niedziela, 19 lutego 2012

Essence Allround Talent nail perfector (wycofywany produkt)

To już ostatni wycofywany produkt Essence, który znajduje się w mojej kosmetyczce. Nie wykluczam jednak, że podczas wyprzedaży zdecyduję się na zakup jeszcze czegoś - wtedy na pewno w serii pojawią się kolejne wpisy.

Allround Talent nail perfector nie bez przyczyny zostawiłam na koniec. Przede wszystkim nie jestem pewna, czy on tak naprawdę zostanie usunięty z oferty - w nowościach znajduje się produkt nazywający się dokładnie tak samo, jednak w innym opakowaniu. Można tylko zgadywać, czy formuła także zostanie zmieniona czy nie.  Drugim powodem są moje mieszane uczucia związane z tym kosmetykiem. Producent zapewnia nas, że Allround Talent może być używany jako baza lub lakier nawierzchniowy, chroni paznokcie przed odbarwieniami, optycznie wybiela i wygładza, odświeża kolor i nadaje blask oraz zapobiega odpryskiwaniu lakieru. Niestety, nie spełnia on przynajmniej połowy z tych obietnic.


Produkt ma formę bezbarwnego lakieru i jako taki może być także stosowany. Ja nakładam go jako bazę i w tej roli sprawdza się bardzo dobrze - wygładza płytkę paznokcia i przedłuża trwałość lakieru, a także chroni przed przebarwieniami. Zdecydowanie nie sprawdza się jednak w roli top coatu, ponieważ tworzy warstwę o konsystencji plasteliny, która nigdy nie wysycha. Jakby tego było mało, widocznie zmienia kolor lakieru na który jest nakładany, co według mnie zupełnie go dyskwalifikuje.


Czy w takim razie jest to zły produkt? Nie, ale stosowany wyłącznie jako baza. W tym wypadku producent zdecydowanie za daleko zapędził się z obietnicami. Nie wiem czy kupię go w nowej wersji, wciąż mam nadzieję znaleźć coś jeszcze lepszego :)

Pozostałe wpisy:
Pełną listę wycofywanych produktów znajdziecie TU.
 
Em

12 komentarzy

  1. To, ze produkt zmienia kolor lakieru moze byc blusem bo odmienia nasze stare kolory na nieco inne :) !

    ale jezeli mowisz ze nie zasycha na twardo to faktycznie i tak go wyklucza

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Plastelinowa warstwa? Błeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu... zainteresował mnie ale chciałam go raczej używać jako top. Więc rozejrzę się za czymś innym:)
    Mam jeszcze pytanko, ponieważ zauważyłam, że jesteś z tego samego miasta co ja i chciałabym się zapytać czy nie wiesz czy już w Krakowie są wyprzedaże Essence?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Mavia, ja się jeszcze z nimi nie spotkałam, ale powinny się zacząć w najbliższym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś mnie nie przekonał, jako bazę zawsze stosuję odżywkę Eveline, a jeśli chodzi o top - ciągle szukam ideału, ale allround talent raczej nim nie zostanie ;)

    PS: Zostałaś u mnie otagowana :) Zapraszam do udziału!
    http://kotwkosmetyczce.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  6. nie opisałaś long lasting 11 go wild, a widziałam na blogu że masz tę kredkę ;) tak tylko mówię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. @Fixation, mam starą wersję, która została zastąpiona inną jakiś czas temu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam z Essence lakier, który nadaje efekt żelowych paznokci czy coś w tym stylu. Oczywiście tego nie robi :D ale świetnie przedłuża trwałość lakieru na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  9. a wiecie co? u mnie w miescie za 3 dni dopiero wchodzi Circus Circus xD

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki kolorek masz na paznokciach??? wyglada bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. @zakupowo, Essence Whoom! Boooomm!! 04 Roy's Red http://lusterko-em.blogspot.com/2011/03/essence-whoom-boooom.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.