piątek, 1 lutego 2013

Nowa odsłona lakierów Catrice Ultimate Nail Lacquer (+ nowe zapachy essence)

Już jakiś czas temu mogliśmy zobaczyć zapowiedź wiosennych nowości marki Catrice. Dziś pojawiły się także zdjęcia odświeżonej serii lakierów. Nazwy istniejących wcześniej odcieni zaznaczone są kursywą.

01 Fuchsiarama | 02 Pimp My Shrimp | 03 Papa don't Peach | 04 Orange Utan | 05 Earnie & Birdy

06 Oh my Goldness! |  07 Genius in the Bottle | 08 Goldbusters | 09 Hugo Moss | 10 I' m not a Greenager

11 Miss Piggy's BF | 12 Walk the Lime | 13 Shopping Day at Bluemi | 14 Purple Reign | 15 Denim Moore

16 George Blueney | 17 Caught on the Red Carp | 18 Bloody Mary to Go | 19 Fred Said Red | 20 Meet me at Coral Island

21 Rosy One More Time | 22 Bricky Mouse | 23 The Monkey Gets Funky | 24 The Glamoure X Factor | 25 Robert's Red Ford

26 Raspberryfields Forever | 27 The Pinky and the Brain | 28 You Better Think Pink | 29  Will you Berry Me? | 30 Lilatric

31 Even More Heavy Metallic | 32 The Dark Knight | 33 In the Armee Glow | 34 Squeeze Me | 35 Petrolpolitan

36 Mint me Up | 37 The Effect Maker | 38 Vino Tinto | 39 Black to the Routes | 40 I'm Dynamite

01 Karl Says Tres Chic | 02 Don't Tell Mademoiselle! | 03 Meet me a Paris | 04 Apropos Coco

05 Bonjour Cherie! | 06 My Cafe au Lait at Notredame | 07 Cotton Candy at Eiffel Tower
www.fairytalemarie.blogspot.com

Muszę przyznać, że niektóre z nich wyglądają (i brzmią) bardzo zachęcająco. Mam jednak duże uprzedzenie do lakierów Catrice i nie wiem, czy zdecyduję się wypróbować ich nową odsłonę.

Em

P.S. I jeszcze dodatkowa ciekawostka - trzy nowe zapachy essence.

\

45 komentarzy

  1. kilka lakierów wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojemność pewnie mniejsza, a lakiery będą droższe.. Ciekawe, jak będą wyglądać na żywo, bo nowości od Catrice odbiegają od zdjęć w internecie promocyjnych i tych w sklepie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery są BOOOSKIE!!!!!! Pozdrowienia z Białegostoku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja właśnie wczoraj kupiłam sobie kolorek pimp my shrimp 02

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka kolorów wpadło w oko, ale pewnie poczekam na recenzję :P
    No i muszę wzmocnić pazurki, bo ostatnio coś się szybko łamią :(

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że nie ma dostępnych w mniejszej pojemności.. bo podoba mi się kilka odcieni ale takich okazjonalnych a nie codziennych.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Theagnes87, ale już w nowej numeracji, czy jeszcze w starej (820)?

    OdpowiedzUsuń
  8. @aniasmok, mam niestety ten sam problem, zaczynam kurację odżywką Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że lakiery Catrice są kiepskie, bo niewątpliwie kolory urzekają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię lakiery z catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki ładne, ale nie lubię ich lakierów, bo szybko znikają z paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze z Catrice chyba nie miałam żadnego lakieru ;)
    Jestem bardzo ciekawa tych nowych zapachów od Essence.

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa tych matowych lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie lakiery mogłyby mi przypadkiem wypaść z ekranu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm... zastanawiają mnie te zapachy z Essence - czy są ładne i jak długo się utrzymują... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zapachy Essence ładnie wyglądają, ciekawe czy zapach też ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ostatnio w ciągu jednego dnia przejrzałam cały Twój blog. Świetne źródło informacji, widzę, że również jesteś fanką Catrice. moja bratnia dusza... a czy używałaś może pudru sypkiego z Catrice oraz bazy pod cienie? Pytam, bo może są godne uwagi. POZDRAWIAM!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście lakiery wyglądają zachęcająco ale tak jak Ty kiedyś się do nich zraziłam i chyba będę musiała mieć naprawdę dobry dzień aby kupić go od nich :) ale kto wie nie wykluczam że kiedyś mi się zdarzy :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tego środkowego zapachu essence. A co do lakierów, wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A kiedy beda available?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory ładne, ale nie wiem, czy się na któryś skuszę ;)

    Zostałaś otagowana :)

    http://kres-czasu.blogspot.com/2013/02/tag-versatile-blog-odsona-druga.html

    OdpowiedzUsuń
  22. lakiery mają niesamowite nazwy, ja je lubię, więc pewnie się na jakiś skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. @Bella, zgadzam się, z nazwami rzeczywiście się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
  24. @Abi, dziękuję za miłe słowa! Pudru nie miałam, ale kupiłam kiedyś bazę pod cienie (taką z pacynką) i nie polecam, do Urban Decay się nie umywa.

    OdpowiedzUsuń
  25. @Anonimowy, lakiery wejdą do asortymentu razem z innymi nowościami. Możliwe, że jeszcze w lutym.

    OdpowiedzUsuń
  26. nazwy świetne :)
    pare lakierów wpadło mi w oko, może się na któryś zdecyduje ;)

    Pozdrawiam,
    Linciule

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja lubię lakiery Catrice w starej wersji, ale nie wszystkie ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się kilka razy "nacięłam" na lakiery Catrice, więc chyba nowej odsłony nie wypróbuję. Ale nie powiem niektóre kolory są naprawdę zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kolorki fajne, ale nie przepadam za lakierami Catrice

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio natknęłam się w lubelskiej naturze na zapachy essence i dla samej nazwy kupiłam "like a walk in the summer rain" - jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  31. 07 Genius in the Bottle może być ciekawy, lubię takie niejednoznaczne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  32. 20 Meet me at Coral Island. Cudny! <33

    OdpowiedzUsuń
  33. 18.Bloody Mary to Go mmmm uwielbiam czerwienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Może 03,21,28- zalezy jak wypadną na żywo.
    Muszę spojrzeć na serię ultimate nude- bo nic jeszcze z niej nie mam.
    A kupiłaś zapachy z poprzedniej le essence?

    OdpowiedzUsuń
  35. @Alena, jeśli chodzi Ci o tę serię zapachów essence, to jest to stała oferta, ale jeszcze żadnego z nich nie wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja z kolei bardzo lubie lakiery Catrice :) 02,09, 11 i 17 bardzo mi się podobają, ale zobaczymy jak wypadną na półce :)
    Może raz na miesiąc pozwole sobie na jeden z nich :) Do lata będe mieć pełną kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Już czuję wiosnę:D piękne te kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  38. "Nudne" odcienie wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne są te lakiery:) kilka wpadło mi w oko być może sie w jakiś zaopatrzę:) chociaż moja "kolekcja" już jest nieco za duża:)

    OdpowiedzUsuń
  40. a ja się natomiast zachwyciłam moim pierwszym lakierem Catrice i z niecierpliwością czekam aż wypróbuję następny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.