sobota, 25 lutego 2012

Paleta magnetyczna GlamBox

Palety magnetyczne od jakiegoś czasu robią furorę. To świetny sposób na przechowywanie cieni w jednym miejscu, tak by nie bawić się w trzymanie ich w pojedynczych opakowaniach. Już jakiś czas temu bardzo spodobał mi się ten pomysł. Początkowo najłatwiej dostępne były palety bez przegródek z Inglota i to właśnie w nich trzymałam swoje kosmetyki. Do czasu, kiedy pojawiły się GlamBoxy.

Wymyśliła je i wprowadziła do sprzedaży Digital Girl, którą możecie znać z jej bloga lub kanału na youtube. Pierwsze partie palet rozchodziły się w mgnieniu oka, na szczęście udało mi się wtedy kupić jedną dla siebie. 


Od tamtej pory trzymam w GlamBoxie większość moich pojedynczych cieni i jestem bardzo zadowolona z takiego rozwiązania. Paleta jest wykonana z metalu, dzięki czemu dobrze chroni przechowywane w niej produkty. Na zdjęciu możecie zauważyć lekkie wgniecenie po lewej stronie, będące efektem upadku z dużej wysokości i dodatkowo przygniecenia przez zegar, który spadł ze ściany. Cieniom zupełnie nic się nie stało, czym byłam naprawdę mile zaskoczona. Myślę, że plastikowa paleta Inglota mogłaby nie spisać się tak dobrze. Jedyne, do czego mogłabym się przyczepić to trudności z otwieraniem - czasem trzeba się trochę namęczyć, nie wiem jednak czy to wada wszystkich czy tylko niektórych egzemplarzy.

Po sukcesie jaki odniosły GlamBoxy, Digital Girl wprowadziła do sprzedaży w swoim GlamShopie kolejne wzory i nowy, mniejszy rozmiar.


Mniejsza wersja palety jest trochę cieńsza i bardziej kompaktowa, jednak wciąż większa niż ta z Inglota.


Cienie Inglot i My Secret
GlamBoxy kosztują odpowiednio 30 i 25 zł, a zakupić je możecie TU.

Em

188 komentarzy

  1. Obserwuję jako Asqua
    mail:asqua92@gmail.com

    mnie się najbardziej podoba kwiat czerwony i kwiat różowy, ale jakbym miała wybrać jeden, to chyba czerwony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te palety sa swietnym pomyslem na ekonomiczn eprzechowywanie cieni! o zadnym sie nie zapomina.


    obserwuje jako Marie
    email: lavieslonmarie@gmail.com

    Najbardziej podoba mi sie GlamBOX Ornament: mam w pokoju tapete z podobnym wzorem i jestem fanka takich zdobien :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Ce
    e-mail cemeczka@wp.pl

    stawiam na elegancję i prostotę, także glam w zupełności by mi wystarczył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako: asia:)
    e-mail:asia1905@vp.pl

    najbardziej podoba mi się ta w białe/srebrne kwiaty. Jest taka skromna i gustowna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: werr
    Mail: strawberry-fields@wp.pl

    Najbardziej podoba mi się wzór Kwiat czerwony, od razu rzucił mi się w oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję już od dawna, Malowana Lala
    malowana.lala88@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się wzór z czerwonymi kwiatami, mam słabość do maków (:

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje jako foxylady
    mariiaa88@gmail.com

    Moim faworytem jest kwiat biało srebrny.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. E-mail: evelyne1991@o2.pl

    Podoba mi się ta w różowe kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Lia (fromliawithlove89[at]gmail.com). Podobają mi się obydwa wzory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Pink Caster Sugar
    Mail: pinkcastersugar@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się wzór GlamBOX Kwiat różowy - delikatny, kobiecy, elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje jako almitily

    almitily@gmail.com

    podoba mi sie wersja zwyczajna, glam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje jako Kat
    mail: imperdible21@o2.pl
    Najbardziej podoba mi się GlamBOX Zebra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako ksiezniczkaa87
    mail: marta2817@op.pl
    Najbardziej podoba mi się wzór z czerwonymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Ev,
    Mail: carpediem91@o2.pl
    Mam już jednego GlamBoxa, ale chętnie przygarnę drugiego (najchętniej mniejszego) :) Mój pierwszy GB ma wzór różowy kwiat, na którego dostawę czekałam z niecierpliwością. Jest piękny i kobiecy i podbił moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Anonyme (anonimowoopieknie@gmail.com).
    Najbardziej podoba mi się wzór Ornament:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Bella
    bellabeauty@wp.pl

    Ta mniejsza paletka skradła moje serce :) Nawet nie wiedziałam, że taka jest!

    Najbardziej podoba mi się wzór ''Kwiat różowy'' :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako antoninamotyl
    antoninamotyl@wp.pl

    Najbardziej podoba mi się GlamBOX Kwiat różowy (ta większa)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Katie222_1996

    katie222_1996@o2.pl

    najbardziej podoba mi się "Kwiat Różowy". :)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako kalioppe :)
    julijka14@wp.pl
    najbardziej podoba mi się wzór Glam Box Kwiat czerwony

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako KKKmakeup
    kkkmakeup@onet.pl
    najbardziej podoba mi się kwiat różowy i ornament :)

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako Ewcia
    ewcia.1511@wp.pl
    najbardziej podoba mi się wzor o nazwie rozowy kwiat

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako tusia13pl
    tusia13pl@gmail.com
    najbardziej podoba mi się czerwony lub różowy kwiat, nie umiem zdecydować, który bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Chochlik
    Mail: karaa144@gmail.com

    A najbardziej chyba mimo wszystko przemawia do mnie ornament ;) Chociaż te kwiatki i zeberka też są ok ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl
    podoba mi sie kwiat różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako PureMorning
    pure-morning-blog@wp.pl
    Najbardziej podoba mi się wzór Glam Box zebra - uwielbiam ten motyw, mam nawet podobne tło bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję bloga jako maszyna,
    Mój email: margor90@gmail.com

    Moje typy to mała z ornamentem, z dużych ta z ornamentem lub rózowy wzór kwiatowy ;)

    Spadłaś chyba jak z nieb, bo przed chwilą rozmawiałam z koleżanką o niewymiarowych cieniach i zakupie palety typu glam box - jakby się udało, to byłoby wow!

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako Malwa
    malwa3012@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się "GlamBOX Kwiat różowy"

    OdpowiedzUsuń
  28. paulinkka@gmail.com

    czerwony kwiat

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako axi_1099
    e-mail: alex_1000@interia.pl

    najbardziej podoba mi się kwiat biały/ srebrny i ornament ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: MsGosia
    mail: gogo15ja@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się duży Glambox z czerwonym kwiatem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako Konopek
    mój mail to sweet.konop@gmail.com
    najbardziej podoba mi się ornament.

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję jako: weak-point
    sajchteczka@gmail.com

    Najbardziej mi się podoba kwiat różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Mary
    frambuesala@gmail.com

    Zdecydowanie czerwony kwiat jest moim faworytem:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Sheila
    Najbardziej podoba mi się wzór w zebrę :)
    e-mail: shitake@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj, obserwuję jako Madzia; mail: przystanbabska@gmail.com
    Jestem zauroczona wzorem zeberkowym oraz ornamentem :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jak Pilar
    1899pilar@gmail.com

    Tak naprawdę wszystkie wzory mają coś w sobie, gdybym miała wybrać jeden to chyba byłby to ornament, jest taki.. elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Beata
    E-mail: szwagierkaa@gmail.com
    Najbardziej podoba mi się wzór w różowe kwiaty, ponieważ jest subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. e-mail: emilka315@onet.eu
    Najbardziej podoba mi się Ornament ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuje jako Siouxie
    siouxie.blog@gmail.com
    na Fb jako Agnieszka O.
    najbardziej podoba mi się Glam Box Ornament

    OdpowiedzUsuń
  40. mail: dont_ask@vp.pl
    najbardziej podoba mi się ornament ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: kallineczka
    E-mail: kallineczka@gmail.com
    Podoba mi się GlamBOX Zebra :)

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję jako Karola
    email : karola9126@gmail.com

    Mi najbardziej podoba się kwiat różowy, który zamówiłam sobie wczoraj, bo mam już jedną, ale miejsca w niej brak :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako Nike. Mój email to easiertorun@wp.pl
    Najbardziej podoba mi się wersja z ornamentem, jest taka elegancka i klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako agnieszkazg
    email: agnieszkazg@o2.pl

    Najbardziej podoba mi się GlamBOX Zebra. Kiedyś uważałam ten wzór za banalny i pospolity (przede wszystkim przez przesyt zwierzęcych motywów w klubach - w połączeniu z białymi kozaczkami). Odkąd ten trend zniknął z "salonów" :D, zaczęłam w niego wierzyć i coraz bardziej zwracać uwagę na jego wyjątkowość :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako Taml
    email: taml@o2.pl
    Najbardziej podoba mi się wersja GlamBox Kwiat Czerwony.
    Na FB Tamara T.

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako Zoila B
    Mail: roztrzepanakrolewna@gmail.com

    Mam dwóch faworytów jeżeli chodzi o wzory Glamboxów- pierwszą miłością był ornament. Gdy pojawiły się nowe wzory moje serce podbił czerwony kwiat. Nie potrafię stwierdzić jednoznacznie, który wzór podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: KamiluŚkaa
    mail: kama2105@interia.pl

    Mnie najbardziej podoba kwiat różowy oraz kwiat biały/srebrny... oba GlamBox'y są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. podoba mi sie ta z kwiatem email iwona.baran@yahoo.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  49. mail: irja-daramis@wp.pl
    najbardziej podoba mi się GlamBOX Kwiat biały/srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    e-mail: klaudia121121@wp.pl
    Najbardziej podoba mi się wersja GlamBox'a w Zeberkę:))
    Na FB Klaudia B.

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako Acabar
    acabar13@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się wzór w różowe kwiaty, po prostu już nie mogę doczekać się wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako Mallene
    Mail: malleneblogspot@gmail.com

    Która mi się najbardziej podoba? To chyba dla mnie najtrudniejsze pytanie, bo jeśli coś ogółem mi się bardzo podoba to mam największy problem z wyborem jednej rzeczy tej naj naj naj. Chciałoby się wszystkie hmm?? :P:P

    Stawiam jednak na Glam za urzekającą klasyczną prostotę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Najbardziej podoba mi się czerwony kwiat - przypomina letnie wzory sukienek. summersgone5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. e-mail: klaudia121121@wp.pl
    Najbardziej podoba mi się wersja GlamBox'a w Zeberkę:))

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako Gray,
    cathie.baj@gmail.com
    Strrrrasznie mi się podoba duża i mała z czerwonymi kwiatami <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako MiLi
    mikola2@tlen.pl

    Najbardziej podoba mi się wzór Ornament :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako: Ilusive
    Mail: ilusive.ilusive@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się wzór z czerwonym kwiatem i w zeberkę:)

    OdpowiedzUsuń
  58. obserwuję jako ivonizzle, ajwonizle@gmail.com
    najbardziej mi się podoba ta za czerwonymi kwiotkami :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako : Milusanka
    E-mail : kasiablek13@wp.pl
    Najbardziej podoba mi się GlamBOX Kwiat różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. obserwuje jako sauria80
    mail: sauria@wp.pl
    na FB Marta Wrzosek
    najbardziej podoba mi się Glam Box Ornament, miałam kiedyś podobne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuje jako meis
    Email meisster@ interia.eu

    Wg mnie najładniejszy jest "Kwiat różowy", taki śliczny i delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuje jako Hikki
    nataliakrokus@o2.pl
    Fb - Natalia Dołba
    najbardziej podoba mi się -kwiat czerwony-

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako blziniaczak09
    mail bliznaczki09@op.pl
    fb Magdalena P.
    Najbardziej mi się podoba ze wzorem czerwonych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuj jako kinga-make-up
    kinga-make-up@wp.pl

    Najbardziej podoba mi się Kwiat biały/srebrny

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako Jyyli
    mail: jyylinka@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się ornament :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako ernestyna44
    ernestyna44@gmail.com
    Najbardziej podoba mi się GlamBox z kwiatem czerwonym

    OdpowiedzUsuń
  67. obserwuje jako arachne
    arachne_mb@wp.pl
    najbardziej podoba mi sie ornament

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako Katia M
    email: katia14779@gmail.com
    Ogólnie bardzo mi się podoba idea glamboxow, a najbardziej podoba mi się ten z motywem czerwonych kwiatów, aczkolwiek ucieszy mnie każdy z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako mania-kupowania
    E-mail: mkomo17@onet.pl

    Najbardziej podoba mi się kwiat czerwony. ;))

    OdpowiedzUsuń
  70. obserwuję jako merczens
    mery.lu.1988@gmail.com

    Mnie najbardziej podoba się wzór Ornament oraz z Białym kwiatem. idea Glamboxów jak najbardziej świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako Aga
    e-mail vellimys@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się zebra :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako Moireach
    email: moire-ach@o2.pl

    Nie będę zbyt oryginalna, najbardziej podoba mi się ten z czerwonym kwiatami :) Ogólnie pomysł dziewczyna miała świetny.

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako jamapi
    jamapi@o2.pl
    Najbardziej podoba mi się kwiat biały/srebrny.

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuje jako Lola Pe, mój e-mail to yeratel89@gmail.com ;D

    Najbardziej podoba mi się paletka z ornamentem :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako KT

    Od samego początku, kiedy pojawiły się GlamBoxy najbardziej spodobał mi się wzór Ornament. Wszystkie wzory są świetne, ale ornament najbardziej wpadł mi w oko :)

    charlotteswonderland@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako LastTime
    last-time956@wp.pl

    hmmm, najbardziej podoba mi się paletka z czerwonym kwiatem :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako ewaw1
    Najbardziej podoba mi się paletka Glam
    ewaw1@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jak m z
    mój e-mail: magdalena1620@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się wzór kwiat biały/srebrny.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuje jako majowamaja :)
    Mój e-mail: majowamaja@tlen.pl
    MI Podoba się z motywem kwiatowym :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję jako wszystkocomniezachwyca
    mail: wszystkocomniezachwyca@gmail.com
    Najbardziej mi się podoba glam, a dlaczego? Bo ma miejsce, aby samodzielnie go ozdobić

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuje jako alekandra
    aleksandrap2629@gmail.com
    Najbardziej podoba mi się wzór z czerwonymi kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  82. obserwuje jako Marta
    email: marta6m@gmail.com
    Najbardziej podoba mi sie glambox z ornamentem.

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako : Femme(Not)Fatale
    femmenotfatale@gmail.com
    Zakochałam się we wzorze "Ornament" :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Najładniejszy glambox jest we wzorze 'ornament' // e mail bryonly@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako PrincessBadCat
    PrincessBadCat@gmail.com
    Nie mogę się zdecydować, jednak po namyślę wybieram "Kwiat czerwony".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. obserwuję jako : i<3vampires
    weronika.sos@o2.pl
    najbardziej podoba mi się glambox w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  87. obserwuję jako inulinus: inulinus@gmail.com
    Mi się podoba wzór kwiatowy czerwony najbardziej
    :)

    OdpowiedzUsuń
  88. obserwuję jako April
    april.station@gmail.com

    A najbardziej spodobał mi się wzór z czerwonymi makami :))

    OdpowiedzUsuń
  89. chętnię się zgłoszę :) najbardziej podoba mi się glambox z różowym kwiatem.
    Obserwuję jako aniulqa
    aniulqa(at)yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  90. obserwuję jako dzolls
    dzollsisko@gmail.com
    najbardziej podoba mi się paleta bez wzoru, jako wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuje jako : Patix
    e-mail :patix@10g.pl

    Mi się bardzo podoba paleta ze wzorem kwiatowy.Bo jestem romantyczką ♥

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuje jako : Patix
    e-mail :patix@10g.pl

    Mi się bardzo podoba paleta ze wzorem kwiatowym.
    Bo jestem romantyczką ♥

    OdpowiedzUsuń
  93. obserwuje jako: 88kokosek88
    adres: justys_oczko@o2.pl
    Jako milosniczka zwierzat najbardziej spodobal mi sie wzor zebra a z kwiatowych motywow to kwiat czerwony.

    OdpowiedzUsuń
  94. zrobiłam sobie własną paletkę z pudełka po kredkach i magnesu :) wszystkim biorącym udział - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  95. obserwuję jako kasiencja
    kasjopejaa@gmail.com

    najbardziej podoba mi się wzór Kwiat biały/srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję jako: dolina-lalek
    oliwia.zachaR@wp.pl


    najbardziej podoba mi się GlamBOX Kwiat różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  98. obserwuję jako joasssia16
    joanna.gurda@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się klasyczny GlamBOX Glam ;) prostota i klasa! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję jako Motylica
    mail: niczym.motyl@gmail.com

    Urzekł mnie wzór "Kwiat różowy". Prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  100. ewa.wew@gmail.com
    obserwuje jako eff
    fb ewa w...

    OdpowiedzUsuń
  101. tenebra.dea@gmail.com
    obserwuję jako tenebra

    Mi najbardziej podoba się ornament :D czaję się na niego od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  102. nati17rsl@interia.pl paleta ornament

    OdpowiedzUsuń
  103. obserwuję jako messalexa
    ana1661@op.pl

    wzór Glam

    OdpowiedzUsuń
  104. obserwuje cię jako paula14xio
    email : paula14xio@onet.pl
    mi najbardziej podoba sie ornament i kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Obserwuję jako Niusia.
    mail: kasia_smak_slow@interia.pl
    Mi się najbardziej podobają boxy z kwiatkami i różowy i czerwony tak samo mocno. Są takie dziewczęce.

    OdpowiedzUsuń
  106. hej;)

    mail: kasia.piekosz@gmail.com
    wzor glamboxa ktory mnie zachwyca: kwiat czerwony;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  107. Obserwuję jako nakozetce
    nakozetce@gmail.com
    Najbardziej podoba mi się zebra :) Zwykle nie decyduję się na takie wzory, czy to w ubiorze, czy w dekoracji wnętrz, ale tutaj najbardziej zwrócił moją uwagę. Jednak przy drugim "rzucie oka" zauważyłam,że ornament ma identyczny wzór jak moja kosmetyczka! Bardzo lubię mieć skompletowane rzeczy, czy takie które tworzą spójną całość, więc wiem,że ten odpowiadałby mi najbardziej ;P Cóż, nic nie poradzę, że jestem estetką :)

    OdpowiedzUsuń
  108. hej:)
    Obserwuje jako myś pyś
    mail: babskie.sprawy1@interia.pl
    najbardziej podoba mi się paletka ornament:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Obserwuję jako: Miki88
    agata.17ko@wp.pl
    Najbardziej urzekła mnie GlamBOX Kwiat różowy - jest stylowa kobieca i zachwycająca. Po prostu wyciągając ją z torebki oprócz zachwytu własnego, zachwycałabym wszystkich dokoła.

    OdpowiedzUsuń
  110. Najbardziej podoba mi się Ornament.
    karalewer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. najbardziej podoba mi się GlamBOX Kwiat czerwony
    kakasiabe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. hej hej... A.
    sosa3@poczta.onet.pl

    ornament... booooski... ale jak zobaczyłam ten z rózowymi kwiatuszkami... ten ten teeeen :))))) (czy ja jestem normalna? ;) hehe ) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  113. Obserwuję jako Mademoiselle Chaos
    e-mail: demoisellechaos@gmail.com
    Chętnie przygarnę przepięknego GlamBOXa Ornament :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Obserwuję jako: espe
    E-mail: espe.blog@gmail.com
    Podoba mi się GlamBOX Ornament :)

    OdpowiedzUsuń
  115. wierny obserwator bloga to: Olga.
    mój mail: urodzona-13-marca@o2.pl
    a najpiękniejszy GlamBox to ZEBERKA :D

    OdpowiedzUsuń
  116. Obserwuję jako aga.
    agamatosek@gmail.com

    Najbardziej zauroczył mnie GlamBOX Ornament, bo pasowałby do wystroju mojej łazienki:)

    OdpowiedzUsuń
  117. obserwuję jako pudło
    plazowka98@gmail.com

    najfajniejszym wzorem jest zdecydowanie ornament! :D

    OdpowiedzUsuń
  118. lubię na facebooku :)
    plazowka98@gmail.com

    najfajniejszym wzorem jest zdecydowanie ornament! :D

    OdpowiedzUsuń
  119. Lubię na facebook'u jako Katarzyna K.
    Najbardziej podoba mi się Ornament :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Obserwuję jako przystankowa
    Najbardziej podoba mi się Ornament :)

    OdpowiedzUsuń
  121. thelulumk@o2.pl
    Najbardziej podoba mi się wzór kwiat czerwony
    obserwuję jako Monika

    OdpowiedzUsuń
  122. Obserwuję jako tyrling
    anulenka@gmail.com
    najbardziej podoba mi się wzór ornament

    OdpowiedzUsuń
  123. Obserwuje jako Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com

    Ciężko mi się zdecydować między ornamentem a różowym kwiatem.. Chyba jednak różowy kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Obserwuję jako: Agata Bochenek
    e-mail:gienia00000@gmail.com
    na fb lubię jako Agata Bochenek
    Najbardziej podoba mi się zebra, bo lubię zwierzęce motywy

    OdpowiedzUsuń
  125. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  126. Obserwuję jako: Agness1985b
    mail: agnieszka_ban@o2.pl
    Pomysł na GlamBOXA sam w sobie już jest super:) A podobają mi się szczególnie właśnie ten z różowymi kwiatkami oraz wzór zebra:) Kwiaty bo są kobiece a zebra bo uwielbiam ten niby opatrzony, ale troszkę 'dziki' motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  127. strilinga@gmail.com

    najbardziej podoba mi się ornament...

    OdpowiedzUsuń
  128. Obserwuję jako: Anuśśś
    Mail: ania.j166@wp.pl

    A do wzoru to obecnie podoba mi się najbardziej zebra i ornament, akurat ornament już posiadam - dużą wersję, ale chciałabym kolejną paletę, zwłaszcza tą małą ;)

    OdpowiedzUsuń
  129. Obserwuje jako Anioł, mail to: dagmara.trokielewicz@gmail.com

    A wzór który mnie urzekł to Zeberka=)

    OdpowiedzUsuń
  130. obserwuje jako face of the sun
    mail blacksun26@wp.pl
    ornament mi sie najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  131. świetny sposób na przechowywanie cieni, uwielbiam porządek w kosmetykach. Na dodatek palety mają śliczne wzory :)

    mnie najbardziej urzekła ta w zebrę :)

    obserwuję jako madeleine91
    mój mail dziuulka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  132. anna.okuniewska@o2.pl najbadziej podoba mi się GlamBOX Kwiat czerwony

    OdpowiedzUsuń
  133. obserwuje jako wykrasana
    mój mail wykrasana@wp.pl
    Podoba mi się zebra :)

    OdpowiedzUsuń
  134. obserwuję jako M.
    monikfe@op.pl

    Najbardziej podoba mi się glambox kwiat biały/srebrny ;)

    OdpowiedzUsuń
  135. Obserwuję jako aggss
    a_szymaniuk@op.pl
    najładniejszy wzór według mnie- ornament:)

    OdpowiedzUsuń
  136. Obserwuję jako kota
    vea7(at)gazeta.pl

    Hmm... pudełko z ornamentem jest dla mnie najbardziej glam, a to w końcu GlamBox :D
    Chociaż jako miłośniczka prostoty przychylnym okiem łypię też na gładki srebrny ;)

    OdpowiedzUsuń
  137. obserwuje jako darusiarybka
    mój mail darusia_15@wp.pl
    Podoba mi się ornament :)
    strasznej ochoty mi na nią narobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  138. 77gerda@gmail.com
    Najbardziej podoba mi się wzór Ornament.

    OdpowiedzUsuń
  139. 77gerda@gmail.com
    Obserwuje jako Magdalena S.
    Najbardziej podoba mi się wzór Ornament.

    OdpowiedzUsuń
  140. Obserwuję jako Zuela
    zuella.m@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się wzór "Kwiat różowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Obserwuję jako Toldinka
    toldinka@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się wzór Ornament. Myślę, że to przez symetrię ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. obserwuję jak Alex
    lizz6@ymail.com

    wszystkie są piękne, ale najbardziej urzekła mnie wersja 'Kwiat czerwony' :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Hej,
    Obserwuje jako MissAnifares (anifares@poczta.fm)
    Ciężko mi się zdecydować między GlamBOX Zebra, a GlamBOX Kwiat czerwony, oba są cudne i chyba nie jestem w stanie wybrać.Jak byłam mała zawsze w takich wypadkach robiłam wyliczanke (tym razem wygrała Zebra)
    pozdrawiam
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  144. GlamBOX Zebra NAJCIEKAWSZA MOIM ZDANIEM
    OBSERWUJE kafetka
    fb Iwona S.
    anastazja1923@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. obserwuje jako Hazel Eyed
    (mail: hazel88eyed@gmail.com)

    prawdę mówiąc wiekszość wzorów GlamBoxów mi się podoba, jednak jeśli juz mam wybrać jeden to będzie to ornament :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Obserwuję jako Koktajlova.Lala
    mail: koktajlova.lala@wp.pl
    ______________________________
    Najbardziej podoba mi się to z różowymi kwiatami i czarnymi znaczkami. Jest cudowne!<3

    OdpowiedzUsuń
  147. Obserwuję jako niezdecydowana, mój mail to: jolaa_j@ o2.pl
    Najbardziej podoba mi się wzór "ornament"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Obserwuję jako lagriotte,
    mój mail: lagriotte@o2.pl
    Podoba mi się wzór z czerwonym kwiatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  149. Obserwuję jako Doodoti
    Mój email: doodoti@wp.pl
    Najbardziej podoba mi się wersja z czerwonym kwiatem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  150. Obserwuję jako eva-ice
    Mój mail: ej202@wp.pl

    Mój faworyt to GlamBOX Kwiat czerwony

    OdpowiedzUsuń
  151. moj mail; mrsmartta@yahoo.com

    Moją zdecydowaną wisieńką w tym zacnym gronie Glam jest propozycja .......(bębne) the winner is........ paleta z "makiem"/tudzież cokolwiek to innego jest, ale dla mnie to jest mak i kropka oraz number 2 is ....... powiew zwierzęcości w czystej postaci czyli "zeberka".Łubu dubu dziekuję za uwagę. MIłego dnia od M. dla Em.

    OdpowiedzUsuń
  152. Obserwuję Cię jako Beata P.
    mail: bunia.bp@gmail.com

    POdoba mi się GlamBOX Kwiat różowy

    OdpowiedzUsuń
  153. obserwuje jako kristel89
    kristel89@o2.pl

    najbardziej pdoba mi sie kwiat bialy:)

    OdpowiedzUsuń
  154. Obserwuję jako: Nenka_24
    mail: nenka_24@op.pl

    Nieoczekiwanie zakochałam się w paletce z kwiatem w kolorze białym/srebrnym. Łączy klasyczne piękno i nowoczesność. Po prostu cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  155. obserwuje jako wiolkaa93
    mail: mojczyk@wp.pl
    Najbardziej podoba mi się GlamBOX Kwiat czerwony.

    OdpowiedzUsuń
  156. Obserwuję jako BlackAndWhite
    natasza_czarna@wp.pl
    Najbardziej podoba mi się GlamBOX Ornament

    OdpowiedzUsuń
  157. Obserwuje jako : zakupoholiczkaaa
    Mail: zakupoholiczkaaa@gmail.com
    Najbardziej podoba mi się GlamBOX : zeberka i kwiat biały :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Obserwuje jako iris
    irysowo@gmail.com

    Najbardziej podoba mi sie ornament :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Obserwuje jako Matleena
    mail: matleena.wizaz@interia.pl

    Mi się najbardziej podoba GlamBox z czarnym ornamentem - kojarzy mi się z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  160. Obserwuję jako: misz masz Klaudia
    E-mail: bizuteria.blog@gmail.com

    Podoba mi się GlamBox Kwiat różowy

    OdpowiedzUsuń
  161. Obserwuję jako: xkeylimex
    Mail: kaylime@onet.pl

    Najbardziej przypadł mi do gustu GlamBox Kwiat Czerwony.

    OdpowiedzUsuń
  162. obserwuję jako Vesper
    e-mail: paulinefka@o2.pl

    Najbardziej podoba mi się GlamBOX kwiat różowy uwielbiam takie kwiatowe motywy

    OdpowiedzUsuń
  163. Obserwuje jako : Amelie

    E-mail : ameliebroja@gmail.com

    Podoba mi się motyw Zebra :D

    OdpowiedzUsuń
  164. Obserwuję jako: sypa
    sypasypa@wp.pl

    Najbardziej podoba mi się motyw zebry, jest taki w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  165. Obserwuję blog jako Amethyst, na FB jako Patrycja Przerada

    mój e-mail patrycja.przerada@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się : GlamBOX Kwiat różowy !

    OdpowiedzUsuń
  166. mail: charlottkaa@gmail.com
    podoba mi się zebra :))

    OdpowiedzUsuń
  167. Oczywiście najlepszy to GlamBox Kwiat różowy :)
    e-mail: agnieszkakost@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  168. Obserwuję jako: dziolcha86
    e-mail: dziolcha86@o2.pl
    Wg mnie najładniejszy Glambox to GlamBOX Glam, dlatego, że cenię sobie prostotę. A jeśli by się mi "odwidział", zawsze można na nim stworzyć swoje małe dzieło dorysowując motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Obserwuję jako: Minariko
    mail: minariko@o2.pl

    W sumie podobają mi się wszystkie oprócz zeberki :D Ale chyba najbardziej te z czerwonymi kwiatami a to dlatego, że bardzo lubię połączenie krwistoczerwonego z czarnym :).

    OdpowiedzUsuń
  170. Obserwuję jako: nieznajoma
    mail: ania.scislowska@gmail.com
    Najładniejszy wg mnie jest GlamBOX czerwony kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Obserwuję jako Alik1977
    nowakalicja@poczta.onet.pl
    GlamBOX Kwiat różowy. Chodziaż szerze mówiąc wszystkie sa ładne i eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  172. Obserwuję jako Dusiołek
    email: bapryas@gmail.com

    Ten z różowym kwiatkiem jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  173. obserwuję jako Esta
    email: esther.abeygnalsky@gmail.com

    Moim faworytem jest 'kwiat różowy', chociaż uważam że szata graficzna jest dopasowana do formy palety i wszystkie 'idą w parze' :))

    OdpowiedzUsuń
  174. obserwuję jako Kejtlin
    email: kasieczek1994@wp.pl
    Najbardziej mi się podoba różowy i czerwony kwiat.

    OdpowiedzUsuń
  175. Obserwuję jako: Magda
    Adres email: magda.rkawek@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się GlamBox kwiat czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  176. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  177. Obserwuje jako Marta
    mail: joy188@wp.pl
    A najbardziej podoba mi się wzór GlamBOX Ornament

    OdpowiedzUsuń
  178. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: OliwkaEwka
    mój mail kochamsztuke@wp.pl

    najbardziej podobają mi się palety z czerwonymi akcentami - ostatnio mam fazę na ten kolor <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  179. Obserwuję jako: WerciaKurka
    Mail: werciakurka@gmail.com
    Najbardziej przypadł mi do gustu Glam BOX czerwony kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  180. Obserwuję jako Izabela
    mail: bellitkaa@gmail.com
    Najbardziej podoba mi się glambox kwiat czerwony, wisi na mojej wishliście, od kiedy się tyko pojawił...

    OdpowiedzUsuń
  181. obserwuję jako Olga!
    mail: czarofnica@gmail.com

    Najładniejszy box to moim zdaniem mały glambox w czerwone kwiaty. Jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  182. Obserwuję jako Ann
    melancholytower[at]wp.pl

    Najbardziej podoba mi się wzór kwiat biały/srebrny

    OdpowiedzUsuń
  183. GlamBOX Ornament ruda_kita@gazeta.pl
    obserwuje rudakita88

    OdpowiedzUsuń
  184. obserwuję jako aSHa
    cudmiodimalinka@gmail.com
    bardziej podoba mi się wzór z kwiatem :)

    OdpowiedzUsuń
  185. made.up.world@op.pl

    Wszystkie wyglądają interesująco, ale gdybym mogła kupić, skusiłabym się na kwiat biały/srebrny.

    OdpowiedzUsuń
  186. obserwuje jako sensique5


    http://glam-shop.pl/glambox/glambox-zebra.html

    sensique5@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  187. Obserwuję jako MonikaB
    monek188@wp.pl
    Najbardziej podoba mi się wzór zebra

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.