poniedziałek, 1 października 2012

(zapowiedź) Catrice spectaculART LE

Najnowsza edycja marki Catrice nie powaliła mnie co prawda tak jak zapowiedzi essence breaking dawn i home sweet home, ale muszę przyznać, że jest całkiem niezła.

highlighting powder
C01 Artfully Lustrous

gold leaf topcoat

mousse blush
C01 Holi Hai

superfine eyeliner pen
C01 Black Bindi

pure chrome
C01 So Precious | C02 Bombay Bauble | C03 Treasure It | C04 Artfully Lustrous

sheer lip colour
C01 Artfully Lustrous | C02 Revel The Red | C03  Soulful

ultimate nail lacquer
C01 Artfully Lustrous | C02 Holi Hai | C03 Revel The Red | C04 Soulful

lashes to impress
Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.kosmetikaddicted.blogspot.com


Zauroczyło mnie tłoczenie na cieniach, na pewno przyjrzę im się bliżej. Złoty top będzie z kolei idealny na okres świąteczny :) Edycja ma się pojawić w Niemczech na przełomie listopada i grudnia.

Em

35 komentarzy

  1. Ja chce chromowe cienie i topera. Już Cię zlokalizowałam na fotach bbw ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Chromowe cienie mają identyczny wzorek jak żelowe cienie Estee Lauder :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja pewnie skuszę się na którąś że szminek... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Topper, cienie, szminki i kępki rzęs bardzo chcę mieć. .:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się, ale niczego tu dla siebie nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie cała limitka to rewelacja!! Oby była w PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Złoty topcoat wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. top coat na pewno :) a co więcej to się zobaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. aż poleciałaś z zapowiedziami :) no nie powiem że chętnie bym przygarnęła trochę z tych wszystkich trzech zapowiedzi... zwłaszcza essence home sweet home ale pewnie jak dotrze do mnie to już mi wszystko sprzątną z przed nosa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, czy te cienie będą podobne do Estee Lauder, tych "żelowych"? Fajnie by było mieć tańszy odpowiednik, bo cienie EL są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie cienie interesujące :) Wstępnie podobają mi się wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne produkty,wiele rzeczy wpadło mi w oko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolorki lakierów ; )

    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne opakowania! nie ulega wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba w końcu zdecyduję się na róż w musie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a mnie jakoś nie porwała..no może puder :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ohh a mnie ten topcoat powala! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi właśnie z tej limitki najwięcej rzeczy wpadło w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się prawie wszystkoo... miejmy nadzieję, że szybko nie wejdzie, bo trzeba oszczędzać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się tylko gold leaf topcoat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oho, czuje ze ta najjasniejsza pomadka bedzie moja :D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie wyglądają te rzęsy :) reszta bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.