środa, 23 maja 2012

Polecam: Babydream, Sonnencreme 50+, krem do twarzy i ciała z filtrem

Uwaga! Rossmann wprowadził właśnie nowe zasady korzystania z kodów. Od teraz są one jednorazowe. Jeśli nie udało Ci się skorzystać z promocji o której pisałam, przepraszam! Od 31 maja obowiązuje jednak na krem zwykła gazetkowa oferta dla wszystkich - 9,99 zł.


Sezon letni rozpoczął się już chyba na dobre. Co oznacza to dla mnie? Konieczność stosowania filtrów przeciwsłonecznych prawie za każdym razem, kiedy wychodzę z domu. Ostatnio z powodzeniem używam  właśnie kremu Babydream 50+.

Krem ma 75ml, jest dostępny w każdym Rossmannie i w cenie regularnej można go kupić za 13,99 zł.

Mimo, że krem ma w składzie alkohol, u mnie spisuje się bardzo dobrze. Nakładam go na twarz pod makijaż (a dokładniej pod puder, ponieważ rzadko używam na dzień podkładu; pamiętajcie, że produkty z talkiem i miką w składzie destabilizują parsol, więc przy tym filtrze należy ich unikać). Mojej suchej skóry nie zapycha, nie bieli, a dodatkowo dobrze się rozprowadza i wchłania (jak na filtr). Ma mało przyjemny zapach, który jednak nie przeszkadza mi tak bardzo, kilka minut po aplikacji już go nie czuć.

Ja z pewnością skorzystam z promocji i kupię jedną tubkę na zapas. Pamiętajcie, że ochrona przeciwsłoneczna powinna być ważnym punktem pielęgnacji każdej skóry.

Em

45 komentarzy

  1. Jak będę w piątek w Rossmannie to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam , że mają z tej serii filtr i to 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam dziś tą promocię, a ja tydzień temu byłam i zmuszona byłam kupić filtr 20

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj, dzisiaj buszowałam po Rossmanach i nie wiedziałam o promocji, ostatecznie skusiłam się na filtr Iwostinu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o świetnie! gdybym nie miała już swojego ulubieńca to pewnie bym się szarpnęła na ten!

    OdpowiedzUsuń
  6. znam, używam i bardzo lubię :) akurat tubkę mam na wykończeniu więc ta promocja mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam czegoś do twarzy :) Dzięki za cynk :) Ja bez filtra nie wychodzę na taki skwar :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razie mam Sorayę, dokupię Dermedic, ale Babydream cały czas mam w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  9. @Aktualnaa, przeczytaj wpis uważnie do końca zanim zadasz pytanie, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja go używam na dekolt i nie jestem z niego zadowolona, a na twarz to bała bym się go nałożyć;/ strasznie tłusty jest i bieli;// niestety mam dwa opakowania, ale jakoś je zużyje;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie dzięki Em! Właśnie szukałam taniego filtra - i proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go ale za bardzo "zbłyszcza" twarz zebym mogła stosować go na codzień:) Kupiłam biodermę... droższa ale lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pytanie za 100pkt: czy makijaż destabilizuje ten filtr? :>
    /Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna promocja, ale dla mnie to niesamowity tłuścioch... Na mojej tłustej buzi zostawia taki glow, że niczym tego nie idzie zmatowić. A jak zmatowię to i tak szybko wychodzi niezdrowy glow.

    OdpowiedzUsuń
  15. @Kasia, filtr ma w składzie Parsol, więc produkty do makijażu zawierająca talk lub mikę mogą go destabilizować. Tak przynajmniej pamiętam z okresu filtromaniactwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawiera Parsol, ale dalej ma też fotostabilny filtr(Tinosorb S), więc makijaż powinien go nie ruszać. Ale lepiej nie ryzykować, bo jednak Parsol jest wyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam. A że lato za pasem to myślę, że warto go wypróbować w tak niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam mleczka z Rossmanna i jestem z niego zadowolona. Całkiem przyzwoite produkty ma w swojej ofercie Rossmann. A swego czasu wystrzegałam się marek własnych drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi naprawdę kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam Soraye z filtrem 30 jednak przy takim mocnym słońcu jakie już teraz mamy wydaje mi się on być za słaby. Nie wiedziałam, że z serii Babydream są też filtry, jest tani też w cenie regularnej, napewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi świetnie, mam trochę filtra z Ziajki dla dzieci 50+, ale jakoś boję się go używać na twarz. Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  22. dzisiaj udaje sie do rosmana po ten krem ;)
    dzieki za info mimo ze mam konto w rosnet i widzialam to ale jakos wylecialo mi z głowy

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiem, że źle robię ,a le ja nie używam filtrów. Lubię słońce i lubię być opalona. Krem z filtrem używam ttlko jak idę na plaże.

    OdpowiedzUsuń
  24. kod spisałam i chyba go wykorzystam ;D dziękuję ;)
    W tym roku wyjazd w góry jak i inne wypady gdzie słońce świeci mocno i zdradliwie, więc taka tubka się przyda ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam go ale oddała chrześniakowi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Za tą cenę wypróbuję, czemu nie ;)?

    OdpowiedzUsuń
  27. tez go mam :D kupilam go z mysla zeby dac go pod podklad probowalas moze ? jak ci sie sprawdza :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. apropo promocji na artykuły dziecięce... w Biedronce produkty Hipp są w promocji (znana oliwka, kremy) za mniej niż 10 zł

    OdpowiedzUsuń
  29. dzieki za cynk;) na pewno sobie kupie, ale bede go stosowac raczej na cialo;p mam nieprzyjemna blizne po oparzeniu wiec sie przyda;)

    OdpowiedzUsuń
  30. @Bursztyneekk, nie próbowałam, ostatnio podkład nakładam tylko wieczorem, nie wiem więc jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja czekam na promocję filtra Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobra promocja, chyba skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja dalej nie mogę wyjść z podziwu, że masz 22 lata!( swoją drogą tylko rok starsza ode mnie :) )
    Wypowiadasz się tak dojrzale, jakbyś miała kilkunastoletnie doświadczenie. ;)

    Co do komentarza-z promocji pewnie skorzystam, dzięki za info. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. @evelyne, kolejna ciekawostka to taka, że wyglądam jeszcze młodziej ;) Dziękuję za komplement, może to dlatego, że pierwszego bloga założyłam dokładnie 10 lat temu! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. i w składzie parsol... Nakladasz na niego makijaż i filtr UVA zdestabilizowany. Czyli promienie wnikają w skóre tak czy siak. Wiec po co go uzywać? Taki filtr to tylko bez makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  36. @Anonimowy, dziękuję za pouczenie, ale wiem jakie produkty destabilizują parsol :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prawie kazdy podklad ;) To że Ty wiesz to fajnie, ale moglas o tym wspomniec w poście, a nie "jest dobry pod makijaż" a sądze ze malo dziewczyn wie o destabilizacji filtra... I będa kłaść każdy makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  38. @Anonimowy, masz rację, czasem zapomina się o wspomnieniu o takich rzeczach, kiedy ma się je od dawna zakodowane w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  39. ja wczoraj próbowałam na ten kod. system go przyjął ale nie odliczał rabatu (czyli widniała kwota 13,99). przy kasie stałam 25 min, kasjerka kilka razy próbowała ale nic z tego nie wyszło. więc chyba jednak jest jednorazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. @Anonimowy, dzięki za informację. Niezły numer zrobili wprowadzając te zmiany akurat wtedy, kiedy dodałam notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja takze chcialam wykorzystac kod i wyskoczyl komunikat: kod juz zrealizowany i wrocilam do domu bez kremu :)
    zaskoczyli mnie z ta zmiana w kuponach. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  42. a mozesz powiedziec jakiego pudru uzywasz, ze nie destabilizuje on parsolu? nie wszystkie filtry maja parsol, wiesz moze czy ten napewno go ma?

    OdpowiedzUsuń
  43. @Anonimowy, tak, tan filtr ma w składzie parsol. Używam pudru bambusowego z Biochemii Urody.

    OdpowiedzUsuń
  44. kupiłam go ostatnio na promocji bo stwierdziłam, że czas najwyższy się zacząć chronić, a nie... !

    tylko nie wiem jak z tym makijażem, bo nie wyobrażam sobie nie nakładać podkładu... miałam kiedyś od razu krem tonujący z filtrem był w proządku ale trochę sobie kosztował niestety

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.