piątek, 4 maja 2012

Promocja: Karta H&M o wartości 20 zł w najnowszym numerze K MAG

Od dziś w sprzedaży jest najnowszy numer magazynu K MAG wraz z dodatkiem, czyli kartą zakupową o wartości 20 zł do wykorzystania w sklepach H&M. W niektórych Empikach może być jeszcze niedostępny, ale w ciągu kilku najbliższych dni powinien pojawić się już w całej Polsce. 

www.kmag.pl

W zeszłym roku podobne karty dostawało się przy zakupie Avanti. Niestety, tym razem okazja nie jest już tak dobra. K MAG kosztuje 9,90 zł, kart nie można ze sobą łączyć i są one ważne tylko przy zakupach powyżej 50 zł. W najlepszym wypadku zyskujemy więc 20% i gazetę (którą zresztą lubię i polecam, pisałam o niej TU). Nie jest to bardzo dużo, jednak ja z pewnością skorzystam, ponieważ w H&M i tak podobne okazje zdarzają się stosunkowo rzadko.

Em

11 komentarzy

  1. Po poprzednich akcjach wcale mnie nie dziwi, że teraz nie ma możliwości łączenia kart :D

    Ważne przy zakupie powyżej 50 zł ? czyli coś mi się wydaje, że kupię jakiś strój kąpielowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi z Avanti było niezłe zamieszanie. Wiadomo, gazeta dość tania, karty można było łączyć, więc skutkowało to podbieraniem kart po rozerwaniu folii. I gadajcie tu z ludźmi, eh.
    A na to czasopismo może się skuszę, bo od dłuższego czasu poluję na jedną rzecz w H&M. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba tym razem nie skorzystam, chyba, że wcześniej upatrzę sobie coś w H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyby znowu powtórzyła się promocja, jak z avanti to bym się obkupiła, ale ta mnie tak nie urządza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zyskujemy 10zł i kilka stron czytania, jakby nie było, ale mnie jakoś taki rabat nie rusza. ;) Co innego, gdy ktoś ma upatrzoną jakąś rzecz w H&M i lubi czytać tę gazetę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wychodzi 10zł zniżki?
    jak wspomniała Aguteńka - jak ktoś czyta tą gazetę i ma coś upatrzonego to się opłaca bo dyszkę można akurat na jakiś lakier do paznokci wydać :D ale żeby specjalnie kupować to się nie opłaca...

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja z chęcią skorzystam:) Ostatnio parę rzeczy wpadło mi w oko w H&M no i gazetę też dobrze się czyta:) Dobrze, że napisałaś o tym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie kupię, ale gdybym była fanką gazety to pewnie bym brała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dlugo wazny jest ten rabat?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.