wtorek, 7 lutego 2012

Swatches: Nowość Catrice, mono eyeshadow 470 Golden Evergreen, 500 Hip Hop On The Tree Top

Kiedy tylko zobaczyłam w drogerii, że są już nowości Catrice, od razu sięgnęłam po cienie. Mam już dwa inne odcienie (swatche) i jestem z nich bardzo zadowolona. Tym razem skusiłam się na 470 Golden Evergreen i 500 Hip Hop On The Tree Top.

Cienie mają 2g, zostały wyprodukowane w Polsce (470) i w Niemczech (500), są ważne 24 miesiące od otwarcia i kosztują 11,99 zł.

470 Golden Evergreen
Jest to najtwardszy cień Catrice z jakim miałam styczność, jednak wbrew pozorom nie jest to jego duża wada i nie ma problemu z uzyskaniem ładnego efektu na powiece. Dobrze jest użyć dość zbitego, twardego pędzelka (np. z serii Rossmann For Your Beauty). Jego konsystencja ma swoje plusy - nie osypuje się, a cień i tak dobrze się rozciera. Odcień jest wielowymiarowy, w zależności od światła wpada w złoto, brąz lub zieleń.


 


500 Hip Hop On The Tree Top
Ten kolor jest z kolei bardzo miękki i fantastycznie napigmentowany. Nie ma mowy o żadnym pocieraniu pędzelkiem produktu - wystarczy delikatnie go dotknąć, by nabrać odpowiednią ilość. Ze względu na konsystencję może mieć tendencję do osypywania się. Jestem zachwycona odcieniem - głęboka, matowa zieleń, idealna do przydymionego makijażu oka i rozcierania kreski.


Tak oba odcienie prezentują się na skórze:

Jeśli ktoś przegapił, wczoraj pokazywałam na blogu nowy odcień różu do policzków 050 Apricot Smoothie, z którego jestem równie zadowolona.  Starałam się nie szaleć na pierwszych zakupach, ale nie wykluczam, że przy najbliższej okazji skusze się na coś jeszcze. 

Na bieżąco aktualizowaną listę swatchy wszystkich tegorocznych nowości Catrice znajdziecie TU, a katalog produktów na wiosnę/lato TU.

Koniecznie dajcie znać czy u was pojawiły się już nowości!

Em

25 komentarzy

  1. Oba są z gamy zieleni, czyli nie dla mnie. Ten pierwszy wygląda nieźle

    OdpowiedzUsuń
  2. Złotawy odcień jest piękny, widziałam też podobny Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  3. golden evergreen zostaje wpisany na moją chciejlistę!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rzuciłam się dziś na lakiery i lipstainy, a do tego ku wielkiemu zaskoczeniu dostałam za darmo tusz do rzęs catrice :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam dziś w Naturze i się obłowiłam w Catrice. ;-) Wszystkie nowości były.

    Podoba mi się ten 470!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki są ładne. Lubię nawet takie, tylko nie mogę ich używać na co dzień. ; [

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się skusić na jakiś ten cień.

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam ten 470, ale Pani akurat wykładała towar i czekać mi się nie chciało dlatego wzięłam ten nowy wypiekany, ale na ten na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Golden Evergreen jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają świetnie! Ja bym chętnie je stosowała razem

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta matowa zieleń wygląda rewelacyjnie:) Ciężko o dobrze napigmentowane maty w niskiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. obydwa są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba odcień Golden Evergreen!!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne kolory, może się na coś skuszę jak się wybiorę do Natury:)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Em, nie lubię Cię!" - powiedział mój portfel ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. od dłuższego czasu obserwuje Twój blog pomimo, że dopiero teraz sama założyłam swojego :)
    jeden z ciekawszych jakie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Golden Evergreen jest genialny!

    Ostatnio byłam u siebie w Naturze i nawet nie zwróciłam uwagi na to czy sa nowości z catrice, nie wiem gdzie ja miałam głowę:D

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe kolorki, ich połączenie może dawać świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. eh biegnę chyba do natury sprawdzić nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.