piątek, 24 lutego 2012

Wyjątkowa promocja: Roczna prenumerata magazyu InStyle za 35,40 zł

Spieszę do was z informacją o całkiem dobrej promocji, o której dowiedziałam się dzięki fashionelce. Na portalu MyDeal możemy zamówić dwanaście numerów InStyle za połowę ceny.

Sama już dzięki takim okazjom prenumeruję Elle i Travelera i jestem bardzo zadowolona. Nie wiem czy skuszę się akurat na InStyle (nie czytam go regularnie), ale mam nadzieję, że komuś z was przyda się ta informacja.

Ofertę znajdziecie TU.

Em

P.S. Dziś wieczorem lub jutro możecie spodziewać się nowego konkursu na blogu :) 

7 komentarzy

  1. Widziałam własnie tą promocję, ale jakoś nie przepadam za In style'm. Szkoda, że nie udało mi się dorwać"Elle" ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. A, szkuszę się :) To w sumie całkiem spora okazja, co prawda InStyle nie czytam regularnie, ale lubię od czasu do czasu :)
    Czekam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooo, thx właśnie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni numer In Style totalnie mnie rozczarował... Promocja fajna, ale rozsądek mówi mi NIE. Kiedyś kupowałam multum gazet co miesiąc. Potem uświadomiłam sobie ile to kasy... Teraz rzadko coś kupuję - od czasu do czasu, jak mam ochotę na typowo babskie gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od południa o tym myślę...

    OdpowiedzUsuń
  6. haha nieźle. w zeszłym roku zamówiłam roczną prenumeratę, też w promocji, ale za 24,90 zł :p

    gazeta przez ten czas zeszła na psy, nie polecam, zwłaszcza w tej cenie teraz

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.