czwartek, 14 czerwca 2012

Zapowiedź: Isana, limitowane nowości na lato

Wakacje już widać na horyzoncie, a ja zbliżam się do nich wraz z każdym kolejnym zdanym egzaminem. Ogromnie nie mogę się doczekać wyjazdu, ale dopóki jeszcze siedzę po uszy w notatkach, mogę jedynie umilać sobie czas otaczając się zapowiedziami lata. A czym by ono było bez specjalnie na tę porę roku przygotowanych kosmetycznych edycji limitowanych? :) Zobaczcie, co zaplanowała dla nas marka Isana.

żel pod prysznic marakuja&kokos

olejek myjący melon&gruszka

krem do rąk kwiat pomarańczy

spray do ciała lotos&pitaja

żel pod prysznic dla mężczyzn

I bonus, który już pojawił się w sklepach i pozostanie w asortymencie na dłużej (przygotowuję dla was recenzję!)
krem do ciała masło shea&kakao
Zdjęcia pochodzą z profilu Rossmanna na facebooku
Nie wiadomo jeszcze czy i kiedy produkty te pojawią się w naszych drogeriach, ale mam nadzieję, że stanie się to już wkrótce. Wpadło wam coś szczególnie w oko? Ja mam ogromną ochotę na spray do ciała i żel pod prysznic z marakują!

Em

68 komentarzy

  1. A gdzie planujesz się wybrać?
    Hmmm, jakoś początkowo nie byłam zainteresowana tymi produktami, ale teraz chcę wszyyyyyyyyyystko!
    Czekam z niecierpliwością na recenzję masła Isany.

    OdpowiedzUsuń
  2. chce te żele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. i będzie niedrogie i będzie można kupić! takie nowości lubię :)
    krem z kwiatem pomarańczy - może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel pod prysznic z marakują i KOKOSEM - must have! Zainteresował mnie też krem do ciała masło shea i kakao - także czekam na recenzję z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel melon i gruszka na pewno przygarnę w ilościach hurtowych! No i spray do ciała. Póki co mam jeszcze zachomikowane dwie sztuki żelu o zapachu palonych migdałów z zimowej limitki. Świetne są :)) A na bieżąco używam tego kwiatowego z edycji wiosennej. Jestem wielką fanką żeli Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta ostatnia nowosc zdecydowanie wpadla mi w oko, ciekawi mnie sklad i cena :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z egzaminami!! :)

    Spray, żele pod prysznic będą moje:D:D uwielbiam takie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ten pierwszy żel mniaaam <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. żel pod prysznic Marakuja&Kokos kupię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. krem do ciala pewnie pięknie pachnie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach kremu do rąk mnie ciekawi;) kocham wszystko co ma kwiat pomaranczy:) wiec czekam na niego najbardziej:D

    OdpowiedzUsuń
  12. oo..fajne nowości, szczególnie te żele oj coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek i mgiełkę na bank kupię!
    Cholera Isana ostatnio mnie podbiła...
    Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ochotę na wszystko łącznie z żelem dla mężczyzn ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym z chęcią wypróbowała olejku myjącego i sprayu do ciała - muszą pięknie pachnieć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę ten spray. Już! teraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne owocowe rarytasy:D
    pewnie na coś się skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. już czuję te zapachy. mam ochotę na wszystkie te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany cala kolekcja taka soczysta:) a masełko widzialam juz na pólce w ross:) Chętnie po nie siegne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. chcę recenzję tego masła! i wszystko co jest powyżejn chcę mieć u siebie :P no oprócz tego dla mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym olejek myjący melon&gruszka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ochotę na spray do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krem do rąk i ten nowy do ciała na pewno sobie sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chcę ten marakuja kokos i mgiełkę do ciała :) no i ten żel dla faceta ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno rozejrzę się na żelem, ale pewnie będzie musiał mnie bardzo oczarować, żebym kupiła. Może skuszę się na olejek i krem do rąk :) Oby masło zostało długo to go zakupię po zużyciu swoich zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam już ten krem, ale mam ochotę na wszystko inne co pokazałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Olejek zapowiada się super, krem do rąk również!

    Chętnie poczytam o tym masełku, ciekawe jak się sprawdza :]

    OdpowiedzUsuń
  28. @zoila, Czechy, Słowacja, Węgry, Chorwacja, Słowenia. Miałam też w planach Islandię, ale nie wiem czy w tym roku się uda, jeszcze zobaczę. I oczywiście zwiedzanie nieodkrytych jeszcze przeze mnie zakątków pięknej Polski! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za życzenia powodzenia! Na razie idzie dobrze :) A kremem kakaowym jestem na zachwycona, mam nadzieję, że nic się nie zmieni i będę mogła mu wystawić świetną recenzję - prawdopodobnie w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Żel pod prysznic, olejek do kąpieli i spray do ciała mogę już się na mnie przyszykować :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia takie fajne zrobilaś, że teraz mam ochotę kupić to wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Żel, olejek, krem do rąk, spray - om nom nom, uwielbiam egzotyczne zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Olejek mnie zaciekawił ..

    OdpowiedzUsuń
  34. @Greatdee, to nie są moje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Powtórzę za Tobą: Ja mam ogromną ochotę na spray do ciała i żel pod prysznic z marakują!

    OdpowiedzUsuń
  36. MARAKUJA I KOKOS <3 jeżeli pachnie tak, jak sobie wyobrażam to jest to moje absolutne must have :D

    OdpowiedzUsuń
  37. MMM.. masełko i kremik do rąk.. muszę mieć! Będę polować :P

    OdpowiedzUsuń
  38. O zapach melona i gruszki może być fajny. Ciekawe tylko czy nie będzie zbyt chemiczny.

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja sesję skończyłam już w środę... ;)

    Olejek kusi!

    OdpowiedzUsuń
  40. prawie wszystko mi się podoba,ale jeśli będzie ten żel z kokosem to kupię ze 2 opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też czekam na marakuję i kokos, ciekawa jestem jeszcze kremu do rąk.:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Isana wymiata jeżeli chodzi o żele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  43. O, mamo! :) Włączyło mi się okropne chciejostwo na olejek myjący melon & gruszka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. No chętnie przyczaję się koło żelu papaja&kokos i pomarańczowego kremu do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja już też marze o wakacjach, jednak w tym roku gdzieś wyjechać moge tylko w sierpniu, albo i na przełomie sierpnia/ września, ale od czego są weekendy:)
    Mniam mniam żel kokosowo-marakujowy:)+

    OdpowiedzUsuń
  46. czy to oznacza, że poprzedni limitowany krem do rąk z migdałem będzie wycofany?
    masło kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiem na ile się sprawdza, bo i też nigdy nie używałam, ale... olejek myjący...mrauuuu :D
    Jeśli rzeczywiście będzie pachniała gruszką i melonem, to może nic nie robić ;)
    Żel tez chętnie, o ile będzie bardziej marakujowy niż kokosowy, no i oczywiście masełko :)

    Em, powodzenia na egzaminach!
    No i zazdraszczam planów wakacyjnych :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Kurcze lecę dziś do rossmana :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. mam ochotę na WSZYSTKO prócz kremu do rąk bo właśnie kupiłam nieziemski i innego nie chcę :D żel dla facetów też kupię :]

    OdpowiedzUsuń
  50. masło <3
    i spray do ciała mnie bardzo kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kurczę, zaciekawiły mnie te produkty :) Jeśli zapachowo przypadną mi do gustu to zgarnę je wszystkie hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Krem do rąk kwiat pomarańczy i żel marakuja :)
    Lubię świeże, cytrusowe zapachy. Słodkości kokosy mnie męczą w mazidłach. Wyczekuję nowości :)
    pozdrawiam,
    Anibia

    OdpowiedzUsuń
  53. @Karo, jak sama nazwa wskazuje, ten krem jest limitowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo podabają mi się te produkty pod prysznic, żel i olejek myjący, chętnie przygarnę również spray do ciała i krem do rąk.

    Mam tylko nadzieję, że będa pachnieć w miarę "autentycznie" owocowo, a nie chemicznie.

    Ten krem do ciała już mam, pięknie pachnie jak prawdziwe kakao ; )

    OdpowiedzUsuń
  55. Masełko widziałam wczoraj w rossmanie za 9,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam tą firmę za ceny, za skład i za dobre działanie :)

    Obserwuję i czekam na więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. pewnie jak zawsze kupię żel pod prysznic :D chociaż nadal nie użyłam jeszcze tego z poprzedniej limitowanej edycji :D

    OdpowiedzUsuń
  58. spojrzę na krem do rąk i mgiełkę do ciała

    na żele pod prysznic mam szlaban

    OdpowiedzUsuń
  59. mam oba zele;) przepieknie pachną. Powiedz mi na jakim dziale szuakc tego sprayu? bo ja sie tak rozgladam ale nie wpadł mi w oko jeszcze nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  60. @Natalia, niestety nie wiem, ja też go szukam i jeszcze nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Żel marakuja - kokos cudowny na jesienną, przytłaczającą pogodę :D Nie mogę się doczekać aż dotrze do Polski, bo mój egzemplarz przywieziony z Niemiec kiedyś się skończy.. a ja już się uzależniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. z Isany miałam ostatnio balsam do ciała z proteinami mlecznymi i WYLĄDOWAŁ W KOSZU NA ŚMIECI. Konsystencja wody, zero jakiegokolwiek nawilżenia. Jedyny plus to cena, ale za tą jakość jaką ma to nie był wart tych kilku złotych. Już więcej nie kupie nic z ich firmy

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.