czwartek, 14 lutego 2013

Jak zrobiłam interes życia, czyli promocyjno-walentynkowe zakupy

Walentynki to idealne święto, żeby wymyślić kolejną super promocję i namówić klientów na zrobienie jeszcze większych niż zwykle zakupów. Nie będę udawać, że sama się na to nie nabieram :) Wiedząc, że mogę trochę "zaoszczędzić" (złota zasada mówi, żeby kupować jak najwięcej, wtedy obniżka będzie dostatecznie duża), wybrałam się rano na zakupy. Wróciłam z nich bardzo zadowolona i pomyślałam, że może i wy skorzystacie z którejś walentynkowej promocji.


Bershka
W wybranych sklepach Bershka do każdego zakupu dodawana jest dziś pomadka marki Manhattan.

Wróćmy więc do tytułowego interesu życia, który dziś zrobiłam. Poza nową kolekcją, w sklepie znajdowała się resztka mocno przecenionych już rzeczy z wyprzedaży. Tam też wpadła mi w ręce letnia sukienka w kokardki i już po przymierzeniu jej wiedziałam, że to będą udane zakupy. Przy kasie okazało się z kolei, że otrzymałam najładniejszy odcień pomadki, a sukienka kosztuje... 9,90 zł. YEAH! :)

Yankee Candle
W stacjonarnym sklepie zapachdomu.pl skorzystałam z promocji -20% na wszystkie kwiatowe zapachy. Skusiłam się na trzy nowe (Beach Flowers, Garden Hideaway, Lilac Blossoms) i dwa, które już znam (Garden Sweet Pea, Fresh Cut Roses). Ostatnio woski zapachowe umilają mi każdy wieczór i chciałabym przetestować ich jak najwięcej.

Empik
W Empiku (już poza promocjami) skusiłam się na pierwszy numer magazynu Harper's Bazaar, który jest w sprzedaży od dziś. Jestem ciekawa, czy zawartość okaże się na tyle interesująca, żeby co miesiąc wydawać na niego 11,90 zł.

Idąc przez miasto widziałam, że walentynkowe promocje przygotowało bardzo dużo sklepów, a niektóre  z nich rzeczywiście wyglądały atrakcyjnie. Skorzystaliście lub macie taki zamiar?

Em

68 komentarzy

  1. Pomadka wygląda bardzo ładnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na wszelki wypadek nie ruszam się z domu...wiem jak kuszą tego typu promocje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam dziś w Bershce. Pewnie się minęłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. od dawna kuszą mnie woski YC ale nigdzie nie mam ich stacjonarnie, a za wysyłkę nie mam ochoty dopłacać :)

    Walentynek nie lubię... Ale Tż lubi i wiem, że dziś zabierze mnie gdzieś na kolację. Ja upiekłam mu ulubione muffiny. A z promocji walentynkowych nie będę korzystać dlatego, że jestem uziemiona w domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze kokardki! A pomadka ma faktycznie ładny kolor :)

    Też już mam nowy numer Harper's Bazaar, mnie się podoba! Tylko reklam duuużo ;)

    snow

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem bardzo ciekaw Harpers Bazaar :D też muszę go poszukać w empiku

    OdpowiedzUsuń
  7. @snow, mnie duża ilość reklam w sumie nie przeszkadza, ale mam nadzieję, że sama zawartość mnie zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Promocja Bershki bardzo fajna, ale szkoda, że obejmuje tylko wybrane sklepy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie HB. Nie interesuję się modą, ale zastanawiam się, czy tak dobry międzynarodowy tytuł będzie poprowadzony u nas tak samo ambitnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że w Bershce w Gda nie ma tej promocji... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłam woski w promocji z darmową wysyłką, ale w innym sklepie internetowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ci się udało :) Ja jedynie zamówiłam trzy woski YC z darmową przesyłką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @Cullen, Bella, jakie zapachy zamówiłyście? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo. No proszę, może wybiorę się do Bershki :).
    Garden Sweet Pea jest piękny, gdy go odpalę czuję gruszki i frezje, choć na "sucho" przez folijkę pachniało mi melonem.
    Miałam kupić HB, ale jakoś tak przekartkowałam w kiosku i stwierdziłam, że za dużo obrazków jak na mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka bardzo ładne i to za 9, 90 kolor pomadki też mi się podoba. Co do wosków to żadnego z nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @zoila, Garden Sweet Pea palił się w moim kominku przez ostatnie dwa dni i zapach jest cudowny, więc postanowiłam zrobić zapas :) Nie wyczuwam tam żadnych indywidualnych nut, po prostu jest kwiatowy, słodki i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @JuicyBeige, masz jakieś swoje ulubione zapachy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurde, czemu mnie nigdy nie ma w domu jak się coś dzieje w sklepach?:P

    OdpowiedzUsuń
  19. aleeee fajna promocja ! mam tą pomadkę i ten odcień ! będziesz zadowolona ;)
    ja trafiłam na promocję i zostałam zaciągnięta na "badanie skóry" Oriflame gdzie Pani stwierdziła, że moja mokra od śniegu twarz jest tłusta a mam skórę b suchą i wrażliwą , pozniej wykonała mi "badanie" gdzie wyszlo ze mam cerę suchą miejscami normalną ale Pani dalej utrzymywała swoją wersję a następnie zaproponowała zabieg , KONSULTANTKA bez żadnych kwalifikacji bo grzecznie o nie zapytałam , koszmar ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. W HB są jakieś próbki czy kupony zniżkowe ?
    I tak kupię z ciekawości, ale pomyślałam że się zapytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. te świeczki mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  22. YC szalenie wciąga, a z tym poznaniem wszystkich zapachów to jest u mnie już ono obsesyjne prawie. A najbardziej mnie kuszą te, których u nas kupić nie można

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem bez kasy, więc promocje nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  24. @Ewcia, też kiedyś miałam robione podobne badanie i też wyszły mi ciekawe rzeczy. Nie wspominając o tym, że Pani po rzuceniu okiem na moją grubo zafiltrowaną i spoconą twarz (środek lata) orzekła, że mam na pewno skórę tłustą. Mam suchą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @Ishikawa, chyba nie ma, ale tylko przejrzałam, więc mogłam przeoczyć jakiś kupon.

    OdpowiedzUsuń
  26. @Wszystko co mnie zachwyca, oj wciąga... :) TŻ ostrzega, żebym nie kupowała w takim tempie, bo niedługo skończą mi się zapachy do wypróbowywania no i co będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Napisz czy warto kupić te woski z Yankee Candle bo mnie kuszą już od jakiegoś czasu, ale jestem nastawiona sceptycznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. @Trajbajowa, oczywiście, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no właśnie się zastanawiam, czy ulec promocji -14% na feelunique, coś bym sobie kliknęła:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega promocja na tą sukieneczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Promocja z Bershki faktycznie kusi, ja niestety nie mam czasu na stacjonarne zakupy i w zamian za to kupiłam sobie woski YC w sklepie Candleroom, bo była darmowa wysyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To faktycznie interes życia z tą sukienką!:) I kolor szminki bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  33. szkoda, że promocji z Bershki u mnie nie uświadczę :-(

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja troszkę nie na temat, ale widzę że oglądasz sherlocka więc polecam jeszcze emementary do 'szerlokowej' kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Narobiłaś mi ochoty na nowe woski.
    Widzę, że zrobiłaś bardzo udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba uzupełnię braki i zakupię nowe Yankee :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Em, bardzo podobają mi się Twoje zakupy ! YC jeszcze nie mam, ale kominek w końcu upolowałam, więc już bliżej niż dalej :P HB też bardzo mnie ciekawi, napisz koniecznie jak wrażenia. Mam numer pilotażowy i uważam, ze jest świetny, ten też mam zamiar kupić. Odkąd TS tak bardzo się popsuł, InStyle to zlepek przedruków, szukam czegoś, co będzie moim " naj ".

    OdpowiedzUsuń
  38. Też chciałam kupić Harper's Bazaar, ale najpierw przejrzałam sobie to w Empiku i jak dla mnie nie warte jest 12 zł :/ Same reklamy i zlepki zdjęć jako trendy - to można sobie w necie za free poogladać.

    OdpowiedzUsuń
  39. Pomadka w kremie z Manhattana jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. @Alina Rose, dziękuję za polecenie! Nie słyszałam o tym serialu, a nie mogę trafić na nic dobrego od kiedy skończyłam "Sherlocka" właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. @karuś, na pewno dam znać :) Ja już od dawna nie kupuję regularnie żadnej gazety. Najbardziej chyba lubię Elle i z chęcią czytam, ale nie mam ciśnienia na to, żeby mieć każdy numer.

    OdpowiedzUsuń
  42. @Dakota, właśnie mam ją pierwszy raz na ustach i testuję!

    OdpowiedzUsuń
  43. to raczej dzień udany! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Faktycznie, interes życia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Interes życia jak się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie nie ma Bershki :( ale uwielbiam wyprzedaże, szczególnie kupić coś teraz co będzie służyć latem ;) mi udało się kupić we wrześniu w terranovie za 9,90zl kombinezon jednoczęściowy, który będzie służył mi tego lata;) oby było ciepło :)) a pomadka ma ekstra kolor i można powiedzieć, że sukienka praktycznie za darmo:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zakupy w Bershka rzeczywiście udane :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tej sukienki jestem niezmiernie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak to dobrze, że po pracy wracałam prosto do domu nie mijając po drodze żadnych sklepów, które mogłyby kusić mnie promocjami :) HB oczywiście nabyłam, na razie tylko przejrzałam, za lekturę wezmę się w weekend.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja dzisiaj właśnie zamówiłam sobie woski, bo była wysyłka za free od 14 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak zwykle promocja nie dostępna u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja niestety dzisiaj nie miałam czasu na zakupy ;/

    OdpowiedzUsuń
  54. W mojej Beshce nie obowiązywała promocja z błyszczykami :( Wczoraj kupiłam legginsy za 29,90 (przecenione z 99,90 :P ). Jestem pod wrażeniem, że udało mi się cokolwiek tam wygrzebać :)
    Harper's Bazaar również zakupiłam. Ciekawe czy mnie oczaruje, czy rozczaruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również ostatnio kupiłam sobie Beach Flowers, jeszcze nie paliłam, ale w opakowaniu pachnie ślicznie :) I właśnie "wykańczam" Garden Sweet Pea, bardzo pozytywny, świeży, kwiatowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale miłe te Twoje Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam wosk fresh cut roses <3

    A w stradivariusie często okazuje się, że cena jest niższa niż na metce:d Już tak ze 2 albo 3 razy miałam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat tego magazynu, bo jeszcze nic nie słyszałam o jego polskiej edycji o tym, jak oceniają ją czytelnicy.

    Przy okazji, chciałabym podziękować za dodanie mojego bloga do listy Twoich blogów, to miłe wyróżnienie za które dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. O rany! To się nazywa szczęście :)
    Super łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  60. @Domi, nie masz za co dziękować! Na pewno dam znać, czy HB spełnia moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  61. O, jest nowy Harper's? I jak, i jak? Też bym rzuciła okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Em, jak wrażenia po lekturze HB ? ( choć moze do czytania specjalnie duzo tam nie ma ;-) ). Mam swój numer od 2 dni i przeglądam z przyjemnością. Uważam, ze polska edycja trzyma poziom, ba, nawet ten numer wydaje mi się lepszy od kilku amerykańskich, które kiedyś miałam. Wiadomo, że luksus tam pokazywany jest niedostępny, ale wydawnictwo jest naprawdę inspirujące. No i pięknie wydane. Moim zdaniem warto wydać 11,99 i postanowiłam wrócić do kolekcjonowania ( jestem typem zbieracza gazetowego - amatora, oczywiście, jeśli mam ulubiony magazyn ). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zakup sukienki naprawdę udany:)

    OdpowiedzUsuń
  64. @wysoka-bloggerka, karuś, wiem, że to dziwne, ale od czwartku nie miałam czasu, żeby spokojnie usiąść i poczytać gazetę. Postaram się to nadrobić w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  65. bardzo lubię te matowe pomadki :) i to była świetna okazja - kolor trafił ci się bardzo ładny, a często w takich promocjach są brązowe, ciemne badziewia.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.