niedziela, 24 lutego 2013

Wycofywany produkt essence, który trzeba mieć w swojej kolekcji

Co roku na przełomie lutego i marca essence wymienia część asortymentu w swoich szafach. W styczniu pokazywałam wam listę wycofywanych produktów i pisałam, na co według mnie warto zwrócić uwagę. Trochę się powtórzę, ale zapewniam, że warto. 

Wycofywane produkty essence wiosna/lato 2013 (moja kolekcja)
Jak wiadomo, produktów essence przetestowałam w swoim życiu bardzo dużo. Znalazło się wśród nich trochę bubli, jednak ze zdecydowanej większości byłam mniej lub bardziej zadowolona. Są też takie kosmetyki essence, które bez wątpienia należą do moich ulubionych, a jeden z nich niedługo zostanie wycofany.

Mowa oczywiście o topperze w odcieniu 03 hello holo  z serii nail art special effect!


Wciąż nie jesteście do niego przekonani? Nic dziwnego, bo efekt, jaki daje, jest nie do uchwycenia na zdjęciach. Zapraszam więc do obejrzenia filmiku:



Jeśli lubicie błyskotki i holograficzne efekty na paznokciach, a nie macie w swoim zbiorze tego lakieru, czym prędzej wyruszcie na polowanie do drogerii. Jest szansa, że jeszcze gdzieś zostało kilka sztuk do kupienia. 

Nowości essence powoli zaczynają pojawiać się w sklepach, a na moim blogu zadebiutują w najbliższym tygodniu. Na razie testy trwają w najlepsze :)

Em

49 komentarzy

  1. Muszę koniecznie nabyć ten puder transparentny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zaopatrzyłam się w bazę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. @Kasia Szymańska, którą? Tę do paznokci, czy do twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak z nowościami Catrice? Pojawiły się już?

    OdpowiedzUsuń
  5. @Beauty_Station, jeszcze nic takiego nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro mam nadzieje, że uda mi się wejść na chwilę do Natury i że będą jakieś nowości :)

    U mnie jest sporo starszych kosmetyków. Na przykład są linery - zielony i fiolet (wiem, że wiele osób je chciało kupić jeszcze!). Ja też, ale odkręciłam je przy kasie i podziękowałam, bo miały dziury jakby jakimś rylcem porobione... Nie wiem jak ktoś testował te linery...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już mam dwie nowości, pokazywałam dzisiaj na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @Bella, pewnie dlatego jeszcze nikt ich nie kupił :) Niestety w Naturach leży sporo takich starych, niepełnowartościowych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Puder wycofuja? A dlaczego? Taka szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przeżyję hello holo jak oni mogli:|

    OdpowiedzUsuń
  12. @Mika.Lifestyle, na jego miejsce zostanie wprowadzone nowa wersja.

    OdpowiedzUsuń
  13. @Karola, też zadaję sobie to pytanie. Wydaje mi się, że był to jeden z bardziej popularnych produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko nie mów że fix&matte wycofują;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na te nowości od Essence, mam kilka na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Annabelle, wprowadzają jego nową wersję sypką i prasowaną.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wycofywanych miałam błyszczyk Marble Mania w kolorze Coral Whirl. Najpierw go kochałam, potem zaczął mnie podrażniać i oddałam mamie. Dobrze, ze je wycofują.

    OdpowiedzUsuń
  18. W pt byłam w Naturze, ale jeszcze nic nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. @Hikki, te błyszczyki były okropne, rzeczywiście nie ma czego żałować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Puder wycofują? :(
    Muszę więc kupić, a planowałam dopiero po zużyciu pudru E.L.F

    OdpowiedzUsuń
  21. Ufff, doczytałam, że bedzie następca :)

    Tylko czy równie dobry?

    OdpowiedzUsuń
  22. A podobno taki motyw teraz jest w modzie :) Ja nie lubie brokatów na paznokciach głownie ze względu na katorge przy zmywaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety już nie mogę znaleźć tego toppera :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja czekam z niecierpliwością na nowości :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się w stu procentach, ten topper jest cudowny. Mam co prawda praktycznie nową buteleczkę, ale rozważam zrobienie zapasu.. Wycofują teraz też copperize me! i nad nim też dumam, jednak ten brąz mnie przekonuje trochę mniej. Szkoda, że one są głównie dostępne w Naturach, oni nigdy nie robią przecen na wycofywane produkty :/

    OdpowiedzUsuń
  26. @Kamila, myślę, że nie powinny się bardzo od siebie różnić, ale kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  27. @Adrianna, kawałek folii aluminiowej i każdy brokat schodzi bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello holo faktycznie powinno się mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam ten topper i go wielbię;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jutro muszę pójść do natury i zobaczyć czy są już jakieś nowości.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze, że go mam, przynajmniej nie muszę teraz polować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja nie mogę się doczekać kiedy nowości zaczną pojawiać się we Wrocławiu. Chociaż może już są ale nawet o tym nie wiem :D.

    OdpowiedzUsuń
  33. puder ma pojawić się w wersji prasowanej. Chyba, że coś pomieszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. @Milky chocolate, będą dwie wersje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę się wybrać do Hebe. A nuż upoluję jakieś ciekawe lakiery. Zapomniałam o tym, że co roku niektóre produkty Essence trafiają na wyprzedaż, a w ich miejsce pojawiają się nowe kosmetyki. Nie mogę przeoczyć takiej okazji do obkupienia się w lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście jako początkująca(?) lakieroholiczka posiadam ten topper, ostatnio coś nie mam humoru na brokaty, ale ten ma w sobie zdecydowanie to "coś" i na pewno jeszcze nie raz po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W pudrze będzie tylko zmiana opakowania czy też formuły? Bo mnie obecna wersja za bardzo wysuszała.
    Ten lakier do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. @weak-point, niestety nie wiem, czy będzie zmiana w składzie. Pewnie trochę tak, bo po co mieliby robić nową wersję? Choć kto wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki za te wpisy o Essence. Pewnie inaczej nie wiedziałabym o wycofaniu tych kosmetyków. No i mogę być spokojna, że ten puder transparentny nadal będzie i nawet również w wersji prasowanej. Na pewno zakupie. Dzięki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam ten top, rzeczywiście szkoda że go wycofują.Chyba zaopatrzę się w jeszcze jedną buteleczkę na zapas:)

    OdpowiedzUsuń
  41. @Agnieszka L, nie ma za co! Cieszę się, że z nich korzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam kiedyś ten puder sypki, ale mnie zapchał..

    OdpowiedzUsuń
  43. oj takie błyskotkowe lakiery są cudowne;)!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nawet nie wiedziałam, że aż tyle produktów będzie wycofywanych! Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja już nie mam dostępu do tych rzeczy: Aster zamknęli, w Douglasie są cały czas te same, niezbyt ciekawe rzeczy, a w Tesco Extra jeszcze starsze i nic nowego ;c oczywiscie pudrów nigdzie tez juz nie ma, dobrze ze chociaz jeden kupilam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.