" :) Nie było konieczności usuwania wpisu, tylko dziwnie widzieć swoje słowa wklejone bezpośrednio w czyjąś notkę. Mam nadzieję, że nie uraziłam Cię swoim komentarzem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wie ktos jaka jest regularna cena true match w rossmanie? :) z gory dzieki za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś genialna i wielbię cię za ten post... jednak zastanawiam się czy w moim malym mieście niezbyt miłe panie będą tak miłe żeby uznać taki kod bez gadania podyktowany i tyle... ja sie ich boję...

    OdpowiedzUsuń
  36. @Amanda, nie daj im się! I daj znać jak poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aż się zastanowię :)
    Mam swój na True Match, ale inne kuszą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurcze szkoda, że już kupiłam podkład :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mój kupon oddałam pani w kasie, która nie była zorientowana w akcji z podkładami..

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki bardzo :D dzisiaj czaiłam się na podkład z Rimmela jutro kupię go z kodem ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ojeeej super! Healthy mix uwielbiam!:) Szkoda tylko, że nie tak dawno zakupiłam nowy podkład więc raczej nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  42. no i moją akcję oszczędzania w maju właśnie szlag trafił :D

    OdpowiedzUsuń
  43. chyba sie kusze na healthy mix'a :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna promocja i gratuluję wyczekiwanego zakupu :) Lepszej ceny chyba nie mogłaś trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej! Świetny cynk :) kusi mnie już od dawna hm :) ale niestety mój limit już wyczerpałam na ten miesiąc :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Po przeczytaniu posta pobiegłam do Rossmana.
    W drogerii kasjerki były wielce zdziwione. Nie wiedziały nic o żadnych kodach. Patrzyły na mnie jakbym spadła z kosmosu.
    Ale na szczęście kod zadziałał :D
    I tym sposobem Astor Perfect Stay Oxygen Fresh kupilam za 29,99 :D

    OdpowiedzUsuń
  47. @esPe skąd miałaś kupon? Też bym przygarnęła...

    OdpowiedzUsuń
  48. Musicie mieć ten kod napisany na kartce i tą kartkę zostawiacie, myślę, że spokojnie można kupić 2 podkłady, tylko wtedy dwie kartki, bo kasjerki się później z tego jakoś rozliczają.

    OdpowiedzUsuń
  49. Super ze o tym napisalas, dzieki bardzo, bo ja wlasnie potrzebuje podkladu.
    Nie wiem na jaki sie zdecyduje jeszcze, potrzebuje na pewno bardzo (bardzo,bardzo) jasnego.

    OdpowiedzUsuń
  50. @messalexa, nie do końca tak jest. Ja kilka razy miałam spisany kod na kartce i ona od razu była wyrzucana przez kasjerkę do kosza. Zazwyczaj po prostu dyktuję z telefonu i nigdy nikt nie robił mi problemu.

    OdpowiedzUsuń
  51. @Anonimowy, podobno L'Oreal kosztuje 52,99 zł.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wiem, że nie zawsze tak jest, ale w tym przypadku kasjerka zabrała mi kartkę, bo właśnie "coś tam dalej z nią robią". Trochę mnie zaskoczyła, bo to była kartka z listą zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzięki piękne za info, a właśnie dziś myślałam co by tu kupić za podkład i muszę stwierdzić, ze Bhm też mnie kusi i pewnie się skuszę;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jutro biegnę po healthy mix! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Też go dostałam na maila, ale myślałam, że to tylko obowiązuje na dany podkład, a nie na wszystkie. Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam ten fluid, kupiłam w Anglii za całe 4 funty na przecenie :D Ale czekam z nim na lato, źle dobrałam odcień. Jest bardzo fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie wiedziałam, że jest taka promocja, podkład serdecznie polecam, jest to mój ulubieniec i jest wart swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  58. ale ze mnie jest debil :(((( zdecydowałam się kupić Bourjois i Loreal jednocześnie, spisałam kody, bourjois weszło, Loreal nie, dopiero po powrocie zobaczyłam że to inny termin promocji ! :/ no cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. pewnie tak zrobili bo ten loreal teraz w promocji, już się cieszyłam że uda mi się 2 promocje połączyć :D

    OdpowiedzUsuń
  60. @Basia, pewnie właśnie przez tę obecną promocję tak zrobili. Przykro mi, że nie udało Ci się skorzystać z obu kodów, następnym razem chyba jakoś widoczniej będę zaznaczać takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Byłam dzisiaj w rossmannie, kasjerki oczywiście nie miały pojęcia o czym mówię, podyktowałam pani kod i nie zadziałał ;<
    To na pewno jest jeden uniwersalny kod dla wszystkich?

    OdpowiedzUsuń
  62. @Maaartucha, tak, kod jest ten sam dla wszystkich. Na pewno wzięłaś dobry podkład i bezbłędnie przepisałaś cyfry? Czy kasjerka wbijała kod już po nabiciu produktu?

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeszcze raz dzięki :D Kupiłam podkład Wake me up za 23,99 zł :D a 16zł w kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  64. ja też skorzystałam i Bourjois Healthy Mix jest już mój!! Dziękuję za tą informację :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Już wiem co źle zrobiłam. Wzięłam produkt, który był na tym obrazku w rossmanie, a to było z drugiego etapu ;D
    A pani przy kasie, gdy zapytałam ją wcześniej o tą promocje to powiedziała, że można wycofać jeśli nie zadziała, więc wycofała i powiedziała, żebym przyszła jutro a Ona spróbuje się czegoś dowiedzieć :D
    Ale ja już wiem, więc jutro lecę po jakieś cudeńko :)

    Dziękuje bardzo za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja dzisiaj skorzystałam i kupiłam Bourjois i Astora i Maybelline dla mamy :)

    Pani nie wiedziała nic o tej promocji, ale była bardzo uprzejma i bez problemu udało mi się wykorzystać kod. Na wszelki wypadek kasowałam wszystkie podkłady osobno.

    OdpowiedzUsuń
  67. Burżuj mój, jutro będę tessstować :)

    OdpowiedzUsuń
  68. A ja zakupiłam MaxFactora dla mamy, bo je lubi. Będzie w sam raz na Dzień Mamy ;) zastanawiam się jeszcze nad HealthyMix.

    OdpowiedzUsuń
  69. miałam dać znać jak poszło więc już daję, otóż wyszukałam kupon na wizażu na ten podkład a pani i tak była wielce zdziwiona że zadziałał... no ale cóż podkład kupiłam ze zniżką więc nie będę sobie psuć nerwów :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie no co Ty, nie musisz wyraźniej zaznaczać - to nie Twoja wina tylko mój brak umiejętności czytania ze zrozumieniem i do końca , a nie wyrywkowo :))))

    W ogóle jesteś niezastąpiona z tymi promocjami, zareklamowałam twojego posta (z linkiem oczywiście) u siebie na blogu, może ktoś jeszcze skorzysta ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Właśnie przeczytałam Twojego posta i lecę jeszcze dziś do rossmanna tylko nie wiem na co się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Mam już! Ahhh w końcu się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Bylam z siostra w rossmannie i kupilysmy dla mamy astor perfect stay a dla mnie udalo sie dobrac manhattanna bo najjasniejszy odcien rzeczywiscie jest jasny :) Wszystkie inne najjasniejsze odcienie byly moim zdaniem dla mulatow ;) no ale ja wyjatkowa corka mlynarza jestem.
    Naprawde wielkie dzieki za te notke, zaoszczedzilysmy na tych podkladach chyba 32 zl a to naprawde calkiem duzo!

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również poddałam się dzisiaj w Rossmanie. Rzutem na taśmę zostałam posiadaczką Healthy Mix 51 ^^

    OdpowiedzUsuń
  75. dziękuję Tobie serdecznie za taką fajną informację! dziś oczywiście skorzystałam i w końcu kupiłam sobie Healthy Mix o którym marzyłam:D

    OdpowiedzUsuń
  76. Byłam, zdążyłam, zakupiłam:) pięknie dziękuję za Twoją notatkę! to zdecydowana różnica w cenie i mogłam nareszcie bez wyrzutów zakupić MH :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Cieszę się, że tyle z was skorzystało z promocji! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. szkoda,że dopiero teraz przeczytałam o tej promocji :( Healthy Mix byłby mój... ale tak to jest jak się uczy do koła i się na Twojego bloga nie wchodzi...mam nauczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  79. Brałam udział w konkursie ROSSNET wygrałam podkład Bourjois i niestety chodzę do drogerii i nie mogę go odebrać bo ciągle jeszcze podobno nie doszedł.Czy któraś z was miała podobną sytuację.

    OdpowiedzUsuń
  80. @Anonimowy, z tego co wiem Rossmann zmienił datę odbioru tych podkładów, ale nie wiem dokładnie na kiedy, powinno być gdzieś napisane na rossnecie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.