środa, 1 lutego 2012

Zapowiedź: Essence Marble Mania LE

Marmurkowej kolekcji jeszcze nie było wśród kilkudziesięciu poprzednich limitowanek, prawda?

W skład edycji limitowanej Marble Mania wchodzą:
róż do policzków 01 swirlpool, 13,99 zł
cienie do powiek 01 seriously mixed up, 02 let's get twisted, 03 swirl it, baby!, 11,99 zł
lakiery 01 raspberry swirl, 02 who is mr. brown, 03 silver twister, 04 peaches, 7,99 zł
czarno-srebrny tusz do rzęs 01 michael's black or silver, 11,99 zł
zestaw do paznokci (pędzelek, dwie gąbeczki, dwa drewniane patyczki) 01 mix 'n' nail style, 9,99 zł
błyszczyki do ust 01 coral whirl, 02 peach and mix (pełna gama pięciu odcieni wejdzie do stałej oferty na wiosnę), 8,99 zł













Zdjęcia pochodzą ze strony www.pinkmelon.de


Edycja powinna się pojawić w Polsce w kwietniu.

Jestem pewna, że większość z was już jest zachwycona różem. :)

Em

26 komentarzy

  1. Ten róż wygląda przepięknie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż wygląda pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory lakierów są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe skąd wiedziałaś ;) ja jestem ciekawa jak cienie wyglądają na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyki są cudowne! Ciekawa jestem też tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no nic dla mnie:( nic...to znaczy...wszystko...ale różów mam pod dostatkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmmm sama nie wiem czy coś mi aż tak wpadło w oko. Oczywiście różowi się przyjrzę bardziej, ale czy go kupię to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powalać nie powala... Ale srebrnym lakierem bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny jest i róż i cienie marmurkowe

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieje, ze uda mi sie dorwac roz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. różu nie używam ale ten tusz mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w zasadzie nic mnie nie urzekło.... no może błyszczyki, ale one mają być w stałej ofercie w nowościach więc niema się czym podniecać :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi podobają się lakiery do paznokci, na pewno na ktróryś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taaaak-właśnie róż mnie zaciekawił. Jeżeli będę miała farta i gdzieś go dostanę to na pewno kupię ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. róż mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zachwycona tym 3 cieniem -czaro- rozowy :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Róż i srebrny lakier, którego poszukuję już od x czasu.. ;p Ewentualnie skuszę się na tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  18. No normalnie chcę chyba wszystko. Wyjątkowo cała kolekcja mi się podoba :)))

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, czy to prawda, że Marble mania na początku będzie w Douglasach a w DN będzie dopiero później?

    OdpowiedzUsuń
  20. @Anonimowy, ma być w Douglasach, o Naturze nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty jesteś z Krakowa, prawda? orientujesz się gdzie można kupić kosmetyki essence oprócz natur i Douglasa w Bonarce i tego na rynku? Mamy w Krk jakieś Superpharmy z tymi kosmetykami, czy tylko tam?

    OdpowiedzUsuń
  22. @Anonimowy, Douglas Czyżyny, Super-Pharm Futura Park, Filrit ul. Długa, Filrit ul. Karmelicka, Kefirek ul. Karmelicka

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.