środa, 15 lutego 2012

Zapowiedź: Essence Soul Sista LE

W tym miesiącu w Polsce ma pojawić się limitowana edycja Marble Mania. W Niemczech z kolei ukazują się już zapowiedzi kolejnych. Tym razem jest to utrzymana w wakacyjnym klimacie "Sun Clubowa" limitowanka. Za granicą ma pojawić się już w marcu, więc może u nas doczekamy się jej w wakacje :)

pędzel do pudru
01 70ies hair style

puder brązujący
01 shake your booty

bronzer w płynie
01 shake your booty

błyszczyki do ust
01 shake your booty, 02 lounge chair affair

paletki cieni do powiek
01 hey sista soul sista, 02 call it boogie


brokatowe eyelinery
01 james's favorite brown, 02 diving @ swimming pool

lakiery do paznokci
01 chilled orange, 02 james's favorite brown, 03 lounge chair affair, 
04 totally retro nude, 05 mojito green

Zdjęcia pochodzą z www.enterwonderland85.blogspot.com


Czy oglądając takie zapowiedzi tak jak ja nie możecie się doczekać cieplejszych dni? Już niedługo... :)

Em

50 komentarzy

  1. pędzel i jeden z błyszczyków będzie mój ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzel, linery, któryś z bronzerów i wszystkie lakiery poza tym brązowym bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno kupie brązer jak już wejdzie do polski

    OdpowiedzUsuń
  4. Bronzer i błyszczyk napewno zakupię. Po dzisiejszej pogodzie ( u mnie sypie od rana) widać, że nie prędko wiosna przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skuszę się na eyeliner jeżeli tylko natknę się gdzieś na tę limitowankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niebieski liner musi być mój, choć znając moje szczęście, to go nie zobaczę nawet :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo te bronzery wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zaklepuję liner po prawej i różowy lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szału nie ma..
    Ja teraz jestem w Niemczech i powiem Ci, że w jednej drogerii jeszcze jest Crystalliced i Legends of the Sky, a w drugiej totalne resztki Crazy Good Times..

    OdpowiedzUsuń
  10. Brozner w płynie, różowy błyszczyk, pędzel, eyelinery - te rzeczy baaardzo chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na błyszczki i lakiery to bym się skusiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. błyszczyk różowy będzie mój

    OdpowiedzUsuń
  13. liner, błyszczyk, wszystkie lakiery i któryś z bronzerów będą moje, o ile zobaczę je w sklepie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się tylko pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I znowu fajności, a portfel płacze ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna limitka, a w Naturze ponoć dopiero ma się pojawić Circus Circus, więc Marble manii chyba w naturze nie będzie, no chyba ze z 2 lub 3 miesięcznym opóźnieniem.
    A wiadomo coś jaka LE z Catrice się u nas ukaże w najbliższym czasie?

    OdpowiedzUsuń
  17. @Anonimowy, MM ma pojawić się poza Naturami. Jeśli chodzi o Catrice to niestety nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  18. brokatowy eyeliner mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie ten puder brązujący wygląda - może nie będzie pomarańczowy, to chętnie bym zakupiła :D linery też fajniutkie ;)
    o dziwo lakiery mnie jakoś nie porwały.... niby ładne, ale nic ciekawego ;P

    ciekawe czy pojawi się u nas ta limitka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Błyszczyk różowy dość ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pędzel! Aaaa, takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba tylko lakiery do mnie przemawiają :)

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  23. Będę musiała dorwać ten pędzel! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę mieć ten pędzel! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej ze wszystkiego podoba mi sie pędzel

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna:D! podobaja mi sie eyelinery, blyszczyk, pedzel, lakiery i bronzer- tylko pytanie czy zlapie ta limitke;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa jestem brązera w płynie i jak będą tak naprawdę wyglądały te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pędzeleeeeeeek. Ciekawa jestem, czy bronzer w płynie będzie miał drobinki

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic ciekawego
    :)

    Może skuszę się na lakier i błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  30. czekam na wszystko z niecierpliwością bo ja uwielbiam takie limitki wakacyjno - słoneczne :);)

    OdpowiedzUsuń
  31. Znów stanowczo za dużo rzeczy mi się podoba.. Ale w sumie jak pojawiają się real foty to mój zapał zazwyczaj gaśnie. Oby! ;) Ale pędzel musi być mój! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej... Podoba mi się wszystko prócz paletek cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Błyszczyki bardzo fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. żółty i niebieski tak mi przypominają lato!! już chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Niebieski lakier bardzo ładny, a tak to może bronzery i pędzel? :) Ciekawe czy do nas dotrze... może tak jak BB?

    OdpowiedzUsuń
  36. A Wy znowu kusicie limitkami :p nieładnie :p

    Niebieski liner jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. druga paletka będzie moja :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Pędzel jest cudny, reszta jakoś bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  39. Pędzel i bronzer będą moje :)

    Ale, ale, Marble Mania jest następna? A po drodze nie miało być Legends of Sky? Mam nadzieję, że tylko pokićkał mi się termin, a nie że przegapiłam...

    OdpowiedzUsuń
  40. czeekam! a pędzel wygląda świetnie chcę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. fajnie zestawione kolorki cieni w paletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. @Moireach, nic nie przegapiłaś, nie wiadomo czy LotS dotrze w ogóle do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zamarzyło mi się lato :)) Pędzel, błyszczyki, paletki cieni - super!

    OdpowiedzUsuń
  44. @Lusterko Em: dzięki za info, myślałam, że miało dotrzeć (na stronie Essence jest już chyba w dziale "historia"). Cóż, jak nie dotrze płakać nie będę, MM i SS wystarczą ;) Chociaż różu z LotS trochę szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  45. druga paletka (bardzo mi pasi :D) blyszczyk nr 2 i lakiery kcem :D

    OdpowiedzUsuń
  46. o Mamo ta edycja mnie kusi,ajaja:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kusi mnie ten pędzel i błyszczyki :))

    OdpowiedzUsuń
  48. I'm looking forward to this, the pink gloss looks great!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.