środa, 8 lutego 2012

Swatches: Nowość Catrice, intensif'eye wet & dry shadow 050 Lunch At Tiffany's

Zakupy nowości Catrice od początku planowałam ograniczyć do minimum. Za pierwszym razem kupiłam tylko róż i dwa cienie do powiek, jednak dziś postanowiłam skusić się na jeszcze jeden produkt.

Cień ma 0,8g, został wyprodukowany we Włoszech, jest ważny 18 miesięcy od otwarcia i kosztuje 15,99 zł.


Czemu doszłam do wniosku, że musi się znaleźć w mojej kolekcji? To kolejny wielowymiarowy, niejednoznaczny odcień, który zmienia się wraz ze światłem.




Mam nadzieję, że udało mi się choć częściowo uchwycić jego wyjątkowość (na zdjęciach brakuje fioletowego zabarwienia, które na żywo bywa dość widoczne). Cień ma dobrą konsystencję - nie jest zbyt miękki ani twardy. Pigmentację określiłabym jako standardową, efekt można wzmocnić dokładając kolejne warstwy produktu lub nakładając go na mokro.

Im dłużej się nim bawię, tym bardziej podoba mi się jego unikatowość. Zwyczajne kosmetyki są przecież zbyt nudne, prawda? :)

Na bieżąco aktualizowaną listę swatchy wszystkich tegorocznych nowości Catrice znajdziecie TU, a katalog produktów na wiosnę/lato TU.

Em

32 komentarze

  1. bardzo, bardzo ładny kolor:) heh będę teraz specjalnie omijać Naturę, w której jest szafa catrice bo pewnie przez ciebie uległabym pokusie żeby coś kupić!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie to on wygląda prawie tak samo jak ten z Essence wypiekany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, mam ten sam cień :) bardzo mi się podoba, gdy go aplikuję na mokro, bo tak trochę się sypie. Jutro znów jadę do Natury i przypuszczam, że nie przejdę obok szafy catrice obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy szafa Catrice jest dostępna w Douglasie?
    Bo na stronie www Cosnovy znalazłam informację,że zarówno Essence i Catrioce dostępne w Naturze i właśnie w Douglasie?

    Pytania do wszystkich wypowiadających się (i czytających).

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, idealny na dzień cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Anonimowy, Catrice dostępne jest tylko w Naturach, a Essence także w Douglasach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjrzę mu się, strasznie mi się podoba - taki inny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, przypomina mi nieco cień 02 z Circus Circus Essence ;) Kurczę, skusiłaś mnie już na róż, muszę sobie wmówić teraz, że nie będę używała tego cienia i nie mogę go kupić! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wygląda, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy Essence jest w każdym douglasie?

    OdpowiedzUsuń
  11. do minimum...bla bla bla..tylko róz i dwa cienie..bla bla...kosmetoholiczka i tyle:P

    cienie sliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny, nawet jak tak spojrzeć na niego przed aplikacja jest ciekawy:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak będę w Naturze to go porządnie wybadam, bo na swatchach wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda super, ale ja sobie dałam ban na cienie, bo ich mam za dużo buu =(

    OdpowiedzUsuń
  15. @Anonimowy, niestety nie w każdym.

    @Kolorowy Pieprz, bardzo rozbawił mnie Twój komentarz :D Taka prawda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny jesteś, ja cię chcę!!

    Wspaniały zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie wielowymiarowe cienie. Dają ciekawe efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja go chcę, ja go chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo oryginalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja wczoraj w końcu dotarłam do mojej natury i moje rozczarowanie sięgnęło zenitu... szafa catrice była przebrana, jedynie lakiery zostały uzupełnione. nowości praktycznie wcale nie było. a szkoda... cień wygląda bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor :)) Ale ja go u siebie nie widziałam :( muszę jeszcze raz zobaczyć, ale kusisz :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię niejednoznaczne kolory :) Muszę go obadać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.