sobota, 11 lutego 2012

Ziaja Oliwkowa, nowe podukty w serii

Kilka razy już wam wspominałam, że Ziaja jest jedną z moich ulubionych firm kosmetycznych jeśli chodzi o pielęgnację twarzy i ciała. Kosmetyki z serii oliwkowej lubię szczególnie, bo dobrze radzą sobie z moją suchą cerą. Już wkrótce do sklepów trafią nowości:

płyn micelarny

mleczko do demakijażu

krem pod oczy i na powieki

płyn do higieny intymnej
Zdjęcie pochodzą z profilu Ziaja na facebooku

Bardzo chętnie je przetestuję. Szczególnie ciekawa jestem oczywiście płynu micelarnego.

A wy lubicie oliwkową serię Ziaja? Może któryś z kosmetyków jest waszym hitem? Mnie szczególnie w pamięć zapadł żel do twarzy, maść ochronna i krem do twarzy lekka formuła.

Em

38 komentarzy

  1. mam masło do ciała oliwkowe i przypadło mi do gustu, pdobnie jak Ty jestem ciekawa micelarnego z tej serii, no ciekawe; ) Ziaja tania i dobra ( zazwyczaj 9/10 przypadkow) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwka dla mnie jest trochę zbyt tłusta. Chyba moim ulubionym produktem jest maść ochronna, którą stosuję do ust. Chyba to ty nam nawet podsunęłaś taki pomysł stosowania tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki Ziaji. ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię kosmetyki Ziai :) na pewno skuszę się na płyn micelarny z tej oliwkowej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masło miałam kiedyś i było bardzo fajne, choć zapach mnie nie powalał. to samo dotyczy się żelu

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przetestować ten krem pod oczy i na powieki. ;) A Ziaję uwielbiam, bez znaczenia od zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam właśnie niedawno te nowości, na 100% coś będzie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem ciekawa micela i kremu pod oczy :) Ciekawe jak wyglądają składy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tę serię oliwkową, dzięki za info =)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ziaja jakoś ostatnio poszła w odstawkę, ale może wrócę do czegoś?

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo super że informujesz o nowościach :) szczególnie interesuje mnie micel i mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie miałam z tej serii ale chętnie wypróbuję krem pod oczy jak się pojawi :)
    Pozdrawiam snow ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Płyn micelarny wygląda zachęcająco. Chętnie go potestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. skusiłabym się na wszystko poza mleczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten płyn micelarny zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ziaja to sa super produkty, musze wyprubowac te serie..

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa micelka, jak spotkam to na pewno kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo się cieszę bo zapach kremu oliwkowego uwielbiam ale nie mogę uzywać bo mnie zapycha

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie ciekawi wszystko, poza mleczkiem ;). Bardzo lubię kremy pod oczy Ziai, mam nadzieję, że ten też okaże się dobry.
    I może wreszcie micel z Ziai nie będzie piekł? Bo Sopot i Różany były straszne pod tym względem.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam oliwkowy krem do rąk i nawet go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie wypróbuję micel ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Ziaję! Serię oliwkową znam, ale nie jest to moja ulubiona. Jednak z chęcią przetestuję płyn micelarny, krem pod oczy i płyn do higieny intymnej. Bardzo mnie cieszą każde nowości, jakie Ziaja wprowadza do asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam z tej serii krem do twarzy w wersji normalnej - dobry na mrozy, maść oliwkową - ratuje, gdy wyskoczą jakieś dziwne zmory na twarzy, i oliwkę do masażu, którą używam po kąpieli zamiast balsamu. Ładnie pachną i dobrze działają. Z tego co pokazałaś chętnie spróbuję micela i może kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  24. mam żel pod prysznic, lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mój hit to maść oliwkowa i żel pod prysznic. jestem ciekawa płynu miceralnego i płynu do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
  26. od momentu gdy kremu ziaji mnie nie nawilzaly nie uzywam niczego z ziaji oprocz maseczki...nie wiem boję się próbować

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio nieco zraziłam się do Ziaji, ale może wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno na coś sięz tego skusze, Rodzicielka bardzo lubi Ziaję, zresztą ja też... Dobra polska firma nie testująca kosmetyków na zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią coś wypróbuję z tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak je gdzieś spotkam,to na pewno się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Skuszę się na płyn micelarny :) mam obecnie klasyka ziaji, ale wersja oliwkowa brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ciekawa jestem tego kremu pod oczy, pewnie wypróbuję i zrecenzuję :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ziaja jest świetną firmą, duży wybór, łatwo dostępna, świetne ceny, same plusy :)
    też chętnie przetestuję wszystko oprócz mleczka bo nie lubię mleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nieatety nie same plusy. maja jeden podstawowy i duzy minus - sklady kosmetykow a w szczeolnosci kremow... ich uzywanie napewno nie wyjdzie w przyszlosci skorze na dobre...

    OdpowiedzUsuń
  36. też lubię Ziaję, wraz z Bielendą są moimi ulubionymi markami kosmetycznymi

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.