środa, 6 czerwca 2012

Zapowiedź: Nowa odsłona lakierów Essence Colour&Go

Już w sierpniu gama lakierów Essence Colour&Go przejdzie całkowitą metamorfozę. Zmieni się nie tylko ich wygląd, ale też pojemność (wzrośnie z 5 do 8 ml), cena (wzrośnie o około 23%), skład (wykluczone zostaną toksyczne składniki), pędzelek i formuła. Producent twierdzi, że wprowadza 50 nowych odcieni, jednak część z nich pokrywa się z obecną ofertą.










www.addicted-to-nail-polish.blogspot.com
101 absolute pure
102 sparkling water lily
103 space queen
104 sweet as candy
105 princess party
106 free hugs
107 naughty and pink!
108 ultimate pink
109 off to miami!
110 modern romance
111 english rose
112 time for romance
113 do you speak love?
114 fatal fame
115 redvolution
116 gorgeous bling bling
117 i'm so very
118 little miss sunrise
119 boho chic
120 cookie love
121 gold fever
122 chic reloaded
123 1000 miles away
124 want to say hello
125 absolutely blue
126 date in the moonlight
127 i love bad boys
128 let's get lost
129 the boy next door
130 what's my name?
131 ballerina's charm
132 breakthrough
133 glitter oh my!
134 stuck on you
135 i'm bluetiful!
136 love's recipe
137 want to be your sunshine
138 LOL
139 walk on the wild side
140 go bold!
141 icy princess
142 gray-t to be here
143 i'm the boss!
144 black is back
nude glam
01 hazelnut cream pie
02 iced strawberry cream
03 cotton candy
04 iced latte
05 cafe ole
06 cookies&cream

Jak wam się podobają te zmiany? Jeśli chodzi o sam wygląd butelki, jestem jak najbardziej na tak! Ciekawią mnie także nowe odcienie :)

Em

45 komentarzy

  1. Fajnie, że zmieniają skład na przyjaźniejszy :) Ciekawe jak tym razem będzie z trwałością...

    OdpowiedzUsuń
  2. jakieś takie dziwne te buteleczki, zobaczymy co będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądają, ale... jestem podejrzliwa co do tych lakierów, przejechałam się na nich - także chyba nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyglądają te buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladnie buteleczki wygladaja.
    Choc ja wole mniejsze lakierki za nizsza cene, wieksze i tak sie marnuja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od strony wizualnej mi się podoba. Jednak z tego co czytam ich trwałość jest kiepska, i chyba dlatego nie mam jeszcze żadnego w swojej kolekcji. Jednak coś czuję, że te nowe zmienią ten stan:)

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentują się super, ale jak sądzę, cena zapewne wzrośnie. To raczej pewne, bo jeżeli zmiany w wyglądzie, w pojemności to i wartość całego lakieru wzrasta...

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja tam się przywiązałam do tych buteleczek, no i cena wzrośnie. Fajnie że chociaż skład zmienią:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają jak so laque bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  10. buteleczki rzeczywiście ładniejsze.. boje się, że kolory będą takie same..i szkoda, że będą droższe..

    OdpowiedzUsuń
  11. coś mi te buteleczki przypominają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi się podobają bardziej obecne buteleczki ;) wielki plus za zmianę składu

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze to cos nowego,ale nie wiem po co wieksza pojemnosc no i cena ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubiłam obecną wersję, mam nadzieję, że to nie będą zmiany na gorsze...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolałam małe i tanie lakiery Essence, teraz będą duże i niepotrzebnie ta cena wzrasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem ciekawa :D Nowa buteleczka, kolory no i pędzelek ;D Oby zmiany na lepsze :D Tylko jaka teraz bd cena lakierów? o.O

    OdpowiedzUsuń
  17. No właśnie po co większa pojemność i cena?

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolałam stare buteleczki szczerze mówiąc, zobaczymy jak będzie z kolorami na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się nowy design, ale dotychczasowa pojemność i cena jak najbardziej mnie satysfakcjonowały, więc dla mnie ta druga część zmian raczej na minus ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, no ale może zmiany formuły spowodują, że lakiery będą trochę bardziej trwałe niż dotychczas... Oby!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory jak najbardziej na tak, większa ilość lakieru też. Jednak te buteleczki do mnie nie przemawiają, wolałam stare colour&go. Zobaczymy jak to będzie z tymi cenami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że skład i nowe kolory. Ale po co droższe i większe? :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pomysł z tymi buteleczkami :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne buteleczki, może skuszę się na jakiś kolor.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te buteleczki, kolory też robią wrażenie. :) Może się w końcu skusze na Essensiaki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne te buteleczki, przypominają te z Bourjoisa. W ogóle cała ta zmiana, czyli pojemność, formuła, skład, itd. jestem za, że cena wzrośnie trochę mniej ale jeśli dobrze przeliczyłam to powinny kosztować coś ok. 6.99zł więc nie będzie tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  27. @Sabbath, mnie się podobają: free hugs, gorgeous bling bling, cookie love, 1000 miles away, date in the moonlight, let's get lost, i'm bluetiful! i oczywiście gray-t to be here :)
    A w przygotowaniu jest druga część najlepszych nazw w mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh boskie, ale te co są teraz nie są wg mnie złe :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Buteleczki są śliczne i mam nadzieje, że będą trwalsze trochę. Kolory też niczego sobie, jestem ciekawa kiedy dotrze to do Natur (zwłaszcza tych na moim zadupiu...)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że większe, lubiłam lakiery essence właśnie za ich małą pojemność:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z ciekawości przejrzałam i porównałam sobie nową listę z obecną i wyszło mi, że wycofanych ma zostać 41 kolorów (i 1 z Nude Glam), a 14 kolorów ma zostać ( pozostałe z Nude Glam też zostają), kilka odcieni ma lekko zmienione nazwy. To takie moje spostrzeżenia na pierwszy rzut oka, mogłam się gdzieś pomylić, coś przeoczyć, nie zauważyć, wszystko się pewnie okaże jak będzie oficjalna lista wycofywanych produktów chociaż pewnie na niej znajdzie się cała linia c&g nawet kolory, które zostaną tak jak miało to miejsce przy wiosennej edycji gdzie znalazło się kilkanaście produktów a gdy ukazała się lista z nowościami te produkty się na niej znalazły ale w innych opakowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  33. ja chyba wolalabym ta pojemnosc ktora jest w tej cenie ktora obecnie placimy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. I'll probably buy too many polishes just because of the new bottles :D So cute!

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne te nowe buteleczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. kolorystyka nie do końca do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej! Uwielbiam te, które jeszcze są... Nie lubie tego typu zmian ;<
    Ale mimo wszystko plus za zmiane składu...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.