niedziela, 20 stycznia 2013

Zimowe paznokcie

Jedno słowo: sesja. Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, jaki to straszny okres nie tylko dla mnie, ale i dla bloga. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko od czasu do czasu odgrzebać na dysku jakieś zdjęcia i w ten sposób uchronić się przed całkowitą przerwą w dodawaniu wpisów. Tym razem są to świąteczno-zimowe paznokcie, które kiedyś tam zmalowałam. Inspirowane rozświetloną choinką i śniegiem, efekt oceńcie sami.


Wykorzystane narzędzia: lakiery My Secret 104, essence vampire's love 04 the dawn is broken (klik), essence colour&go 57 can't cheat on me (klik), essence return to paradise 03 back to paradise i naklejki essence crystalliced 01 frozen playground (klik).

Łączę się w bólu ze wszystkimi cierpiącymi na sesyjne niedogodności, niech moc będzie z wami!

Em

60 komentarzy

  1. Ten top z My secret jest genialny, jak i całe pazurki :3
    Trzymam za ciebie kciuki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja łączę się z Tobą. Zaraz zasiadam do jakże ważnej czynności jaką jest pisanie ściąg na jutrzejszy egzamin.

    A paznokcie całkiem całkiem, te flejksy robią robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie, choć ja chyba nie do końca jestem przekonana do srebrzysto-śnieżynkowej wersji obok czarnego sflejksowanego lakieru ;) Obydwa zdobienia bardzo mi się podobają, ale jednak nosiłabym je oddzielnie :)

    A sesja... uch, byle przeżyć, u mnie jeszcze tydzień jako-takiej męki i po krzyku. W sumie jutro o 15 najgrosze będzie za mną :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie wygląda ta zieleń z tym błyszczącym czymś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardo lubię ten lakier z my secret :)
    fajne pazurki :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Ev, lakier jest ciemnozielony :) Rzeczywiście kontrast chyba zbyt duży, następnym razem pewnie zrobiłabym to trochę inaczej. Przede mną jeszcze co najmniej dwa tygodnie, a już mam dość :\

    OdpowiedzUsuń
  7. Serio świetne! Ostatnio szukam idealnego butelkowegozielonego, mogłabyś podopowiedzieć coś poza kolekcjami, które są już niedostępne? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne! ta śnieżynka na takim tle wygląda bardzo dyskretnie

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! powodzenia na egzaminach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta śnieżynka jest słodka :).
    Oj tak, niech moc będzie z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Anonimowy, nie mam w swojej kolekcji niczego podobnego i w ogóle rzadko widzę w drogeriach taki odcień lakieru. W Inglocie znalazłam numer 644, ale różnica jest znaczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. O boziuniu! Chcę mieć taką gwiazdkę na paznokciu! Jak Ty to zrobiłaś? :o

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. @Ceci, kliknij w link obok nazwy naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta ciemna zieleń jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju bardzo piękny ten my secret, nawet nigdy go nie zauważyłam, ale jutro od razu po niego pobiegnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam sniezynki na paznokciach - to niby taki banalny wzorek ,ale jest tak cudny i przeuroczy ,że zawsze oczy mi sie usmiechają na jego widok !

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyszło! podoba mi się :D
    jak dobrze, że ja te egzaminy, kolokwia i sesje mam juz za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To życzę sukcesu :) Ja aktualnie wypoczywam na feriach zimowych :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten lakier z My Secret doda uroku każdemu manicure :D Świetnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. czy to wszystko jest wykończone seche vite ? ;)
    my secret wygląda chyba identycznie jak essence- night in vegas ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. i niech moc będzie z tobą :) zdobienie bardzo ciekawe, mam te śnieżynki essence i są świetne - szkoda, że już się kończą :(
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne, zwłaszcza ta śnieżynka:D powodzenia na sesji:]

    OdpowiedzUsuń
  24. @robalontko, wszystko wykończone jak zawsze topem Sally Hansen Insta-Dri http://lusterko-em.blogspot.com/2011/10/polecam-sally-hansen-insta-dri-anti.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale sie ślicznie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. i z Tobą także!;) a pazurki ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  27. powodzenia i wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie pogardziłabym lakierem z limitowanki Essence Return do Paradise. Dobrze czuję się w takich butelkowych odcieniach zieleni:)

    Liczę na to, że w czwartek będę po sesji. Na razie pozostaje mi wykrzesać w sobie siły do dalszej nauki...

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak więc łączę się z Tobą w bólu!
    Na mojej sesji też cierpi blog, ale jeszcze tylko tydzień i będzie po !:) Mam nadzieję:P

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia na sesji :)
    Kiedy byłam na studiach to nie znosiłam tego okresu a teraz trochę za tym wszystkim tęsknię ;)
    A pazurki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  31. @Rudaaaaa, nie sądzę, żebym kiedykolwiek miała za tym zatęsknić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dobrze, że czasy sesji już dawno za mną
    przesyłam Ci życzenia powodzenia!! :)
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  33. My Secret i ta zieleń !! pięknie razem wyglądają !! :)

    Powodzenia na sesji :) też mam teraz egzaminy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Sesja, prawo konstytucyjne woła i płacze, a ja siedzę i przeglądam blogi :D
    Niech moc będzie z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  35. @PrincessBadCat, u mnie też prawo, tyle że gospodarcze :\

    OdpowiedzUsuń
  36. kurcze, bo myslalam, ze moze seche vite. widze biale farfocle przy skorkach i mi seche vite tak robi, ale to moze tylko twoje skorki, a ja mam obsesje :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Jedyny plus ukończenia studiów to brak sesji, a do reszty chętnie bym wróciła ;) Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. przecudnie! śliczne, zimowe i roziskrzone połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej,
    Słyszałaś moze o tym: http://www.rossnet.pl/kosmetykakolorowa.html?nsl20130121
    Podkłady w rossmanie -40 %
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  40. @M., tak, zaraz wrzucę info na facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne masz pazury:) efekt też wyszedł super;)

    OdpowiedzUsuń
  42. @Lisica, dziękuję, niestety od czasu zrobienia zdjęć strasznie mi się połamały i na razie żaden lakier nie wygląda dobrze :\

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie lubie tego lakieru z wampirowej serii... nie wiem jak go użyć :P bo jest strasznie nijaki samotnie :P a wzorków robić nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  44. @Klara, świetnie spisuje się jako podkład pod słabiej kryjące lakiery, zwłaszcza te jasne. Spróbuj!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zielone w ciapki - cudne, bardzo bardzo świateczne :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Strasznie długo szukałam tego cudeńka z my secret, ale w mojej drogerii ich nie ma. Przypadkiem trafiłam na identyczny z essence, uff, jestem zapsokojona :P

    OdpowiedzUsuń
  47. 25 yr old Sales Associate Courtnay Sandland, hailing from Trout Lake enjoys watching movies like It's a Wonderful Life and Sailing. Took a trip to Ironbridge Gorge and drives a Sable. wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.