niedziela, 12 lutego 2012

Swatches: Essence Nail Art Twins glitter topper 07 Blair (wycofywany produkt)

Dziś wracam do was z kolejną notką o wycofywanym produkcie Essence. Serię tę przerwało pojawienie się w sklepach nowości Catrice, które chciałam wam jak najszybciej pokazać (klik, klik, klik).

Wśród linii kosmetyków, które już niedługo znikną z półek jest Nail Art Twins, czyli połączenia kremowej bazy z brokatowym topem.

Nie byłam przekonana do takiego efektu na paznokciach, ale postanowiłam kupić jeden na próbę i ostatecznie całkiem mi się spodobał. Jestem fanką serialowej pary Chuck & Blair, dlatego też skusiłam się właśnie na tę wersję ;) 


W bezbarwnej bazie zatopione są małe i duże kawałki srebrnego brokatu oraz niewielka ilość holograficznych drobinek. Zazwyczaj nakładam na lakiery jedną warstwę, na powyższym zdjęciu są dwie.



Przygotowując zdjęcia do tego wpisu nakładałam topper na różne lakiery. Na Bell Fashion Colour 303 wygląda według mnie świetnie, z kolei w połączeniu z Essence Colour & Go 49 The Only Chance! nie podoba mi się w ogóle (pewnie przez sam odcień, za którym nie przepadam).

Co sądzicie o takich brokatowych topach? Macie zamiar kupić coś z serii Nail Art Twins zanim zostanie wycofana?

21 komentarzy

  1. fajny brokacik :D ja nie mam żadnego, musze się zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny brokacik, ale mnie zniechęca fakt, że takie specyfiki często kiepsko się zmywają. Mam teraz duo z CircusCircus i chyba to mi wystarczy na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Toldinka, próbowałaś metody foliowej?

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybym miała bliżej Nature od razu bym kupiła brokatowe topy:( jeszcze jak ich nie mieli wycofać, to milion razy trzymałam je w rękach lub już miałam w koszyku, a potem i tak odkładałam:P teraz żałuję:/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam zestaw, ale tylko bazy używam czyli Chucka ;) blair bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam kupić duet fioletowy Gabriella & Troy, ale niestety nie mogę go już nigdzie znaleźć, najbardziej zależy mi na brokacie, bo jest prześliczny, a fiolet jest szansa znaleźć w ofercie innych marek :)

    ja sama posiadam duet właśnie Chuck & Blair :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny lakier. Właśnie tego w essence nie lubię, że lakiery są wycofywane:( sama nie posiadam takiego akurat lakieru, ale wygląda bardzo kusząco więc po 20 na pewno odwiedzę swoją naturę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już go mam ;P
    Kocham brokat na paznokciach, więc moja kolekcja jest spora :) Jednak przyznaję otwarcie,że ten lakier nie należy do moich ulubieńców,w sklepie wydawało mi się,że ilość srebrnych drobinek jest większa, a w domu okazało się,że jednak kolor "czarny" przeważa. Pomimo to jest naprawdę fajny i warto zainteresować się nim podczas wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam właśnie Blair, szkoda że go wycofują. Może powinnam zrobić zapas, bo bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że je wycofują =(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda na fioletowych paznokciach! ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie byłam do niego przekonana, ale na fiolecie prezentuje się całkiem ładnie :) Mnie z Nail Art Twinsów najbardziej będzie brakowało fioletowego brokatu - Troya :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Na fiolecie świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na tym fioletowym lakierze wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawda, na fioletowym lakierze wygląda niesamowicie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dlaczego oni wycofują to co jest takie ładne?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dość duże te drobinki,wolę troszkę mniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam go, ale jeszcze nie użyłam choć uważam, że jest świetny

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.