wtorek, 21 lutego 2012

DKNY Sweet Delicious, czyli słynne jabłuszko w wiosennej odsłonie

Jak wiele z was, ja także nie mogę doczekać się wiosny. W oczekiwaniu na tę porę roku przeglądam zapowiedzi różnego rodzaju kolekcji limitowanych, co wprowadza mnie w odrobinę cieplejszy nastrój :) Jedną z takich, które szczególnie zwróciły moją uwagę, jest seria perfum Sweet Delicious od DKNY, czyli kolejne wariacje na temat znanego wszystkim jabłuszka.


Przygotowane zostały trzy inspirowane słodkościami zapachy: Pink Macaroon, Tart Key Lime i Creamy Meringue




A tu można zobaczyć spot reklamowy:


Bardzo podoba mi się plakat z babeczkami :) Może wy także trafiłyście na wiosenną kolekcję, którą równie przyjemnie się ogląda? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Em

20 komentarzy

  1. Skusiłabym się na którąś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Plakat rzeczywiście świetny :-)
    Chętnie poniuchałabym tych wariacji na temat jabłuszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jabłuszko DKNY Golden Delicious, pachnie obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna reklama z tymi muffinami :)
    Tylko ja nie lubię jabłuszek z DKNY :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna reklama :) Jakie ładne pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Plakat bardzo udany. Niestety, ja nie należę do fanek jabola, zdecydowanie wolę DKNY Pure

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wogóle nie znam tego zapachu. Kiedyś miałam go szansę dostać, ale miałam do wyboru też Chanel Mademoiselle, więc rozumiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione jabłuszko to to ciemnofioletowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fanką tego zapachu nie jestem. Ale wygląd opakowania przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje jabuszko Be Delicious używałam od 3ech lat ehhhhh tak że już mi się "przewąchał" ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jakąś słabość do DKNY, marzą mi się ich perfumy. Zielone jabłuszko mi jakoś nie odpowiada, ale kiedyś wąchałam Night i przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie pachna te jabluszka. Mi najbardziej podoba sie to zielone. Zapach nieziemski;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się na coś skuszę, uwielbiam słodkie zapachy - a te chyba takie będą :)

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem ich zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam DKNY Fresch Bloosom ohh piękny jest :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę, że poszli za pastelowym trendem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham wszystko co słodki i pastelowe ;) Więc może go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, jakie smakowite perfumy. Lubię DKNY i ciekawa jestem jak im wyszły pastele w wersji zapachowej.

    OdpowiedzUsuń
  19. jak sesja kosmetyków KOBOprofessional

    OdpowiedzUsuń
  20. Wachalam juz te perfumy w irlandi:) osobiscie wydaje mi sie ze wygladaja na tanie, ale i tak podobaja mi sie wszystkie, ale osobiscie kupilabym zielone:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.