poniedziałek, 11 lutego 2013

Najpopularniejsze polskie blogi kosmetyczne (luty 2013)

KLIKNIJ, ŻEBY PRZEJŚĆ DO NAJNOWSZEJ EDYCJI RANKINGU 2015

Przed wami czwarta edycja listy najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych. Miałam zrobić ją dopiero za jakiś czas, ale zwrócono mi uwagę, że część blogów już nie istnieje, lub dawno nie pojawił się na nich żaden wpis. Zaktualizowane dane pozwoliły mi stworzyć ranking, w którym znajdziecie sporo nowych adresów.


PRZYPOMINAM! Pod uwagę wzięłam tylko blogi z blogspotu, ponieważ tylko na nich funkcjonuje obserwowanie. Wiadomo, że nie zawsze ilość obserwatorów przekłada się na rzeczywistą jakość i popularność bloga, jednak był to na razie najłatwiejszy sposób zrobienia takiej listy. Najbardziej miarodajne byłoby porównanie ilości wyświetleń, jednak tylko część osób je publikuje. Uwaga - nie jest to w żadnej mierze ranking najlepszych blogów, pamiętajcie o tym! Ot, tylko taka statystyczna ciekawostka :)

Na liście znalazły się blogi, które były aktualizowane w ciągu ostatniego miesiąca, a tematy przynajmniej połowy z dziesięciu najnowszych wpisów są "kosmetyczne".

Jeśli znacie jakiś blog, który powinien znaleźć się na liście, a go tam nie ma, dajcie znać w komentarzach (blog z numerem 150 ma 583 obserwatorów). Wezmę to pod uwagę przy aktualizowaniu danych. Liczby pochodzą z 10 lutego 2013.

(kolejność alfabetyczna)
1001pasji


(kolejność alfabetyczna)

Jeśli macie uwagi, propozycje, lub pomysły dotyczące wyglądu przyszłych rankingów, dajcie znać. Co sądzicie o nowych warunkach obecności na liście? Może jakiś byście dodali (np. min. 10 wpisów w ciągu ostatnich trzech miesięcy)?

Em

177 komentarzy

  1. ja Cię proszę, wpisuj mnie jako Obsession ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę się zaraz za przegląd ''nowych twarzy'' :) Kolejny raz napiszę, że odwalasz świetną robotę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na ten wpis :)) Ze wszystkich 3 list znam sporadyczne blogi, ale koniecznie musze przejrzeć całą złotą listę :) I miło jest zobaczyć się wyżej, niż poprzednio, czyli wśród srebrnych wyróżnionych blogów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Geezus cały czas złoto:D ale mam radoche:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)

    Dziękuję za czas włożony w realizację tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję kolejny raz za złoto :)
    Podziwiam , tyle pracy

    OdpowiedzUsuń
  7. ojoj :)
    załapałam się i ja :)
    bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Obsession, przepraszam Cię, ale nie ogarnę wpisywania wszystkich nazwami blogów, bo nie wszyscy je mają tak sprecyzowane :\

    OdpowiedzUsuń
  9. na liście wiele znajomych twarzy :) Gratulacje dla dziewczyn :)))
    a my jak zawsze mamy ze sobą problem, bo jak się jest lifestyle to też sie o kosmetykach pisze (zakładka 'beauty': http://lenalona.blogspot.com/search/label/uroda) ale się kosmetycznym nie jest ;)
    Buźka, Lona

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję dziewczyny! Pracy dużo, ale uwierzcie, że miło było tak się po sesji odmóżdżyć cyferkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w sumie też funkcjonuję jako Let's Talk Beauty, ale jak dobrze, że wciąz się łapię :D

    kolejny raz podziwiam te robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @smykusmyk, gratuluję, "nowa twarzo" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @LenaLona.blogspot.com, rzeczywiście trochę za mało u was kosmetyków, ale dziękuję za link, blog wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Let's Talk Beauty, tak jak napisałam Obsession, wiem, że wiele z was funkcjonuje pod innymi nazwami/nickami, ale jest mi najłatwiej ogarniać wszystko adresami blogów.

    OdpowiedzUsuń
  15. znów jestem na liście! super!
    gratuluję pozostałym Blogerkom :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ...w każdym razie w drewnianej siedemdziesiątce jestem na pewno.

    Mnie tam cieszy moja niszowa popularność: dwa lata pisania, nieco ponad dwiesta osób, a ja szaleję za każdą z Nich i nadal kocham pisać! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ta tylko marudzę, mam z tyłka adres to tak jest :D

    OdpowiedzUsuń
  18. *o cholera, ja przecież nie jestem blogiem kosmetycznym! Przepraszam, nic nie mówiłam, jakby co :D :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju! Sreberko! Jesteś mega z tymi rankingami, Em!

    OdpowiedzUsuń
  20. @Zajęczak, no i widzisz, w tym tkwi Twoja moc, bo zobacz ile popularnych blogów zostało porzuconych... Jak nie ma przyjemności z pisania, to i piętnaście tysięcy obserwatorów nie pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mojego nie ma ale to rozumiem bo mam chwilowy zastój i przerwę w blogowaniu, ale uważam że dobrze że wzięłaś pod uwagę aktywność :) gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No i jestem w brązowej pięćdziesiątce, co za zaszczyt! :D Mam nadzieję, że do następnego rankingu uda mi się podskoczyć rangę wyżej ;)
    Świetna robota, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  23. @Obsession, ja tam lubię Twój adres, zawsze go sobie rozwijam w głowie i tak ładnie brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  24. @kascysko, pniesz się w górę, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @merczens, wracaj do blogowania i więcej kosmetycznych postów poproszę! :) Mam nadzieję, że pojawisz się znowu w kolejnym rankingu.

    OdpowiedzUsuń
  26. @Ev, bardzo się cieszę, że się tu pojawiłaś, kibicowałam Ci od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Większość blogów znam, a z chęcią popatrzę na nowe twarze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki serdecznie po raz drugi na liście:)

    OdpowiedzUsuń
  29. juuupiiiiii wskoczyłam w brązy pierwszy razzzz :-)))))) co ja paczeeeee!

    hihihi

    OdpowiedzUsuń
  30. @jagoo-peppermint, :)) Cieszę się, że to dla Ciebie taka miła niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Poleciały mi łzy ze szczęścia.

    Dziękuję, choć mnie tam nie powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ranking i świetna robota :)
    Mam nadzieję, że kiedyś i ja do niej dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Em, świetna robota, podwójny złoty medal dla Ciebie :)
    Miło znaleźć się w tak doborowym towarzystwie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Awansowałam do sreberka :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. @idalia, no wreszcie ktoś i mi przyznał jakiś medal, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. pomogę Ci "Somethingtodo" to jasność ale wybrałam z uwagi na utwór Depeche Mode a ff fast fashion, czyli mój stary nick i wyszło masełko maślane :D

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem :)))))))))))))))))))))))))))))) ach :D

    OdpowiedzUsuń
  38. @Obsession, cicho bądź, ja wiem, że to jest "something to do for fun" i już :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna robota! bardzo miło znaleźć się na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Awans? Miło się znowu tu zobaczyć :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ile nowości do oglądania :D Może następnym razem i mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  42. @Oliwia, jesteś już uwzględniona na liście, którą sprawdzam przed każdą kolejną aktualizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajnie, że robisz takie rankingi, zawsze kogoś ciekawego dzięki temu znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Em, po raz kolejny podziwiam za stworzenie rankingu! :) Jest mi niezmiernie miło znaleźć się w złotej 50 po raz kolejny! :) W dodatku w tak doborowym towarzystwie:) Lecę pozaglądać na blogi, których nie znam :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Ufff, udało mi się utrzymać w srebrnej pięćdziesiątce mimo mojej dłuższej nieobecności, miło :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oo miło mi, że znalazłam się w brązowej pięćdziesiątce :))

    OdpowiedzUsuń
  47. No i motywacja jest, aby znaleźć się chociaż na brązowej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Już się zabieram za przeglądanie :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Nonono ;) Może i ja się kiedyś na liście znajdę :D:D A tymczasem sprawdzę, czy wszystkie je znam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. jestem:) jak milo:) to teraz czytam te blogi na ktore jeszcze nie trafilam. Uwielbiam to Twoje zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ech, może kiedyś trafię na taką listę ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobra robota :) Fajnie poznać nowe blogi.

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajnie :)
    Bardzo pracochłonny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajnie byłoby się znaleźć na takiej liście :D To duża motywacja! Prowadzę boga już prawie 2 lata, ale miałam przeprowadzkę i niestety mało czasu dlatego u mnie słaba aktywność ;c ale rankingi motywują, żeby się do nich dostać :D Ide oglądać blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Miło mi znaleźć się w tak fajnym gronie :) O dziwo jest kilka blogów których jeszcze nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja Cię podziwiam za te zestawienia, ile pracy i czasu trzeba w to włożyć O.O

    OdpowiedzUsuń
  57. lubię te rankingi...część dziewczyn znam i obserwuję od dawna. Ciekawe na którym znalazłby się mój przedszkolak...pewnie w granicach 2000 miejsca...hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. miło się znaleźć w złotej pięćdziesiątce :)

    OdpowiedzUsuń
  59. @Agnieszka, jeśli wstrzelę się w dobry moment (a tym razem tak było), to mnie taka zabawa z cyferkami odstresowuje :) Kiedy indziej rzeczywiście byłoby to po prostu nudne i bardzo pracochłonne, ale wtedy na pewno bym się za to nie brała :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Rozumiem, ze ten ranking obejmuje wyłącznie blogi z Blogspota? Szkoda... :) Na prywatne domeny tez warto zaglądać. Polska blogosfera jest większa niż Blogspot. Gratulacje dla pierwszej setki! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Brakuje mi tu Pauli z onelittlesmile :) Chyba, że mi na oczy już pada, a to możliwe. :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajny i pracowity post.wyobrazam sobie ile ci to czasu musialo zajac.Wiele blogow z tej listy znam,czytam i lubie,jest takze duzo blogow ktorych nigdy wczesniej nie mialam okazji odwiedzic ale dzieki temu wpisowi napewno tam zajrze ;) Gratuluje dziewczyny!!! Wspaniale podium ;) Moze i mnie sie uda kiedys na takowym zablysnac ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajny ranking:) Gratuluję wszystkim z listy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. znam ponad połowę :) resztę poznam :P

    OdpowiedzUsuń
  65. dziękuję bardzo ! miło widziec siebie wśród tak znanych i lubianych 'twarzy' ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zaniedbujesz nas moja droga. Czyżby zabawa w blogerkę cie zaczynała nudzić?

    PS. Jestem ciekawa czy kiedyś znajdę się na twojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  67. A ja znowu w sreberkach! :) Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wykonujesz ogromną pracę podliczając nasze blogi - rewelacja!

    Ale mi poprawiłaś humor tym złotkiem :]

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajny pomysł :) Niektóre bloggerki znam i śledzę na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  70. Będzie gdzie pozaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bycie w brązowej 50 to i tak zaszczyt :))
    Buziaki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak zwykle kawał dobrej roboty, Em!

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję! Pierwszy raz jestem w tym rankingu i cieszę się jak male dziecko! :) Mnóstwo pracy w to włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Fajnie ,że wypisałaś tu wiele blogów, bo dzięki Tobie napewno na wiele z nich zajrzę z przyjemnością :)
    Zrobiłaś kawał świetnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluje dziewczyny serdecznie. ja nawet o wyróżnieniu nie śmiem marzyć.

    OdpowiedzUsuń
  76. kilkanaście znam, a resztę poznam dzięki temu postowi :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny ranking :)
    I zabieram się za przeglądanie tych , których jeszcze nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  78. To mam teraz zajęcie na cały wieczór:) musiałaś się bardzo napracować przy tym. Uwielbiam te rankingi i mam cichą nadzieję, ze kiedyś uda mi się wbić na tą listę :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Po raz pierwszy załapałam się do zestawienia.. Bardzo mi miło :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Zdaje mi się, że awansowałam:) Jak miło. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  81. Jestem zaskoczona i szczęśliwa, że znalazłam się w tak zacnym gronie. Serdecznie dziękuje i gratuluję pozostałym dziewczynom:)))

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratulacje :)
    Dużo pracy włożyłaś w to zestawienie, ale blogerki w rankingu są na pewno zadowolone :)
    I mogę poznać kolejne nowe blogi :D

    OdpowiedzUsuń
  83. Wow! Podziwiam za taki kawał dobrej roboty :) Świetne źródło blogowych poszukiwań. Kilka wymienionych blogów czytam regularnie, resztę muszę sprawdzić. Może za czas jakiś i ja wpadnę do którejś pięćdziesiątki, ale to jeszcze dłuuuga droga przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo fajny ranking. Podziwiam za wkład pracy włożony w jego powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Super robota Em :)

    Ja wypadłam z obiegu na dobre 3 miesiące- wstyd i hańba :(
    Dziś pojawił się pierwszy mój post po nieobecności i mam nadzieję, że za miesiąc znów pojawię się na liście :)

    Pozdrawiam i biorę się za przeglądanie

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuje. I wielki szacun za wykonanie tej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. @Beautyteller, przeczytałaś w ogóle wpis?

    OdpowiedzUsuń
  88. @Aguteńka, Paula stety/niestety jest ostatnio bardziej lifestylowa niż urodowa. Sama nie wiem, czy ten limit 5/10 postów kosmetycznych jest dobry, dlatego pytam was o zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  89. @Panna Marchewka, to o zaniedbywaniu to o mnie? Bo nie bardzo łapię o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  90. @lajfstyle, świetna wiadomość! Już myślałam, że porzuciłaś bloga na dobre.

    OdpowiedzUsuń
  91. ojej, jestem :) ciesze się :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Wciąż nie mogę wyjść z podziwu,że wszytko tak świetnie ogarniasz,gratuluję i dziękuję Em:-)

    OdpowiedzUsuń
  93. @Baqsia8212, nie ma za co dziękować, to tylko wyniki waszej pracy wkładanej w blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Chciałabym się kiedyś tutaj znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ooooooooo dobra robota! :) Wiele z tych blogów obserwuję :) Może i ja się kiedyś znajdę ^^ :) Fajnie by było :)

    OdpowiedzUsuń
  96. czyli, że już nie jestem godna miana blogerki kosmetycznej? ;))

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję wszystkim z listy. To duże wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  98. @Paula, sama nie wiem jak to w przyszłości rozwiązać, bo jeszcze nikt nie podjął tematu "od kiedy blog zaczyna być blogiem kosmetycznym". Może Ty masz jakiś pomysł? :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Dziękuję po raz kolejny :)
    Muszę powalczyć o złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  100. Wlasnie zobaczylam liste.. :) I znow mi milo! I jak zwykle, mnostwo pracy wlozylas w zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  101. Od paru dni zastanawiałam się, kiedy wrzucisz uaktualnioną listę:) Dzisiaj się doczekałam zaktualizowanej ciekawostki statystycznej;) Chyba jestem w miarę na czasie, bo nie kojarzę tylko 6 blogów. Część z nich po raz pierwszy pojawiła się w Twoim zestawieniu.

    Gratuluję wszystkim blogerkom, które trafiły na tę zaszczytną listę:)

    OdpowiedzUsuń
  102. @karminowe.usta, no to rzeczywiście jesteś dobrze zorientowana, bo przyznam, że ja całkiem sporo z tych blogów poznałam po raz pierwszy (pewnie już mi mignęły przy robieniu wcześniejszych rankingów, ale na takim etapie ich nie zapamiętuję). Za każdym razem dziwi mnie, jaka ta urodowa blogosfera jest ogromna!

    OdpowiedzUsuń
  103. Nie dowierzam, jestem na liście w brązach. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  104. Zawsze, kiedy przeglądam przygotowywane przez Ciebie listy, zastanawiam się, czy będę. Ale rozumiem, że moja tematyka jest zbyt wąska. I piszę to bez krztyny żalu, czy sarkazmu. Poważnie rozumiem Twój punkt widzenia.
    Naprawdę podziwiam pracę, którą w to wkładasz.

    OdpowiedzUsuń
  105. To Twój ranking, Twoje podwórko, Twoje zasady i tego się trzymaj, ja sama zdaję sobie sprawę, że mojego bloga trudno już nazwać kosmetycznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. @Sabbath, no czemu nie napisałaś wcześniej?! Oczywiście, że znalazłabyś się na liście. Nie wiem jak to się stało, że do tej pory nie wpisałam Cię na listę do sprawdzania :\

    OdpowiedzUsuń
  107. @Paula, tak czy inaczej, Twój blog jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Podziwiam za chęci, gratuluję też wszystkim :))
    Jakoś mi w tym rankingu brakuje Agi (nieesi25 z yt), wydawało mi się, że ma dużo czytelników..

    OdpowiedzUsuń
  109. @Karo, to prawda, następnym razem się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Wow! Tym razem srebro:) Ależ mi miło:)
    Dziekuję:*

    OdpowiedzUsuń
  111. mi trochę jeszcze brakuje :D może kiedyś i ja się tu znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  112. aczkolwiek jeśli chodzi o statystyki liczba obserwujących nie jest głównym kryterium (który świadczy o tym czy blog jest fajny czy nie itp.) - najlepiej by było porównywać statystyki z http://www.google.com/analytics/ tam masz wszystko od liczby osób wchodzących, powracających, czasu ile spędzają na blogu... polecam się z tym zapoznać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. @Paulina, przeczytałaś treść wpisu?

    OdpowiedzUsuń
  114. Ty to wszystko czytasz/czytałaś? woooow ;P

    OdpowiedzUsuń
  115. Miło znaleźć się na liście:)

    OdpowiedzUsuń
  116. wypadlam z obiegu bom wordpressowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Jestem godna podziwu ile pracy wkładasz w ten ranking :-)!

    OdpowiedzUsuń
  118. Mozna Ci piwko poslac za prace?:D

    OdpowiedzUsuń
  119. Rewelacyjny pomysł! Mam nadzieję, że mój blog dołączy do tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Podziwiam Cię za ten kawał roboty, który odwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Jestem i ja:) Dziękujemy za pracę, którą musiałaś w to włożyć.

    OdpowiedzUsuń
  122. @xbebe18, najlepiej to mnie zaproś do siebie na piwko, chętnie wpadnę do juesej :D

    OdpowiedzUsuń
  123. @Blog o modzie i urodzie, jeśli przeczytałaś wpis, to wiesz, że Twój blog raczej się tu nie znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  124. Po raz kolejny wielkie ukłony w Twoją stronę Em. Jest mi niezmiernie miło, że znów znalazłam się na złotym podium :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Kochana dziękuję za wyróżnienie:*

    OdpowiedzUsuń
  127. znaleźć się na takiej liście- wow! :D

    OdpowiedzUsuń
  128. @Rusaaa12, nie brakuje Ci tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Lusterko, chetnie- niech sie zbiora blogerki,ktore lubie i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  130. @xbebe18, "spotkanie blogerek kosmetycznych u xbebe", to byłoby coś :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Przy każdej nowej liście nie mogę wyjść z podziwu ile pracy w to wkładasz, nie śpisz po nocach czy jak? :D

    OdpowiedzUsuń
  132. @uroda i włosy, wystarczy jeden weekend i już :) Z przespanymi nocami!

    OdpowiedzUsuń
  133. Świetna sprawa z tym rankingiem :) zawsze znajduję nowe blogi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  134. @Łucja z Agulkowego Pola, bardzo się cieszę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  135. O awansowalam :D. Dobra robota, przydatna lista i mile wyroznienie dla blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Świetna lista i kawał dobrej roboty, gratuluję wszystkim dziewczynom i... marzę, że może i mi się kiedyś uda wskoczyć choćby do brązowej pięćdziesiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  137. @Kara Wu, nie brakuje Ci dużo, więc kto wie - może w następnej edycji? :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Dzięki Ci za to zestawienie, bo zawsze można poznać jakieś ciekawe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  139. @dezemka, taki właśnie był główny cel :) Nie ma za co!

    OdpowiedzUsuń
  140. Dopiero teraz zobaczyłam wpis!:) Jak mi miło, że znalazłam się na liście:) Dzięki Em!:)

    OdpowiedzUsuń
  141. @Mavia, oczywiście nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Em.... podziwiam, za ogrom włożonej pracy, może mi się uda znaleźć w kolejnym zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście będzie mi milo znaleźć się na liście do uwzględnienia w kolejnym zestawieniu:)

      Usuń
  143. ooo mnie też nie ma :PP ale sie nie gniewam, i tak mnostwo pracy w to włożyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  144. @Aniamaluje, wezmę Twój blog pod uwagę, kiedy będę uaktualniać listę :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Ogrom pracy musiałaś włożyć w stworzenie tej listy, podziwiam i dziękuję! Najlepszy spis, na jaki trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  146. @Gapa, bardzo dziękuję za tak miłe słowa! Cieszę się, że lista się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  147. @MANIA w świecie lakierów, oczywiście będziesz uwzględniona :)

    OdpowiedzUsuń
  148. czytam wiele z tych blogów i doceniam pracę blogerek i Twoją, że je spisałaś i pogrupowałaś w jednym miejscu. Dla mnie osobiście to ogromne źródło wiedzy

    OdpowiedzUsuń
  149. Ale ja mam zapłon! Dopiero teraz odkryłam, że mój blog miał zaszczyt znaleźć się w rankingu :)

    OdpowiedzUsuń
  150. @Urodowa Działaczka, bardzo się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Buu.. a mojego nie ma :) A mam 904 obserwatorów ^^

    OdpowiedzUsuń
  152. @mysia m, właśnie uaktualniam listę, więc na pewno wezmę pod uwagę Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  153. chciałabym abyś przyjrzała się mojemu blogowi - to byłoby wyróżnienie być tutaj :)))

    OdpowiedzUsuń
  154. @Marta, fajnie, że się odezwałaś. Na pewno wezmę Twój blog pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  155. No pięknie, pięknie. Ciekawe czy mój blog się tak w przyszłości rozwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  156. cudem by było posortować teraz jeszcze te blogi wg kategori albo nadać im jakieś tagi... ja np. chętnie poznam nowe blogi dziewczyn zmagających się z cerą z niedoskonałościami na twarzy :/

    OdpowiedzUsuń
  157. a mój świeżaczek? :P

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. Mam nadzieję, że w przyszłych notowaniach znajdzie się i mój blog ;)

    http://thisis-katie.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  159. Uwielbiam takie rankingi:) W takim razie i ja polecam pewien blog do przyszłych notowań:)
    http://urszulabrumer.pl/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  160. http://abstrakcjapiekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. mam nadzieje ze w przyszłym roku bedzie to marzenie do spełnienia dla mnie i dla mojego bloga? http://kinguskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. siempre-la-belleza.blogspot.com jest blogiem prywatnym (od paru miesięcy na pewno) i tym samym nie może być w lutym tego roku jednym z najpopularniejszych.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.