poniedziałek, 1 października 2012

(zapowiedź) essence home sweet home LE

Po naprawdę udanej zapowiedzi jesiennej edycji wild craft nadszedł czas na równie dobrą limitowaną serię home sweet home. Jestem nią naprawdę zauroczona!

blush
01 knits for chicks | 02 wool-d you cuddle me?

longlasting lipstick
01 red-y to relax | 02 berry me home

nail polish gel shine
01 caramel cheese cake | 02 red-y to relax | 03 hot fruit punch | 04 berry me home

eyeshadow
01 happy couching | 02 light the fire, place! | 03 my home is my castle

volume & gloss lip maximizer
01 mugs & kisses

nail fashion sticker
01 neither swedish nor-wegian

purse
01 knitted with love
Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.kosmetikaddicted.blogspot.com


Z tej edycji podoba mi się dosłownie wszystko! Najbardziej jednak "sweterkowe" róże, które koniecznie będę musiała zdobyć do swojej kolekcji (i ta nazwa - wool-d you cuddle me? !!! inne zresztą też są świetne) :)

Em

22 komentarze

  1. a mi tylko szminka czerwonawa się podoba jakoś.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże, zwłaszcza ten pomarańczowy wyglądają super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się tu parę rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pozytywna ta limitka! Podoba mi się właściwie wszystko oprócz lakierów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę oba róże, lakiery i woreczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorystycznie nie bardzo dla mnie :( ale się zobaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ^^ mi też podoba się niemal wszystko! Kolory bardzo fajne, żywe. Róże, pomadki, lakiery- nie będę wiedziała, na co się zdecydować:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalenie mi się podoba... ten klimat i w ogóle, ach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ta limitka mnie nie zachwyciła :(

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda świetnie! Od lakierów przez róże po naklejki na paznokcie ..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi podobają się jedynie róże- kupię obydwa!

    OdpowiedzUsuń
  12. róże wyglądają zachęcająco

    szminki też

    i jeszcze jako fanka lakierów,jestem kuszona przez ten pierwszy od lewej i 3 ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. pomadki i lakiery już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterkowe róże są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a w jakich sklepach te limitowanki mozna znalezc??

    OdpowiedzUsuń
  16. @Anonimowy, na razie nigdzie, w Polsce będą dostępne w Drogeriach Natura/Douglasach/Rossmannach/niesieciowych lub nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterkowe róże! - Jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pragnę naklejek.
    A co do reszty- zobaczymy jak wypadnie kolorystyka, może mi się nie spodobać nic, może spodobać kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.