wtorek, 15 stycznia 2013

Pełna zapowiedź nowości essence wiosna/lato 2013

Pełna zapowiedź nowości. Dużo, dużo ciekawych rzeczy! Już niedługo zobaczymy, jakie te cudowności okażą się na żywo.

gąbeczki do makijażu "beauty blender"
ess_MakeUpSponge_lila_pack_c

krem BB w trzech odcieniach
ess_AllInOne_BBcream010ess_AllInOne_BBcream020ess_AllInOne_BBcream030

podwójny korektor
ess_match2cover

nowa odsłona transparentnego pudru, tym razem też w wersji prasowanej + nowy odcień zwykłego prasowańca
ess_MattFixingLoosePowderess_MattFixingPowder_Praegess-mattCompPowder10

żelowe lip tinty w czterech odcieniach
ess_GelTint_DeepRedess_GelTint_FlashyApricotess_GelTint_HotRedess_GelTint_PinkExposed

trzy nowe odcienie pomadek
ess_Lipstick65ess_Lipstick64ess_Lipstick63

nowa odsłona błyszczyków stay, tym razem w wersji matowej + nowy kolor zwykłego + nowy odcień xxxl shine
ess_StayMattLipCream_shade_01ess_StayMattLipCream_shade_02ess_StayMattLipCream_shade_03ess_StayMattLipCream_shade_04ess_StayWithMe_Lipgl10ess_XXXLShiLipgl23

kilka niezbyt interesujących odcieni lakierów
ess_ColourAndGolilaess_ColourAndGo148ess_ColourAndGo150ess_ColourAndGo151
ess_ColourAndGo145ess_ColourAndGo146ess_ColourAndGo147b
ess_NudeGlam_07ess_NudeGlam08

trójwymiarowe cienie, cokolwiek miałoby to oznaczać
ess_3D-eyeshadow001ess_3D-eyeshadow002ess_3D-eyeshadow003
ess_3D-eyeshadow004ess_3D-eyeshadow005ess_3D-eyeshadow006
ess_3D-eyeshadow007ess_3D-eyeshadow008ess_3D-eyeshadow009

i nowe odcienie zwykłych cieni
ess_monoES65ess_monoES66ess_monoES67
ess_monoES68ess_monoES69

niezbyt interesujące paletki sun club + nowa czwórka
ess_NightClub_EyeshPalette03ess_NightClub_EyeshPalette04
ess_QuattroES13

cztery nowe tusze! oczywiście najbardziej cieszę się z tych dwóch z lewej
ess_ILove_CrazyVolumeMascara_opened_1012ess_MaxLengthMascaraess_AllEyesOnMeMasc01_WP_312cess_24hMascara

sztuczne rzęsy, może w końcu wypróbuję...
ess_frame4fame_SingleLashesess_frame4fame_GlamourLashes
ess_frame4fame_VolumeLashesess_frame4fame_glue_FSb

niepotrzebny bajer
ess_frame4fame_StickOnEL_dailyess_frame4fame_StickOnEL_wow

wariacje eyelinerowo-kredkowe, wyglądają nieźle
ess_ILovePunkJumboPen_open
ess_EyelinerPen
ess_EyelinerPencil_01
ess_EyelinerPencil_02
ess_EyelinerPencil_03
ess_2in1kajal013
ess_2in1kajal014
ess_Kajal023
www.innenaussen.com

pigmenty

lakierowe bliźniaki wracają!

i znów pękacze... nuda

toppery, które tygryski lubią najbardziej

magnetyczne

na pewno wypróbuję bazę

pędzelek-dziwak do zdobień

już nie muszę polować na limitkę vintage district, zestawy paznokciowe i tak będą moje

pielęgnacja i ochrona paznokci

i nowe dodatki do słonecznej edycji
www.pinkmelon.de

Im dłużej przeglądam zdjęcia produktów, tym dłuższa robi się moja lista zakupowa. Mam nadzieję, że te nowości będą lepsze niż zeszłoroczne!

Em

161 komentarzy

  1. o kurde! ile cudowności! ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no essence to jednak dąży za nowościami...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się kolorowo zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. korektor, tinty i błyszczyki stay with me będą moje! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jakości korektorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. kredki "stays no matter what" i lip tinty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tez sporo rzeczy wpadłow oko;) Ciekawe kiedy sie pojawią;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @bumtarabum, ja też, wypróbuję chyba i te i te nowe kamuflaże Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  9. @tonia, pewnie podobnie jak w zeszłym roku, czyli w marcu.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! kilka rzeczy już mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O, chyba nam ktoś chce wyczyścić portfele :D

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę fajnych rzeczy, trochę mniej :) szkoda, że nie przywrócili Make it Golden, bo mój już na wykończeniu..

    OdpowiedzUsuń
  13. No wreszcie jest kolekcja któa i mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super!!!chce conajmniej polowe :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Puder prasowany do torebki - no na to czekałam, a i "jaco" z chęcią spróbuję, zobaczymy co to oni tam wykombinowali xD
    wie ktoś kiedy ta kolekcja wchodzi?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie jakoś nic nie zainteresowało, szczerze mówiąc...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno tak nie przebierałam nogami na widok zapowiedzi Essence. Przyczaję się na essence blendera, podwójny korektor i żelowe tinty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @zjedztociacho, to nie kolekcja tylko nowości i wejdą pewnie w marcu.

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo ciekawych rzeczy:) czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kilka produktów wpadło mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo apetycznych kosmetyków proponują w tym roku.
    Ja się przyjże gąbkom, cieniom 3D i eyelinerom oraz kredkom Stays no matter :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wiele ciekawych nowości widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo ciekawych rzeczy widzę,oj nogi będą same pędzić do Natury:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Choć początek listy trochę zniechęcający, to sumarycznie fajnie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę parę ciekawych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O mój Bożę :) Kolekcja super mam ochotę na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. no no no! dużo rzeczy mnie zainteresowało!

    OdpowiedzUsuń
  28. no się wkopałam;) muszę mień min 5 produktów bo zwariuję;P

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj ta limitka całkiem fajna, kilka produktów wpadło mi w oko i mam nadzieję, że uda mi się je zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dużo fajnych nowości :-D!

    OdpowiedzUsuń
  31. o jacie!!!!!! już wiem, że pójdę na pewno! :)
    Najbardziej matowe pomadki wpały mi w oko i tusze, a także niektóre lakiery oraz eye linery :DDD Aj, będą zakupy! :DD :)

    OdpowiedzUsuń
  32. sporo:) kilka rzeczy mi się podoba:) tinty i matowe błyszczydła interesujące:D szminki też ciekawe xD

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem bardzo ciekawa gąbeczek beauty blender kremu bb i podwójnego korektora :D

    OdpowiedzUsuń
  34. @jamapi, nie podoba Ci się odpowiedź essence na beauty blender i kremy bb? :D

    OdpowiedzUsuń
  35. wwwowww! co z tego, że niczego nowego na razie nie potrzebuję i pewnie na wiosnę też nie będę potrzebowała- po prostu muszęęęę wypróbować kilka rzeczy!:D korektor podwójny wygląda ciekawie, lip tinty i matowe pomadki stay również:D!

    OdpowiedzUsuń
  36. będę zacierać rączki na błyszczyki i na bronzer :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cudowności!!! Szkoda, że wejdą dopiero w marcu :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Em, nie lubię Cię!! Planowałam zrobić dłuższą przerwę od zakupów :(:( Niedobra Tyyyy!

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. dużo rzeczy mnie zainteresowało:) mam nadzieję, że część uda mi się kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  40. @dzolls, ja tylko informuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Em, a to wejdzie na stałe do sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja już wiem że bede bankrutem :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Mój portfel przeraźliwie zawył z rozpaczy, ile cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  44. @Red Lipstick, tak, produkty będą dostępne dopóki nie zapadnie decyzja o ich wycofaniu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Mój portfel już czuje grozę!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Już długi czas nic mnie nie ciekawiło z tej firmy... Teraz jestem aż przerażona bo tyle produktów wpadło mi w oko, że boje się o swój portfel...

    OdpowiedzUsuń
  47. Już sobie wypatrzyłam łupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tusze, toppery, kredki mnie strasznie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  49. zapowiada się super, ciekawią mnie matowe błyszczyki i kilka innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Sporo bardzo fajnych rzeczy :) Na pewno poczynię spore zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ooooo kilka rzeczy wpadło mi już w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. o kurde - nie jestem jakaś wybitną fanką Essence ,ale ta kolekcja jednak mnie powaliła ...jajko , podwójny korektor,pudry , lakiery ,linery o jest w czym wybierać !!! Juz chyba zaczne odkładać drobne ! żeby na wiosnę obkupić się na zapas !!!

    OdpowiedzUsuń
  53. @Cookie, ja robię sobie tymczasowego bana na zakupy, żeby móc się obkupić w essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Eyelinery, korektor i puder zapowiadają się naprawdę ciekawie. Ta gąbeczka też mnie zainteresowała, ale nie wiem, co będzie warta.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawią mnie matowe błyszczyki i oczywiście jajo ;PP

    OdpowiedzUsuń
  56. jestem ciekawa tego ich 'beauty blendera' :]

    OdpowiedzUsuń
  57. W końcu lakier w ciemnozielonym kolorze jaki od dawna szukałam :]
    I może na jajko się skuszę, choć zapewne do prawdziwego Beauty Blender'a się nie będzie umywało. Ciekawe tylko jak będzie stało z ceną?
    Ale ogólnie dużo jest pierdół ...

    Z tym pisakiem magnetycznym przekombinowali. Ja mam problem ze zwykłymi magnesami, bo lakier mi za szybko wysycha i nigdy zdobienie nie jest takie jak powinno. Ciekawe jak bym miała zdążyć zrobić zdobienie pisakiem zanim mi lakier wyschnie? O_o
    Co do pękaczy, to teraz na zachodzie są popularne pękacze coś w rodzaju skóry krokodyla, ale prawdziwej (nie takiej podrabianej jak ma Wibo), które pękają w równomierne kropeczki a nie chaotyczne nie wiadomo co. Ciekawe kiedy u nas wejdą takie pękacze?
    Również zastanawiam się kiedy którakolwiek firma wprowadzi na nasz rynek lakiery zmieniające kolor pod wpływem ciepła a nie top Coatów, lub lakiery świecące w ciemności, bo to też byłoby hitem.

    Czym Waszym zdaniem jest ten różowy Manicure helper? Bo ja jakoś go nie pojmuje O_o
    A to "better than gel nails", to co to? pilniczek? O_o

    OdpowiedzUsuń
  58. Większość z tych rzeczy przykuła moją uwagę, za długo by wypisywać na co będę polować :P

    OdpowiedzUsuń
  59. @Gabiq, gąbeczki będą w Niemczech po 3,99 e, więc w Polsce pewnie za kilkanaście złotych.
    Jeśli chodzi o lakiery magnetyczne, to ja w ogóle nie jetem w stanie się z nimi dogadać i chyba nie będę więcej próbować.
    Lakiery zmieniające kolor pod wpływem ciepła - też na nie czekam!
    BTGN to pilniczek, a różowego pomocnika też jeszcze nie rozgryzłam.

    OdpowiedzUsuń
  60. aa:) puder transparenty to mój ulubieniec! i czaje się na błyszczyk matowy ; P

    OdpowiedzUsuń
  61. @annix95, to miej nadzieję, że ta wersja będzie równie dobra, bo stara zostaje wycofana!

    OdpowiedzUsuń
  62. Kilka ciekawych rzeczy znalazłam :) gąbeczka, żelowe lip tinty i lakiery bliźniacze najlepiej się zapowiadają :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Dużo tych nowości ;] Wszystko mnie ciekawi ;]

    OdpowiedzUsuń
  64. Oj, jak normalnie z szafy nic mnie nie kręci tak tutaj sporo chcę :D a o takim pędzelku do zdobień od niedawna myślałam, do gradientu podobno niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  65. te gąbki niedługo zaczną chyba mi z lodówki wyskakiwać
    gdzie nie zajrzę tam blendery
    ehhh
    ja pewnie skuszę się na błyszczyki i toppery
    reszta nie urywa ;D
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  66. taka 'o' ich zapowiedź, zobaczymy czy się na coś skuszę jak wejdzie do sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ooo, całe mnóstwo rzeczy będzie moje :D duo korektorów, jeśli będą w sensownych kolorach
    prasowany fixer
    może jakiś tint i szminka
    matowy błyszczyk? obadam.
    kępki i rzesy w turkusowym opakowaniu
    linery w pisaku do obadania
    te nowe kredki jak wyżej
    wszystkie toppery z twinsów...
    special effect (czy to holo nitki?)
    masełko w pisaku...
    trzeba zacząć oszczędzać :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Aa ten helper to chyba chodzi o to żeby go wsunąć pod wolny brzeg paznokcia żeby nie zaciapać palców przy krótkich paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  69. Pierwszy raz aż zapiszczałam z radości,gdy zobaczyłam tyle super kosmetyków i akcesoriów! W maju mam maturkę,ale wiosną muszę,po prostu MUSZĘ wyskoczyć do sklepu i kupić gąbeczki,korektor,sztuczne rzęsy,błyszczyki Stay with Me,lakiery i wszelkie extra do lakierów. NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ. :D Niech już wiosna przyjdzie, co tam że matura niedługo :P
    Pozdrawiam! : )

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak ja bym chciała by w moim mieście ukazała się choć połowa z tych nowości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. @ofetowa, holo nitki byłyby super :) A helper i tak wciąż mnie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  72. I żeby to tylko pojawiło się w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  73. @receenzja, oj tam wyskoczenie do sklepu nie zajmuje aż tak dużo czasu, na pewno znajdziesz chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  74. @Arkana Urody i Wdzięku, jeśli masz choć jedną szafę essence, to pojawi się przynajmniej połowa!

    OdpowiedzUsuń
  75. @Angel - Kosmetyki bez tajemnic, nowości zawsze się pojawiają, więc bez obaw.

    OdpowiedzUsuń
  76. Tyle wspaniałości ! :D Kusi wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  77. widzę parę ciekawych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Essence się popisał. Nie ma co ;P

    OdpowiedzUsuń
  79. mam kilku faworytów, no zobaczymy na ile portfel pozwoli ;p

    OdpowiedzUsuń
  80. Dużo ciekawych rzeczy, chyba się skuszę w końcu na gąbeczkę

    OdpowiedzUsuń
  81. Na gąbeczkę do makijażu na pewno się skuszę by porównać ją z oryginałem.

    OdpowiedzUsuń
  82. wow! te poczatkowe to wszystkie mi sie podobaja! ;D i gabeczka! :O jak dorwe, to bedzie moja, chociaz czuje, ze bedzie drapac po 'pysku' ;P

    OdpowiedzUsuń
  83. sporo ciekawych rzeczy, będzie co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  84. @KOSMETASIA, już czujesz? Niezła jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  85. Ciekawa jestem jajeczka i jednej pomadki. Poza tym jakoś nic specjalnego więcej.

    OdpowiedzUsuń
  86. Twinsy! :D Super, podobają mi się nowości :D Dałam na swoim blogu odnośnik do Twojego posta, mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza :)) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Zapowiada się zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Najbardziej zaciekawił mnie magnetyczny pisak :)

    OdpowiedzUsuń
  89. kurczę pierwszy raz mam ochotę wypróbować więcej niż 1 rzecz ;d

    OdpowiedzUsuń
  90. Postarali się, mam nadzieję, że choć część trafi do 1szej szafy, bo do drugiej mój dostęp kuleje... Mam dziką chętkę na gąbeczkę, korektor, po kremach BB nie oczekuję zbyt wiele, ale może okażą się dobre?

    OdpowiedzUsuń
  91. Sporo dobroci, na pewno przyjrzę się jaju i toperom :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Całkiem zachęcająco wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Wpadło mi w oko parę rzeczy, nawet trochę za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. OO, Essence zarówno jak Catrice przygotowało bardzo ciekawe produkty!

    OdpowiedzUsuń
  95. Wow! Ale jestem podekscytowana! Na pewno spróbuję ich beauty blendera i nowej wersji I love extreme, którą kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  96. No, no zapowiada się interesująco :) Mnie najbardziej ciekawią oczywiście lakiery i ozdoby do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  97. błyszczyki i lakiery ;)

    i może w końcu kupię sobie krem bb

    OdpowiedzUsuń
  98. Oj chce wszystko! Jajo, matowe błyszczyki, korektor, ozdoby do paznokci, tinty, eyeliner... Szkoda, że dopiero w marcu :> No i ciekawe jak będzie z jakością tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  99. BIORĘ WSZYSTKOOO !
    no to się Essence postarało.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  100. Ale się postarali :D Jajo do podkładu, toppery i zestawy do paznokci muszą być moje :D

    OdpowiedzUsuń
  101. Coś czuję że o jajo będą bitwy pod szafami :D
    bardzo mi się te nowości podobają, na pewno będę polować na jajo, korektor, błyszczyki i puder transparentny prasowany! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Kilka rzeczy wpadło mi w oko:D

    OdpowiedzUsuń
  103. No,no Essence na totalnym wypasie. Nie będę ukrywać, że spodobało mi się parę rzeczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Oj dużo mi się z tej kolekcji podoba ;) Musze szykować kase ;D

    OdpowiedzUsuń
  105. o rany:) czyli kiedy mozna sie spodziewac tych nowosci w sklepach? bo wiosna to pojecie wzgledne:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Ile fajnych rzeczy. Zbanrutuje kiedyś z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  107. szkoda że w u mnie w Naturach zawsze dadzą kilka produktów a później półki puste :(

    OdpowiedzUsuń
  108. ulala ile nowości :) duże zakupy przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. jestem niesamowicie ciekawa beauty blendera, już teraz wiem gdzie będę mogła go znaleźć:)) dziekuje za ten post :* buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  110. Powiem szczerze że kilka rzeczy zapowiada się ciekawie, fajnie bo znalazłam ich szafę w osiedlowej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  111. limitowanka mnie niczym nie skusiła ale te nowości... pójdę z torbami! :D

    OdpowiedzUsuń
  112. Ojaaaa! Gąbka, korektor, "bb krem", szał! :D

    OdpowiedzUsuń
  113. O wow! Ile dobrodziejstw :) Muszę mieć lip tinty, wyglądają bosko. Lakierowe bliźniaki fajne, nowe odcienie lakierów musiałabym zobaczyć na żywo, brązery i zestawy ozdób na paznokcie mnie kuszą i jeszcze "blender" chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  114. Sporo rzeczy jest naprawdę ciekawych! Muszę zacząć zbierać pieniążki na wyprawę do Natury :D

    OdpowiedzUsuń
  115. Sporo rzeczy mnie zainteresowało!
    BB, pseudojajo do podkładu, matowe błyszczyki, kredki Stays, pudry matujące, lip tinty... Spora ta wish lista :D

    OdpowiedzUsuń
  116. niezbyt interesujących odcieni lakierów? dwa bym chciała natychmiast! ten śliwkowy i niesamowity niebieski <3 nie mogę się już ich doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  117. hmmm ciekawie :) Najbardziej spodobały mi się tinty, matowe błyszczyki i rzęsiorki :) Trzeba będzie przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  118. Baaardzo mi się podoba śliwkowy lakier.. i oba zielone, przy czym jeśli ten złoto-ciemno-zielony będzie w realu jak na zdjęciu, to będzie moim nr 1.
    Poza nimi "farfocle" do zdobienia :D

    Resztą będę się zachwycała ja zobaczę "na żywo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. zapowiada się bardzo ciekawie!! trzeba zacząć oszczędzać na wiosnę ;p

    OdpowiedzUsuń
  120. Świetna zapowiedź :) Bardzo podobają mi się lakiery colour&go jasno-zielony i bordowy oraz lakierowe bliźniaki,które wyglądają ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  121. O ludzie! Same smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Kiedy dokładnie te nowinki wpadają do szaf :)?

    OdpowiedzUsuń
  123. ooo beauty blender, coś czuję, że będzie masowa inwazja blogerek;D

    OdpowiedzUsuń
  124. @fashion-and-muffins, w okolicach marca.

    OdpowiedzUsuń
  125. W oko wpadły mi tylko maskary i ten podwójny korektor.

    OdpowiedzUsuń
  126. beauty blender pewnie przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  127. Chciałabym mieć wszystko do paznokci z tego, co zaprezentowałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  128. Chyba będę zmuszona omijać w tym czasie Naturę...:P

    OdpowiedzUsuń
  129. OOOOOooooooo, oszaleje! Chce prawie wszystko!!! Nie wiem czemu Essence mnie zawsze do takiego stanu doprowadza :P

    OdpowiedzUsuń
  130. gąbka do makijażu, najciemniejszy lip tint (jeśli faktycznie będzie taki ciemny, essence ma tendencję, że ciemne kosmetyki do ust są strasznie słabe i ratują mnie tylko pigmenty), paletka night club (po prawej) jak dla mnie jest całkiem ciekawa.
    O bicie serca przyprawił mnie zielony pigment. Jeśli będzie metaliczny to z wielką przyjemnością go przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  131. jestem ciekawa gąbki ala bb, żelowych lip tintów. Z cieni spojrzę na ten zwykły pierwszy od lewej, z kredek na brązową.

    Kiedyś bym chciała tyyyle wszystkiego, ale z czasem kolekcja rośnie i już tak łatwo się nie da zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  132. Oj szykują się duże zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  133. kurcze całkiem fajne rzeczy. na parę sie na pewno skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  134. ciekawa jeste tych gąbeczek. Lakiery, eyelinery też wyglądają ciekawie. Ogólnie ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Oj jestem ciekawa tej gąbeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  136. Minela mi fascynacja Essence niestety i kusza mnie tylko pomadki w kremie, no moze ewentualnie jajko ale poczekam najpierw na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  137. Ciekawie :) kilka produktów wpadło mi już w oko, a z torebki wydobył się cichy jęk portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
  138. Miałam kiedyś sztuczne rzęsy z essence i były beznadziejne :(
    Szkoda że ja mam tak daleeeko do miejsc w których jest essence.

    OdpowiedzUsuń
  139. Oj moja lista tez już jest spora :) Ciekawi mnie najbardziej ten topper co jest zamiennikiem mojego ulubionego night in vegas

    OdpowiedzUsuń
  140. Posiadłam już ten podwójny korektor i BB cream. Bb cream bardzo fajny, tylko, że nie kupowałam go sama i jest za ciemny, wiec podałam dalej. Korektor bardzo fajny, świetna konsystencja, chociaż mógłby być np w sztyfcie, bo dosyć ciężko i mało higienicznie się go nakłada.

    OdpowiedzUsuń
  141. @Gosia, jestem bardzo ciekawa tego korektora! Będę musiała przyjrzeć mu się w sklepie. Krem BB mam od Catrice, więc z tego essence chyba zrezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
  142. Czy ktoś wie gdzie mogę jeszcze dostać pomadke essence 55 coralize me????Wiem że została wycofana !!!Szok to jedna z najlepszych pomadek.Używam jej od zawsze, teraz nigdzie nie mogę dostać takiego koloru.Ktoś wie dlaczego została wycofana?

    OdpowiedzUsuń
  143. @Anonimowy, została wycofana, bo producent tak zdecydował. Bez żadnego konkretnego powodu.

    OdpowiedzUsuń
  144. Dziękuję za odpowiedz. I już nigdzie jej nie można kupić? Może jest jakiś zamiennik?

    OdpowiedzUsuń
  145. @Anonimowy, niestety już nie, została wycofana pół roku temu, więc ciężko będzie ją gdzieś jeszcze znaleźć. Niektórzy porównywali ją do odcienia essence all about cupcake, ale to jednak nie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  146. Bardzo dziękuję za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  147. Wow . dawno wg mnie nie było tak świetnej kolekcji w Essence.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.