środa, 1 lutego 2012

Zapowiedź: Catrice Million Styles LE

Dopiero co (kilka godzin temu!) informowałam was o paznokciowej limitowance Essence - Season of Extremes. Dziś jest jednak dobry dzień na zapowiedzi, więc niech będzie jeszcze jedna i też paznokciowa, ale tym razem od Catrice. :)

Million Styles








Zdjęcia pochodzą ze strony www.innenaussen.com

Opisy brzmią nadzwyczaj zachęcająco:

C01 No Smoke Without Fire for a cool, smokey look on your nails
C02 Million Dollar Baby which provides glitter, glitter glitter
C03 Miss Money Penny covers your nails with a subtle golden shimmer
C04 Shake It! Flake It! creates a cool 3D gemstone look
C05 Return Of Space Cowboys guarantees a sparkling effect
C06 Godfather Of Pearl creates a soft pearly nail design
C07 ¿Holo Qué Tal?! fabricates holographic, shimmery glitter pigments
C08 Have An Ice Day conjures a soft glittering ice-effect on your nails
Opisy pochodzą ze strony www.keystooutkarma.blogspot.com

Ciekawych top coatów nigdy za wiele! Myślicie podobnie? :)

Em

23 komentarze

  1. Na przedostatni lakier już robię miejsce w szafce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te niebieskawe, ciekawa jestem, jakie będą dawały efekty... Z niecierpliwością czekam na swatche!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, może być ciekawie :) A obiecałam sobie,że żadnych lakierów już nie kupuję...

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ta limitka paznokciowa prezentuje się o wiele lepiej niż ta z Essence! Ciekawe czy w ogóle do nas dojdzie. Oby! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chce wszystko co widzę powyżej! wszystko :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy mają być w sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  7. @tova1, w Niemczech już w marcu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, czy i do nas dotrze?
    Jak nie, to będę polować na te lakiery na ebayu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaał! Zbieram szczękę z podłogi:D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, zapowiada się cuuuuuudnieeeee =) chciałabym przynajmniej połowę

    OdpowiedzUsuń
  11. Em. ale Ty kusisz!!! Zwłaszcza C02 wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite. Chcę mieć każdy! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna fajna limitka której pewnie u nas nie będzie, chociaż ta może tak, ale feMALE na 99% do nas nie dotrze - tak coś czuję a to chyba jedyna którą bym kupiła w całości.
    Ciekawa jestem kto decyduje, która limitowana edycja trafia do Polski(chodzi mi tu zarówno o Catrice jak i Essence), czy decyduje o tym producent(Cosnova) czy dział marketingu lub PR Drogerii Natura (jeśli chodzi o Catrice i Essence) i np. Douglas(tam ponoć jest Essence, nie wiem jak u mnie w mieście bo jest mi nie po drodze i nigdy nie byłam tego sprawdzić - jestem tylko skazana na Naturę).
    Jeśli Cosnova to się nie dziwię że wiele fajnych LE nie trafia do nas a jeśli specjaliści od marketingu czy PR (czy kto tam jest odpowiedzialny za to jakie produkty są sprzedawane w drogerii) no to Natura ma ich kiepskich.
    Takie są moje przemyślenia po zobaczeniu tej LE jak i innych a po poście przedstawiającym wszystkie dotychczasowe z Essence to już na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak! opisy mocno zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Anonimowy, myślę, że decyduje najpierw dystrybutor, a następnie dopiero sklepy, które mają w swojej ofercie Essence.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękności! Chcę wszystkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziwi mnie, że Catrice wprowadza tego typu LE, która bardziej pasuje do Essence,która jest bardziej przeznaczona do nastolatek. Catrice wydawało mi się, że jest skierowana do młodych kobiet w wieku 20-30 lat, które tego typu szaleństwa mają już za sobą, jeśli szaleją z paznokciami to raczej kolorem i wykończeniem typu mat lub krem a nie a'la brokat. Mnie ta LE w ogóle nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. @Anonimowy, wydaje mi się, że myślisz bardzo stereotypowo. Wystarczy przeczytać komentarze powyżej, żeby zobaczyć, że taki podział jest nieuzasadniony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcale nie myślę stereotypowo. To że się pozostałym podobają, nie znaczy że mi też muszą się podobać. Nie czuję presji, że skoro pozostałe piszą "jakie fajne te lakiery" to mi też muszą się podobać.
    Ja przynajmniej zaoszczędzę 80 zł w portfelu w przeciwieństwie do reszty.
    Takie moje zdanie i nie zamierzam go zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  20. @Anonimowy, czy ktoś każe Ci zmieniać zdanie? Napisałaś, że dziwisz się firmie, a ja się nie dziwię - wprowadzają takie produkty na jakie jest popyt.

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja jestem sobie nawet starsza i tez mnie kreca limitowanki, wiec do kosza ze stereotypami

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.