piątek, 3 lutego 2012

Swatches: Essence Colour & Go 49 The Only Chance! nail polish (wycofywany produkt)

Macie już dość wpisów o Essence? Nic z tego! Chcę zdążyć opisać jak najwięcej produktów, zanim zostaną one wycofane. Nie chciałybyście przecież przeczytać o czymś fajnym dopiero wtedy, kiedy już nie byłoby tego w sprzedaży, prawda? Tym razem jednak nie będę rozpływać się w zachwytach, bo naprawdę nie ma nad czym...

Nie posiadam dużej kolekcji lakierów Colour & Go, ponieważ nie do końca odpowiada mi ich jakość. Wytrzymują na moich paznokciach 1-2 dni (zwykle są to 2-3 dni). Zdecydowanie bardziej odpowiadają mi produkty z edycji limitowanych, a także te z wycofanej już serii Multi Dimension. Nie o tym jednak będzie ten wpis. Tym razem chodzić będzie o sam kolor.


Według mnie jest po prostu brzydki. Bardzo brzydki. Niech każdy sam wymyśli co mu przypomina, ja folder poświęcony temu lakierowi zatytułowałam po prostu "błoto". Nie przepadam za brązami na paznokciach, a już na pewno nie za takimi brązami... Może jednak ktoś z was uważa inaczej? :)

Swatche pewnie nigdy nie pojawiłyby się na blogu (uznałabym, że nie warto), jednak jest to część serii o wycofywanych produktach Essence. W tym wypadku akurat nie ma czego żałować. :)

Pozostałe wpisy:

Em

30 komentarzy

  1. Faktycznie brzydal :). Ja zamierzam opublikować notkę o Irreplaceble, ale dziś połamałam pazury :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hm, a mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem piękny kolor :) Ale podobno o gustach się nie dyskutuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba :) Ja lubię brązy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam ten lakier i uważam, że jest przepiękny! :P uwielbiam brązowe kolory, a ten jak tylko zobaczyłam w szafie essence musiałam kupić, no ale każdy ma inny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za ciemny... Średnio mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zadaniem nie taki z niego brzydal;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go - a że lubię takie kolorki, uważam, że jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba go mam, albo jakiś całkiem podobny, w każdym razie używam tylko do wzorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi sie podoba, lubię takie błotniste kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i uwielbiam ten kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się raczej kojarzy z czekoladą ;) Nie mam nic przeciwko brązom :) Chyba tylko bieli na paznokciach nie noszę, bo jeszcze nie spotkałam takiego białego lakieru, którym dałoby się ładnie pomalować cały paznokieć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też kojarzy się z czekoladą, w dodatku mleczną. :) Pięknie prezentuje się na paznokciu. Ja nic do brązowych lakierów nie mam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiadomo kolor rzecz gustu - mnie akurat się podoba :) mam nawet lakier w podobnym odcieniu brązu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam brązy, więc mi się podoba :) ale faktycznie ta seria jest o wiele gorsza od tej niestety już wycofanej :(

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi się on podoba...i wcale nie przypomina mi błota albo innych takich...dla mnie wygląda jak mleczna czekolada:) mmm...czekolaaaada:D

    OdpowiedzUsuń
  17. brązy na paznokciach jakoś do mnie nie przemawiają, także podzielam całkowicie Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja lubię błotko, właśnie mam na sobie Catrice Lost In Mud :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojojoj! sralucha straszna;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm nie widzi mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam brąz i tą serię lakierów z Essence.
    Identyczny kolor mam z Vipery i jest też do kitu... ~~

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się kolor bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem fanką essence ale nie wiem jak to jest możliwe, że jedne lakiery mają świetną konsystencję a inne to po prostu porażka. Kolor sam w sobie fajny ale nie podoba mi się efekt na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  24. do mnie te lakierki po prostu nie przemawiają :O

    OdpowiedzUsuń
  25. mam ten kolor i niedługo pojawi się w poście cuda-wianki fajt z lakierem orly. o ile to jest brąz kupowaty, tak orly prezentuje się troszkę lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również nie przepadam za brązami na paznokciach. Posiadam jeden lakier w odcieniu brązu i wygląda nieciekawie... Gorzej jak błoto :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.