czwartek, 17 stycznia 2013

Wycofywane produkty essence wiosna/lato 2013 (na co warto zwrócić uwagę?)

Zapowiedź wiosennych nowości pojawiła się TU, więc jak zwykle do kompletu trzeba dodać wpis o wycofywanych produktach. Pozwólcie, że najpierw wam je pokażę, a potem skomentuję. Znikną zarówno kosmetyki bardzo dobre, jak i te bardzo złe.

www.innenaussen.com

Zacznijmy od produktów, które według mnie nie powinny zostać wycofane. Podlinkowałam wam też notki, w których o nich wspominałam. 
Pierwszy i najważniejszy to oczywiście mój ukochany holograficzny topper 03 hello holo. Jeśli jeszcze nie macie go w swojej kolekcji, a tak jak ja uwielbiacie błyskotki, pędźcie na poszukiwania, bo taka okazja może się więcej nie powtórzyć. 
Kolejna nieudana decyzja to cienie w kremie! Co prawda te wprowadzone niedawno (KLIK) nie były tak dobrej jakości jak początkowe numerki (KLIK), ale tak czy inaczej były to świetne cienie w kremie w bardzo przystępnej cenie. Ogromna szkoda, że nie wprowadzają nic na ich miejsce. 
Chcę też zwrócić waszą uwagę na wycofywane zestawy smokey eyes, które mają w sobie naprawdę świetnej jakości cień (KLIK). 
Nie mogę też nie wspomnieć o tym, że zniknie mój ulubiony odcień błyszczyka xxxl shine (05 super girl). Przyjrzyjcie mu się, bo kolor ma świetny (KLIK). 
Nad sypkim transparentnym pudrem (KLIK) nie rozpaczam, bo jak wiadomo, na jego miejsce wprowadzona zostanie nowa wersja.
Szkoda mi też trochę podwójnych lakierów do paznokci. Dwa odcienie, które wypróbowałam, były naprawdę niezłe (KLIK).

Jak widać, essence zdecydowało się wycofać całkiem pokaźną ilość dobrych produktów. Razem z nimi znikną jednak takie, których z pewnością nie będzie mi brakować w szafie.
Największym niewypałem były chyba błyszczyki marble mania. Testowany przeze mnie odcień bardzo szybko oddałam przyjaciółce. Nie wiem jednak, czy udało jej się go zużyć... (KLIK)
Bazy pod makijaż były w ofercie zaledwie rok i nic dziwnego, bo ta, którą miałam, nie robiła absolutnie nic (KLIK).
W swoim zbiorze mam też bazę i top z serii nail art i choć nie są to złe produkty, nie będę raczej za nimi tęsknić, bo znam lepsze.
Produkty, których sama nie miałam, ale uważam, że decyzja o ich wycofaniu jest ok: pojedyncze i poczwórne cienie (nie przekonuje mnie ich pigmentacja), rozświetlacz pod oczy (czytałam bardzo złe recenzje), róż w kremie (jak dla mnie powinni wycofać wszystkie odcienie).

To były moje doświadczenia z wycofywanymi produktami, a jakie są wasze? Jest coś, o czym nie wspomniałam, a na co szczególnie warto zwrócić uwagę przed wymianą asortymentu?

Em

47 komentarzy

  1. U Atiny widziałam, że wycofują też żelowe linery, a to byłaby zła decyzja...

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze nie wiedziałam że wycofują puder sypki ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello holo? Powariowali?! No to muszę kupić flaszkę na zapas...

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w takim razie pędzić po jeden z topperów, ponieważ ostatnio wpadł mi w oko, jednak zostawiłam jego zakup na później. Jednak w obecnej sytuacji muszę wybrać się do Natury jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  5. hello holo wycofują no nieeee:(

    OdpowiedzUsuń
  6. @Karo, nie wiem, skąd Atina ma taką informację...

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama bardzo lubi ten rozświetlający puder sun club, będę musiała dla niej zrobić zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre produkty nie nabyły się zbyt długo w ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Toppery ;( w DM wszystko co ma być wycofane jest przecenione poniżej 1 euro, bo dzisiaj przeglądałam szafę i w większości tych produktów zastałam pustki, zwłaszcza po hello :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wycofują kilka kolorów lakierów, któe chciałam kupić, chyba muszę się po nie pofatygować. Cieni w kremie nie próbowałam, ale może w taki razie się pokuszę o zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu wypróbować te cienie w kremie, póki jeszcze są

    OdpowiedzUsuń
  12. @Rainbow Soap Bubble, polecam Ci zwłaszcza odcienie 01, 02 i 06 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie! mój ulubiony nudziak! muszę zrobić zapas zanim mi go zabiorą...

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szczęście nie wycofują niczego, co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za niczym nie będę tęsknić. Nie mogę się doczekać nowości. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja wyruszam na polowanie toppera Hello Holo, cienie smokey eyes oraz XXXl Shine lipgloss.

    OdpowiedzUsuń
  17. A od kiedy można spodziewać się tej wyprzedaży w Naturach?

    OdpowiedzUsuń
  18. @Katarzyna Wilczek, Natury pewnie tradycyjnie nie zrobią żadnej wyprzedażowej promocji, a produkty z szaf wyjmą wtedy, kiedy przyjdą nowości - czyli pewnie w marcu.

    OdpowiedzUsuń
  19. wiadomo już kiedy będą zniżki na wycofane produkty?

    OdpowiedzUsuń
  20. większości nie znam, ale jak mówisz, ze niektóre warto poszukać to pewnie jutro polecę na ich ostatnie podrygi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurde, moje 2 ulubione puderki :(

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja się po cichutku modlę, żeby wróciły moje ukochane błyszczyki XXXL nudes. Uwielbiałam je!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czy tak miało być czy nie, ale da się powiększyć tylko pierwsze zdjęcie.

    Chwilowo lubiłam cienie w kremie, ale potem znowu wróciłam do tych tradycyjnych, więc rozpaczać nie będę.

    Spojrzę na lakiery i topy, bo nie wiem czy mam wszystko co bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za odpowiedź. Czyli jeśli nie ma u mnie w mieście Hebe to nie mam co liczyć na udane zakupy? :( W Douglasach też nie mam Essence.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie będe biegać w panice po drogeriach, ale jak tylko natknę się na wyprzedażowy stand, na pewno kupię cienie w kremie - ostatnio je pokochałam i stanowią bazę pod co drugi z moich makijaży! Mam dwa w tonacji srebra i fioletowy, chętnie dopadnę te miedziane.

    OdpowiedzUsuń
  26. @Anonimowy, w Naturze pewnie nigdy, poza Naturami powinny być w lutym.

    OdpowiedzUsuń
  27. @Alena, rzeczywiście, dziękuję za informację.

    OdpowiedzUsuń
  28. @Katarzyna Wilczek, jeśli w Twoim mieście essence można dostać tylko w Naturze, to raczej nie masz co liczyć na obniżki po 3,99 zł :\

    OdpowiedzUsuń
  29. W SP robili wyprzedaże latem, to podejrzewam, że teraz też będzie wszystko po 3,99 zł. :) tylko ruszę pierwszego dnia, bo ostatnio, prócz napisów z cenami, nie zostało prawie nic. :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę szkoda, że wycofują aż tyle niezły produktów.. Na pewno kupię cień w kremie i szkoda bronzera, bo kiedyś go miałam. Sypańca nie żałuję, bo mnie zapchał (a nie za często mam te problemy). Kupię mimo wszystko to co chcę przed obniżkami, bo zanim obniżą to wszystko u mnie wykupią :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. W mojej naturze nawet w tych koszach z "promocjami" są produkty bez promocji w stałych cenach... Dopiero przeceniają jak coś jest stare..

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo słyszałam o cieniach w kremie więc chyba najwyższy czas je kupić. Ze swojej strony poleciłabym lakiery duo bo są naprawdę godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wiesz przypadkiem czym będzie sie różniła stara wersja pudru sypkiego transparentnego od nowej?

    OdpowiedzUsuń
  35. wycofują cienie w kramie!!!! jakim prawem ja się pytam!!!
    no i ten, zastanowie się nad topperem, może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A już myślałam, że styczeń będzie miesiącem bez zakupów - wyprzedaży essence jednak nie można przegapić. Zrobiłam już liste :>

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam puder sypki! Mam nadzieję, że nowa wersja będzie łatwo dostępna, bo u mnie jest z tym ciężko, chyba, że kupię jeszcze ten, póki są:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Baaaaardzo słabe są też te bronzery...okropność

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak jak nie lubię klasycznych lakierów Essence, tak ichniejsze toppery uwielbiam. Szkoda, że je wycofują ;(

    OdpowiedzUsuń
  40. Szkoda, że znika Hello Holo :(

    OdpowiedzUsuń
  41. @joanna haczykowska, niestety nie wiem. Dowiemy się pewnie dopiero wtedy, kiedy w sklepach pojawią się nowości.

    OdpowiedzUsuń
  42. W sumie nie będę rozpaczać za żadnym z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  43. Błyszczyki XXXL shine uwielbiam, może zdąże jeszcze kupić ten wycofywany odcień ...

    OdpowiedzUsuń
  44. Najbardziej szkoda mi lakieru holograficznego :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja raczej za niczym tęsknić nie będę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.