wtorek, 2 października 2012

Najpopularniejsze polskie blogi kosmetyczne (październik 2012)

KLIKNIJ, ŻEBY PRZEJŚĆ DO NAJNOWSZEJ EDYCJI RANKINGU 2015

To już trzecia edycja listy najpopularniejszych blogów kosmetycznych. Robiona była jak zwykle wyłącznie w ramach ciekawostki, więc proszę nie podchodzić do niej śmiertelnie poważnie :)


PRZYPOMINAM! Pod uwagę wzięłam tylko blogi z blogspotu, ponieważ tylko na nich funkcjonuje obserwowanie. Wiadomo, że nie zawsze ilość obserwatorów przekłada się na rzeczywistą jakość i popularność bloga, jednak był to na razie najłatwiejszy sposób zrobienia takiej listy. Najbardziej miarodajne byłoby porównanie ilości wyświetleń, jednak tylko część osób je publikuje. Uwaga - nie jest to w żadnej mierze ranking najlepszych blogów, pamiętajcie o tym! Ot, tylko taka statystyczna ciekawostka :)

Jeśli znacie jakiś blog, który powinien znaleźć się na liście, a go tam nie ma, dajcie znać w komentarzach (blog z numerem 150 ma 534 obserwatorów). Wezmę to pod uwagę przy aktualizowaniu danych. Liczby pochodzą z 30 września 2012.

(kolejność alfabetyczna)

(kolejność alfabetyczna)

(kolejność alfabetyczna)

Mam nadzieję, że znaleźliście jakieś nowe ciekawe blogi :) Kolejna odsłona listy za około 3 miesiące!

Em

161 komentarzy

  1. Łaaaaaaaaaaa, załapałam się do srebrnej grupy :D. Bardzo podoba mi się pomysł takiego zestawienia, musiałaś sporo pracy w to włożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak fajnie, że zrobiłaś brązową pięćdziesiątkę, nawet ja się załapałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja, a ja ;) czemu nie ma mojego bloga ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu mi się udało i to od razu srebro! :D Widzę, że w złocie brakuje bloga Aliny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam nawet, że coś takiego istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie tu nie ma a mam 621 obserwatoró, ale to nic :) fajne zestawienie, dużo pracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. załapałam się do zlotej:)i poznałąm przy okazji fajne blogi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no brawo dziewczyny ;)))
    w wolnej chwili przejrzę, bo nie wszystkie kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Oł je nawet ja się załapałam:D
    Podziwiam Cię musiało Ci zając masę czasu sprawdzanie wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwracam honor - zrzucam na moją ślepotę, toć Alina jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy w następnej odsłonie podskoczę do "złotek" ;>
    Podziwiam zapał z jakim robisz te listy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Em, ja się za każdym razem nie mogę nadziwić nad tą listą - musisz wkładać w to mnóstwo pracy :)
    Miło mi, że wciąż się utrzymuję w złotej 50, takie listy są też fajnym źródłem w poszukiwaniu blogów, które do tej pory gdzieś mi umknęły w blogosferze, super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @powiew inspiracji, jeszcze trochę Ci brakuje, ale może następnym razem? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miło się zrobiło, srebro to już coś :P he he ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. @trustmyself, no właśnie właśnie, już miałam dopytywać jak to nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze..ile to wymagało pracy??? Fajnie, że jest takie zestawienie, gdzie zawsze można rzucić okiem i poznać jakies ciekawe, jeszcze nam nieznane, miejsca

    OdpowiedzUsuń
  17. @Ania, na Twoim blogu nie mogłam w ogóle znaleźć okienka obserwatorów, nakierujesz mnie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cię za włożony wysiłek i czas na stworzenie takiej listy :). Bardzo miło znaleźć się w srebrnej 50 - stce, jeszcze w tak doborowym towarzystwie :).

    OdpowiedzUsuń
  19. @LaNińa, trochę wymagało, ale dla mnie to przyjemność, lubię zabawy z cyferkami w excelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie powinnam być w złocie... Przed urodzinami bloga miałam prawie 1000 obserwatorów. Wraz z urodzinami ogłosiłam rozdanie, którego warunkiem jest bycie obserwatorem bloga. Nie spodziewałam się takiego BOOM, ale mój blog pojawił się na jakiś stronach konkursowych (sic!) i tym sposobem mam ponad 200 obserwatorów więcej. Wcale mnie to nie cieszy.

    Kiedyś też robiłam jakieś rozdania, gdzie warunkiem było obserwowanie bloga, ale nigdy nie miałam takiego przypływu osób :( Rozdanie nie miało przyciągać ''zdobywców nagród'', a być podziękowaniem dla tych dotychczasowych obserwatorów.

    A tymczasem dostaję nawet maile z zapytaniami, czy mogą umieścić informację o moim rozdaniu gdzieś tam na jakiś stronach i blogach konkursowych. Zgody nie udzielam! Ale domyślam się, że niektórzy nawet nie pytają...

    Żałuję, że ustaliłam takie zasady. Nie liczyłam się z tym, że popularność bloga trochę wzrosła i to już nie jest mini rozdanie...

    W każdym razie nie czuję się, żebym zasłużyła na to miejsce w pierwszej 50-tce. Wiem, że to tylko zabawa ;) Ale musiałam to napisać, bo czuję się nieuczciwie, mimo, że nie taki był mój zamiar od początku. Po prostu nie spodziewałam się takiej popularności tego rozdania...

    Szacunek dla Ciebie za kawał roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze nie widziałam tak uczciwej osoby jak ty:)

      Usuń
  21. moze i ja sie kiedys zalapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jupi! jestem w brązowej pięćdziesiątce! nawet nie spodziewałam się, że się załapię :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam, sporo pracy musiałaś w to włożyć :D I strasznie mi miło, że załapałam się do złotej pięćdziesiątki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te zestawienia, zawsze się okazuję, że jeszcze nie mam w obserwowanych jakiegoś ciekawego bloga, dzięki czemu mogę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @Bella, takich sytuacji nie unikniemy, dlatego należy do listy podchodzić z przymrużeniem oka :) Nie przejmuj się, bez nowych obserwatorów znalazłabyś się w srebrnej pięćdziesiątce, czyli tylko oczko niżej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jupi, widzę siebie, ale radość :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jupiii :) podium :)) brąz ale zawsze podium :)) miłe :) to daje takiego kopa bo widać, że praca się opłaca :) nie mam na myśli benefitów, tylko to że coraz więcej ludzi chce nas czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. miło znaleźć się w takim szacownym, srebrnym gronie! :) o dziwo, jakieś 80% wymienionych blogów znam i czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. o, załapałam się pierwszy raz i od razu do srebrnej, ale fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem srebrna :-))) Podziwiam Cię za tę pracę!

    OdpowiedzUsuń
  31. http://whalesnails.blogspot.com brakuje! :>

    OdpowiedzUsuń
  32. lol przecież jest, o ja ślepak ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje zrobienia kolejnego świetnego zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale miła wiadomość na zakończenie dnia,gratuluję wszystkim wyróżnionym:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. łaaaaaaaaaa, jestem! Chyba nie będę spać dziś z tej okazji!

    OdpowiedzUsuń
  36. ooo... wpadłam do srebrnej pięćdziesiątki! :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem w złotej 50-tce, miło mi:) dzięki za pamięć:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepowiadam Wam, że kiedyś mój blog znajdzie się w brązowej pięćdziesiątce ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. strasznie mi miło i po raz kolejny jestem pełna podziwu dla włożonej przez Ciebie pracy!

    OdpowiedzUsuń
  40. gratulacje :)
    może niebawem i ja się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Srebro ;D Bardzo mi miło i jestem pełna podziwu dla Ciebie - utworzenie takiej listy musiało kosztować Cię sporo pracy.
    Btw. to naprawdę super pomysł :) Na pewno zweryfikuje listę i być może znajdę blogi, które do tej pory były mi nieznane.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna robota az Cie podziwiam bo wcale to niełatwe:)Wszystkim gratuluje:))Oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow :) Bardzo mi miło :) Nie spodziewałam się wylądować w srebrnej pięćdziesiątce :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Em, podziwiam Twój wkład pracy w stworzeniu takich list :) i oczywiście jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie udało mi się załapać tym razem, ale gratuluję wszystkim którzy zostali wyróżnieni :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem w sreberkach, super. :)
    Podziwiam, dużo czasu musiałaś w to włożyć. :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Uuuhu! Jestem w srebnej grupie, jak miło. :)) Dziękuje. :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow super zestawienie, nie sądziłam że się tu znajdę:)
    I podziwiam, że to wszystko zorganizowałaś, ekstra pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo się cieszę, że mój blog się tu znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuje :)) bardzo sie cieszę ze znalazłam sie w złotej pięćdziesiątce :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. o i ja jestem :D brązowa pięćdziesiątka pięknie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  52. @WomanLand, tym razem o Tobie pamiętałam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. podziwiam Cię za pracę, którą wkładasz w te zestawienia

    strasznie się cieszę, że załapałam się do srebrnej 50, to motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna robota :) Mam aspiracje kiedyś dołączyć do szacownego grona :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Oł je :D

    Podziwiam, że Ci się chciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo się cieszę, że się znalazłam w brązowej pięćdziesiątce :) A Tobie należą się wielkie brawa za to, że musiałam przebrnąć przez tyle blogów i stworzyłaś naprawdę świetną listę blogów :))

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow ale lista ;) niektórych blogów jeszcze nie znam więc czas to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Już na facebooku ostatnio napisałam, że Cię podziwiam za Tworzenie tych list :) Em, jesteś fantastycznia! I jest mi niezmiernie miło, że znalazłam się w złotej pięćdziesiątce :)

    OdpowiedzUsuń
  59. wow Em, dziękuję, jestem w złotej :)) zaraz się pochwalę na blogu, a co ! :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna baza na pewno skorzystam : )

    OdpowiedzUsuń
  61. Podziwiam chęci przy dla stworzenia listy :)
    Gratuluję samozaparcia!

    Dziękuję za wyróżnienie a mnie najbardziej cieszy stałe grono Czytelników oraz Ci, którzy pojawiają się i postanawiają zostać :)

    OdpowiedzUsuń
  62. podziwiam Cie za stworzenie takiej listy :))

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Przede wszystkim podziwiam, że Ci się chciało :) Bardzo się cieszę z obecności w złotej pięćdziesiątce, taka nagroda motywuje do dalszej pracy nad blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  64. gratulacje dla wszystkich :)

    Podziwiam za ogrom pracy przy tworzeniu listy :):) znalazłam kilka ciekawych blogów :):)

    OdpowiedzUsuń
  65. gratulacje:) jak widać przede mną jeszcze spora praca, żeby tu się znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jej jej:D dużo pracy musiałaś w to włożyć :) wszystkim serdecznie gratuluje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Chylę czoła za pracę, którą w to włożyłaś :) Gratuluję bloggerkom :)

    OdpowiedzUsuń
  68. A ja w brąziku :) Bardzo się ciesze :) No i podziwiam Cie kochana, bo długo musiałaś nad tym siedzieć ;o :):*

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajne zestawienie.
    Bardzo przydatna jest taka lista blogów w jednym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  70. cieszę się, że też jestem w rankingu:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajny pomysł, może do drugich urodzin bloga uda mi się wskoczyć na listę skoro do tej pory się nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  72. ulala, trafiło mi się miejsce w srebrnej, fajnie! :) podziwiam Cię że chciało Ci się zebrać to wszystko, dużo pracy!

    OdpowiedzUsuń
  73. szkoda ze ja sie nie zalapalam moze wkrotce:)

    OdpowiedzUsuń
  74. gratulacje
    nawet nie wiedziałam że jest taki ranking

    OdpowiedzUsuń
  75. super! cieszę się, że się utrzymałam :) gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  76. miło się tam znaleźć :) może w kolejnej edycji będę w złotej hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  77. Ooooo dobry początek :) dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Może kiedyś i mi się uda :) Lista naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Brawa dla Ciebie,za kawał dobrej roboty,musiałaś włożyć w to sporo pracy i czasu:-) fajne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetna inicjatywa :) Jestem srebrna, jak miło :)

    OdpowiedzUsuń
  81. dziękuję:*
    i gratulacje wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  82. woowww... kawal dobrej roboty :D

    zlota 50 znam, wieksza czesc srebrnej tez... musze sobie przegladnac reszte :D

    OdpowiedzUsuń
  83. O, mam kogoś, kogo brakuje: italiana89 ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. @kascysko, dziękuję, zapiszę sobie na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  85. Widzę,że się załapałam:) Fajnie:D

    Podziwiam za włożony trud.

    OdpowiedzUsuń
  86. Widziałam ten ranking z poprzedniego razu i nawet nie spodziewałam się, że podczas update mój blog może tu trafić. Jestem niesamowicie dumna z siebie i moich obserwatorów :)
    Gratuluję pozostałym dziewczynom, które się w rankingu znalazły :)

    OdpowiedzUsuń
  87. cudnie :)) dziękuję za brąz!

    OdpowiedzUsuń
  88. o masz, nawet się nie spodziewałam :p no jestem zaszczycona, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  89. Dziękuję za wzięcie i mnie pod uwagę - włożyłaś naprawdę sporo pracy aby to wszystko ogarnać:)

    Pozdrawiam wszystkie bloggerki - oby do przodu dziewczyny!:))

    OdpowiedzUsuń
  90. obserwatorów widać u mnie dopiero jak się kliknie w jakiś post ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. ja się nie załapałam, ale jaram się cichutko, że mnóstwo wyróżnionych blogerek mnie czyta i obserwuje - zawsze jakieś osiągnięcie :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Super sprawa, zawsze z niecierpliwością czekam na ranking i po cichu mam nadzieję, że się załapię, ech, brakło mi 4 obserwatorów, bo na dzień dzisiejszy mam ich 530 ;) W następnym rankingu może nadgonię :D

    OdpowiedzUsuń
  93. @Ania, rzeczywiście, dziękuję :) Będę o Tobie pamiętać następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  94. @Ev, powiem Ci nieoficjalnie, że byłaś 153, więc następnym razem na pewno Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Heh, cieszę się, dziękuję :) A jutro biorę się za sprawdzanie z listy blogów, których nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. o, dziekuje bardzo :) milo byc w takich zaszczytnych szeregach! i gratuluje calej reszcie, swietna robota dziewczyny! brawa dla ciebie za kawal dobrej roboty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. jesteś niesamowita ;) koszałek opałek archiwista :)

    OdpowiedzUsuń
  98. pójdę popłakać w kąciku :D

    a tak serio, bardzo fajne zestawienie :) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  99. ale się napracowałaś :)
    dziękuję za wyróżnienie :) choć traktujemy to z przymrużeniem oka, to miło znaleźć się na takiej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  100. ciekawe zestawienie - gratuluje!!, a przy okazji znalazlam Twoj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Podziwiam za wysilek I dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  102. A mi brakuje tu Hexxany - http://www.1001pasji.com/ 1121 obserwatorów i funkcja obserwowania z blogspota obecna :)

    Kawał dobrej roboty, łatwo o znalezienie nowych ciekawych blogów, choć jest tu również dużo, na które zaglądam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  103. A przepraszam! Przegapiłam! Szukałam pod nowym, cyferkowym tytułem ;)

    Muszę przysiąść w wolnej chwili i poszukać nowych, atrakcyjnych miejsc na Twojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Naprawdę świetne zestawienie, podziwiam za pracę i pomysł :). Gratuluję wszystkim i mam nadzieję kiedyś do Was dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Ojej.. jak miło:) Załapałam się na listę:) Mój Debiut:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  106. dziękuję za wyróżnienie :) genialne zestawienie i dobra robota! podziwiam :)).

    OdpowiedzUsuń
  107. jestem i ja! :) miło widzieć jak blog się rozwija i pojawia się w takiej złotej pięćdziesiątce ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Dziękuję za pracę, jaką włożyłaś w przygotowanie rankingu i pękam z dumy, że znalazłam się w złotej 50!

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja niestety się nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  110. Wie jakie zestawienie podziwiam Cię!ogromnie dziękuję za wyróżnienie nawet nie wiesz jakie to mile:)

    OdpowiedzUsuń
  111. gratuluję wszystkim dziewczynom i mam nadzieję, że kiedyś i ja się załapię

    OdpowiedzUsuń
  112. Łaaaa, być wśród takich babeczek to sam zaszczyt! ?Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  113. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA MIŁE SŁOWA! Cieszę się, że ranking został tak dobrze przyjęty :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Lepiej by byó, gdybyś zamiast alfabetycznie, robiła od najbardziej do najmniej popularnego.

    OdpowiedzUsuń
  115. @madii1984, raczej tak nie zrobię, ale dziękuję za sugestię.

    OdpowiedzUsuń
  116. Strasznie się cieszę, że udało mi się wejść do listy :) Dziękuję moim obserwatorom :*

    OdpowiedzUsuń
  117. Bogata baza blogów:) Mnie się nie udało wejść do listy, ale mam nadzieję, że następnym razem /536 obs/ :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Może i ja kiedyś załapie się na taką listę:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Lusterko Em kawał dobrej pracy kochana odwaliłaś;) Mam nadzieję że następnym razem będzie już srebrna nie tylko brązowa 50 W MOIM PRZYPADKU;)

    OdpowiedzUsuń
  120. Świetna robota! (i podziwiam, że Ci się chciało;p)

    OdpowiedzUsuń
  121. @Mavia, znalazłaś się na pierwszej pozycji za brązową pięćdziesiątką, więc następnym razem na pewno się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  122. ale się napracowałaś :) trochę nowych blogów znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Super zestawienie. Jak bedę mieć odrobinę czasu to poodwiedzam bogi z listy :-)

    OdpowiedzUsuń
  124. Czyli ja ze swoimi 532 obserwatorami się nie załapałam:D Fajne i przydatne zestawienie, można znaleźć blogi, które nas interesują i dziewczyny też mogą dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  125. To musi być dopiero mrówcza praca. Gratuluję. Niektórych blogów nie znam, muszę koniecznie zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  126. OOo i nawet mój blog się tu znalazł, o prawda w brązie, ale i tak bardzo mi miło:))

    OdpowiedzUsuń
  127. super, wiele z blogów z rankingu znam i lubię, ale miło jest zajrzeć w jakieś nowe miejsce, dzięki za ranking :)

    OdpowiedzUsuń
  128. jestem niesamowicie ciekawa czy kiedykolwiek się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  129. a może ktos stworzy ranking popularnych blogów, którzy nie stosują "rozdania", bo widzę, że takie blogi nie załapują się do żadnej kategorii...

    OdpowiedzUsuń
  130. @white praline, może Ty to zrobisz? :) Chętnie zobaczę taki ranking.

    OdpowiedzUsuń
  131. Jest mi niezmiernie miło,że jestem w brązowej pięćdziesiątce :) Motywuje mnie to do wskoczenia jeszcze wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Chetnie bym zobaczyla raninkg, ktory bedzie obejmował wspaniałą blogerkę Nissiax83 (ponad 9mln odslon!)

    http://nissiax83.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. @Anonimowy, Nisia była w poprzednich rankingach, ale w ostatnich miesiącach jej blog stał się mało kosmetyczny, więc postanowiłam nie brać go pod uwagę. Za to jeśli chodzi o kanały urodowe na youtube, pewnie byłaby w pierwszej trójce :)

    OdpowiedzUsuń
  134. @Luterko-EM - odnośnie Nissiax83- ok, rozumiem. Zerknę do poprzednich rankingów, bo nie miałam okazji ich prześledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Ukłony w Twoją stronę za czas jaki poświęciłaś na zrobienie rankingów. Bardzo przydatny post z ogromną bazą blogów wartych uwagi - choć większość znam i obserwuję :)
    Może kiedyś i mi uda się załapać chociaż do brązowej 50 :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  136. @Kamila Bogucka, dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Świetny ranking! Żałuję jedynie, że część z tych blogów jest już nie istnieje :( Trafiam też na zapomniane, gdzie nie pojawiają się nowe posty, np od pół roku :(

    Kiedy można się spodziewać nowego rankingu???

    OdpowiedzUsuń
  138. @delishya, dziękuję za informację. Miałam zamiar zrobić nowy ranking dopiero koło marca, ale skoro lista już teraz jest nieaktualna, postaram się opublikować nową wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  139. Super zestawienie :) można teraz sobie poczytać i powchodzić na parę blogów, na których jeszcze się nie było ;-)

    OdpowiedzUsuń
  140. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  141. świetna lista ! ;) Chętnie poczytam nieznane mi blogi ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.