niedziela, 1 lipca 2012

Zapowiedź: Catrice Cucuba LE

Najnowsza edycja limitowana Catrice po raz kolejny ma gorący motyw przewodni. Ale co poza tym? Sypkie cienie wyglądają całkiem przyjemnie, bronzer też nie jest zły. Wciąż nie jest to jednak zapowiedź, która zachwyca. Przynajmniej mnie :)

C03 Salsa Cubana

C01 Sunny Side

C02 Reggaeton

C04 Havana Drum

C05 Take It Mint

C01 Brown

C01 Take It Mint | C02 Reggaeton

C01 Salsa Cubana | C02 Be All Smiles

C04 Havana Drum | C05 Take It Mint

C01 Sunny Side | C02 Reggaeton | C03 Salsa Cubana

Em

40 komentarzy

  1. jak spotka eyelinery to kupię oba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie jest idealna!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Linery wyglądają ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cienie wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba tylko na bronzer bym się połasiła z całej kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli tylko trafię na szminki to chyba kupię obie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się kolory tych cieni :))

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się cienie i bronzer . Ciekawa jestem czy linery będą ładnie napigmentowane i trwałe

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ile tych nowosci sie pojawi... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wie ktoś może kiedy będzie ta limitka? ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie całkiem dobrze wyglądają, zobaczymy jak to będzie w praktyce :) bronzer też nienajgorzej się zapowiada, ale raczej będzie dla mnie za ciemny, więc ten sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier miętowy bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Turkusowy liner, bronzer i pigmenty są wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bronzer wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. linery mi wpadły w oko, trzy ostatnie cienie i bronzer :) szału może nie ma, ale jak się natknę to pewnie będę dumać nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym miętowy eyeliner i ten bronzer bo ma bardzo ciekawy odcień. Ale znając moje szczęście to na nic się nie załapię;(

    OdpowiedzUsuń
  17. @ChicaManzana, w Niemczech już w sierpniu, w Polsce - nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery całkiem niezłe i cienie sypkie. A miętowy eyeliner cudowny! Ale lepiej by było jak by był na lato, a nie na późną jesień...

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie zachwyca bardzo :) typowo moje odcienie. Chętnie coś wybiorę, jeśli tylko na nią trafię. Czy ktoś wie kiedy będzie dostępna?

    OdpowiedzUsuń
  20. Eyelinery! *,* Cienie też wyglądają super, ale nie lubię za bardzo sypkich, więc te pewnie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  21. @Marvoo, w Niemczech w sierpniu, a w Polsce jak zwykle nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  22. eyelinery wyglądają ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakiery są cudne :) W ogóle lubię tę firmę jeśli chodzi o lakiery właśnie, bo są trwałe i w normalnej cenie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się podoba(i to bardzo) miętowy eyeliner i na niego będę polować jeśli ta LE dotrze do Natury, podobają mi się też lakiery ale nie wiem czy wszystkie kupię i pomadki, a bez reszty kosmetyków mogę się obejść.

    OdpowiedzUsuń
  25. żółty i miętowy cień oraz miętowy eyeliner - tego będę szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Eyelinery mi tylko wpadły w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie najbardziej zainteresował miętowy liner:)

    OdpowiedzUsuń
  28. cienie się do mnie uśmiechają; a lakiery nic odkrywczego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Limitka fajna, ale rzeczywiście nie ma tam niczego wyjątkowego ;). Choć może na żywo okaże się lepsza - różnie z tym bywa :D.

    OdpowiedzUsuń
  30. Eyelinery i brązer podbiły moje serce! Ale pewnie jak zwykle limitowanka mnie ominie... :(

    OdpowiedzUsuń
  31. lakiery i szminki,czekam z utęsknieniem ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Jedynie mazidło do ust wpadło mi w oko, ale i tak nie w moim odcieniu ;>

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.