niedziela, 13 stycznia 2013

Pan Kalendarz!

Pamiętacie, jak w grudniu nie mogłam się zdecydować, który kalendarz kupić? Wahałam się między babeczkami a kropeczkami (KLIK) i były to tak naprawdę dwa jedyne warte uwagi egzemplarze, jakie udało mi się znaleźć w sklepach. Problem rozwiązał się sam i to dość szybko, a to dzięki bloo., która w komentarzu napisała mi o Panu Kalendarzu. Weszłam na jego stronę i przepadłam! W Krakowie wszystkie zostały już wykupione, ale nie powstrzymało mnie to przed dokonaniem zakupu przez internet i w ten sposób sprawiłam sobie prezent gwiazdkowy w takiej oto postaci :)














Co w nim jest takiego wyjątkowego? Jest po prostu inny niż wszystkie! Kalendarze ze sklepów są w ogromnej większości po prostu nudne i niewiele się różnią od tych zeszłorocznych. Pan Kalendarz powstał z "pasji i chęci artystycznego wyżycia się" i to widać. Każdy miesiąc wygląda inaczej i to jest świetne. Rozmiar według mnie idealny - nie za duży, nie za mały, spokojnie zmieści się do torebki, ale jednocześnie miejsca na zapiski jest wystarczająco. Do wyboru są cztery okładki, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Jeśli więc jeszcze nie macie kalendarza na ten rok, zachęcam was do zerknięcia na stronę Pana Kalendarza, gdzie jeszcze można kupić ostatnie sztuki. Nie pozwólcie im zostać bez właścicieli! :)

Em

65 komentarzy

  1. Niby ładny, ale jak dla mnie za kolorowy w środku, byłby problem z odnalezieniem jakiegoś ważnego zapisu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny jest ten kalendarz, masz rację, inny niż wszystkie. Najbardziej spodobał mi się pomysł z tym żuczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jednak dla mnie zbyt dużo się dzieje w środku.
    Z racji mojej pracy też odpada. Ja zostaję przy kalendarzach CIAK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł na kalendarz, a do tego bardzo ładnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są te kalendarze :D Aczkolwiek rzeczywiście nie każdemu może pasować, bo informacje na tak ciekawy tle mogą znikać z uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się ! cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest. Też widziałam wcześniej te kalendarze i bardzo mi się spodobały... niestety ich cena na chwilę obecną jest jak dla mnie za wysoka... ehh biedne życie ubogiej osóbki :) może powinnam sama sobie taki stworzyć patrząc na profil mojego wykształcenia :D heh

    OdpowiedzUsuń
  8. GENIALNY!
    Wishlist mnie powaliło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bez kalendarza ani rusz! :) i zanim kupię odpowiedni dla siebie, muszę się sto razy zastanowić, czy to wlasnie ten... w koncu bedzie mi towarzyszył przez cały rok :) Twój kalendarz jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny, jednak obawiam się, że te wszystkie grafiki przeszkadzałyby mi w czytelnym organizowaniu zapisków, co jest dość ważne przy ogarnianiu jak dla mnie ;) No i ewidentnie brakuje mi nazw dni przy numerkach.

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie ciekawy i oryginalny kalendarz, taki inny :) chociaż nie wiem, czy umiałabym sie odnaleźć w takim kalendarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się, że Ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest swietny! ale jak na mój gust nieco drogi. jak do lutego nie znajdę jakiegoś porównywalnie fajnego to biorę ten z robalami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie inny
    ciekawy
    niech Ci służy :)
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz zaluje ze kupilam swoj...:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny. Ale ja jednak stawiam na elektronikę

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże, jaki świetny. Widziałam chyba w empiku taki podobny. c:

    OdpowiedzUsuń
  18. @Skinny, takich na pewno w Empiku nie ma, ale ciekawa jestem, o jakim mówisz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny, jednak ja wolę coś spokojniejszego i z większą ilością miejsca na zapiski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się jego opis :) Może w przyszłym roku zakupię, bo teraz już mam Multiplaner :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny gadżet. Ja już mam swój idealny kalendarz na ten rok - Kot Simona na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny! Wyjątkowy! Ciekawy! Inny!
    Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja swój idealny kalendarz dostałam w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale super! właśnie czas najwyższy kupić nowy kalendarz, idę więc luknąć na stronę co tam im się ostało :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękny! Szkoda tylko, że ja już mam kalendarz, ale może za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny! Idę poszperać na poleconej przez Ciebie stronie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasami kupuję kalendarz z zamiarem notowania wszystkiego, potem zazwyczaj znajduję go na drugi rok podczas sprzątania - bez zapisanego nawet zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny, ja stawiam na organizery i planery obecnie :)))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny jest, ale zdecydowanie wolę tradycyjny kalendarz z planerem. Łatwiej się zorganizować =)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne te kalendarze :) Ja swój zakupiłam wcześniej, ale za rok może się skuszę na Pana Kalenarza :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z takiego wesołego kalendarza aż chce się korzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Całkiem okej, ale ja zdecydowanie bardziej wolę te tradycyjne, proste, bez udziwnień. ;) Mój pstrokaty jest tylko na wierzchu. W środku ma zwykłe, białe kartki, dzięki którym łatwo odczytuję i znajduję ważne zapiski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo oryginalny...już szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. zaraz musze koniecznie wejść na tą stronkę, bo nadal nie mam kalendarza :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny, ale moim zdaniem mało praktyczny. Odwraca uwagę od tego co w kalendarzu najważniejsze czyli własnych zapisów. Rozpraszał by mnie. Taki gadżet, ale do pracy i spraw biznesowych - odpada.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo pomysłowy :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  37. @Kasia M.O., Pan Kalendarz kosztuje 39 zł.

    OdpowiedzUsuń
  38. @powiew inspiracji, pokażesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny i pomysłowy:) Ja jednak wolę ten w telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  40. takiego kalendarza jeszcze nie widziałam, a jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  41. Niesamowity! Pierwszy raz widzę takie cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny, właśnie kupiłam, ten sam co ty, z robalami też mi się podobał ;>

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow! Niesamowity, piękny. Strasznie mi się podoba, ale mój kalendarz to kawałek mojego mózgu, dysk przenośny i musi być przejrzysty i prosty ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny!
    Choć ja wolę puste!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny! Agh,że też nie wiedziałam o nim wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  46. super, chociaż ja potrzebuję takiego z wyznaczonymi godzinami, by grafik z pracy zapisywać

    OdpowiedzUsuń
  47. @BogusiaM, ja na grafik mam drugi kalendarz, ale on jest za duży, żeby wszędzie go ze sobą nosić.

    OdpowiedzUsuń
  48. genialny:0 sama dobry miesiac szukałam jakiegos fajnego kalendarza, szkoda ze tak pozno trafilam do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie dość, że oryginalny to jeszcze ładny.:) Pozdrawiamy.:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny!!
    Uwielbiam kalendarze :) Na ten rok już niestety kupiłam, ale będę pamiętać o tej stronie za rok :) Całe szczęście że nie można kupować kalendarzy na przód bo pewnie do 2020 już bym miała :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Przecudowny. Nie wiesz kiedy ruszy sprzedaż kalendarzy na przyszły rok:)?

    OdpowiedzUsuń
  52. @Agnieszka Zyśk, nie mam pojęcia, pewnie jakoś późną jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  53. BArdzo ciekawy kalendarzyk ;-) kolorowy i przyjemnie wyglądający ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. 21 year old Dental Hygienist Dolph Cooksey, hailing from Gaspe enjoys watching movies like Baby... Secret of the Lost Legend and Parkour. Took a trip to Mausoleum of Khoja Ahmed Yasawi and drives a Ferrari 750 Monza Spider. Kliknij po wiecej info

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.