poniedziałek, 1 października 2012

(zapowiedź) essence breaking dawn LE

Są tu jakieś fanki sagi Zmierzch? Nawet jeśli nie należycie do tego grona, z pewnością zainteresuje was edycja limitowana inspirowana najnowszą częścią serii o wampirach.

blush
01 renesmee red

lipstick
01 a piece of forever

shimmer powder
01 bella's secret

liquid glitter eyeliner
01 alice had a vision - again | 02 jacob's protection

lipgloss
01 alice had a vision - again | 02 renesmee red

nail polish
01 jacob's protection | 02 alice had a vision - again | 03 a piece of forever | 04 edward's love

loose pigment eyeshadow
01 jacob's protection | 02 alice had a vision - again | 03 a piece of forever | 04 edward's love
Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.kosmetikaddicted.blogspot.com


Tak jak poprzednie zmierzchowe limitki, ta też bardzo mi się podoba :) Za granicą pojawi się na przełomie listopada i grudnia, a w Polsce pod koniec października.

Em

29 komentarzy

  1. Najchętniej zgarnęłabym wszystkie pigmenty :D:D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery, pomadka, rozświetlacz :D będziem polować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy ciemne lakiery + ewentualnie pigmenty, reszta kompletnie mnie nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka rzeczy chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciemne lakiery na pewno będą świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery są piękne, szczególnie te 3 ciemne :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. czekałam kiedy w polskich kosmetykach wyjdzie coś ze zmierchu hehehe :P
    fajnie sie to prezentuje, zerkne na to jak bedzie w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że mam 28 lat lubię sagę Zmierch, jest taka... tandeciarsko-słodka ;) I niestety wszystko z tej limitki mi się podoba, z wyjątkiem złotek szminki, wiadomo... nieeee!

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm puder z drobinkami i jeden z tych pigmentów do powiek (dokładnej to ten złotawy) musi byc mój :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekam na swatche, bo teraz mnie nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na pigmenty, wszystkie wyglądają bardzo ciekawie. I zastanawiam się, jak będzie wyglądać pomadka, raczej nie dla mnie, ale na zapowiedzi prezentuje się nietypowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. brrr oba eyelinery bym przygarnęła, pigment edward's love i dwa lakiery: jacob's protection i alice had a vision - again. :) Kochana, czy mogę skopiować zdjęcia tej limitki i dodać u siebie na blogu? oczywiście, jak zawsze podam źródło. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fanką "Zmierzchu" absolutnie nie jestem, ale podobają mi się te limitki, z VL kupiłam niemal wszystko, ta też mi się podoba, choć ciut mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Kamila, zdjęcia nie są moje, źródło podane jest we wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmierzch lubię :)

    Najbardziej podoba mi się i na pewno zgarnę szminkę, rozświetlacz, błyszczyki i lakiery. Albo i eyelinery.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jestem fanką ale ta limitka mnie powala ! Najbardziej chcę róż !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem raczej anty-fanką Zmierzchu. Ta limitka też nie powala mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  18. puder,szminka i złoty lakier
    mhm czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. lakiery wyglądają baardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmierzch staram się obchodzić szerokim łukiem, ale kolor tego różu jest tak niesamowity, że muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Drugi lakier - granatowy.
    Wygląda tak z daleka na granat z glassfleckami, Jeśli tak będzie w rzeczywistości to będę go baaaaardzo pożądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozumiem, że wszystko musi błyszczeć jak skóra Edwarda? :D


    ... dobra, łykam to :D
    Lakierki pasują mi najbardziej, bo obawiam się, że drobinki z innych kosmetyków z tej serii mogłyby migrować po twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Złoty lakier jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Limitka będzie dostępna w PL? Jak będzie to na pewno kupuje 2 eyelinery bo są boskiee!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. @Ania Kądziela, jeszcze nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.