środa, 30 stycznia 2013

(promocja) Lakiery essie 33% taniej

Jeśli wciąż nie jesteście przekonani do wydania 35 zł na lakier essie, może zainteresuje was promocja przygotowana przez Super-Pharm. Od 31 stycznia do 13 lutego obowiązuje oferta "dwa plus jeden za grosz". Jak łatwo policzyć, daje nam to 33% zniżki, czyli jeden produkt wychodzi za 23,33 zł.


Żeby skorzystać z oferty trzeba mieć przy sobie kartę LifeStyle, którą można założyć na stronie www.klublifestyle.pl

Wpis ze zdjęciami dostępnych w Polsce odcieni lakierów essie znajdziecie TU. Pamiętajcie, że przed wycieczką do sklepu dobrze jest też sprawdzić swatche w google grafika :)

Udanych zakupów!

Em

33 komentarze

  1. Szkoda, że nie zrobią standardowej promocji, wolałabym kupić jeden taniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Maqua, zwykłe promocje raczej nie są aż tak duże, no ale wiadomo, że chcą sprzedać jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do dzisiaj w Drogeriach Hebe można kupić za 26 zł w promocji lakiery Essie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety w pobliży nie mam żadnego SF.

    OdpowiedzUsuń
  5. @blairinne, też dobra wiadomość, niestety w Krakowie nie ma drogerii Hebe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam w tym miesiącu już dwa lakiery Essie, Seche Vite, pękacza i lakier z LE Vintage District, więc koniec przynajmniej na miesiąc :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Karte mam wiec na zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. super...tylko czemu, aż 3 za jednym zamachem ;
    0

    OdpowiedzUsuń
  9. super a ja oczywiście nie mam u siebie w mieście Super-Pharm:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie! Miałam oszczędzać! ;(

    No przecież to aż grzech nie skorzystać! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdyby była promocja na jeden to bym skorzystała, ale trzech nie kupię na pewno

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez u siebie o tym wspomnialam, ja chyba sie tam (do SP) przejade ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja już wiecej nie kupie Essie w SP - nie wiem co oni robią ale wszystkie egzemplarze, które mam od nich są kiepskiej jakości:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tak samo jak Oleskaaa :( Dużo gorsza jakość niż np. tych kupionych w Douglasie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo wszystko to dla mnie za drogo. Zdecydowanie wole te z catrice bo trzymają się świetnie, a poza tym nie lubie mieć jednego koloru na paznokciach dłużej niż 3 dni :) Lubie różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A jesli ktos chce tylko jeden lakier to w Hebe dla klienteknz karta czlonkowsja Essie w cenie 24 zl zamiast 32¡¡¡

    OdpowiedzUsuń
  17. dziewczyny....przeciez moga sie 'zgadac' trzy przyjaciolki i kazda kupi sobie jeden:D

    OdpowiedzUsuń
  18. @Anudzka, z tego co dziewczyny piszą wyżej to 26 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja dziś napisałam ze mam ban na zakupy...:/

    OdpowiedzUsuń
  20. promocja dość fajna; ale słyszałam wiele opinii, że lakiery Essie z S-Pharm mają kiepską jakość. Chyba chodzi o złe przechowywanie. Ale nie wiem jaka jest prawda, bo nie kupowałam lakierów essie w S-Pharm

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze kilka takich promocji i będą miała w domu całą szafę :D Mam swoje typy i prawdopodobnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. P.S. Moje Essie z Super-Pharm mają bardzo dobrą jakość, z wyjątkiem jednego egzemplarza, a w kolekcji mam 24 sztuki, z czego jakieś ok.15 kupionych w SP. Trzymają się długo, nie glucieją i generalnie wszystko z nimi ok. Czasami jedynie odrobinę się rozwarstwiają i to przyznaję. Choć nie robi to moim zdaniem różnicy w jakości, ale czasami zniechęca do zakupu, jak widzę taki lakier w sklepie. Mimo wszystko te, które mam u siebie i które mają tendencję do rozwarstwiania są mimo to jak najbardziej pełnowartościowe.

    Mam też kilka sztuk kupionych od dystrybutora na targach i z nimi dzieje się to samo, więc nie wiem czego to kwestia. Najlepsze wizualnie są chyba Essie w Hebe. Nie przypominam sobie żadnego rozwartstwionego. A Douglasa bojkotuję. Nie dam 50zł za lakier, który dwa sklepy dalej kosztuje 35zł...

    OdpowiedzUsuń
  23. Karotka, fajnie, że wszystko tak dokładnie opisałaś :))

    Żałuję tylko, że przegapiłam promocję na essie w HEBE :(

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawa promocja. Zastanowię się czy się na nią skusić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo, no to już wiem, gdzie skierować swoje kroki :D Dzięki, Em, za cynk! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. to chyba trzeba odwiedzić SP :D tak myślałam ze długo nie wytrzyma w swoim postanowieniu "nie kupować nowych lakierów" :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiepska ta promocja, w hebe esiaki są za ok 25 zł

    OdpowiedzUsuń
  28. Powstrzymuje mnie to, że musiałabym mieć tę kartę lifestyle.
    Kiedyś promocje były dla wszystkich, teraz co lepsze dla posiadaczy karty- ja czegoś takiego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.